Onko edessä uusi katastrofikausi ?

  • 46 761
  • 210

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Mind over matter kirjoitti:
Voiko olla että osa noista joukkueista hakee vähän eri profiilin pelaajia kuin Ilves
esim. Kariya ei olisi niin ideaalinen pelaaja Hifk:lle kuin Ilvekselle?

Hieman ohi pointtisi, mutta Kariyan kaltainen pelaaja on ideaalinen mille tahansa jääkiekkojoukkueelle.
 

raipe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
pikku-hermanni kirjoitti:
Mää oon ihan saatanan samaa mieltä, perkele!


Torstaina piti mennä peliin, mutta kaveri soitti ja kysyi, että lähenkö ryyppään! Ei tarvinnut paljoa miettiä!
Joskus on sentään joutunut jättään dokausreissut väliin, kun on Ipalla ollut samaan aikaan matsi. Oi niitä aikoja...

Voi helvetti. Kaksi kierrosta pelattu ja täällä ja Ilves.comissa on ihan kaikki menetetty. Oletteko nyt tyytyväisiä kun nyt näyttää huonolta? Nautitteko tästä että voitte olla oikeassa?

Huh millaisia kannattajia Ilveksellä onkaan. Uskokaa nyt edes omaan joukkueeseen. Älkää rutisko kaikesta. Olkaa edes joskus positiivisia. Ettehän te kai omalle vaimollekaan ole noin negatiivisia. Helvetti jos me ei kannaTeta Ipaa, niinei kukaan

Olipa niin negatiivinen ketjunavaus et oksat pois.
Jos Ipa sattuis lähivuosina jotain voittamaan, kaikesta huolimatta, niin katsoisit


Juhlisitteko hyvällä omalla tunnolla? Pitäiskö ottaa oppia Englannin faneista, siellä ollaan aina mukana.
Ps sori virheet, kännystä kirjoitettu


Mutta veetuttaa n
ämä kirjoitukset






.


.
 

Mortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
raipe kirjoitti:
Voi helvetti. Kaksi kierrosta pelattu ja täällä ja Ilves.comissa on ihan kaikki menetetty. Oletteko nyt tyytyväisiä kun nyt näyttää huonolta? Nautitteko tästä että voitte olla oikeassa?

Totta kai.
Mikäs nyt on sen hienompaa kun se, että Ilves häviää. Wake up !

Huh millaisia kannattajia Ilveksellä onkaan. Uskokaa nyt edes omaan joukkueeseen. Älkää rutisko kaikesta. Olkaa edes joskus positiivisia. Ettehän te kai omalle vaimollekaan ole noin negatiivisia. Helvetti jos me ei kannaTeta Ipaa, niinei kukaan
Menestyminen ei ole uskon asia.
Käy joskus lukemassa viestihistoriani - ei se nyt pelkkää negaa ole.

Olipa niin negatiivinen ketjunavaus et oksat pois.
Herättipä ainakin keskustelua - mikä oli tarkoituskin.

Jos Ipa sattuis lähivuosina jotain voittamaan, kaikesta huolimatta, niin katsoisit
Mihin ? Peiliin ?
Minä katson pelejä peri-ilvesläiseen tapaan - tuloksista riippumatta.
Ei minun silti tarvitse tyytyväinen olla.

Ps sori virheet, kännystä kirjoitettu
Kyllä normaali kännykällä saa normaaliakin tekstiä jos osaa.


Mutta veetuttaa n
ämä kirjoitukset
Elämä on rankkaa.






.


.
 

Paatelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
raipe kirjoitti:
Voi helvetti. Kaksi kierrosta pelattu ja täällä ja Ilves.comissa on ihan kaikki menetetty. Oletteko nyt tyytyväisiä kun nyt näyttää huonolta? Nautitteko tästä että voitte olla oikeassa?
.

Hait tuohon viestiisi kaiken epäolennaisen kirjoituksista. Noh, ei se mitään. Siinä olet oikeassa, että kyllähän ilveksen fanin pitää peleissä käydä oli meillä kuinka paska joukkue tahansa.

Erityisesti tuo lauseesi pisti korvaan, jossa kysyt oletteko nyt tyytyväisiä? Sairasta, moni kannattaja on yrittänyt tuoda pitkään esille, että joukkueemme on aivan liian heppoinen taistellakseen mistään sijoituksista. Monien kannattajien ja asiantuntijoiden varoituksista huolimatta, Ilves päätti kokeilla kepillä jäätä ja lähteä pelaamaan aikuisten sarjaa lasten joukkueella.

Parilla vahvistuksella nousemme toki niille sijoille 7-9. Ne eivät riitä minulle. Jos sinulle raipe riittävät niin älä syyllistä niitä jotka haluavat enemmän. Juuri tuon kaltaisella ajattelullahan Ilvesjohtokin seilaa...
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
raipe kirjoitti:
Voi helvetti. Kaksi kierrosta pelattu ja täällä ja Ilves.comissa on ihan kaikki menetetty. Oletteko nyt tyytyväisiä kun nyt näyttää huonolta? Nautitteko tästä että voitte olla oikeassa?

Huh millaisia kannattajia Ilveksellä onkaan. Uskokaa nyt edes omaan joukkueeseen. Älkää rutisko kaikesta. Olkaa edes joskus positiivisia. Ettehän te kai omalle vaimollekaan ole noin negatiivisia. Helvetti jos me ei kannaTeta Ipaa, niinei kukaan

.

Ei. En todellakaan ole tyytyväinen. Mua vituttaa todella paljon Ilveksen nykytila. Mä haluan nähdä Ilveksen joka taistelee, voittaa ja tarjoaa hienoja elämyksiä faneilleen. Mä en halua nähdä Ilvestä, joka tyytyy keskinkertaisuuteen, luovuttaa ja hölmöilee.

Voit olla ihan varma, että jos (ja kun) Ilves vielä joskus pärjää, mä iloitsen siitä ihan täydestä sydämestäni. Jos mä olen sun mielestä siinä tapauksessa huono fani, niin voi voi. Mulle Ilveksen kannattajuus ja fanius ei ole sitä että mä sokeasti hyväksyn kaiken törppöilyn ja keskinkertaisuuteen tyytymisen, kyllä fani saa olla -ja hänen pitää olla-kriittinen. Muuten se luuseritouhu ei ikinä lopu! Jääkiekko on kuitenkin viihdettä. Mä haluan hyvää viihdettä. Ei Ilves ole mikään jumala ja uskonto jota täytyy palvoa sokeasti tilanteessa kuin tilanteessa. Ja toi vaimoviittaus... no, jos mun mies alkaisi yhtäkkiä käyttäytyä kuin täysi pönttöpää ja alkaisi harrastaa pitsinnypläystä, voit olla ihan varma että palautetta saisi.
 

KOjakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
miten oppii

Kiitos niistä uskovista ja rakentavista kommenteista joita tänne on viitsitty kirjoittaa tämän vallitsevan epäuskon ja angstisuuden lomaan. Koska tosia asia kuitenkin on että häviämään oppii vähiämällä ja voittaan voittamalla, ei sillä että miettii missä epäonnistuttiin ja kuinka paljon. On jokaisen varmasti täälläkin syytä miettiä kumpaa haluaa.

Itse kun menen halliin niin haluan nähdä näitä voittamisia, pienetkin sellaiset kelpaavat. Pertun maali aivan huikea (pieni voitto), toivottavasti Perttu haluaa lisää tätä, eikä miettisi sitä että "voih nyt taisi soida omassa päässä, ***** mä oon onneton". Olisi siis hienoa että jokainen oppisi näkemään asia positiivisuuden kautta, vaikka ne ei aina kovin suuria olisikaan.

Pointtini vainon se että kun pikku hiljaa ruokimme omia onnistumisia, pieniäkin niin, niin se itseluottamus/hyvänolon tunne kasvaa ja voimistuu ja alkaa tarttumaan, jolloin koko kannattamisesta tulee uskottavampaa ja rakentavampaa. Tällä en toki tarkoita sitä että sokeasti uskoisimme että kaikki on hyvin ja että mitään ei voisi parantaa, vaan sitä että tehdään ne parannukset onnistumisien kautta eikä epäonnistumisien kautta, ja uskokaa tai älkää mutta huomattavasti pelaajia ja organisaatiota kunnioittavampaa ja rakentavampaa se on kannustaa voittoihin kuin löydä löytyä.

HN. "mulla on nytkin viisi helkkarin hyvää syytä käydä Ilveksen peleissä. Ne syyt ovat Perttu Lindgren, Tuukka Rask, Juho Mielonen, Tommi Huhtala ja Ville Korhonen. En jättäisi vapaaehtoisesti yhtäkään näiden jätkien SM-liigapeliä näkemättä. Sitten on tietysti vielä Raipe ja Sonja." Tätä kunnioitan, kenellä muulla organisaatiolla on tarjota kannattajilleen yhtä ennakkoluulottomia ja potentiaalisia junioreita. Muistakaa, että olemme etuoikeutettuja kun saamme seurata näiden kavereiden menestuksen ensiaskeleita.
 

massi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Majadahonda HC
raipe kirjoitti:
Voi helvetti. Kaksi kierrosta pelattu ja täällä ja Ilves.comissa on ihan kaikki menetetty. Oletteko nyt tyytyväisiä kun nyt näyttää huonolta? Nautitteko tästä että voitte olla oikeassa?

Huh millaisia kannattajia Ilveksellä onkaan. Uskokaa nyt edes omaan joukkueeseen. Älkää rutisko kaikesta. Olkaa edes joskus positiivisia. Ettehän te kai omalle vaimollekaan ole noin negatiivisia. Helvetti jos me ei kannaTeta Ipaa, niinei kukaan

Olipa niin negatiivinen ketjunavaus et oksat pois.
Jos Ipa sattuis lähivuosina jotain voittamaan, kaikesta huolimatta, niin katsoisit


Juhlisitteko hyvällä omalla tunnolla? Pitäiskö ottaa oppia Englannin faneista, siellä ollaan aina mukana.
Ps sori virheet, kännystä kirjoitettu


Mutta veetuttaa n
ämä kirjoitukset

.


Korjataan se kolmeksi kierrokseksi. Ongelma joukkueen kanssa on sama kuin toukokuussa - joukkue täynnä kolmos-nelosketjun miehiä ja junioreita, eikä yhtäkään maalintekoon pystyvää. Mutta sehän on hyvä vaan että annetaan vastuuta ja näyttöpaikkoja. Lisäksi säästämme mukavan nipun euroja ensi kautta varten, kun ei hommata mitään ylimääräisiä ulkomaan pellejä. Ja vielä lisää rahaa virtaa kassaan odotetun yleisöryntäyksen jälkeen (ihan vaan kirjoittelen ettei jäis vaan mitään negatiivista makua)
 

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Niinpä niin, monia harmittaa kun Ilveksen ennakoitu konttaus osoittautuu todeksi ja he kanavoivat sen kritiikiksi seuran toimintaa kohtaan, tavalla jos toisellakin, kohteet vaihtelevat 70-luvun Finnhits-taukomusiikista Ilveksen hallituksen Lagerstamiin (esimerkit Ilves.com:sta).

Nimim. "Raipe":a arvatenkin harmittaa myös ja hän kanavoi sen arvosteluksi muiden kirjoituksia ja asennetta kohtaan.

Yhtä kaikki- samaa vitutusta kaikki - eihän meistä kukaan tästä nauti eikä tätä toivo, ei edes pahin pessimisti.
 

raipe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Voitaisko nyt vihdoin kaikki ottaa vähän positiivisempi asenne ja alkaa seuraamaan Ilveksen pelejä ja kautta ilman tätä hemmetinmoista negaa niin Ilvestä kuin muita kirjoittajia kohtaan ( johon olen kovasti syyllistynyt itsekin).
Ei ne asiat ole ollenkaan niin huonosti kuin monet haluavat nähdä.

Hifkin ja Jokereiden konttaus sekä Tepsin huono alku on paljon suurempi ihmeiden aihe kuin Ilves. JG on tuonut paljon hyvää tullessaan. Voisimmeko nyt esimerkiksi jo myöntää , että niin Koivisto kuin Pesonenkin ovat ykkösketjun miehiä tämän päivän liigassa.

Ilves.comin puolella on taas yksi ketju, joka sisältää niin paljon potaskaa ja henkilökohtaisuuksia, ettei voi millään uskoa. Miten jotkut voivat kirkkain silmin väittää Ilveksestä jotakin, mikä ei ollenkaan pidä paikkaansa. Ja kun se on palstalle kirjoitettu, toiset ottavat sen totena. Henkilöiden sanomisia ja lupauksia väännetään sellaisiksi, ettei milloinkaan ole tällaista lausuttu. Miten suurta vahinkoa se Ilvekselle aiheuttaakaan ja miten suurta vääryyttä nämä kirjoituksissa nimeltä mainitut, valhein lokaan syöstyt vastuunkantajat saavatkaan kokea.

Tällaista tämä ei saa olla. Hävettää oikein meidän kaikkien Ilveksen kannattajien puolesta, millaista tekstiä me omasta joukkueestamme ja sen johdosta netissä levitämme.

Tapparan keskustelupalstalla on pitkään vaikuttanut ZZ Toippari, joka on kirjoituksillaan yrittänyt vahingoittaa seuraa oikein tosissaan. Hänet on muiden kannattajien toimesta naurettu ulos ja teilattu täysin. Toipparihan ei voi olla Tapparan kannattaja, se on minusta hänen kirjoitustensa avulla käynyt täysin selväksi.Voisimmeko me tehdä saman näille paskanpuhujille.

Valitettavasti minun on kirjoitettava tämä tänne, koska en kirjoita Ilves.comiin. Suuri osa kuitenkin kirjoittajista on yhteisiä näille palstoille ja kaikki kuitenkin lukevat.

Eli lopetetaan nyt hemmetissä tämä pelleily.

Ja todettakoon vielä, että Ilves olisi aivan varmasti tehnyt sopimukset sopivien vahvistusten kanssa, jos sellaiset olisivat löytyneet. Niin varmasti myös Jokerit, Hifk, HPK, TPS jne. Onneksi me löysimme tämän JG:n, iloitaan hänestä.

Ja Bolibrukista. Totta kai hänet kannattaa pitää, koska tilalle ei ole heti saatavissa ketään. Tässä tilanteessa hän aivan varmasti on vahvistus. Ja vaikka hänet signataan, ei varmastikaan tarkoita sitä, että pakin etsintä lopetetaan. Hänestä pääsee varmaan tässä tilanteessa eroon jos parempi löytyy.
 

Takkuturkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalervo Kummola
Joo, nimimerkki raipe kirjoitti aika hyvin ja samoin näen minäkin asiat.

Kolmen kierroksen jälkeen olin itsekin jo täysin hätiköidysti valmis sanomaan tästä kaudesta kiitos ja morjens, mutta nyt taas kahden viimeisen kierroksen jälkeen Ilveksen kannattaminen tuntuukin taas hyvältä. Sittenkin.

JG toi mukanaan paljon hyvää ja kun Andersson tulee takaisin sairastuvalta näyttää vielä paremmalta. Koivisto ja Pesonen saa nyt aikaan tehoja ihan eri malliin kuin vielä Hirvosen kanssa, joskin mä olen valmis antamaan vielä Tomille ja Mikko Luoville näyttöpaikkoja ja peliaikaa. Ne on kuitenkin ilveksiä. Parivaljakko Lumme-Helminenkin heräilee joten ihan hyvältähän tää nyt näyttää.

Ja Pitkämäellä torjuntaprosentti 95,79 kolmen pelatun matsin jälkeen. Tappara me nuijitaan seuraavassa matsissa.

Käsittääkseni vielä 1-2 pelaaja aktiivisesti haussa. Katastrofista ei tietoakaan tuu olemaan.
 

Lätty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
raipe kirjoitti:
Voitaisko nyt vihdoin kaikki ottaa vähän positiivisempi asenne ja alkaa seuraamaan Ilveksen pelejä ja kautta ilman tätä hemmetinmoista negaa niin Ilvestä kuin muita kirjoittajia kohtaan ( johon olen kovasti syyllistynyt itsekin). Ei ne asiat ole ollenkaan niin huonosti kuin monet haluavat nähdä.

Asiaa. Itse en ole vähään aikaan noita .comin itkuvirsiä edes jaksanut lukea, enkä ymmärrä yhtään näitä katastrofikausipuheita. Minulla on ollut koko ajan ihan hyvät fiilikset joukkueesta, mutta suhtaudunkin tähän kauteen nuorten kasvatuskautena enkä oleta, että oltaisiin nyt välttämättä neljän joukossa runkosarjassa. Pleijareihin päästään joka tapauksessa vaikka säälien kautta, ja siellä on sitten kaikki mahdollista. Luotto johtoon on edelleen vahvaa, ja johan Guerrieron tulo osoitti, ettei Takojankadulla nyt ihan pelkästään peukaloita pyöritellä. Vielä 1-2 kovaa täsmähankintaa ja Ilves taistelee mitaleista.
 

Mortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
JG:n saapuminen on tosiaankin saanut Ilveksen syttymään sellaisiin esityksiin, että ainakin hetkellisesti voidaan luopua ajatuksesta siitä että olisi tulossa uusi katastrofikausi.

Hetkellisessä optimismissa voidaan jopa todeta, että kaiken osuessa kohdalleen Ilveksessä on potentiaalia jopa kuuden joukkoon.

Päivä kerrallaan.
 

Mortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
Nimimerkki raipe

Olen saanut muutaman yksityisviestin, joiden sanoma on sama :
Kun Sinulla nimimerkki raipe tuntuu ihan työksesi olevan valittamista ilves.comin ketjuista ja kirjoittajista, niin mikset rekisteröityisi tänne - silloin kaikilla olisi mahdollisuus vastata sanasta sanasta eikä niin sanotusti huudella vieraisiin pöytiin.

Toki olisin hoitanut tämänkin yksityisviestinä tai sähköpostilla, mutta kas kun et niihin mahdollisuutta anna.
 

raipe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vesalle

Olen itsekin oikeastaan vähän naureskellut, että tässähän saa oikein kitisijän maineen, kun joutuu niin usein kitisemään siitä, että muut valittavat Ilveksen toimintaa. minusta kuitenkin on yritettävä puuttua siihen , että meidän kannattajien suhtautuminen olisi vähän toisenlaista, että enemmän keskittyisimme niihin positiivisiin asioihin. Olisi tärkeä miettiä, että jos vaadimme Ilvekseltä lisää satsauksia ja riskinottoa, niin miten sitä tavoitetta auttaa se, että mollaamme Ilveksen johtoa ja toimintaa netissä ihan alvariinsa.

Minusta nämä vaatimukset ja kirjoitukset ovat pahasti ristiriidassa keskenään. Me kaikki voimme auttaa Ilvestä levittämällä tietoa seurasta, tuomalla seuraa esiin hyvässä mielessä, käymällä peleissä, kantamalla fanituotteita jne. Olemalla aloitteellisia.

Silti en tarkoita suinkaan sitä, että meidän tulisi luopua kaikesta kritiikistä, ei suinkaan. En minäkään mitään neukkulaa halua. Minusta esimerkiksi HN ja Mad Dog ovat aivan loistavia esimerkkejä siitä, millainen on olla asiantunteva, Ilvestä sydämessään rakastava ja Ilvestä ikuisesti kannattava, mutta kuitenkin kriittisyyden säilyttävä kirjoittaja ja kannattaja. Heidän kirjoituksiaan on ilo lukea ja ne seikat, jotka he näkevät Ilveksen toiminnassa negatiivisena, ovat sitä usein myös minun mielestäni. Itse olen liian positiivinen kirjoituksissani, sen myönnän, mutta meitäkin tarvitaan niiden monen niin kovin kriittisen vastapainoksi.

Erityisen paljon minua ärsyttävät kirjoitukset, joissa näen ja tiedän olevan suoranaisia valheita ja virheitä, joihin edellisessä kirjoituksessa viittasin. jos niihin liittyy suoranaista henkilöön menevää parjausta, on niihin minusta pakko puuttua. Kuten totesin, monet ottavat nettiin kirjoitetut asiat tosissaan ja uskovat kaiken. Se on vaarallista. Ilveksen tämän hetkinen johto on tehnyt erittäin hyvää työtä, on motivoitunut, erittäin Ilveshenkistä. Minkäänlaista oman voiton pyyntiä tms ei ole. Meidän tulisi antaa heille edes jonkinlainen työrauha ( en tietenkään kuulu tuohon porukkaan , mutta tunnen heitä jossain määrin).

Kohtuutonta oli minun mielestäni myös se, että avasit tämän ketjun siinä vaiheessa, kun oli pelattu kaksi ottelua, jotka kuitenkin olosuhteet huomioon ottaen olivat mennet kohtuullisesti, ei suinkaan mitenkään penkin alle. Kolmas peli oli sitten jo parempi ja nyt on tullut kaksi voittoa. Sitten, jos marraskuussa olemme viimeisillä sijoilla, sitten voidaan pohtia, mikä meni pieleen. Vielä ei ole sen aika.

Jos ajatellaan esimerkiksi kahta viime kautta, niin olimme todella lähellä päästä välieriin 2004. Ettei se lopulta natsannut, oli pienestä kiinni eikä siitä voi mitenkään syyttää oikeastaan ketään( jos esim Raipella ei olis ollut olkapäävammaa, niin todennäköisesti olis iskenyt sen voittomaalin, jota ei sit tullut ja josta heti Hifki karkasi sen tekemään).Välieräpaikka olisi ollut kova juttu.

Sykoran lähdöstä ei voi myöskään missään tapauksessa syyttää johtoa. Päin vastoin se hoiti hommansa hienosti palkkaamalla Curren ja Hyvösen.

Jos virheitä onkin tehty, ne ovat olleet pieniä, pahin varmasti Allenin sopimus. Mutta kuka meistä on virheetön. Ilmoittautukoon heti, haluan saada hänet työtiimiimme. Eli ei me voida aina hakea vain virheitä virheiden perään. Joskus pitää katsoa eteenpäin.

Se, miksi en kirjoita ilves.comiin , johtuu muutamasta tekijästä. Ensinnäkään en luota siellä nimimerkkien salassapitoon, mikä on minusta ehdoton edellytys kirjoittamiselle. Toiseksi siellä on aivan liian paljon näitä lähes vihamielisesti Ilvekseen ja sen johtoon suhtautuvia kirjoittajia. Vierastan sitä. Loistavat kirjoittajat, kuten Ragulin ,Nuck, Gene Simmons, G, Mad Dog, Artsi, Mane jne hukkuvat siellä näiden negojen joukkoon. ( tästä saa toki aiheen kysyä, miksi sitten luen niitä. Siksi että kaikesta huolimatta haluan pysyä ajan tasalla siitä, mitä ajassa liikkuu sekä em kirjoittajien kirjoituksista, joita haluan lukea)

Eli vastauksena kysymykseesi on, etten pidä kirjoittamista comiin mahdollisena. Toivon, että siellä valtaisi alaa vähän positiivisempi suhtautuminen. Tämä jatkoaika on ollut kaiken aikaa tässä suhteessa parempi.
 

Mortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
Kiitos ainakin omalta kohdaltani asiallisesta vastauksesta.

Itse olen sitä mieltä, että kaikissa asioissa pahinta on kiihkoilu.
Sekä yltiöpositiivisuus että yltiönegatiivisuus ovat kantoina kamalimmat mahdolliset. Jos näkee kaiken positiivisena tai negatiivisena on kadottanut objektiivisuuden.
 

Artsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vesa kirjoitti:
Kiitos ainakin omalta kohdaltani asiallisesta vastauksesta.

Itse olen sitä mieltä, että kaikissa asioissa pahinta on kiihkoilu.
Sekä yltiöpositiivisuus että yltiönegatiivisuus ovat kantoina kamalimmat mahdolliset. Jos näkee kaiken positiivisena tai negatiivisena on kadottanut objektiivisuuden.

Äärimmäisyys luo äärimmäisyyttä. Minua pidetään varmaan yltiöoptimistisena kirjoittajana. Syy, miksi pyrin optimismiin välillä liiankin kanssa, on se, että kun enemmistö kirjoittajista mollaa kaikkea, mitä rakkaassa seurassani tehdään, niin ei siihen enään viitsi mitään negatiivista lisätä, vaikka välillä aihetta olisikin.

Kriittisen kirjoituksen ja paskanheiton ero on monelta kirjoittajalta jäänyt ymmärtämättä. Kun tähän sitten lisätään tämä sopulilauma ja perässähiihtäjät, joilla ei ole omia ajatuksia, niin arvostelu karkaa useinkin täysin käsistä. Monesti näissä keskusteluissa vääristellään asioita ja sanomisia ja hetken päästä nämä vääristelyt ovatkin monelle täyttä faktaa.

PS. Ei Roomaakaan päivässä rakennettu, joten annetaan Poika ja Ilves projektille nyt vaan aikaa.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
raipe kirjoitti:
.

Se, miksi en kirjoita ilves.comiin , johtuu muutamasta tekijästä. Ensinnäkään en luota siellä nimimerkkien salassapitoon, mikä on minusta ehdoton edellytys kirjoittamiselle. Toiseksi siellä on aivan liian paljon näitä lähes vihamielisesti Ilvekseen ja sen johtoon suhtautuvia kirjoittajia. Vierastan sitä.
.

Ensinnä. Mikään ei estä "valehtelemasta" rekisteröidyttäessä. Ota saunalahdelta meilioso vaikka matti.meikalainen@netti.fi (ollee tosin käytössä). Tekaise yhteystiedot ja way to go. Nickisi oikea henkilöllisyys on turvassa.

Toiseksi, practice what you preach. Eli nyt menit mielestäni arvostelussa henkilökohtaisuuksiin vihjaamalla että henkilötiedot eivät pysy salassa. Tämähän on suora syytös ylläpitäjää kohtaan, ja vielä vakava sellainen. Kuten vaadit muilta, niin tälläisestä tulee olla näyttöä ennen syytöksiä.
 

Mortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
Itseltäni jäi työkiireessä mainitsematta raipelle, että se mitä lähinnä viestilläni tavoittelin oli se, että myöntyisit siihen ettei ole kovin fiksua moittia jatkoajassa ilves.comin kirjoitteluita/kirjoittajia.

Jos et halua käydä siellä, niin älä huutele täältä sinne.
Ei liene liikaa vaadittu ?

Jos taas haluat puhua ilves.comin tasosta niin siitä voidaan puolestani avata vaikka oma ketju tarvittaessa. Artsi-kuomahan tuossa aiemmin jo melko viisaasti asioita kommentoikin.
 

raipe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vastaanpa omalta osaltani pstromille, vaikka eri palstoille kirjoitetaankin, kun hän comin puolella vastauksia kyselee ja epäilee hiljaisuuden olevan myöntämisen merkki. Toivottavasti hänkin lukee molempia palstoja.

Olen moneen kertaan toitottanut sitä, että Sykoran lähtö johtui TÄYSIN hänen henkilökohtaisista asioistaan. Niitä ei kannata näillä palstoilla sen enempää revitellä, vaan antaa asioiden olla. Ilveksellä tai sen tekemisillä tai tekemättä jättämisillä EI OLLUT MITÄÄN tekemistä Sykoran lähdön syiden kanssa. Puheet tamperelaisten sisäsiittoisuudesta ovat aivan turhia heittoja eivätkä pidä paikkaansa, ainakaan tässä tapauksessa. Tällaisilla heitoilla loataan ihan turhaan ja perusteettomasti Ilvestä.

Selkään puukottamisesta en tiedä mitään. Miksi pitää heitellä ilmaan tällaisia vihjauksia ja ikäviä syytöksiä vailla minkäänlaista todellisuuspohjaa. Ajattelematonta.

Hautamaa ei ole saanut Pajuojalta kenkää. Hade on hoitanut hommansa hyvin. Allen oli huti, mutta ei häntä siitä kannata hirttää. Guerriero näyttää loistokaappaukselta, samoin Hyvönen ja Kariya.

Viittaukset Juhani Lagerstamiin ovat aivan käsittämättömiä. Toisessa yhteydessä esitetyt esitetyt syytökset Ekku Lagerstamia kohtaan ovat loukkaavia, perusteettomia ja vailla totuuden häivää. Piste.

Ilveksen kopissa, ilmapiirissä tai toiminnassa ei ole mitään käryävää, epäilyttävää tms.

Ainoa asia, josta olen pstromin kanssa samaa mieltä, on Markus Mattsonin tapaus. Harmillinen juttu. Siitä on kuitenkin aikaa jo 20 vuotta eikä sitä voida laittaa nykyjohdon piikkiin eikä minusta muutoinkaan kannattaisi näin vanhoja asioita muistella.

Eli taas kerran, lopetettaisiinko nämä höpö höpö-jutut ja keskityttäisiin asiaan. Enempää en tähän asiaan viitsi enää kantaa ottaa, mutta nyt oli pakko kun pstrom pyysi.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
raipe kirjoitti:
Vastaanpa omalta osaltani pstromille, vaikka eri palstoille kirjoitetaankin...

...Eli taas kerran, lopetettaisiinko nämä höpö höpö-jutut ja keskityttäisiin asiaan. Enempää en tähän asiaan viitsi enää kantaa ottaa, mutta nyt oli pakko kun pstrom pyysi.

No niin "pellet"

"raipe" sen kun kirjaantuu Ilves.commiin tekastulla nimellä ja jättä toisiin pöytiin huutelut. -ttuako tässä rupee kahdella palstalla keskusteluja seuraamana...

EI mitään oikeata syytä olla ottamatta nickiä ilves.commista EI ole (paitsi tietysti typeryys).
 

Mortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
laipe on lautaa - vesa on kakka.
laipe tietää - vesa ei.

vesa vaan purnaa,vesa on pessimisti.

Ei kannata valittaa joukkueen rakentamisesta tai maalintekijöiden puutteesta - parhaansa ovat toimistolla tehneet.

Hyvää yötä.

Ps. Kun tiistaina tosikova PelicansReipasLahti kaatuu, niin hätää ei enään ole ?
 

Tempura

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, Hämäläinen kiakko, Ässäsympatiat.
Eiköhän se tästä pikkuhiljaa. Puolustukseen joku kova jäärä ja hyökkäykseen kova laituri, niin homma alkaa näyttää hyvältä.

Pitkämäki on mielestäni perhanan kova maalivahti, tuo osasto lienee jokseenkin kunnossa. Raskista en sano vielä mitään.

Jos joku asia on kunnossa, niin sentteripuoli. Ja kaikki on samaa mieltä että Guerriero oli täysosuma. Se kaveri on sellainen, jota yleisökin haluaa mennä katsomaan.

Aika paljon kuitenkin joukkueessa nuoria pelaajia, joista harva on lyönyt pahemmin läpi. Aika näyttää kuitenkin, katsotaan vielä vähän.
 

Hoblaa#34

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ei kuitenkaan kannata tässä vaiheessa vielä painaa paniikki nappulaa. Kaksi täysosuma hankintaa ja Ilves on mukana mitalitaistossa. Keväällä ne pelit ratkaistaan, ja Ipalla onkin enemmän Playjari joukkue kuin liikkuva runkosarja pakkaus. Riippuu tietenkin minkälainen vastus tulee Play-Offseissa.
 

Mortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
Hoblaa#34 kirjoitti:
Ei kuitenkaan kannata tässä vaiheessa vielä painaa paniikki nappulaa.

VIELÄ KERRAN - Ei tässä paineta paniikkinappulaa !
Ilves on jälleen menossa korkeintaan sijoille 6-10 ja se ei ole mikään saavutus.
 
Viimeksi muokattu:

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
"Ilves on jälleen menossa sijoille 6-10 ja se ei ole mikään saavutus."


Jälleen ja jälleen. 6-8 ovat tosiaan tuttuja sijoja, mutta sijoille 9-10 ei Ilves ole kyllä joutunut nöyrtymään aikapäiviin. (1992 viimeksi) Ne kaksi jumbokautta erikseen, mutta muuten Ilves on yleensä ollut sijoilla 5-8 ja ainakin yläpäähän tuota normaalisijoitusta tekee näillä näkymin varsin tiukkaa tällä kaudella. Kuudes tai seitsemäs sija ei ole Ilvekselle mikään saavutus, mutta pelaajamateriaalin ikäjakauman perusteella se kyllä TÄLLÄ kaudella olisi suhteellisen hyvä suoritus. Kuudes sija lienee runkosarjassa maksimi ja siihen olen itse tyytyväinen, jos pudotuspeleissä Ilves taistelee tiukasti jatkopaikasta mielummin sinne selviytyen. (malli: 2001/2004, ei 2005 tai varsinkaan 1996/2000/2002)

Ensi kaudella pitäisikin sitten jo harpata mitalipeleihin ja runkosarjassakin taistelemaan kotiedusta. (sijat 3-6)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös