Ollakko vai eikö olla – kärppähuhut ja mutut

  • 4 082 275
  • 17 348

alcoholic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Noihin @McTorso.n vihjeisiin osuu kyllä vahvasti Jerry Turkulainen. Takuuvarma yli 30 pisteen pelaaja. Pienikokoinen, puhdas laituri ja huomattavasti nuorempi kuin Kemppainen.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
- Kovan luokan pelaaja
- Kärppämäinen pelaaja, niin kooltaan kuin pelityyliltään
- Puhdas laituri (eli nyt ei ole klassinen laiturisentteri tai laituri, joka "pystyy" pelaamaan keskellä, kyseessä)
- Huomattavasti Kemppaista (34.v) nuorempi

Ei ole vielä tainnut tulla ilmi, että onko kyseessä kotimainen vai ulkomainen pelaaja? Tai missä Liigassa tämä kyseinen mysteerilaituri viime kaudella pelasikaan? Ahon mukaan joukkuetta kotimaistetaan tulevalle kaudelle enemmän, joten olisiko kotimainen laatupelaaja siis kyseessä? Kyseessä on vieläpä pelaaja, josta HIFK-kannattajat oikein mielensä pahoittaisivat, jos tämä kaveri Kärppiin siirtyy. KHL:stä ketkään Jere Karjalaiset, Niko Ojamäet sun muut eivät kyllä varmasti viiksien värinää HIFK-leirissä aiheuttiasi, joten ei liene kukaan tuollainen kaveri.

Pari viestiä ylempänäkin mainittu Teemu Turunen (26.v) täyttäisi aikalailla kaikki annetut kohdat. Ainoa vaan, että en Turusenkaan kohdalla kyllä ihan "jytkystä" puhuisi, vaikka äärettömän kovan tason pelaaja meidän kotimaiseen sarjaan onkin.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Olisihan tuo aikamoinen ryöstö Hifkiltä. Näitä harvemmin on Kärppien toimesta nähty.
Toki näin ajateltuna, niin olisihan tuo aikamoista (ja totaalinen ryöstö), että tuon tason kaveri siirtyy Liigan sisällä yhdestä suurseurasta toiseen ja vieläpä HIFK:sta Kärppiin! Toisinpäin ajateltuna voisi olla loogisempi siirto, että hamutaan Stadin kirkkaisiin valoihin, mutta nyt jos tilanne olisikin käänteinen, niin ehkäpä tuossa mielessä Turusen siirto olisikin todellinen jytky.

Perun siis puheeni tuolta osin!
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Tekeekö Harri muuten viikonloppuna ja vieläpä vappuna töitä, vai onko huhut vaan viiveellä liikenteessä?
 

Tinke18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves,Timrå IK,Toronto
Sen verran tulen huutelemaan vieraisiin pöytiin, että mulle tuli näistä vihjeistä mieleen Henrik Haapala, jonka tulevan kauden osoitteesta on ollut paljon spekulointia tuolla Ilveksen omalla foorumilla. Mahdollista siirtymistä toiseen liigaseuraan on viime aikoina tuotu siellä enemmän esille, kun vielä jokin aika sitten puheissa oli lähinnä ulkomaat/jatkosopimus Ilvekseen.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Sen verran tulen huutelemaan vieraisiin pöytiin, että mulle tuli näistä vihjeistä mieleen Henrik Haapala, jonka tulevan kauden osoitteesta on ollut paljon spekulointia tuolla Ilveksen omalla foorumilla. Mahdollista siirtymistä toiseen liigaseuraan on viime aikoina tuotu siellä enemmän esille, kun vielä jokin aika sitten puheissa oli lähinnä ulkomaat/jatkosopimus Ilvekseen.
Tämä Henriikka saa kyllä mun puolesta etsiä jonkun muun seuran, oksettava pelaaja.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Tämä taitaa olla McTorson omassa päässään kehittämä vappujytky.
En usko pätkääkään, sima tehny tehtävänsä...
Tähän en usko hetkeäkään. Ei minulla ole syytä epäillä, etteikö @McTorso :lla olisi tietoa tästä ”jytkystä”, kun kerta tuli sen tänne kertomaan. Ainakin olen siinä käsityksessä, että Torsolla on lähteitä joukkueen sisältä tai ainakin siitä ihan läheisyydestä.

Joka tapauksessa, hienoa että nyt jatkuvasti tulee mielenkiintoista settiä Kärpiltä - oli se sitten mediapuolen juttuja, Kukkolassen palkkaaminen tai pelaajahuhuja (tämä jälkimmäinen ei nyt varsinaisesti ole Kärppien ansiota, ja toivonkin että alkaisivat kiusoittelemaan esimerkiksi tällä uudella ”jytkyllä”
 

Petr T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks | Kärpät | SoJy
Tämä Henriikka saa kyllä mun puolesta etsiä jonkun muun seuran, oksettava pelaaja.

Mulle kyllä kelpaisi, enkä näe kyllä mitenkään oksettavana. Hieno pelaaja ja persoona. Ainoa ja melko isokin miinus taitaapi olla tuo, ettei meinaa pysyä kasassa, joten sen puolesta pitäisi olla tiedossa, missä kunnossa kaveri on.

Täältä pyörineistä ottaisin kyllä mieluiten silti Turusen. Oli Kerhossa aivan pitelemätön mestaruuskeväänä ja eiköhän se vaihde ole sieltä löydettävissä uudelleenkin.
 

Miksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, John Vanbiesbrouck
Kotimaisuutta haluttiin lisätä ensi kauden joukkueeseen.

Tosiaan, täällä liikkuneista nimistä Turunen lienee se sopivin vaihtoehto ja kelpaisi itselle mainiosti. Ollut aina vastustajan paidassa pelottava, joten olisi kiva nähdä hänet kärppäpaidassa.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Kotimaisuutta haluttiin lisätä ensi kauden joukkueeseen.

Tosiaan, täällä liikkuneista nimistä Turunen lienee se sopivin vaihtoehto ja kelpaisi itselle mainiosti. Ollut aina vastustajan paidassa pelottava, joten olisi kiva nähdä hänet kärppäpaidassa.
Turunen-Leskinen duo voisi olla melkoinen tuho vastustajille, jos Late saisi Leskisen nyt iskuun. Tuossa on mahdollisesti sellainen yli 110 pisteen kaksikko.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Miro Aaltonen jatkaa Venäjällä, joten hänet voi pyyhkiä spekulaatioista pois.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Munaton mies, jos näin tekee. En arvosta yhtään.

Sori OT.
Varmistettu homma jo Avtomobilistin puolelta. Samaan osoitteeseen matkasivat myös Metsola, sekä Jokipakka.

Outoa toimintaa, kun ensin puretaan pelaajasopimukset sodan vuoksi, mutta kuukausi eteenpäin ja uusi KHL -sopimus on jo taskussa.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Varmistettu homma jo Avtomobilistin puolelta. Samaan osoitteeseen matkasivat myös Metsola, sekä Jokipakka.

Outoa toimintaa, kun ensin puretaan pelaajasopimukset sodan vuoksi, mutta kuukausi eteenpäin ja uusi KHL -sopimus on jo taskussa.
Oho. Rehellisesti sanottuna olen kyllä kuin klapilla kupoliin lyöty.

Ihan vitun munatonta touhua ja ansaitsevat kyllä jokainen leiman otsaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös