Hmm...
Olipas mukava nähdä tämän ketjun nousevan esiin uudestaan kuin Fenix-lintu... luulin sen nimittäin jo hautautuneen muiden ketjujen alle. Olen yhä enenevissä määrin sitä mieltä, että Masasta voi vieläpä muuntautua Jokereiden "syöpä", joka pikku hiljaa murentaa perustaa kunnes eräänä päivänä "tappaa" koko lehmän...
Olkoonkin, että jotkut täällä ovat miehen ansioita, osa täysin ansaittujakin, ottaneet esille, niin minua miehen toiminta ei edeleenkään vakuuta. Jos vielä Cobolin viittaukset siitä, että osa pelaajista asettaa pelaamisensa Jokereissa ehdoksi epäsuorasti sen, ettei tahdo työskennellä Masan kanssa, niin silloin on oikeasti syytä olla huolissaan. Ihan niinku aikuisten oikeesti.
Tällaisia asioita sitä tulee pohdittua kaiken tämän lumen ja tuiskun keskellä ja taidan vakavissani ryhtyä perustamaan Anti-Masa-järjestöä, jonka päämääränä olisi ainakin palauttaa Masalle ymmärrys siitä, että vaikka autokaupoissa voi huijata ja takuunkin lopettaa takavalojen häivettyä, niin urheilubisnekseen ja varsinkin pelaajien suhteen, ei kuulu järjestäytynyt siltojen polttaminen ja muu epäreilu toiminta. Tosin enhän minä tiedä, mitä kulisseissa tarkalleen ottaen tapahtuu mutta olenko sitten paljon väärässä, että jotain kuitenkin, eikä se ole välttämättä ole ainoastaan positiivista.
No niin, kerran puolessa vuodessa saa kait reilummin avautua ja vielä kaiken lopuksi ihmetellä, miten ajatuksensa saa niin pirun sekavaksi kunhan ne vaan kirjoittaa... :)
Täältä tähän ja ensi kauden pelaajia odotellessa...
P.S. pahoittelen osin epäselvää juonirakennetta