Kuten odottaa saattoikin, Jarkko Ruutu on listalla ja jos veikata pitäisi, toinen jalka jo kisakoneessa. Toivottavasti saamme nähdä Rudyn arvokisoissa jälleen kerran.
Jarkko Ruutu ja Jere Karalahti ovat aika usein uransa aikana pelanneet ennenkin Erkka Westerlundin joukkueissa. Miksi eivät nyt pääsisi mukaan, jos ovat kunnossa syksyn 2013 ajan.
Lähinnä siksi, että eivät ole enää uransa huipulla ja kilpailu pelipaikoista on varsin kovaa. Nytkin listalla on yli 50 nimeä, joista 22 valitaan. Olisi itse asiassa varsin suuri yllätys, mikäli Karalahti tai J. Ruutu kisapaikan onnistuisi lunastamaan.Miksi eivät nyt pääsisi mukaan, jos ovat kunnossa syksyn 2013 ajan.
Ymmärsinkö oikein että nyt julkaistiin lista pelaajista joista voi tippua kuka vaan ja jolle voi nousta kuka tahansa?
Tulee ihan uskonnollinen olo kun tuota listaa kattelee. Kummola antaa Erkalle ikäänkuin "viimeisen voitelun" ja Erkka saman usealle kaverilleen. Tuleehan ne kisat Taivaskanavilta, tuleeehan.?? ;D
Ymmärsinkö oikein että nyt julkaistiin lista pelaajista joista voi tippua kuka vaan ja jolle voi nousta kuka tahansa?
Kuten odottaa saattoikin, Jarkko Ruutu on listalla ja jos veikata pitäisi, toinen jalka jo kisakoneessa. Toivottavasti saamme nähdä Rudyn arvokisoissa jälleen kerran.
Jesh, juuri tällaisten peräkammarin poikien kommenttien takia näkisin Rudyn mielelläni joukkueessa. Taas ei olisi kansitakkien määrällä rajoja!Onneksi tämä apina pelaa viimeisiä kisojaan, jos olympialaisiin valitaan. Kuvottava jätkä.
Minua ei yllätä eikä haittaa J Ruudun nimen näkeminen listalla. Jos Westerlund tykkää roolittaa, niin ko agitaattoria parempaa ei löydy. Toiseen laitaan Komarov :D
Ei yllätä minuakaan, eikä todellakaan haittaa. Roolituksesta vähäsen, eli minkähänlaista roolia Karalahdelle olis ajateltu...?
Jere nyt ainakin on fyysisesti aivan karmivassa kunnossa huippu-urheilijaksi ja kaveri näyttääkin aivan ikälopulta deekulta, kun miehen olen nyt kesällä pariin otteeseen nähnyt. Kaverini kanssa ihmeteltiin, että miten helvetissä tuon näköiset jätkät (Semir oli Jeren seurassa, ja hänkin näytti helvetin huonovointiselta ja likaiselta sen iljettävän partansa kanssa... Jerellä toki myös oli samanlainen paskainen turkki siinä leuassaan...) voi olla huippu-urheilijoita, mutta kaipa sillä lahjakkuudella voi porskuttaa näinkin pitkälle (pl. Semir).
Jos Jereä olisi kiinnostanut huippu-urheilijan elämä aivan siellä korkeimmalla tasolla olisi äijä ollut varmasti yksi maailman parhaista puolustajista monta vuotta, harmi.
Ei yllätä minuakaan, eikä todellakaan haittaa. Roolituksesta vähäsen, eli minkähänlaista roolia Karalahdelle olis ajateltu...?
Joni Pitkästä en toivo näkeväni Sotshissa. Minua ärsyttää tällaiset Pitkäsen kaltaiset jätkät jotka kuorivat vain kerman päältä. MM-kisoissa ei ole Pitkäsen poikaa pahemmin näkynyt vaikka monesti olisi ollut isoakin tarvetta mutta annas olla kun Olympialaiset lähestyy niin jopas alkoi Joniakin taas kiinnostamaan. Jos Leijonapaita ei ole sellainen kunnia-asia että se vedetään päälle aina kun tarjotaan, ei tarvitse minun puolestani tulla ollenkaan.
Toisaalta ehkä Pitkänen ajattelee, että ei ole fyysisesti/henkisesti siinä tilassa, että pystyisi omalla pelillään auttamaan Suomen maajoukkuetta, niin ehkä hän silloin näkee että on parempi olla tulematta mukaan. Ehkä hänen mielestään on oltava täysin varma, että voi antaa kaikkensa sille Leijonapaidalle jotta sen voi pukea päälleen. Jos syyt ovat tällaiset, niin mielestäni tuokin kertoo kunnioituksesta että sitä paitaa ei lähdetä ns. häpäisemään, kun tuntuu sille ettei Leijonapaidan vuoksi voida antaa kaikkea.Jos Leijonapaita ei ole sellainen kunnia-asia että se vedetään päälle aina kun tarjotaan, ei tarvitse minun puolestani tulla ollenkaan.