Oletko saanut penaltia? Auttoiko?

  • 11 502
  • 108

Oletko saanut penaltia? Paransitko tapasi?

  • En ole saanut penaltia! Voin heittää ensimmäisen kiven.

    Ääniä: 206 47,0%
  • Purressani mailan tuppea menin itseeni ja paransin tapani.

    Ääniä: 25 5,7%
  • Jeps, pysyn taas ruodussa… ainakin kuukauden…

    Ääniä: 13 3,0%
  • Tuskinpa vaan, mulla kyrvähtää hermo ja sitten taas napsahtaa.

    Ääniä: 16 3,7%
  • Mun rooliin kuuluu rikkoa…

    Ääniä: 12 2,7%
  • Se oli oikeusmurha, PRKL!

    Ääniä: 41 9,4%
  • Tissit!

    Ääniä: 125 28,5%

  • Äänestäjiä
    438

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Penaltia on tullut saatua, mutta kuten niin useasti ennenkin, tissit veivät kaiken huomioni. Vastaus siis tissit, mutta kerran tullut penaltia. En kai ole oppinut mitään vieläkään. Eikun olenpas. Kannattaa poistaa turhat viestit ennenkuin kukaan ehtii lainaamaan niitä.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Muutamia viikkoja ja muutamia varoituksia. Auttoi kyllä, yritän toimia nykyään sääntöjen mukaan. Tosin ihmetyttää viimeisin varoitukseni.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen saanut penalttia, jopa niiden vuoksi viimeisen varoituksenkin. Tuosta on kyllä aikaa jo parisen vuotta. Tämän jälkeen olen pyrkinyt nostamaan tasoani ja välttämään rangaistuksien saamista. Etenkin kun on tuo viimeinen varoitus alla niin saattaisi olla että seuraavasta rikkeestä lähtisi kokonaan kävelemään kirjoitusoikeudet.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
No jaa, minä olen kyllä tuosta aika lailla eri mieltä. Kukaanhan ei ole ihan täydellinen mutta kyllä minusta Jatkoajan moderointi on jopa harvinaisen hyvää.

Näin minustakin. Kun ottaa huomioon, että keskustelupalstaakin pyöritetään vapaaehtoisvoimin ja kun vertaa tätä palstaa moniin muihin netistä löytyviin keskustelupalstoihin niin ei voi olla kuin tyytyväinen moderointiin.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Kerran tullut viikko, taisi tulla jostain typerästä, eli tulosveikkauksesta otteluseurantaketjuun. Oma moka siis. Moderointi on hyvää palstalla, kannustaa hiukan ajattelemaan mitä kirjoittaa. Ilman sitä koko paikka olisi täynnä vain Pori-Rauma-vääntöä ja virtuaalikikkelimiekkailua.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Kerran on myös viikko napsahtanut, mutta sitten valehtelin olevani hämeenlinnasta ja tämän jälkeen modet ovat lähinnä lähetelleet tissikuvia sähköpostiin...
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kovasta yrityksestä huolimatta en ole saanut edes varoitusta. Ehkä kaikkitietävät Mode-sedät ovat jostakin haistaneet, että synkästä menneisyydestäni löytyy tahdostani riippumaton pieni ja heikko linkki Hämeenlinnaan.
 

Syötä!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool ja England
En ole saanut penalttia. Omatuntoni on täysin puhdas. Jos saisin, niin purnaisin siitä valtavasti.
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Viikon banaanit on tullut saatua onelinerista ja täytyy kyllä pitää tuota jonkinlaisena oikeusmurhana. Jos täällä yhtä hanakasti aina jaettaisiin boksia, taitaisi kirjoittajien määrä olla aika pieni.

Täytyy varmaan laittaa suosikkijoukkueeksi HPK, jotta bannisuoja olisi maksimoitu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös