Onko meidän pakko tyytyä Hra Virmaseen?

  • 53 934
  • 285
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
Jokerit
En tiedä, onko tätä asiaa jo spekuloitu aiemmissa ketjuissa enemmänkin mutta mielestäni ko. henkilö ansaitsee kyllä omankin ketjunsa, kuten HN konsanaan.. niin paljon mies antaa aihetta keskusteluun.

Itse nyt jo useammankin vuoden Jokereiden touhua seuranneena kyseenalaistan miehen merkityksen/toiminnan hyödyllisyyden Jokereille täysin. Pelaajascouttaus on vähintäänkin arveluttavaa, perustelut erilaisille tekemisille/tekemättä jättämisille mediassa hyvinkin puutteellisia ja ennen kaikkea, ainakin minulle, ammattitaidon täydellisen puuttumisen tähän toimeen tai sitten tämä "taito" on minulle jäänyt vallan vieraaksi.

Tarkoitus ei ole täysin dissata koko henkilöä, koska varmasti asenne työntekoon on 100%:sta mutta eikö todellakaan tässä maassa tai muualla ole tähän toimeen pätevämpää ja aidosti pelillisesti (ei siis taloudellisesti) kunnianhimoisempaa tyyppiä kuin Hra Virmanen? Toki varmaankin yhteistyö Harkimon kanssa väistämättä tuo esille taloudellisenkin puolen mutta miksei hän voi sitten keskittyä vain tähän osa-alueeseen ja antaa pelaajajärjestelyt kokonaan jollekin muulle. Itse ainakin kovasti toivoisin esim. Kurrin tai jopa Tikkasen olevan tällainen persoona, joka tuolle pallille sopisi Hra Virmasta paremmin. Siksi kysynkin, että mikä on oikeasti se syy siihen, että Hra Virmanen on yhä tuossa tärkeässä roolissa Jokereissa. Ystävyys Hjalliksen kanssa vai mikä? Itse kun en sitä vieläkään ymmärrä..

Eikä tuo viimeisin haastattelu ainakaan mitään parempaa luvannut vaan sitä samaa rataa..
 

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
Täytyy!

Näin toteaa Harkimo Virmasesta Jatkoajan haastattelussa:


- Virmanen on ammattitaitoinen kaveri, joka on ollut tossa monta vuotta ja varmasti on vaikea löytää solidaarisempaa ja ammattitaitoisempaa kaveria tohon hommaan. Mielestäni esimerkillinen liigajohtaja.


Eli päättävät tahot ovat Masasta varsin pähkinöinä.

Vastaisin siis kysymykseesi että: täytyy
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Hjallis ja Masa - Aatu ja Hermanni

Tuossa ylhäällä The Mighty Treasure kiteyttikin syyt ongelmiin,
jotka alkoivat 1996-97 jälkeen, kun perusrunko lahosi ja piti
rakentaa uusi jengi. Oikeastaan pahin ongelma ei näytä olevan
Matti Virmanen itse, vaan Hjalliksen ja Masan ystävyys,
joka tuntuu rakentuvan pirullisen kestävällä pohjalle = Matti voi
huseerata mitä vaan ja luottoa löytyy, kuuluuhan takatukka
perheeseen, joka on tärkein juttu. Sillä ei ole väliä, että Masa on
has been jokeri, nykyään (itsesensuroitu) ilmestys takatukkineen
ja pelaajia karkoittavine egoineen, jonka scouttaustaidoille
nauravat ansaitusti kaikki. Ok, Metropolit oli hieno löytö, varmaan
ihan oikein pistepörssiä katsomalla hankittu, kuten Ottokin
aikoinaan..ai niin, Janeckyn osasi Harkimo scoutata pistepörssistä
itse.

Sinänsä tyyliin sopivaa, että nämä SM-liigan kolmatta valtakuntaa
johtavat sankarit muistuttavat suhteessaan toisiinsa kaksikkoa,
jotka pyörittivät hieman suurempaa sirkusta reilu puolivuosisataa
sitten, etunumimet olivat Adolf ja Hermann.

Eli ongelma on periaatteessa sama kuin naapurilla - pätevän
pelaajahankinnoista vastaavan henkilön puute, varsinainen titteli
siihen tehtävään on yhdentekevä.

Siitä olen eri mieltä TMT:n kanssa, että Kurri tai Tikkanen pitäisi
valita Masan tilalle. Kurri olisi säilynyt tyylikkäänä legendana jos
olisi lopettanut vuoden aikaisemmin ja etenkin pysynyt poissa
jääkiekkolähetysten irvikuvasta - Hockey Night a'la MTV3.
Vaimon vaihdosta Vanessa Forsmaniin kuitenkin isot aplodit:
pelimies on pelimies. Mutta ihan en ole vakuuttunut Jarin päte-
vyydestä johtotehtäviin ja skouttaamiseen, mutta toivottavasti
olen väärässä, suhteitahan Kurrilla olisi ja häntä ainakin pelaajat
arvostaisivat ihan eri tavalla kuin Virmasta.


Sen sijaan Tikkasen voi näistä hommista unohtaa heti alkuunsa,
joo kova pelimies ja Tiki-Talk oli aikansa hauskaa, mutta enpä
usko olevani ainoa, jonka mielestä Esa on oikeasti, eikä silleen
leikisti, vähän hölmö.

Miten olisi nahkakuulaosastolle siiretty ex.gruppenführer, Jarmo
Koskinen vai mikäsenniminyoli? Tosin itselleni nykyään ihan sama
vaikkei tulisikaan jokerileiristä, kunhan vaan osaisi skouttauksen
paremmin kuin Volkswagen Masa.

Toisaalta Jokerit olisi, aseistettuna kunnon kalastajalla ja
Harkimon(ja ehkä Virmasenkin?) bisnestaidoilla, murskaavan
ylivoimainen masiina aina tylsyyteen asti...tai ainakin edes
ansaitusti mestarisuosikki.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tän kauden hankinnat vaikuttaa menneen nappiin

Marko Jantunen on pelimies, kuten myös Metropolit.

Jan Latvala on ollut viivalla melkoisen varma, myös vanha tuttavuus Järventie pelaa koko ajan paremmin ja on ottanut sitä kiekollista vastuuta mitä toivottiin.

Ja Sami Heleniuksen hankintaa tuskin voi haukkua, vaikka mies vielä hieman puolikuntoinen onkin ja liikkeessä parannettavaa löytyykin. Helge tuli ja haluttiin kotiin ja siinäkin Masa onnistui.

Tän kauden hankinnoissa Masa on siis mielestäni vahvasti plussalla, menneitä epäonnistumisia se ei tietenkään pyyhi pois mutta tätä kautta en ainakaan negatiiviseksi haukkuisi.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ok.. otan hiukan takaisin tuon Tikkasen tarjoamisesta mutta olen kyllä ymmärtänyt, että Kurrin taidot toimia pelaajamanagerina ja näkemystä scouttaukseen arvostetaan. Olenko tämän suhteen ihan väärässä. Muutenkin toivoisi, että Jokereissa pelaamanageroinnin voisi hoitaa joku siihen vihkiytynyt ja näin ollen Masa ja Hjallis voisi vielä paremmin keskittyä siihen, minkä parhaiten osaavta eli markkinointi ja taloushallinto.

Ifk:ssa Kekäläinen sai paljon aikaan 90-luvun lopulla mutta sen jälkeen ei paljoa ole tapahtunut. Mistäköhän Jokerit löytäisi tällaisen ex-pelaajan, jolla olisi laaja kokemus jääkiekosta/pelaajista (ts. scouttauksesta) ja toisaalta taas taito houkutella pelaajia tekemään sopimuksia sekä tätä kautta antamaan sellaisen kuvan itsestään/joukkueestaan, että pelaaja todella on haluttu ko. organuisaatioon. Nyt muutamana vuotena on tuntunut, että millään muulla ei ole väliä kuin, etä rosterista löytyy mahdollisismman nimekkäitä pelaajia.. se ajatus, että toimiiko pakka joukkueena, on heitetty tyystin romukoppaan.

On totta, että ainakin näin nopeasti mietittynä, Jokerit on paljon epäonnistunut pelaajahankinnoissaan. On siltikin todettava myös, että eräs ihminen Jokerieden organisaatiossa on ilmeisen hyvin onnistunut myös siinä, että hän on suurin syy siihen, miksi joku pelaaja ei tahdo tulla joukkueeseen.. erityisesti tämä tuntuu koskevan omia junnuja. Ainakin itse olen ymmärtänyt, että Hra Virmanen ei mitenkään hirveän suurta arvostusta kaikkien pelaajien silmissä nauti.. erityisesti niiden, jotka Jokereista ovat lähteneet.

Virmanen ja Hjallis saisivat hoitaa sen, minkä osaavat ja rehellisesti myöntää itselleen/muille, että pelaajamanagerin titteliin oikeuttavia taitoja heiltä ei löydy ja siksi antaa se tehtävä jollekin muulle. Hjallis on jo sentään kertonut, ettei tiedä kiekosta mitään (mutta osasi silti hankkia Oton) mutta Virmanen jatkaa sinnikkäästi omalla linjallaan. Montako kertaa muuten Jokereissa on myönnetty huono scouttaus? Milläköhän periaatteella pelaajia etsitään noin ylipäätänsäkin?

Ihmettelen siltikin yhä Hjalliksen loputonta uskoa Virmaseen, sillä ainakin minulle näytöt tältä pelaajapuolelta ovat sanalla sanoen olemattomat. Virmasen kommentit mediassa ovat jo legendaa ja mietinkin, että mitäköhän junnut jo miettii, kun juuri oli tästä Jokereiden menestyksestä lehdissä ja siitä, että jatkuuko junnulinja koko kauden, niin Masa kertoo, että uusia pelaajia katsellaan sitten viimeistään joulukuussa, jos on tarvis.. Kuitenkin tarjolla olisi ollut Dahlman, joka olisi aivan hyvin voinut ottaa "omana poikana" paikan Sjögreniltä.. sillä on se aivan sama räkiikö kattoon kotona vai onko aivan turha pelaaja koko joukkueessa, jos se palkka kuitenkin maksetaan. Mietinkin vain, että jos Dahlman olisi tullut Jokereihin, olisiko peliaika oikeasti ollut pois omilta junnuilta vai esim. Sjögeniltä. Noh, nyt ei tämän enempää..
 

Banhammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Mystinen mies
Re: Tän kauden hankinnat vaikuttaa menneen nappiin

Viestin lähetti flintstone
Tän kauden hankinnoissa Masa on siis mielestäni vahvasti plussalla

Juuri näin. Thomas Sjögren on oikeastaan ainoa "Masamainen" hankinta. Senkin kyllä pystyy ymmärtämään, kun oikein pinnistää. Pitää myös muistaa että Pierre Hedin lähti meiltä Änäriin. Siinä oli Masalta loistava kaappaus.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Sjögren pääsi kokonaan unohtumaan

Ja vaikka tuo saldoa hieman miinukselle tuokin niin olen edelleen sitä mieltä että tällä kaudella hankinnat on menneet melkein täydellisesti nappiin. Siis ainakin alku kauden perusteella.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Minähän en tarkemmin tiedä, kuka on minkäkin hankinnan taustalla. Masa kai sorvaa diilit, mutta ovatko kaikki hankinnat nimenomaan hänen ideoitaan? Kai siinä valmentajallakin joku sanansa on sanottavana.

Oli miten oli, tämän kauden hankinnat ovat pääasiassa aika hyvin onnistuneita. Itse olisin kyllä tuulettanut joukkuetta vieläkin railakkaammin ja lähettänyt Vertalan ja Turusen matkoihinsa viime keväänä. Näiden tilalle esimerkiksi Dahlman ja Varis, jotka olivat saatavilla. Tosin nythän Vertsi ja Dogikin ovat alkaneet osoittaa pientä piristymistä.

Mutta, kuten sanottu, aika hyviä hankintoja on kuitenkin tehty. Pasi Häkkinen on osoittautumassa todelliseksi löydöksi. Tosin kausi on vielä nuori eikä Pasin todellista tasoa ole mitattu. Veikkaan kuitenkin, että hinta-/laatusuhde on vähintäänkin tyydyttänyt joukkueen johtoa.

Jantunen menee myös osastoon loistava hankinta. En olisi tosin etukäteen uskonut, mutta pelimies Jarna on kyllä edelleen.

