Mukava taloyhtiö. Jos meinaa erikoisoluita, eikä mitään halpoja sai juodakseen.Taloyhtiön pihajuhlat + ilmaista juomaa ja naposteltavaa + sai ottaa pari tölkkiä kotiinkin + en katsonut tarkemmin + ? = profit.
Itse olen happamien ystävä.
Mukava taloyhtiö. Jos meinaa erikoisoluita, eikä mitään halpoja sai juodakseen.Taloyhtiön pihajuhlat + ilmaista juomaa ja naposteltavaa + sai ottaa pari tölkkiä kotiinkin + en katsonut tarkemmin + ? = profit.
Näin OT:na kolme saavia, jossa oluita monenlaisia, viiniäkin eri plaatua, hodari- ja erikoiskahviständi ja sokerina pohjalla trubaduuri, joka tunsi Ragni Malmstenin. Siitä ei bileet parane.Mukava taloyhtiö. Jos meinaa erikoisoluita, eikä mitään halpoja sai juodakseen.
Itse olen happamien ystävä.
Viimeksi kuukausi sitten annoin vielä yhden mahdollisuuden sourille (en Sourille). Ihan vaan suullisen maistoin. Hanaan/hyllyyn jää jatkossakin.
Tsekkaa Drink Bar & Grill.PS. Kertokaas Tallinnan parhaat olutravintolat, pitäisi syyskuun puolivälissä käydä siellä pyörähtämässä.
Viimeksi kuukausi sitten annoin vielä yhden mahdollisuuden sourille (en Sourille). Ihan vaan suullisen maistoin. Hanaan/hyllyyn jää jatkossakin.
PS. Kertokaas Tallinnan parhaat olutravintolat, pitäisi syyskuun puolivälissä käydä siellä pyörähtämässä.
PS. Kertokaas Tallinnan parhaat olutravintolat, pitäisi syyskuun puolivälissä käydä siellä pyörähtämässä.
St. Vitus tuli testattua heinäkuussa ja oli oikein mainio, safka hyvää, olutvalikoima kattava, hintalaatu erinomainen.PS. Kertokaas Tallinnan parhaat olutravintolat, pitäisi syyskuun puolivälissä käydä siellä pyörähtämässä.
Kaverin lasista. Varmaan hyllystä.Maistoitko suullisen hanasta vai hyllystä?
Kyllä. Oikea huikeus.Mallasseppien mustaherukka-lakritsi sour sopii kyllä minun suuhuni. Ei ihan perinteinen olut, mutta hellepäivänä herkullinen viinimarjamehu
Tää on huono juttu. Erittäin huono juttu. Oma suosikkini. Uuden Englannin Nahkamies on oikeasti hyvää. Etenkin kun sen lipittää siinä linnan vastarannalla kioskin terassilla lämpimänä kesäiltana.Jälleen yksi nurin; Olaf Brewing. Surullista.
Nato-oluen tarina loppuu?
Toimitusjohtaja: ”Otin taskulaskimen käteen ja laskutoimituksen tulos oli että pienpanimo-oluiden tuottaminen meidän volyymeillamme ja kustannusrakenteellamme ei kannata”.www.iltalehti.fi
Ei tuo nyt mitään ihmeellistä ole, mutta kun tietää tilanteen siellä niin kyllä maistuu.
Käytättekö Untappdia, Pint Pleasea vai ette mitään oluen arvostelusovellusta?
Itse olen Untappdin käyttäjä.