Olympiakisat 2014: Suomen maalivahdit

  • 152 082
  • 638
Tila
Viestiketju on suljettu.

joceri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jaahas, Tuukka "87,23%" Rask maalilla. Pahoin pelkään, että tänään kaadutaan muutamaan helposti päästettyyn maaliin. Toivottavasti olen väärässä.

Olin väärässä. Tuukka Rask on kuningas.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Olin väärässä. Tuukka Rask on kuningas.
Nostan hattua sinulle. Skoolataan!

Matsihan meni juuri niin, kuin odotinkin, lopputulosta myöten. Paitsi että Suomen piti tehdä ensimmäinen maali. En minäkään kaikkea tiedä.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
In Tuukka we trust, kirjoitin jo eilen illalla. Onneksi pöhelö-Biljaletdinov laittoi aluksi Varlamovin maaliin. Kiitos.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Laittakaa nyt herrantähden jo ketju kiinni.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Onneksi meidän valmentajat eivät olleet yhtä hölmöjä mv-valinnan suhteen, kuin kaverin kollegat.
 

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Matsihan meni juuri niin, kuin odotinkin, lopputulosta myöten. Paitsi että Suomen piti tehdä ensimmäinen maali. En minäkään kaikkea tiedä.

Komppaan tätä. Harvoin menee pelit juuri käsikirjoituksen mukaan. Mutta olihan tämä ennustettavissa ja ei tässä puhuta mistään yllätyksestä ja sensaatiosta.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Selvä, tämän pelin jälkeen ei tarvitse todellakaan spekuloida yhtään millään, ainakaan ennen kuin seuraavan pelin jälkeen. Rask oli kentän paras. Eikä nyt tarvita näitä "mitä minä sanoin"- settejä.
 

totterstrom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi & Eemeli Suomi
Ei Kärppä maaliin mikään farssi tai sensaatio mielestäni olisi, jos Raskia väsyttäisi tai olo olisikin epävarma. Missäs kisoissa Suomi vaihtoi hyvin pelanneen veskan pois maalista välierään? Eipä tosin kikkaratukkaa paljon näyttänyt pelottavan. Viileä äijä, Niittymäki-mode.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Ei mitään ketjua kiinni, minusta Venäjän maali meni ilman maskia sisään. Tuolla tasolla veskarin kilpikäden pitää toimia ja poimia tuollaiset suorat laukaukset!

No joo, olen ollut alusta lähtien Raskin vankkureissa ja olen sitä hamaan loppuun asti. Tuukan mukana mennään tämä turnaus, päättyi se sitten iloon tai suruun. Minusta se tulee päättymään iloon, kävi kahdessa jäljellä olevassa ottelusta miten tahansa.

Voittava maalivahti.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Onneksi meidän valmentajat eivät olleet yhtä hölmöjä mv-valinnan suhteen, kuin kaverin kollegat.

Juuri näin. Varlamov oli todella hukassa alusta alkaen, enkä oikein käsitä miten edes päätyivät maaliin laittamaan. Ja miten eivät ottaneet ajoissa pois. Hyvä niin, Bobrovskia vastaan olisi ollut ehkä vähän vaikeampi raapia voitto, vaikka kyllä tuolla pelillä olisi Bobiakin vastaan voitettu.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Minun ymmärtääkseni vain noin 25% vähemmistö on ylipäätään ollu Kärpän kannalla.

Suurin osa lienee itseni kaltaisia tyyppejä, jotka preferoivat skidisti Raskia, mutta eivät olisi vittuuntuneet Lehtosenkaan pelaamisesta..
 

bulftrik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins, MM, LHC
Ei mitään ketjua kiinni, minusta Venäjän maali meni ilman maskia sisään. Tuolla tasolla veskarin kilpikäden pitää toimia ja poimia tuollaiset suorat laukaukset!
Samaa mieltä. Ruotsia vastaan ei ole varaa tämmöisiin joten Lehtonen maaliin.

Mutta joo, parasta Raskia ei olla vielä nähty mutta onhan tässä aikaa vielä.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
En jaksa kaikkia gamesavereita erotella, mutta tämän Syuoöuonmin(?) läpiajon ottaminen oli allekirjoittaneen silmiin tyylikkäin torjunta aikoihin. Jumalauta miten pieneksi Rask saikaan pelaajan tuollaisessa tilanteessa missä perusveskarit tekevät ristinmerkin ja polvistuvat tyytymään kohtaloonsa.

Ilyan vedon Tuukka olisi napannutkin ellei se veto olisi epäonnistunut. Ei nimittäin ihan puhtaasti pamahtanut yläpeltiin ja tuollaiseen mahdotonta reagoida.
 

Metro4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raitin Raukka, Pulu, STL, Töölö, HyRi
Vaikka kuinka tekisi mieli katsoa narrilasien läpi ja todeta, että Kärppä maaliin...niin:
It´s Tuukka Time!
Ketju kiinni. Näillä mennään.
 

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Kiitos Tuukka! Olet kyllä ehdottomasti jo noin nuorella iällä jopa kaikkien aikojen paras Suomalaismaalivahti kautta aikojen! KIITOS!
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Samaa mieltä. Ruotsia vastaan ei ole varaa tämmöisiin joten Lehtonen maaliin.

Mielestäni Lehtonenkaan ei vakuuttanut Norjaa vastaan. Hörppäsi yhden, joten lienee täysin selviö, että Niemi pelaa Ruotsia vastaan.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Kunnia sinne minne se kuuluu. Loistava peli Raskilta.
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Tuukka Rask oli kyllä pelin kuningas. Itse olin sitä mieltä, että Lehtonen olisi ollut varmempi valinta maalille, mutta tuskinpa olisi mies paremmin pelannut. Rask ansaitsi viimeistään nyt minun luottamukseni 100%:sti.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Mielestäni Lehtonenkaan ei vakuuttanut Norjaa vastaan. Hörppäsi yhden, joten lienee täysin selviö, että Niemi pelaa Ruotsia vastaan.

Ehdottaisin myös Niemeä maaliin, onko hänellä muuten synttärit silloin?

Vakavasti ottaen Rask oli tänään ihan jäätävässä vireessä, joukkue puolusti tosin myös erittäin hyvin, mutta harvat paikatkin poimi näyttävästi. Näin vain kolmannen erän, mutta ilmeisesti oli aiemmissa erissä poiminut pari läpiajoa rutiinilla? Onneksi olen suomalainen, enkä tiedä mistään maalivahtiongelmista.
 
Olin väärässä. Tuukka Rask on kuningas.

Hienoa, että täälläkin välillä jotkut myöntävät olevansa väärässä. Yleensä moni vain "katoaa" paikalta, eikä kommentoi asiaa mitenkään.

Nyt oli kyllä Raskilta huikea peli ja jos jatkaa samalla tavalla Ruotsia vastaan, niin ollaan lähellä finaaleja. Harmi vain, että Lunkka on myös todella kovassa vireessä.
 

sierramies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vituttaa, myös sekin.
Yleensä en harrasta jälkilällättelyä, mutta nyt on pakko. Sen verran täälläkin ovat Lehtosfanit meltonneet ja dissanneet Raskia, joka näytti epäilijöille ja Venäjän tähdille, kuka on kuka. Maailman paras. Lehtos-fanitkin voivat alkaa keskittymään Ruotsi-otteluun. Korkatkaa vaikka pop-cornpussi. Maistunevat myös Lehtoselle seuraavassa ottelussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös