Onko Iltalehden juttu hakatusta jokerifanista täyttä potaskaa?

  • 36 570
  • 127

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Legwand#11 kirjoitti:
Tämä on todennäköisesti se oikea vaihtoehto. Itse en ole IKINÄ ostanut kyseisiä paskalehtiä (iltalehti ja -sanomat) enkä tule koskaan ostamaankaan. En kyllä ymmärrä niitä, jotka näitä lehtiä ostavat ja näin tukevat paskatoimintaa.
Hyvä, nyt meitä on ainakin kaksi jota eivät IKINÄ osta noita paskalehtiä. Haastan kaikki muutkin mukaan paskalehtien ostoboikottiin.
 

Siniviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat JYP
Unkka kirjoitti:
Hyvä, nyt meitä on ainakin kaksi jota eivät IKINÄ osta noita paskalehtiä. Haastan kaikki muutkin mukaan paskalehtien ostoboikottiin.
Lisäksi voisi Kärppien mestaruusjuhliin lisätä erillistapahtumana 60-luvun lopun tyyliin Iltalehden polttajaiset. Meikäläiset poltteli tuolloin Teinilehteä, muut jotain muuta. Vanhat hyvät tavat alkavat unohtumaan.
 

zore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Sokeakin Jokerifani helsinkiläisestä sporttibaarista Kärppäfaneja löytää!
 
Viimeksi muokattu:

Dominator131

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kas, sattui silmiini omasta mielestäni hyvin Kalevan tasoa kuvaava uutinen taas kerran... http://www.kaleva.fi/plus/juttu652022_page0.htm

Eipä ole tainnut kuulua tästä hakkaus-episodistakaan iltalehden tai kalevan puolelta yhtään mitään? Joko juttu vaipuu unholaan? Omasta mielestäni Kaleva myönsi kyllä PÄIVITETYSSÄ hakkausta koskevassa uutisessaan nyrkillä iskemisen tapahtuneen, tai ei voinut toisin todistaa sitä. Sokea henkilöhän oli peloissaan sanonut keksineensä koko jutun, vaikkei keksitty sitten luultavasti ollutkaan.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Dominator131 kirjoitti:
Omasta mielestäni Kaleva myönsi kyllä PÄIVITETYSSÄ hakkausta koskevassa uutisessaan nyrkillä iskemisen tapahtuneen, tai ei voinut toisin todistaa sitä. Sokea henkilöhän oli peloissaan sanonut keksineensä koko jutun, vaikkei keksitty sitten luultavasti ollutkaan.

http://www.kaleva.fi/plus/juttu651233_page0.htm

Ihan sama mitä siinä mielestäsi lukee, kun siinä sanotaan Iltalehden pysyvän tarinassaan. Kaleva ei todellakaan myönnä lyönnin tapahtuneen kun se ei tiedä onko sitä tapahtunut vai ei. Eikä tiedä Iltalehtikään vaan päätti kahdesta ristiriitaisesta tarinasta painaa myyvemmän.

Eiköhän tämä aikanaan selviä.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Luiro kirjoitti:
Tähän kuuluu varmasti myös Aamulehti?

No eiköhän Aamulehti kuitenkin pyri olemaan perinteinen sanomalehti, jonka tarkoitus on välittää uutisia lukijoilleen mahdollisimman totuudenmukaisesti. Iltapäivälehdillä ei ole tällaista tarkoitusta. Niiden tavoitteena on tehdä joka päivä sellainen juttu ja lööppi jonka tehtävänä on myydä lehteä. Lööppi rakentuu lähes aina ihmisten negatiivisten tunteiden pohjalle: vihaan, kateuteen, pelkoon, tirkistelynhaluun, vahingoniloon jne. Lööpit tehdään niin hyvin, ettei niistä varsinaisesti lehteä voi valehtelusta syyttää. Mielikuva (negatiivinen) syntyy lukijan aivoissa ja saa ostamaan lehden. Lööpin tekijät vievät lukijoita kuin pässiä narussa. Usein rahastetaan myös jonkun kuolemalla. Näillä perusteilla olen päättänyt olla jo kauan aikaa sitten ostamatta näitä roskalehtiä.
 

JPL

Jäsen
oukka kirjoitti:
Eiköhän tämä aikanaan selviä.

Tuskin selviää, koska eipä sitä taida kukaan juuri selvittää. Asianomistaja eli väitetty uhri ei ole tehnyt rikosilmoitusta, eikä varmasti kukaan muukaan. Kärppien ei kannata alkaa tuosta rikosilmoitusta tekemään joten ei sitä poliisi silloin tutki.

Jos täällä on henkilöitä, jotka olivat Sportissa kyseisenä iltana ja olivat todistamassa tapausta, niin he tietenkin voivat näkemänsä tuoda ilmi. Tällaisia ei kuitenkaan ole näkynyt, joten epäilen että koko asiaa ei ole edes tapahtunut. Varmasti siellä oli ihmisiä, jotka tilanteen näkivät ja olisivat jo lehdille "jutun" myyneet.

En sano, etteikö tuollaista voisi tapahtua. Maailma on täynnä kaikenlaisia ääliöitä, eikä seura ikävä kyllä voi valita kannattajiaan.
 

Sape28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
JPL kirjoitti:
Jos täällä on henkilöitä, jotka olivat Sportissa kyseisenä iltana ja olivat todistamassa tapausta, niin he tietenkin voivat näkemänsä tuoda ilmi. Tällaisia ei kuitenkaan ole näkynyt, joten epäilen että koko asiaa ei ole edes tapahtunut. Varmasti siellä oli ihmisiä, jotka tilanteen näkivät ja olisivat jo lehdille "jutun" myyneet.
.

Sportissa tämä ei ole tapahtunut missään nimessä, koska kyseinen ravitsemusliike on ollut suljettuna viime syksystä asti, remontin takia. Melko varmasti tapahtunut(jos ylipäätään tapahtunut mitään) erässä toisessa Stadin urheilubaarissa siinä lähistöllä.
 

-Mercury-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Sape28 kirjoitti:
Sportissa tämä ei ole tapahtunut missään nimessä, koska kyseinen ravitsemusliike on ollut suljettuna viime syksystä asti, remontin takia. Melko varmasti tapahtunut(jos ylipäätään tapahtunut mitään) erässä toisessa Stadin urheilubaarissa siinä lähistöllä.

No eikö se nyt täällä ollu? Ainakin se käsitys minulle on jäänyt. Tokihan se yks Sport A. on rempassa.
 

Sape28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
-Mercury- kirjoitti:
No eikö se nyt täällä ollu? Ainakin se käsitys minulle on jäänyt. Tokihan se yks Sport A. on rempassa.

Lähtee menemään off-topic, mutta Sportti on Sportti ja Chelsea on Chelsea. Ovat täysin kaks eri mestaa. Ja tässä jälkimmäisessä mestassa kyseinen välikohtaus on sattunut.
 

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sape28 kirjoitti:
Lähtee menemään off-topic, mutta Sportti on Sportti ja Chelsea on Chelsea. Ovat täysin kaks eri mestaa. Ja tässä jälkimmäisessä mestassa kyseinen välikohtaus on sattunut.

Tosin tietysti Chesean koko nimi kylläkin Sport Bub Chelsea. Ja jutussahan puhuttiin nimenomaan urheiluravintolassa. Joten kyllä niitä stadissakin on jokunen jotka katsovat olevansa urheiluravintoloita vaikka nimessä ei sitä sanaa mainitakaan...
 

Pietu10

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Sabres
Osaan kyllä arvata, kuinka paljon tästäkin kommentista tulee shittiä niskaan, mutta kai tähän nyt täytyy minunkin mielipiteeni esittää. Siinä mielessä vähän aiheen ulkopuolelta, etten ota kantaa jutun todenperäisyyteen, mutta...

Tuommoinen välikohtaus on hyvinkin voinut tapahtua, enkä ihmettele sitä yhtään. Voi jestas, kuinka kivaa on soittaa suutaan, repiä leukojaan, vittuilla päin naamaa ja ehkä vähän töniäkin kanssaihmisiä, kun voi heti perään ilmoittaa kovaan ääneen, että "et sä mua voi edes lyödä, kun mä olen tällanen, et sinäkään raukka vammaista (sokeaa, kipsattua tms.) kehtaa lyödä".

JOS tilanne on ollut tämä, niin HELVETIN HYVÄ, että joku on kehdannut.

Kaikenlainen väkivalta on perseestä, kohdistui se minkälaiseen ihmiseen hyvänsä. Mutta vielä enemmän perseestä on hakemalla hakea sitä tappelua, kun voi sitten kerätä säälipisteet omaan vammaansa vedoten.

Muuten olisin jättänyt tämän(kin) mielipiteeni ihan vaan oman kuulani sisään, mutta valitettavasti tiedän, että ko. ihmisiä löytyy. Paljon.
 

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pietu10 kirjoitti:
Osaan kyllä arvata, kuinka paljon tästäkin kommentista tulee shittiä niskaan, mutta kai tähän nyt täytyy minunkin mielipiteeni esittää. Siinä mielessä vähän aiheen ulkopuolelta, etten ota kantaa jutun todenperäisyyteen, mutta...

Tuommoinen välikohtaus on hyvinkin voinut tapahtua, enkä ihmettele sitä yhtään. Voi jestas, kuinka kivaa on soittaa suutaan, repiä leukojaan, vittuilla päin naamaa ja ehkä vähän töniäkin kanssaihmisiä, kun voi heti perään ilmoittaa kovaan ääneen, että "et sä mua voi edes lyödä, kun mä olen tällanen, et sinäkään raukka vammaista (sokeaa, kipsattua tms.) kehtaa lyödä".

JOS tilanne on ollut tämä, niin HELVETIN HYVÄ, että joku on kehdannut.

Kaikenlainen väkivalta on perseestä, kohdistui se minkälaiseen ihmiseen hyvänsä. Mutta vielä enemmän perseestä on hakemalla hakea sitä tappelua, kun voi sitten kerätä säälipisteet omaan vammaansa vedoten.

Muuten olisin jättänyt tämän(kin) mielipiteeni ihan vaan oman kuulani sisään, mutta valitettavasti tiedän, että ko. ihmisiä löytyy. Paljon.

Mä hakkasin cp-vammaisen rullatuolissaan, kun se katsoi mua oudosti. Noi vittuilevat näkövammaiset ovat todella maan riesa. .......voi pyhä sylvi.Vammaisia, heikompia, naisia ja pienempiä EI SAA KOSKAAN LYÖDÄ.

Kuka tietää todella mitä tapahtui? Moni pitää mielipidettään faktana siitä mitä muka tapahtui. Kukaan ei ole ilmoittanut nähneensä kyseistä tapahtumaa. On ainoastaan näkövammaisen kertomus tapahtuneesta, jonka hän esitti, veti takaisin ja sitten taas uudestaan myönsi tapahtuneen. Tätä kertomusta sitten väritetään murhanhimoiseksi Kärppäfaniksi joka leimaa muut Kärppäfanit samanlaisiksi tai sitten Jokerifanien Mainilan laukauksiksi joilla yritetään anastaa Poika pois pohjolasta.
 

Sape28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Taitaapa jäädä selvittämättä ikuisiksi ajoiksi mitä tuona kyseisenä iltana Chelseassa on todella tapahtunut. Silminnäkijöitä tapahtuneelle ei taida tosiaankaan olla ilmaantunut, mikä kieltämättä tuntuu aika oudolta. Kyseinen kuppila lienee kuitenkin ollut suhteellisen täynnä tuona kyseisenä iltana. Jos jollain palstalaisella nyt kuitenkin sattuu silmännäkijähavinto tapahtuneesta olemaan, hän voisi kenties raportoida siitä tänne, niin saatais tietää tapahtumien todellinen kulku eikä tarttis enää spekuloida aiheella.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Sape28 kirjoitti:
Taitaapa jäädä selvittämättä ikuisiksi ajoiksi mitä tuona kyseisenä iltana Chelseassa on todella tapahtunut. Silminnäkijöitä tapahtuneelle ei taida tosiaankaan olla ilmaantunut, mikä kieltämättä tuntuu aika oudolta. Kyseinen kuppila lienee kuitenkin ollut suhteellisen täynnä tuona kyseisenä iltana. Jos jollain palstalaisella nyt kuitenkin sattuu silmännäkijähavinto tapahtuneesta olemaan, hän voisi kenties raportoida siitä tänne, niin saatais tietää tapahtumien todellinen kulku eikä tarttis enää spekuloida aiheella.

Kymmenen aikaan tuo kundi oli ainakin täysin kunnossa. Ja niinkuin aikaisemminkin kerroin (kuin myös joku muukin), baari oli silloin jo huomattavasti tyhjentynyt.
 

Revolver

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
mikse kirjoitti:
Kymmenen aikaan tuo kundi oli ainakin täysin kunnossa. Ja niinkuin aikaisemminkin kerroin (kuin myös joku muukin), baari oli silloin jo huomattavasti tyhjentynyt.

Käykää silminnäkijät kertomassa tietonne tapahtuneesta (tai tapahtumatta jääneestä) Etäkärpille, jotka ovat alkaneet selvittää asiaa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Stolk-2 kirjoitti:
Mä hakkasin cp-vammaisen rullatuolissaan, kun se katsoi mua oudosti. Noi vittuilevat näkövammaiset ovat todella maan riesa. .......voi pyhä sylvi.Vammaisia, heikompia, naisia ja pienempiä EI SAA KOSKAAN LYÖDÄ.

Eiköhän Pietu10:n pointti ollut siinä kuinka perseestä on myös haastaa turhaan riitaa, oli kuka tahansa. Ei sillä, ettei koskaan lyö heikompiaan, ole mitään merkitystä sen kanssa kuinka moni ansaitsisi pienen palan lapasta päähänsä, tai ainakin kylkiluihin.

Suosittelen tosin lumipesuja ja painiotteilla pyörittelemistä kun pienempi tai heikompi hyökkää tai aukoo turpaansa, tai esim. nesteiden kaatamista niskaan.

PS. Ei tutkintapyyntöä, 'nuff said.
 

S Gagnon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Rangers FC, HJK
Revolver kirjoitti:
Käykää silminnäkijät kertomassa tietonne tapahtuneesta (tai tapahtumatta jääneestä) Etäkärpille, jotka ovat alkaneet selvittää asiaa.

Hoh-ho! Olisi mukava tietää miten alkavat selvittää asiaa... Oli sitten minkä joukkueen kannattaja, tämä tuntuu olevan aika herkkä asia joillekin kärpät-faneille. Vuosien varrella on aika moni fanikunta saanut syytöksiä erilaisista tempauksista, en ymmärrä miten tätä edes pystyisi selvittämään.

Tuntuu siltä että kun ensimmäisen kerran kärppäkannattaja saa shittiä, on tämä maailman loppu. Jos olisi kunnon todisteet, voisin ymmärtää. Mutta kun tätä ketjua lukee, kukaan ei oikeasti tiedä mitä on tapahtunut.
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Pietu10 kirjoitti:
Tuommoinen välikohtaus on hyvinkin voinut tapahtua, enkä ihmettele sitä yhtään. Voi jestas, kuinka kivaa on soittaa suutaan, repiä leukojaan, vittuilla päin naamaa ja ehkä vähän töniäkin kanssaihmisiä, kun voi heti perään ilmoittaa kovaan ääneen, että "et sä mua voi edes lyödä, kun mä olen tällanen, et sinäkään raukka vammaista (sokeaa, kipsattua tms.) kehtaa lyödä".

JOS tilanne on ollut tämä, niin HELVETIN HYVÄ, että joku on kehdannut.
Epäilen vahvasti, että tilanne ei ole ollut ttämä, silminnäkijät ovat kuitenkin kertoneet, että baarissa olisi ollut sokea jokerifani, joka onnitteli kärppäläisiä. Kukaan ei ainakaan ole sanonut, että hän olisi kierrellyt tönimässä jne..
 

kosh

Jäsen
Suosikkijoukkue
F2- sekä O-katsomo
Revolver kirjoitti:
Käykää silminnäkijät kertomassa tietonne tapahtuneesta (tai tapahtumatta jääneestä) Etäkärpille, jotka ovat alkaneet selvittää asiaa.
:D
Paikalliset Sherlock Holmesit ottavat sormenjälkiä ja kyselevät tietoja Kalevan tähtireporttereilta.
Voi sviddu sentään...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös