Olen penaltejen erikoismies, viimeinen aukaisu penaltti joka on vieläkin päällä tuli mielestäni hieman kyseenalaisesta aiheesta, kysymykseni koski ainoastaan vaiettua mustan jääkiekkoilijattaren seurustelu ja panemis asiaa. Onkin jatkoajan yksi lyhyipiä ketjuja. :)
Opin tästä ettei kannata ottaa eriväristen kiekkolijattarien panemiseen kantaa, mitä ilmeisemmin tämä onkin aiheena yksi vaietuinpia salaisuuksia, nimittäin eri rotujen sukupuolielämä ja seurustelu jääkiekon osalta. Mietinkin mielessäni miten olisi suhtauduttu kysymykseen lappalaisten osalta ? No oikeastaan kysyinkin,kun tarkemmin ajattelen, nimittäin kysymykseni koski kiinnostustusta asian tiimoilta.
No ei voi mitään, sellaista elämä on, ei pidä olla kiinnostunut tälläisistä asioista ainakaan koko aikaa. Penalttini jatkuu ketjun avausten tiimoilta edelleen, mitä ilmeisemmin (valemoderaattorin ilmoitus) Rosella laivalla veinin ikuisesta ketjun avauskiellosta pitää paikkansa, näillä mennään !
No mikäli olen itseäni kohtaan kriittinen, on aukaisukielto ehkä aiheellinen, esimerkiksi ketju "naiset ja kuukautiset" ylittivät Savonsanomien uutiskynnyksen aikanaan ja aiheutti paljon pahaa verta konservatiivissa piireissä jatkoajassa.
Ymmärrän linjan vedon vaikeuden ja tälläisten hullujen kuin minä tiukemman moderoinnin, koskaan ei nimittäin voisi tietää mitä seuraavaksi tulisi mieleen, kun en tiedä itsekkään.
Lähdenkin tästä tutkimaan kiinalaisten kiekkoilijattarien seksuaalisuudesta kertovaa kirjallisuutta :)
veini