Löytyy astmaa, allergiaa, atooppista ihoa, kolikkoihottumaa ynnä muuta pikkuhäiriötä. Ei sen pahempaa kuitenkaan, ainakaan vielä. Mielelläni ajattelen, että kaikki noista pystytään parantamaan jossain vaiheessa täysin.
Viime aikoina on alkanut vähän pelottamaan, että nyt voisi joku iso olla tulossa. Kun on ollut muutamia ilkeitä oireita. Tässäpä niitä: Eli ensinnäkin mun muisti on alkanu pätkiä aika pahasti. Kyllä mä kaikki kaverien nimet muistan ja sellaset, mutta jotkut tapahtumat ja keskustelut tai joissakin paikoissa käynnit on alkanu unohtumaan enenevässä määrin viime aikoina. Sitten mun päätä särkee melko usein. Varsinkin vasenta ohimoa viiltää välillä yllättäen niin maan perkeleesti, että pitää mennä polvelle ettei putoa. Toisinaan kun kävelen rappusia, tuntuu ja näyttää siltä että ne rappuset "katoaa" johonkin, ikäänkuin menee sileäksi. Sitten pitää saada äkkiä kaiteesta kiinni ja se auttaa välittömästi. Muuten tuntuu että tasapaino lähtee. Sitten on vielä pari kertaa käynyt niin, että koulussa kun on pitänyt alkaa kirjoittamaan jotain, niin se ei ole onnistunutkaan. Kynästä on tullut vaan sellaista "syheröä". Sitten kun saa kasattua ajatukset, niin homma on skulannu taas.
Kun kävin lääkärillä muista syistä, niin mainitsin näistä jutuista, mutta se meinasi että stressistä se johtuu vaan. Kun on kuitenkin opiskelut ja parikin työpaikkaa siihen päälle. Ja Ässien kannatus tietty:) Alkaa vaan pelottamaan, että jos tässä on nyt joku alzheimeri tai vastaava pukkaamassa, niin eipä ole fantsua se. Toivottavasti kyse on vaan stressaamisesta tai parista tuopista/niitistä liikaa...:)