Lähipäivinä tulee mm. Helsingin Ruoholahden Citymarkettiin, Pirkkalan Citymarkettiin, Oulun Pekurin supermarkettiin (täällä jo hyllyssä) ja moniin baareihin esim. Equilibriumin, The Veilin, Cushwan, Third Moonin, Wood Brothersin.... soureja, ipoja sekä dipoja. Ilmeisesti joku uusi maahantuoja joka tuo Oulun Nailon toimipisteen kautta eri puolille suomea jenkkioluita jotka on kuljetettu meren yli kylmässä. Näiden hinnat pyörii varmaan siellä 10e molemmin puolin, mutta samaa hintaa ne on euroopan nettikaupoistakin. Ehkä 1-2e säästäisi per tölkki tilaamalla ulkomailta itse.
Tervehdin ilolla tätä yritystä toimittaa tuoretta jenkkiä ympäri maata. Käykäähän hakemassa Toppling Goliathin King Sue olut. Ainakin aiempina kertoina kun kyseistä herkkua olen päässyt maistamaan, meni niin sanotusti ikeniin. King Sue Toppling Goliathin sivuilla
Tervehdin ilolla tätä yritystä toimittaa tuoretta jenkkiä ympäri maata. Käykäähän hakemassa Toppling Goliathin King Sue olut. Ainakin aiempina kertoina kun kyseistä herkkua olen päässyt maistamaan, meni niin sanotusti ikeniin. King Sue Toppling Goliathin sivuilla