Onko nimesi (etu+suku) uniikki?

  • 12 869
  • 125

Onko nimesi (etu+suku) uniikki?

  • Kyllä

    Ääniä: 126 42,0%
  • Tuskin

    Ääniä: 22 7,3%
  • Ei

    Ääniä: 152 50,7%

  • Äänestäjiä
    300

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Löytyy täyskaimoja. Enpä tiedä, mistä asian tarkistaisin tarkalleen, mutta Facebookista löytyi jo seitsemän kappaletta, ja voisin kuvitella, että muutama löytyy ilman tiliäkin. Sukunimi ei ole aivan yleisimmästä päästä, parisen tuhatta meitä täällä tallustaa, mutta etunimi taas on kohtalaisen yleinen, joten siksi näin.
 

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mistä tämmösen pystyy tarkistamaan. Vrk:sta pystyy tarkistamaan etunimen ja sukunimen erikseen, muttei koko nimeä. Vai oonko mää vaan kädetön.
 

PokerJoker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Etunimi on ihan one of a kind -laatuaan, googlesta löytyi vain allekirjoittaneesta tietoa kyseisellä nimellä. Väestörekisteristäkin tsekkasin ja siellä oli lukumääräksi ilmoitettu alle 5, joka tarkoittaa aika todennäköisesti vain minua. Tosin itse käytän arkikäytössä koko etunimestä vain sitä toista osaa (nimien välissä on viiva). Eipä siis kahta sanaakaan, etteikö koko nimikin olisi uniikki. Oon mä aika "special one".
 

Ralph

Jäsen
Mutsin tyttönimen kantajia on elossa alle 50.

Isoäidin tyttönimen kantajia on elossa Suomessa noin sata, mutta tuolla itänaapurissa varmaan sellainen miljoona. Löysin, että tuon itänaapurin top-50 sukunimi kyseessä. Oma sukimeni Suomessa vähän paremmalla sijalla.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Kaksi täyskaimaa näkyy löytyvän. Toisen jo tiesinkin, kun olin joskus googletellut, mutta toinen tuli yllätyksenä. Näistä jampoista toinen elelee Etelä-Pohjanmaalla, mistä sukunikin on kotoisin. En kuitenkaan tietääkseni ole sukua. Etunimi löytynee yli 50 000:lta mieheltä Suomessa, mutta sukunimi on harvinaisempi. Väestötietorekisteri ilmoittaa elossa olijoiden lukumääräksi 158.
 

Jawested

Jäsen
Minulla harvinainen etunimi (koko maassa n.500 samannimistä) tekee koko nimestä uniikin. Eipä tuo sukunimikään kovin yleinen taida olla, muistaakseni noin 6000 samaa sukunimeä kantavaa löytyy.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Yhdistelmä on uniikki.

Sama sukunimi on parilla sadalla ja etunimikin on harvinainen.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pannaas nyt sitten vielä aiempien viestien tueksi tuota statistiikkaa: sama etunimi on reippaalla 50 000:lla suomalaisella ja samaa sukunimeä kantaa pyöreästi 20 000 ihmistä. Että tosiaan, meitä riittää, eikä ole ihme, että pari samaa yhdistelmääkin löytyy.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Samoja sukunimiä löytyy 9kpl. Kaikki pystyn nimeemään. Etunimi on varsin yleinen. Kombo on uniikki.

Laitetaan paremmaksi. Samaa sukunimeä on tällä hetkellä neljä kappaletta. Minulla, vaimolla, tyttärellämme ja isälläni. Toukokuussa tullee yksi lisää.

Eli täysin uniikki on nimeni.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Samoja sukunimiä ei Suomesta löydy kuin reilulta sadalta muulta ihmiseltä. Etunimiä sitten reilustikin enemmän.

Väittäisin kuitenkin, että olen täysin uniikki tapaus.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Pannaas nyt sitten vielä aiempien viestien tueksi tuota statistiikkaa: sama etunimi on reippaalla 50 000:lla suomalaisella ja samaa sukunimeä kantaa pyöreästi 20 000 ihmistä. Että tosiaan, meitä riittää, eikä ole ihme, että pari samaa yhdistelmääkin löytyy.

Heh, katselin oman nimeni statistiikkaa ja samoja lukemia sieltä tuli. Eli todennäköisesti ollaan täyskaimoja. Hieno nimi!
 

Noma

Jäsen
Väestörekisterin mukaan minun etunimisiäni löytyy tietokannoista vähän alle 9000 kpl ja sukunimeä on elossa hieman alle 2000. Yhdistelmänä on uniikki, eikä ulkomailtakaan pitäisi löytyä samaa, sen verran hyvin pitää sukuseura kirjaa suvun jäsenistä.
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
RaiPen reippaat pojat
Saatan jopa olla ainoa kuka käyttää yhdistelmäsukunimeä Sibelius-Mannerheim. Myös etunimeni Ludvig on sen verran harvinainen että en ole tavannut kauppakamarilla täyskaimaani.
 

Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Arsenal FC
Näytti olevan minun sukunimeä reippaalla 40 tällä hetkellä. Olen täysin varma ettei yksikään näistä omista minun etunimeä, joten olen tässä mielessä uniikki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös