Untappd ja Ratebeer. Untappdiin ensin ja sitten tarinat ja tarkemmat speksit Ratebeeriin.Käytättekö Untappdia, Pint Pleasea vai ette mitään oluen arvostelusovellusta?
Itse olen Untappdin käyttäjä.
Untappd ja Ratebeer. Untappdiin ensin ja sitten tarinat ja tarkemmat speksit Ratebeeriin.Käytättekö Untappdia, Pint Pleasea vai ette mitään oluen arvostelusovellusta?
En mitään. En ole jostain syystä jaksanut koskaan aloittaa, vaikka erilaisista imperial stouteista olisi näin jälkikäteen ajateltuna ollut kiva pitää kirjaa.Käytättekö Untappdia, Pint Pleasea vai ette mitään oluen arvostelusovellusta?
No, eipä tänne varsinaisesti lähdetty olutta juomaankaan.
Tällä hetkellä töissä Lähi-idässä, eli sinänsä ihan tiedossa ollut asia. Jotain italialaista pienpanimosettiä oli eksynyt syksyllä paikalliseen Alkoon (joita on kaksi täällä miljoonakaupungissa, ja jossa muuten myydään muitakin paheita länkkäreille, kuten sianlihaa).Missä noin? Tietää itse välttää reissua tuollaiseen maahan.
Untappdia tulee käytettyä. Pysyy mukavasti kärryillä mitä on naatiskellut ja listoille saa kirjattua ylös, että mitkä jo löytyy kaapista, mutta ei ole tullut vielä korkattua.Käytättekö Untappdia, Pint Pleasea vai ette mitään oluen arvostelusovellusta?
Omnipollo ja Dugges tekevät loistavia imperial stouteja. Onkos Omnipollo edelleen kiertävä panimo? Erikoinen systeemi heillä.Nyt jääkaappi pullistelee Apexia, Stigbergetsia , Duckpondia, Omnipolloa, Duggesia ja monia Suomessa tuntemattomampia.
Omnipollolla on nykyään ihan oma panimo ja ei ole missään ihan perinteisessä paikassa vaan entisessä kirkossa Tukholman keskustan liepeillä, samassa yhteydessä on ravintola kirkon parvella, paikan nimi on Omnipollos Kyrka. Tuolla tilassa tapahtuu oluen valmistus, sen pakkaaminen ja varastointi on jossain muualla lähistöllä.Omnipollo ja Dugges tekevät loistavia imperial stouteja. Onkos Omnipollo edelleen kiertävä panimo? Erikoinen systeemi heillä.
Viikkarin terminaalin lähellä näyttää olevan Systembolaget Folkugangatanilla. Onko hajua kellään, onko kokoluokaltaan sellainen, että jotain fiinimpää Imperial Stoutia voisi löytyä?
Juu onhan tuolla ihan kelpo valikoima ja ei ole hinnalla pilattu. Viime viikonlopulla lähti Haaparannasta lava Norrlands Guld 5,3% 0,5L tölkkejä mukaan hintaan 34,80€. Yhden tölkin hinnaksi jää se 1,45 euroa. Vielä kun jaksaisi tyhjät palauttaa seuraavalla reissulla, kruunun pantti.Systembolagetin valikoima oluiden osalta on todella laaja, erityisesti tietysti ruotsalaisia ja hinnat on halvat verrattuna Alkoon.
Taas tippuu yksi. Voi vide...
Panimoa haetaan konkurssiin – ”Emme ehtineet edes yrittää, kun tällainen temppu tehtiin”
Yrittäjät etsivät rahoittajaa panimonsa pelastamiseen.www.is.fi
Muutama vuosi sitten kävin kaupungissa ja vierailin naïv nimisessä baarissa joka ainakin silloin oli kaupungin kärkeä tämän tyylisissä paikoissa, näyttää edelleen olevan pystyssä.Kokeillaan onnea, jos sattuisi olemaan Jatkoajan olutharrastajista jollain kokemusta Frankfurtin tarjonnasta. Kyseisessä kylässä on tullut käytyä aiemmin, mutta nyt kiinnostaisi paikat, joissa voisi tutustua vähän laajemmassa valikoimassa myös pienpanimotuotteisiin.
Muutama vuosi sitten kävin kaupungissa ja vierailin naïv nimisessä baarissa joka ainakin silloin oli kaupungin kärkeä tämän tyylisissä paikoissa, näyttää edelleen olevan pystyssä.
Vilkaisin äsken myös Untappdin karttaa ja sieltä löytyi ainakin sellainen paikka kuin TapHouse Frankfurt mikä on Camba panimon paikka mutta myös muuta paikallista modernia pienpanimo-olutta näyttää löytyvän hanasta.
Untappd.Käytättekö Untappdia, Pint Pleasea vai ette mitään oluen arvostelusovellusta?
Laitteisto on laitettu myyntiin, joten liekö siellä panimoa kiinni ollaan laittamassa. Tai sitten siirtyvät valmistuttamaan oluensa kokonaan muualla mustalaispanimomeiningillä... Jää nähtäväksi.Jos oikein tulkitsin talousfoorumeilla käytyä keskustelua, niin Sori Brewing olisi skaalaamassa toimintaansa alaspäin varsin runsaalla kädellä. Toivottavasti ihan kokonaan ei kuitenkaan lopettaisi…
Laitteisto on laitettu myyntiin, joten liekö siellä panimoa kiinni ollaan laittamassa. Tai sitten siirtyvät valmistuttamaan oluensa kokonaan muualla mustalaispanimomeiningillä... Jää nähtäväksi.