Halonhakkaaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät
Niin. Tässä oleellinen. Ei oikeastaan lisättävää ja turha perata tässä enempää, kun menee ot:ksi. Sieltä löytyy pudotuspeleistä ne samat yhtäläisyydet kuin Kärpillä tällä kaudella. Haluton joukkue, onneton ylivoima(+80min ylivoimaa 0 tehtyä maalia) ja Marjamäen kopin menetys(ratkaisupeli 6-1 tms. Dynamolle), joka kuultu pelaajien suusta.
Tämä on aivan täyttä puppua. Käy huviksesi lukemassa Marjan ketjua meidän puolella.
Ja sama linja jatkuu. Toki mikäli Kärppienkään viime kautta ei pidä floppina niin siinä tapauksessa Jokeritkaan ei flopannut Marjan alaisuudessa.
Tämä on myös aivan täyttä soopaa. Kun sinulla ei selvästi ole pienintäkään käsitystä mistä kirjoitat niin suosittelen ensin perehtymään aiheeseen ennen kuin kirjoitat aivan puuta heinää. Tuomarit ei ratkaissut Jokereiden menestymistä suuntaansa yhtenäkään keväänä. Voin todeta tämän jokaisen Jokereiden KHL-pelin nähneenä. Syyt menestymättömyyteen oli muaalla - muun muassa penkin takana.
Pahoittelut ot:sta poistun hiekkalaatikolta. Odotellaan tuleeko Kärppiin lisävahvistusta, mutta pikkulinnut lauloi sellaista, että Berglund olisi ollut Pokan paikkokeila ja pakistoon ei odoteltaisi enää kuin Koivistoa ns. kovista nimistä. Lähteenä aina epävarma hallihuhu.
Jokaisen joukkueen keskustelu palstoilta löytyy aina ketju missä valmentajalle vaaditaan potkuja. Käytännössä joku aina valittaa jostain. Kaikkia ei vain voi miellyttää. Varmasti jotkut ultra Jokerit vaativat Marjamäelle potkuja sopimuksen julkistamis päivästä alkaen mutta se ei tarkoita sitä, että se olisi ollut Jokeri fanien yleinen mielipide. Marjamäki on aina ollut sellainen valmentaja joka jakaa vahvasti mielipiteitä.
En ole missään vaiheessa väittänyt olevani mikään Jokereiden asiantuntija. Täällä kirjoitellaan mielipiteitä, tuskin kovin monella meistä on mitään faktaa mitä joukkueen sisällä oikeasti tapahtuu. Mutta en minä noita kaikkia väitteitä ihan hatusta heitellyt. Minä asun Helsingissä ja työn puolesta tunnen useita Jokeri faneja. Kausikorttilaisia mutta ei mitään ultra Jokereita. He viihtyivät Jokereiden peleissä ja he pitivät Marjamäen pelityylistä. Mielipide asioita. Ei olisi ehkä pitänyt käyttää termiä suurin osa, mutta joo, osa Jokereiden faneista tykkäsi Marjamäestä. Turha sinun sitä on kieltää.
Eli Marjamäen joukkue floppasi joka kausi ja hän menetti myös pelaajien luottamuksen? Silti hän sai jatkaa valmentajana, ei saanut missään vaiheessa potkuja ja myös monet hänen vanhoista pelaajistaan seurasivat häntä Kärppiin (Junttila, Turunen, Anttila)? Sori nyt jos en ihan tähän usko.
Jos väität että tuomarit eivät välillä jopa aika härskisti suosineet venäläisiä joukkueita, sinä puhut soopaa. Varsinkin pudotuspeleissä. Tuomarit suosivat ihan erityisesti SKA:ta. Tämäkö on sinulta mennyt kokonaan ohi? Googlettamalla Jokerit + KHL + tuomarit löytyy jo useampi lehtijuttu jotka on ilmeisesti sinulta kokonaan unohtunut. Jos haluaisin, löytäisin varmasti pienellä etsinnällä tästä asiasta myös lisää ihan fakta tietoa. Jos nyt lehti artikkelit sellaisiksi luetaan. Väitän myös että Jokereiden Nyt Vituttaa- puusta voisi myös löytyä vielä lisää aineistoa mutta en nyt kehtaa alkaa sitä selailemaan.
Sinä olet ollut ilmeisen kova Jokeri fani mikäli olet nähnyt jokaisen Jokereiden pelin vaikka et tykännyt Marjamäen pelityylistä. Marjamäki valmensi kuitenkin Jokereita 4 kautta. Minä en olisi vastaavaan suoritukseen kyennyt. Minä olen omasta mielestä myös aika kova Kärppien fani ja nyt on pakko sanoa, että ensi kauden maksukortti on vielä harkinnan alla. Pakko myöntää, että en mitenkään kyennyt katselemaan kaikkia viime kauden otteluita loppuun asti. Se oli sellaista koomailua ja hyvin usein pelin aikana piti käydä nitro purkilla äkillisesti kohonneen verenpaineen takia. Matsin jälkeen päällimmäisenä tunteena saattoi olla järjetön vitutus. Olenko minä ainoa? Pelinhän pitäisi olla viihdettä. Mikäli en saa siitä nautintoa, miksi katselisin myöskään otteluita? Ehkä minä puhun paljon soppaa, mutta en usko että olen väärässä jos väitän että kovin moni muukaan, ainakaan täältä, ei nauttinut Kärppien viime kauden peliesityksistä.
Näistä sinun vastauksista voisi provoisoitua kun haukut minua paskanpuhujaksi vaikka et tunne edes oman joukkueesi historiaa. Mutta en viitsi.