sinnepäinsä
Jäsen
Granlund Ma? :PKylläpä menee mielenkiintoiseksi, että kukahan mahtaa olla kyseessä, kun vihjeetkin on vähä epämääräiset.
Granlund Ma? :PKylläpä menee mielenkiintoiseksi, että kukahan mahtaa olla kyseessä, kun vihjeetkin on vähä epämääräiset.
Teemu Turunen?@Häpä Oksanen HIFK:n huhuketjussa:
Kylläpä menee mielenkiintoiseksi, että kukahan mahtaa olla kyseessä, kun vihjeetkin on vähä epämääräiset.
Markus on kait sentterilaituri. Tämän jytkyn piti olla puhdas laituri.Granlund Ma? :P
Huhujen mukaan menossa Sveitsiin (Lions).Granlund Ma? :P
Tämä nyt ei varsinaisesti mistään 'jytkystä' menisi.Noihin @McTorso.n vihjeisiin osuu kyllä vahvasti Jerry Turkulainen. Takuuvarma yli 30 pisteen pelaaja. Pienikokoinen, puhdas laituri ja huomattavasti nuorempi kuin Kemppainen.
Joo eikä ole huomattavasti Kepua nuorempi, mutta kyllähän tuommoinen pahoittaisi aika lujaa hesalaisten mielen.Markus on kait sentterilaituri. Tämän jytkyn piti olla puhdas laituri.
Olisihan tuo aikamoinen ryöstö Hifkiltä. Näitä harvemmin on Kärppien toimesta nähty.Ainoa vaan, että en Turusenkaan kohdalla kyllä ihan "jytkystä" puhuisi, vaikka äärettömän kovan tason pelaaja meidän kotimaiseen sarjaan onkin.
Toki näin ajateltuna, niin olisihan tuo aikamoista (ja totaalinen ryöstö), että tuon tason kaveri siirtyy Liigan sisällä yhdestä suurseurasta toiseen ja vieläpä HIFK:sta Kärppiin! Toisinpäin ajateltuna voisi olla loogisempi siirto, että hamutaan Stadin kirkkaisiin valoihin, mutta nyt jos tilanne olisikin käänteinen, niin ehkäpä tuossa mielessä Turusen siirto olisikin todellinen jytky.Olisihan tuo aikamoinen ryöstö Hifkiltä. Näitä harvemmin on Kärppien toimesta nähty.
Tämä Henriikka saa kyllä mun puolesta etsiä jonkun muun seuran, oksettava pelaaja.Sen verran tulen huutelemaan vieraisiin pöytiin, että mulle tuli näistä vihjeistä mieleen Henrik Haapala, jonka tulevan kauden osoitteesta on ollut paljon spekulointia tuolla Ilveksen omalla foorumilla. Mahdollista siirtymistä toiseen liigaseuraan on viime aikoina tuotu siellä enemmän esille, kun vielä jokin aika sitten puheissa oli lähinnä ulkomaat/jatkosopimus Ilvekseen.
Tähän en usko hetkeäkään. Ei minulla ole syytä epäillä, etteikö @McTorso :lla olisi tietoa tästä ”jytkystä”, kun kerta tuli sen tänne kertomaan. Ainakin olen siinä käsityksessä, että Torsolla on lähteitä joukkueen sisältä tai ainakin siitä ihan läheisyydestä.Tämä taitaa olla McTorson omassa päässään kehittämä vappujytky.
En usko pätkääkään, sima tehny tehtävänsä...
Tältä osalta Manninen sitten tipahtaakin pois kuviosta… :’(Ihan puhdas laituri on kyseessä. Pelitapansa ja vahvuuksiensa sekä kokonsa puolesta siis perinteinen Kärppien näköinen hankinta.
Tämä Henriikka saa kyllä mun puolesta etsiä jonkun muun seuran, oksettava pelaaja.
Turunen-Leskinen duo voisi olla melkoinen tuho vastustajille, jos Late saisi Leskisen nyt iskuun. Tuossa on mahdollisesti sellainen yli 110 pisteen kaksikko.Kotimaisuutta haluttiin lisätä ensi kauden joukkueeseen.
Tosiaan, täällä liikkuneista nimistä Turunen lienee se sopivin vaihtoehto ja kelpaisi itselle mainiosti. Ollut aina vastustajan paidassa pelottava, joten olisi kiva nähdä hänet kärppäpaidassa.
Munaton mies, jos näin tekee. En arvosta yhtään.Miro Aaltonen jatkaa Venäjällä, joten hänet voi pyyhkiä spekulaatioista pois.
Voidaan pyyhkiä lopullisesti kaikista spekulaatioista.Miro Aaltonen jatkaa Venäjällä, joten hänet voi pyyhkiä spekulaatioista pois.
Varmistettu homma jo Avtomobilistin puolelta. Samaan osoitteeseen matkasivat myös Metsola, sekä Jokipakka.Munaton mies, jos näin tekee. En arvosta yhtään.
Sori OT.
Oho. Rehellisesti sanottuna olen kyllä kuin klapilla kupoliin lyöty.Varmistettu homma jo Avtomobilistin puolelta. Samaan osoitteeseen matkasivat myös Metsola, sekä Jokipakka.
Outoa toimintaa, kun ensin puretaan pelaajasopimukset sodan vuoksi, mutta kuukausi eteenpäin ja uusi KHL -sopimus on jo taskussa.