Metropolit on hyvä ykkössentteri, erinomainen hankinta. Niillä pelimerkeillä, mitä Suomessa on varaa maksaa, ei takuuvarmasti vahvistukseksi luokiteltavaa pelaajaa helposti löydä. Metro on osoittautumassa sellaiseksi.

Latvala, Järventie, Helenius. Ihan kelpo kavereita. Varsinkin Järventieltä ja Heleniukselta odotan edelleen kohenevia otteita.

Sjögreniä olen tähän asti ihmetellyt minäkin. Kuitenkin kun taustat nyt tiedetään, ei tämäkään aivan hölmö ajatus ollut. Sjögren tekee myös meidän neloskentän potentiaaliseksi ratkaisukentäksi. Yhdessä nuoren Mäen kanssa he muodostavat melko vaarallisen parivaljakon, kuten eilenkin nähtiin. Sjögren tuo kokemusta ja rauhallisuutta neloskenttään. Niin kauan kuin äijän asenne pysyy yhtä rautaisena, pelatkoon minun puolestani. Jos pitää paikkansa, että Sjögren aloitti harjoittelun muita myöhemmin, hän on keväällä kova sana.

Pelaajapolitiikka on siis aika hyvässä mallissa tällä hetkellä. Sen sijaan Virmasen olisi syytä olla hyvin huolissaan yleisömääristä tällä hetkellä. Samoin Areenan oheisohjelmasta. Näitä on käsitelty muissa ketjuissa, joten ei niihin sen enempää. TJ Virmaselta odotan toimia näiden asioiden korjaamiseksi.
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Viestin lähetti flintstone
Marko Jantunen on pelimies, kuten myös Metropolit.

...tuttavuus Järventie pelaa koko ajan paremmin...

Ja Sami Heleniuksen hankintaa tuskin voi haukkua,

Missasit pointin. Kyse oli pelaajien skouttaamisesta ja
löytämisestä, ei yleisesti hyväksi tiedettyjen pelaajien
ostamisesta. Jantunen, Helenius ja Järventie olivat kukin jo siinä
määrin tunnettuja nimiä alan ihmisten keskuudessa, ettei heitä
voi löydöiksi kutsua ollenkaan. Skouttaamisella tarkoitan siis
sellaisen pelaajan hankintaa, joka on Suomessa yleisesti suht'
tuntematon nimi ja breikkaa silti liigassa.

Ja onhan tässä ollut Gagsia ja Haakanaa, eli kun haulikolla
tarpeeksi kauan roiskii niin tulee osumiakin, mutta ei Jokereiden
resursseihin nähden ollenkaan riittävästi. Liikaa alisuorittajia
kaudesta toiseen viemässä omien junnujen peliaikaa.
Toivottavasti tämä kausi on erinlainen, ainakin Jortikan kommentit
lupaavat hyvää, mutku meil on tää Hjalliksen bestis, huippuziiem
Masa, jolla on kuitenkin enemmän sananvaltaa hankinnoista ja
potkuista kuin Jortsulla.

Helge tuli ja haluttiin kotiin ja siinäkin Masa onnistui.
[/B]

No joo, onnistui 6 vuoden peräkkäisen yrityksen jälkeen,
mutta hyvä että vihdoin onnistui. Sinnikäs Matti ainakin on.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Minä kyllä sanoisin, että Virmanen on kehittynyt valtavasti vuosien aikana. Lisäksi kun olen asiaa pitempään seurannut, niin jälki on ollut nousujohteista. Osaa myös välttää viime hetken miinat (vrt. HIFK) NHL:n suhteen aika suvereenisti, vaikka Bergenheim jossain määrin yllättikin. Olosuhteet huomioiden Virmanen on tehnyt viime kausina hyvää tai jopa erinomaista työtä. Olen myös 100 % varma, että jos Virmanen saisi päättää joukkueen linjasta, Jokerit pelaisivat vielä paremmin. Jokereissa vallitsee kuitenkin erilaiset olosuhteet kuin missään muussa kiekkoseurassa Suomessa. Lähimpänä Jokereita on Espoon Blues.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti cobol

"Olosuhteet huomioiden Virmanen on tehnyt viime kausina hyvää tai jopa erinomaista työtä. Olen myös 100 % varma, että jos Virmanen saisi päättää joukkueen linjasta, Jokerit pelaisivat vielä paremmin. "

Hmm.. pyytäisin hivenen perusteluita näille väitteille.. koska sinun taustasi huomioon ottaen oletan sinulla olevan parempaa tietoa ja siksi otan sen ilolla vastaan. Voihan näet olla, että minulla on tässä suhteessa täysin vääränlainen kuva ja sen mieluusti oikaisen, jos siihen aihetta on.

Yhä edelleen olen kuitenkin sitä mieltä, että scouttaaminen ja yhteistoiminta kaikkien pelaajien kanssa ei ole todellakaan Hra Virmasen vahvuuksia ja siihen itse ainakin toivoisin muutosta.. eikä tämä tarkoita, että TJ:n tarvitsisi kaikkien kaveri olla.
 

john

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
Niiin pnhan virmaxxin suhtautuminen faneihin muuttunut vuosien varrella.Ennen täysi kyr.. muuhun en ota kantaa
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Hyvä seurajohtaja osaa rakentaa joukkueen = Matti Virmanen ei ole koskaan rakentanut yhtään joukkuetta. Jokereissa ei sitten kauden 97 ole ollut yhtään rakennettua joukkuetta. On ollut vain kasa vuosittain täysin uusiksi meneviä pelaajaryppäitä.

Hyvällä seurajohtajalla on jonkinlainen ohjenuora jota hän noudattaa päästäkseen pyrkimykseen = Matti Virmasella ei ole minkäänlaista linjaa. Äijä roiskii haulikolla sinne tänne ja vaihtaa mielipiteitään kuin sukkia.

Hyvä seurajohtaja ei polta siltoja takanaan = Matti Virmasen ego on niin suuri, että moni pelaaja joka Jokereista lähtee, ei tule koskaan pääsemään takaisin vaikka haluaisi. Moni ei myöskään kyseisen herran takia halua. Matti Virmanen on kyllä epäilemättä kaikkien maajoukkuemiesten kaveri, toisin on jokereiden kanssa.
Se on se ego..

Hyvä seurajohtaja ymmärtää mitä ihmiset haluavat. Matti Virmanen on ollut Jokereissa about 25v?, eikä hänellä siltikään(!!) näytä olevan minkäänlaista alkeellisintakaan käsitystä mitkä ovat ja ovat olleet seuran arvoja niille muille mukana niin myötä- kuin vastamäessäkin eläneille. Hän on joko tyhmä, tai sitten se on taas se ego..
Nykyistä toimintaa kun katselee kaiken muun paitsi kentällä tapahtuvan osalta, niin mieleen ei tule mitään muuta kuin epäuskoinen hämmennys.

Yhden mestaruuden hän on onnistunut voittamaan, kun on aikansa saanut roiskia. Nyt on meneillään ensimmäinen joukkueenrakennus vaihe, mutta en todellakaan lyö vetoa, etteikö hän muuttaisi sen suhteen mieltään ja pistäisi pakkaa uusiksi, jos ei tällä kaudella, niin viimeistään kauden jälkeen. Ts. Tulos on tästäkin lopulta pyöreä nolla.
Sen egon takia pitänee päästä pätemään, näet.

Jokainen voi päätellä oman mielipiteeni tuosta.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti The Mighty Treasure
Viestin lähetti cobol

"Olosuhteet huomioiden Virmanen on tehnyt viime kausina hyvää tai jopa erinomaista työtä. Olen myös 100 % varma, että jos Virmanen saisi päättää joukkueen linjasta, Jokerit pelaisivat vielä paremmin. "

Hmm.. pyytäisin hivenen perusteluita näille väitteille.. koska sinun taustasi huomioon ottaen oletan sinulla olevan parempaa tietoa ja siksi otan sen ilolla vastaan. Voihan näet olla, että minulla on tässä suhteessa täysin vääränlainen kuva ja sen mieluusti oikaisen, jos siihen aihetta on.


Tuskin kenellekään asioita seuranneelle on kova yllätys sen kertominen, että Jokereiden omistajaksi profiloitunut Hjallis on edelleen liian aktiivinen scouttaus- ja hankintapuolella. Hjallis on mielestäni pätevä konsernijohtaja ja bisnesmies, mutta jääkiekosta ja joukkueen kasaamisesta tai jääkiekkojoukkueen johtamisen jalosta taidosta läpi erilaisten sosiaalisten yms. ongelmien hän ei ymmärrä juurikaan mitään.

Tultuaan mukaan Jokereihin, Hjallis hoiti aika paljon itse Jokereiden ensimmäisten joukkueiden kasaamisen. Siinä muutosjohtamisessa murrosvaiheessa Hjallis oli hyvä. Mutta se olisi saanut jäädä siihen ja Hjallis olisi voinut toimia kuten omistajapuoli toimii NHL:ssä. He johtavat suuria linjoja. Scouttauksen, neuvottelut, sopimukset jne. hoitavat sitä varten erikseen palkatut henkilöt. Jokereilla olisi ollut taloudellisesti mahdollisuus kulkea jo useita kausia tätä tietä. Mutta sitä tietä ei valittu, vaan Hjallis hoitelee näitäkin asioita kaikkien noin 10 000 muun työnsä ja vastuunsa lisäksi.

Se toinen tie olisi tarkoittanut sitä, että Virmanen vastaisi toimitusjohtajana samoista asioista kuin nykyäänkin. Sen lisäksi Jokereissa (tai konsernissa) olisi kaveri tai pari, joiden tehtävänä olisi scoutata pelaajia Suomessa ja rakentaa todella toimiva data suomalaisista eri ikäkausien lahjakkuuksista. Heidän lisäksi olisi vielä yksi kaveri, jonka tehtävänä olisi pohtia yhdessä Virmasen ja valmentajien kanssa sitä, miten Jokereita rakennetaan esimerkiksi seuraavien parin kauden aikana ja luoda kunnollinen, hyvin suunniteltu ja faktaan perustuva strategia varasuunnitelmineen tämän kaiken toteuttamiseksi.

Edit: puuttuva sana
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mielenkiintoinen näkemys cobolilta ja ihan asiallinen sekä perusteltu mutta nyt tekisikin mieli sitten kysyä, että miksi tätä jälkimmäistä vaihtoehtoa ei ole sitten Jokereiden organisaatiossa otettu käyttöön.. johtuuko se puhtaasti vain Hjalliksen halusta hoitaa kaikkia asioita vai mistä? Onko Jokeri-organisaation vaikea muiden kuin Hjalliksen ja Virmasen ystävien tulla vai eikö muilla ole edes halua tulla?

Tosin mike tiivisti kuitenkin myös suuren osan Hra Virmasen olemuksesta Jokeri-organisaatiossa ja kait aika pakko on monen nuo seikat myöntää todeksi, vai? Itse ainakin allekirjoitan nuo kaikki väitteet melko täysin mutta toivon, että asiaan tulisi muutosta..
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Virmanen

Kyllähän tuo Miken kirjoitus on vain niin älyttömän liki minunkin näkemystäni, että oikein kuvottaa. Toisaalta tarjoaahan Matti kuitenkin huumoria meille.

Ehkä kiitosta pitäisi antaa siitä, että joukkueen pelaajille ja valmentajille kaikki on hoidettu hienosti ja he voivat keskittyä olennaiseen. Kaikissa joukkueissa näin hyvin ei ole. Jos SM-liigassa missään.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Virmanen

Viestin lähetti Oiva
Kaikissa joukkueissa näin hyvin ei ole. Jos SM-liigassa missään.
<--- tuolla Oiva myös (mutta annetaan olla luisumasta topicista).

Virmaseen yksi näkökohta lisää:

Siinä mielessä täytyy kyllä nostaa Virmaselle hattua, että montakos vuotta hän nyt on Jokeriorganisaatiossa ollut? Kait toistakymmentä? Eikä valttämättä ole Hjalliksen persoonan tuntien myöskään maailman helpoin paikka olla pitkäaikaisessa 'työsuhteessa'... Ne, jotka Virmasen tuntevat, tietänevät 'tilatessaan', mitä tuleman pitää.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Väkisinkin..

... nousee taas otsalle kylmänhiki, kun miettii, että millaisia vahvistuksia Jokereihin nyt sitten on suhteellisen kovan kohun saattelemana mahdollisesti tulossa. Ennen kaikkea tässä hommassa pelottaa eniten se, että kuka tätä (ilmeisen pitkään jo jatkunutta) skouttausta on suorittanut. Onko asialla vain tämänviestiketjun päähenkilö vai onko asialla muitakin tahoja ja tässä tapauksessa pätevämpiä tekijöitä. Vai taasko mennään pelkkien pörssipisteiden varjolla..
Missä vaiheessa Matti ees ehtii tekemään kunnon skouttausta vai onko Jokereilla jo muodostuneet jokin verkosto tähän toimintaan.. jossa päätökset tulee enää johdolta? Jäämme odottelemaan, jos ei muuta niin niitä perusteluita, jos joku uusi hankitaa..
Seniorin edelliseen viestiin kommentoiden.. niin eikö pitkäaikainen työsuhde ilman merkittävää uudistumista ole kuitenkin enemmän negatiivista kuin positiivista? Rutiini kun tappaa luovuuden hyvin helposti..
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Juupa juu..

En tainnu turhaan kylmää hikeä otsaltani pyyhkiä, kun nyt tänään sitten sain vastauksen siihen ilmassa leijuneeseen vahvistus-keissiin.. Kuten jo edellä olen maininnut, niin TW:n saaminen oli hieno homma mutta kaiken tuon siirron hienouden peittää alleen suuri ihmetys siitä, että mitä me teemme Hra. Virmanen KH:lla??? Kerro Masa, kerro..
Joku jo tässä ketjussa edellä kehui Masaa maasta taivaisiin mutta kyllä ainakin minulla verenpaine nousee tällaisten hankintojen vuoksi ja eikä painetta ainakaan alenna ne perustelut, millä mies otetaan joukkueeseen.. ihan oikeesti, suomalainen vaimo.. GREAT! Ja jotta oltaisiin vielä hiukan pessimistisiä.. kuka oikeesti uskoo, että Turunen "saisi" paikan nelosketjusta ja joku junnu veisi hänen paikkansa.. kun ei näin ole käynyt vielä kertaakaan kauden aikana. Ketjuthan ovat eläneet hyvin vähän eli ei Turunen ole edes ollut mielestäni joutunut pelipaikallaan kilpailullisesti koville..
Niin, että näillä mennään.. vai mennäänkö?
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Juupa juu..

Oli ihan pakko nostaa tämä viestiketju taas "ylös", sillä kyllä tuo Masan viimeisin tempaus taas sai verenpaineen nousemaan. Ei toki saisi Drouinia heti alkuun tuomita epäonnistuneeksi mutta kyllä hankinta näin alkuun tuntuu aivan käsittämättömältä. Ilmeisesti Jokereilla ja Jypillä on joku sopimus siitä, että aina tammikussa Jokerit ottaa Jypin ulkomaalaisvahvistukissta juuri sen, joka Jypissä ei ole onnistunut.
Haastattelussa Masa kyllä kertoi, että ottavat heti ensimmäisen, joka tarjoutuu, joten aika vähissä taitaa tämän hetken "vahvistukset" olla... mutta että tämän miehen. Noh, näillä mennään vaikka kyllä hiukka vihaksi pistää nuo erään herran toilailut mutta koska Jokerieta en vaihda, niin on kait se miestä kestettävä... sillä eikös se ollu niin, että parempia ei oo ees tarjolla... ;)
 

Tumba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK
Uusi Toimitusjohtaja

Eiköhän ton pörröpäisen puupään ole jo aika vaihtaa maisemaa. Hankitaan uusi tj jostain toisesta saksalaisesta pornoleffasta, siellä niitä puolikovia mulkkuja vilisee. Ketkä Jokerikannattajista on tyytyväisiä Virmasen toimintaan?
 

Tumba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK
Viestin lähetti Mike
Mä tiedän pari mutten henno sanoa nimiä..
Tiedätkö pari puolikovaa mulkkua, vai pari Jokerikannattajaa, jotka ovat tyytyväisiä reggaetukkaan? Toisaalta se taitaa olla sama asia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös