Oletko saanut penaltia? Auttoiko?

  • 11 502
  • 108

Oletko saanut penaltia? Paransitko tapasi?

  • En ole saanut penaltia! Voin heittää ensimmäisen kiven.

    Ääniä: 206 47,0%
  • Purressani mailan tuppea menin itseeni ja paransin tapani.

    Ääniä: 25 5,7%
  • Jeps, pysyn taas ruodussa… ainakin kuukauden…

    Ääniä: 13 3,0%
  • Tuskinpa vaan, mulla kyrvähtää hermo ja sitten taas napsahtaa.

    Ääniä: 16 3,7%
  • Mun rooliin kuuluu rikkoa…

    Ääniä: 12 2,7%
  • Se oli oikeusmurha, PRKL!

    Ääniä: 41 9,4%
  • Tissit!

    Ääniä: 125 28,5%

  • Äänestäjiä
    438

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen saanut yhden viikon ja yhden kuukauden mittaisen pelikiellon, joista ensimmäinen oli mielestäni täysin ansaitsematon, mutta toinen ihan aiheellinen.

Sain viime elokuun alussa viikon mittaisen kakun lähinnä siksi, kun eräs nimeltämainitsematon Kärpät-fani ei tiennyt, mitä tarkoittavat sulkumerkit lauseen sisällä. Tästä syystä väittelymme lähti käsistä, kun minun piti rautalangasta vääntää asiaa hänelle. Tämän samaisen nimimerkin kirjoitusoikeudet poistettiin sittemin kokonaan niin täältä kuin JYPin keskustelupalstakin, jonne hän tuli lähinnä jatkamaan riitaansa minun kanssani.

Vain noin puolisentoista kuukautta myöhemmin tuli sitten kuukausi penalttia, kun suhtauduin Micke Nylanderin Kärpät-pestiin täysin naiivilla tavalla, joka myöhemmin kadutti suuresti.

Jälkimmäisen pelikiellon hölmöyden tajusin siis itsekin, mutta ensimmäisen tarinan opetus oli kai se, että ei kannata kinata lukutaidottomien oululaisten kanssa.
 

JanJ

Jäsen
Kehuin erästä The H11rtä palstalla, ja lisäksi soitin suutani raumlaisille. Tästä seurauksena ircissä kampanjoitiin minua vastaan muutaman turkulaisen ja raumalaisen nimimerkin voimin ja oikeusmurhana sain kuukauden pelikiellon :)
 

nuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks, Abbotsford Canucks, Ilves
Nähtävästi en osaa vittuilla tai provota muille riittävällä tehokkuudella jotta saisin käytöskymppejä. Liian pitkästä allekirjoituksesta olen toki saanut kertaalleen huomautuksen.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Mun rooliin kuuluu rikkoa…

Joo eli kerran napsahti viikon pelikielto. Syynä oli epäsiveellinen käytös Lukkopuolella. