Oletko saanut penaltia? Auttoiko?

  • 11 502
  • 108

Oletko saanut penaltia? Paransitko tapasi?

  • En ole saanut penaltia! Voin heittää ensimmäisen kiven.

    Ääniä: 206 47,0%
  • Purressani mailan tuppea menin itseeni ja paransin tapani.

    Ääniä: 25 5,7%
  • Jeps, pysyn taas ruodussa… ainakin kuukauden…

    Ääniä: 13 3,0%
  • Tuskinpa vaan, mulla kyrvähtää hermo ja sitten taas napsahtaa.

    Ääniä: 16 3,7%
  • Mun rooliin kuuluu rikkoa…

    Ääniä: 12 2,7%
  • Se oli oikeusmurha, PRKL!

    Ääniä: 41 9,4%
  • Tissit!

    Ääniä: 125 28,5%

  • Äänestäjiä
    438
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Oon saanu viikon pelikoieltoa, kun olin lian hyvä tulosveikakuksissa, ni hermostuivat perkele ja lätkäsivät penalttia.

Ei jääny ees paha mieli, otin opiskeni...vittu!
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En, en ole koskaan saanut penalttia mistään asiasta, koska olen niin perkeleellisen asiallinen mies kaikinpuolin. Tosin penaltin välttäekseni, minun on hillittävä pahaa luonnettani, sekä syvimpiä ajatuksiani todella paljon. Toivon tosiaankin, että tuossa kaikessa onnistun jatkossakin yhtä hyvin kuten tähänkin mennessä.

Mukavaa ja turvallista kevättä kaikille.

-duud-

ps. lampaat&pässit, be aware!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
kritiikki kirjoitti:
Seurasin keskustelua ajoittain ja aina ihmettelin; millä kriteerillä pelikieltoni oikein tulivatkaan. Olin lukevinani koko ajan vielä pahempia pelikiellon aiheuttajia.
Niinhän se aina on, että tuomari on ihan paska! Puhaltelee mitä puhaltelee, saatanan puusilmä!
 

Rocco

Jäsen
5068 viestiä, tämä on siis 5069. viesti ja koskaan en ole saanut edes huomautusta. Koko Jatkoajan historian 23. aktiivisin kirjoittaja siis. Eli pitänee paikkansa, jäähyltä ei pelejä voiteta!!
 

Strigidae

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Penalttia on tullut, ja varmasti aiheesta. Toisaalta kyllähän sitä välillä pitää olla kyurpa.. Ehkä jatkossa sitten hienostuneemmin.
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Mä oon jatkoajan Jarkko Ruutu. Ärsyttävä, ei pidetty gooni joka istuu vähän väliä rangaistusaitiossa/pelikiellossa. Tosin yleensä täysin aiheetta!! :)

Muutaman kerran on mennyt parin Joekrikannattajan kanssa kinailu vissiin liian pitkälle, ja viimeksi sain penaltia asiattomuuksista otteluseurantaketjussa. Mitä mä muka tein, haukuin vähän Tapparaa? Milloinkas siitä on tullut kiellettyä?
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Kuukauden penalti, viikon penalteja vissiin kaksi (?)

Mutta tapani olen parantanut.
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
En ole saanut penaltia, en edes huomautuksia. Kukaan tosin ei voi sanoa, ettenkö olisi tosissani yrittänyt sitä jonkun kerran. Kerran jopa pyysin sitä suoraan modeilta heidän omassa ketjussaan (olin sanojeni mukaan sen tarpeessa) turhaan. Tuolloin taka-ajatuksena oli lähestyvä viikon loma ja viikon pelikielto olisi kivasti mennyt lomaillessa muutenkin.

Kai minä sitten olen eräs näistä esimerkeistä, jotka eivät osaa provota, olla ilkeitä tai edes soittaa suutaan. Kieltämättä joskus olen yrittänyt testaillut moderaattorien sietokykyä. Toistaiseksi vielä huonolla menestyksellä. Tuntuukin, että olen vainnut väärän nimimerkin itselleni.

EDIT: Hyvä näin!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Olen penaltejen erikoismies, viimeinen aukaisu penaltti joka on vieläkin päällä tuli mielestäni hieman kyseenalaisesta aiheesta, kysymykseni koski ainoastaan vaiettua mustan jääkiekkoilijattaren seurustelu ja panemis asiaa. Onkin jatkoajan yksi lyhyipiä ketjuja. :)

Opin tästä ettei kannata ottaa eriväristen kiekkolijattarien panemiseen kantaa, mitä ilmeisemmin tämä onkin aiheena yksi vaietuinpia salaisuuksia, nimittäin eri rotujen sukupuolielämä ja seurustelu jääkiekon osalta. Mietinkin mielessäni miten olisi suhtauduttu kysymykseen lappalaisten osalta ? No oikeastaan kysyinkin,kun tarkemmin ajattelen, nimittäin kysymykseni koski kiinnostustusta asian tiimoilta.

No ei voi mitään, sellaista elämä on, ei pidä olla kiinnostunut tälläisistä asioista ainakaan koko aikaa. Penalttini jatkuu ketjun avausten tiimoilta edelleen, mitä ilmeisemmin (valemoderaattorin ilmoitus) Rosella laivalla veinin ikuisesta ketjun avauskiellosta pitää paikkansa, näillä mennään !

No mikäli olen itseäni kohtaan kriittinen, on aukaisukielto ehkä aiheellinen, esimerkiksi ketju "naiset ja kuukautiset" ylittivät Savonsanomien uutiskynnyksen aikanaan ja aiheutti paljon pahaa verta konservatiivissa piireissä jatkoajassa.
Ymmärrän linjan vedon vaikeuden ja tälläisten hullujen kuin minä tiukemman moderoinnin, koskaan ei nimittäin voisi tietää mitä seuraavaksi tulisi mieleen, kun en tiedä itsekkään.

Lähdenkin tästä tutkimaan kiinalaisten kiekkoilijattarien seksuaalisuudesta kertovaa kirjallisuutta :)

veini
 

kritiikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mitä eroa on Muukkosessa ja Jatkoajassa?

Vastaus: Ei mitään.

Joskus osuu, joskus ei.

Tuo edellnen "penalttien erikoismies" kirjoitti hyvin,, ehkä.

Itse kirjoittelen tänne kun asiaa mielestäni on. Ongelma on se että kuinka välttäisin seuraavan pelikieltoni.

Pelikiellon saaminen mielestäni johtuu (ilmiantajista) ja, joutumisesta mod. epäsuosioon, tai silmätikuksi.

Olen ajatellut avata ketjun ns. "Joukkoirtisanoutuminen" tältä foorumilta.
Pakko täällä on olla kyllästyneitä ja kyrpiintyneitäkin. Katsotaan mitä esim. tämä viesti tuo esiin?

Itse uhkasin ilmiantamisella "runkkarien" ketjussa, mutta kaikki kääntyikin itseäni, ja objektia vastaan.
Objektista haluttiin tehdä tuohon ketjuun "ketä haluaisit polkaista" kohde, eikä se ylläpitoa ja moderaattoreita hetkauttanut.

Yhtään ilmiantoa en tehnyt enkä tee, mutta se Jatkoajan kriteereillä/säännöillä olisi ansainnut ueampiakin pelikieltoja.
Lopputulos oli että minä sain kuukauden. (lmeisesti ilmiannon perusteella.)

Runkkarien vietti on voimakas. Ymmärrän sen, mutta miksi veditte minut mukaan, joka kuitenkaan en ole kohde.
 

Vinyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aravirran kovuus
kritiikki kirjoitti:
Runkkarien vietti on voimakas. Ymmärrän sen, mutta miksi veditte minut mukaan, joka kuitenkaan en ole kohde.

Niin, itsekin ihmettelin sitä että Kiira Korpi selvisi kuin koira veräjästä.
 

JanJ

Jäsen
kritiikki kirjoitti:
Olen ajatellut avata ketjun ns. "Joukkoirtisanoutuminen" tältä foorumilta.
Pakko täällä on olla kyllästyneitä ja kyrpiintyneitäkin. Katsotaan mitä esim. tämä viesti tuo esiin?
Ethän ole tosissasi?
Ei kai kukaan voi ottaa vakavasti keskustelupalstaa, jossa keskustellaan nimettöminä? Ei ainakaan niin vakavasti että selkeästi menettäisi yöunensa ja masinoisi jotain joukkopoistumista palstalta.
Jos vituttaa, kaksi neuvoa:
1) älä lue palstaa
2) älä kirjoita palstalle

Jopas helpottaa!
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Muistaakseni pari kertaa on tullut. Jälkimmäinen hieman pidempi vieraannutti jo hieman tästä touhusta, vitutus-ketju pysyi pystyssä ilman puuha-peteäkin, hieno homma. Kyllä ainakin hieman kai parantanut tapoja, no piilosta on hyvä vittuilla.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
kritiikki kirjoitti:
Pakko täällä on olla kyllästyneitä ja kyrpiintyneitäkin. Katsotaan mitä esim. tämä viesti tuo esiin?
Tuo viesti todellakin toi minussa esiin kyllästyneisyyttä ja kyrpiintymistä.
--
Keskustelupalstan vuoksi en ole menettänyt yöuniani. Keskustelupalstalla pörräävien ihmisten (siis ei nimimerkkien eikä kiirakorpien, vaan ihmisten) vuoksi olen.
 

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
Ei ole pelikieltoa tullut. Kerran olen saanut moderaattoreilta ns. myllykirjeen, jonka jälkeen olen koettanut parantaa tapojani...
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Annoin kerran moderaattoreille palautetta ja he lupasivat parantaa tapansa.
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Joo onhan tuota penaltia joskus tullut. Viimeisin ihan aiheesta, kun blues-jyp matsin jälkimainingeissa meni ns kuppi nurin tuomaritoimintaan. Viestiä lähettäessä tiesin jo saavani kieltoa, tosin olin pettynyt penaltin lyhyydestä. Toivoisinkin huomattavasti nykyistä tiukempaa moderointia! Esim yhdyssanavirheistä voisi napsahtaa pari viikkoa.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Groove Armada kirjoitti:
Esim yhdyssanavirheistä voisi napsahtaa pari viikkoa.

Tuo olisikin hyvä. Silloin lusisi puolet Jatkoajan kirjoittajista peli kieltoa.

Jokusen kerran olen saanut pelikieltoa ja jokusen kerran on myös huomautettu. Ehkä se vähän on rauhoittanut ja olenkin pyrkinyt kirjoittamaan harmaata ja tosikkomaista tekstiä viimeisen puolen vuoden aikana, jotta sulautuisin joukkoon.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
kritiikki kirjoitti:
Olen ajatellut avata ketjun ns. "Joukkoirtisanoutuminen" tältä foorumilta.
Pakko täällä on olla kyllästyneitä ja kyrpiintyneitäkin. Katsotaan mitä esim. tämä viesti tuo esiin?
Olet ajasta jäljessä. Tuossa muutama vuosi sitten oli pieni muoti-ilmiö, missä ryhmä palstalle hieman aktiivisemmin kirjoittavia pyynnöstä poistattivat kirjoitusoikeudet. Tosin palasivat sitten takaisin jonkun ajan kuluttua.

Ei moisella tavoita mitään hyödyllistä. On sitten kommentoimatta ja lukematta tosiaan kuten JanJ jo totesi, jos asiat vaivaa liikaa tai suututtavat.

Itse uhkasin ilmiantamisella "runkkarien" ketjussa, mutta kaikki kääntyikin itseäni, ja objektia vastaan.
Objektista haluttiin tehdä tuohon ketjuun "ketä haluaisit polkaista" kohde, eikä se ylläpitoa ja moderaattoreita hetkauttanut.
Miten jaksat edelleenkin jauhaa tätä asiaa, missä kyllä oli niin runsain mitoin huumoria mukana? Mitä Kiira Korvessa on niin erityistä vrt. muihin kohteisiin, mitä siinä ketjussa esiintyy, että häntä ei saisi omissa fantasioissaan himoita, tai ylipäätään kokea seksuaalista halua häntä kohtaan? Kuulostaa liian henkilökohtaiselta syyltä tuo ristiretkesi, mutta en mene arvailemaan sen syytä, ei oikeastaan kiinnosta edes. Et kuitenkaan mielestäni pysty mitenkään perustelemaan, miksi juuri Kiira Korpi olisi kohde, jota ei saa leikkisästi kuvitella seksikumppaniksi. Mikset sitten taistele niiden muiden "polkaistavien" puolesta?
 

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Ei ole tullut penaltteja ja tuskin tuleekaan. Niin henkilökohtaisesti en webbipalstoja ota.
 

Juulia

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa. Sympatioita ei muille heru...
Ikinä en oo saanut... Enkä saa...

No joo, mie oon niiiiiin kiltti tyttö, että pyrin välttämään penaltteja. Kun siel lootassa on hikisiä ja karvaisia miehiä... Niin ei kiitos.

Täytyy myöntää, että pari kertaa on tullut kirjoitettua ehkä hieman... hmm... rumasti ja itsekseni olen ajatellut, että nyt modet iskee. Mutta onneksi eivät ole iskeneet. Teen aina katumusharjoituksia täällä, kun itse huomaan, että on juttu luisunut käsistä.

Aurinkoa vaan elämään kaikille ;o)
Kyllä se kevät pian koittaa...
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
kritiikki kirjoitti:
Itse uhkasin ilmiantamisella "runkkarien" ketjussa, mutta kaikki kääntyikin itseäni, ja objektia vastaan.
Objektista haluttiin tehdä tuohon ketjuun "ketä haluaisit polkaista" kohde, eikä se ylläpitoa ja moderaattoreita hetkauttanut.

Luulin alkuun, että puhuit runkosarjasta, mutta ilmeisesti tarkoititkin muunlaista urheilua kuin jääkiekkoa.

Miksi ko. keskustelu olisi hetkauttanut moderaattoreita? Kiira Korpi on käsittääkseni täyttänyt jo 16 v., joten vaikea nähdä, mikä siinä oli ongelmana. Voinet kertoa meille tietämättömille, mitä sääntökohtia Kiira Korpea kuolanneet ovat rikkoneet. En löytänyt säännöistä ns. "runkkari-pykälää".
 

pelikielto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
kritiikki kirjoitti:
Itse uhkasin ilmiantamisella "runkkarien" ketjussa, mutta kaikki kääntyikin itseäni, ja objektia vastaan.
Objektista haluttiin tehdä tuohon ketjuun "ketä haluaisit polkaista" kohde, eikä se ylläpitoa ja moderaattoreita hetkauttanut.
Jep, tuo lihavoitu kannattaa yhdistää ko. ketjun aiheeseen niin saattaa valjeta monia asioita. Tai ainakin yksi.

kritiikki kirjoitti:
Yhtään ilmiantoa en tehnyt enkä tee, mutta se Jatkoajan kriteereillä/säännöillä olisi ansainnut ueampiakin pelikieltoja.
Lopputulos oli että minä sain kuukauden. (lmeisesti ilmiannon perusteella.)
Spämmäämisesi oli kuitenkin melko lahjakasta "polkaisu"-ketjussa. Ei voinut pelikielto tulla isona yllätyksenä.

Olen henk. koht. saanut yhden varoituksen erään Ilves- fanin kanssa käydyssä keskustelussa. Tämä toinen osapuoli viihtyikin palstalla jopa viidentoista viestin ajan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös