Onko nimesi (etu+suku) uniikki?

  • 12 831
  • 125

Onko nimesi (etu+suku) uniikki?

  • Kyllä

    Ääniä: 126 42,0%
  • Tuskin

    Ääniä: 22 7,3%
  • Ei

    Ääniä: 152 50,7%

  • Äänestäjiä
    300

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Saatoin vastata virheellisesti, mutta Suomessa yhdistelmä on uniikki, Ruotsissa löytyy täysnimikaima (joku yber-nörtti Linkedinin mukaan). Kaima löytyi vahingossa, kun vaimo yritti laittaa mulle sähkpostia uuteen gmail osoitteeseen ja unohti pisteen etu- ja sukunimen välistä, onneksi viestin sisältö oli viaton...
 

#25 Primeau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
etunimi on kohtalaisen yleinen. Samalla sukunimellä kulkee 12ihmistä. Pieni on meidän suku.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Täysin uniikki. Sukunimi on yleinen kuin mikä, mutta etunimi on ainutlaatuinen koko suomessa. Itseasiassa, väestöliiton sivujen mukaan ainut koskaan suomessa tähän nimeen kasteen saanut.
Alkuperäinen sukunimikin on harvinainen, mutta isoisä sen päätti kääntää joskus yleisemmäksi, tiedä sitten mikä oli ajatuksena.
 

Buffalo_1988

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minulle on täysin sama nimi kuin yhdellä kotimaisella palloilijalla, joka on pelannut vielä samassa kaupungissa missä itse asuin. Puhelua on tullu lehdistöltä ja joltain scoutilta..... eli olisin voinut tehdä ns. Tuukka Raskit
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei ole, varmaan aika yleinen. Ketjun innoittamana kävin googlettamassa nimeni ja huomasin ainakin yhden kaimani olevani Facebookissa. Onneksi sekaantumisen vaaraa tuskin tulee, sillä sen verran erilaiset intressit meillä näkyy olevan. Tarkennetaan nyt sen verran, että henk.koht. en ole Facebookissa. Enkä tule menemäänkään.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei ole. Meitä samaa nimeä kantavia on kaksi kappaletta, joista toinen on isäni. Meitä oli joskus kolmekin, mutta vaarini meni kuolemaan 20 vuotta sitten. Tai no, oikeastaan hänellä tuo nimi oli vain kutsumanimi, virallinen etunimi kun oli saman nimen vanhakantaisempi muoto. Sama tilanne oli myös vaarini isällä... ja hänen isällään. Ilmeisesti suvussamme on ollut aina huono mielikuvitus.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Kaukana uniikista. Etunimi yksi Suomen yleisimmistä, kuten sukunimikin. Muistaakseni pelkästään Varsinais-Suomen alueella löytyy "meikäläisiä" parikymmentä, Turusta hiukan päälle kymmenen, Facebookissa yli sata. Porissa kun opiskelin niin samassa koulussa oli kirjoilla kaksi samannimistä meikän lisäksi.

Espoossa Tapiolassa muksuna asustellessa lähiterveyskeskuksen piirissä oli täysnimikaima, siis toinenkin nimi täysin sama. Ja tuo kaveri oli vielä syntynyt samana päivänä ja vuonna kuin meikäläinen, taisi olla vain viimeinen kirjain sotussa erona. Ei mennyt vain kerran paperit sekaisin terveyskeskuksessa. Pitäisi joskus tavata tuo henkilö, kadonnut kaksoisolento? Wuuuu...
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Minä olen ihan unique heppu Suomessa, jee. Kuulema hyvä runoilijan nimi ja toisen mukaan hyvä dekkaristin nimi.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei pitäisi löytyä ihan täysiä kaimoja. Joskus taisin katsella Väestörekisterikeskuksesta. Sukunimeni nyt ei muutenkaan ole mikään ihan yleisimmästä päästä oleva.

Ja vitsiniekoille, en kirjoita omalla nimelläni Jatkoaikaan. ;)
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Nimeni on aivan tusina kamaa. Googlettamalla löytyy jo kymmenen muuta samannimistä. Itseäni en tosin omalla nimelläni netistä löytänyt, joten jotain olen osannut tehdä oikeinkin.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Etunimi on tavallinen, mutta sukunimi ei Suomessa. Saksasta löytyy samanniminen kaupunki. Pitää joskus käydä siellä.
 

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Sukunimiä löytyy vallan vitusti, mutta etunimiä ei juuri ollenkaan. Tuskin siis koko nimi kaimoja yhtään. Ei ole helppoa Olla Germanius Nieminen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Etunimi on tavallinen, mutta sukunimi ei Suomessa. Saksasta löytyy samanniminen kaupunki. Pitää joskus käydä siellä.
Sie olet varmaan Glenn Danzig sitten.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaukana uniikista. Etunimi yksi Suomen yleisimmistä, kuten sukunimikin. Muistaakseni pelkästään Varsinais-Suomen alueella löytyy "meikäläisiä" parikymmentä, Turusta hiukan päälle kymmenen, Facebookissa yli sata. Porissa kun opiskelin niin samassa koulussa oli kirjoilla kaksi samannimistä meikän lisäksi.

Espoossa Tapiolassa muksuna asustellessa lähiterveyskeskuksen piirissä oli täysnimikaima, siis toinenkin nimi täysin sama. Ja tuo kaveri oli vielä syntynyt samana päivänä ja vuonna kuin meikäläinen, taisi olla vain viimeinen kirjain sotussa erona. Ei mennyt vain kerran paperit sekaisin terveyskeskuksessa. Pitäisi joskus tavata tuo henkilö, kadonnut kaksoisolento? Wuuuu...

Itse tapasin kerran nimenomaan Tapiolassa oman täyskaimani, joten tässähän on sellainen mahdollisuus, että mekin olemme kaimoja. Ja Facebookistahan noita löytyy niin paljon, että mielenkiinto selaamiseen loppuu hyvinkin nopeasti.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Väestörekisterikeskuksen mukaan etunimeäni löytyy yli 50 000 ja sukunimeäkin yli 2000. Kokonimikaimojen kanssa on tullut oltua tekemisissäkin, kun armeijassa oli samassa tuvassa samanniminen ja pari kuukautta sitten vielä samassa rapussa asui toinen samanniminen. Googlesta löytyy monia muitakin kaimoja.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Sekä Suomesta että Ruotsista löytyy kokonimikaimoja. Tosin nimeni on silti kokonaan suomalainen.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Näköjään valehtelin tuohon äänestykseen. Olin aivan varma, että nimeni olisi uniikki, mutta tuolta Turun suunnastahan löytyy yksi samanniminen. Varmasti hieno mies.
 

Voittaja

Jäsen
Yksi täyskaima löytyy, mikä on aika hyvin kun meikäläisen sukunimellä varustettuja henkilöitä on elossa alle 30. Eli en ole nimeltäni uniikki.
 
12 löytyy maailmasta samalla sukunimellä. Sukunimi on suojattu, eli kukaan ei sitä voi ottaa. Ja minä oon ainoa sukunimen jatkaja, ei silleen paineita juuri ollenkaan.
 

Rocco

Jäsen
Olen ainoa laatuani. Ja nimeni on myös.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mutsin tyttönimen kantajia on elossa alle 50, ja joskus olen ajatellut ottaa sen käyttöön. Kuitenkin, kun tällä nimellä olen elellyt jo lähes 40 vuotta niin eipä sitä osaisi uuteen sopeutua. Vaikka tämä nimi onkin yleisempi ja melko tylsä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös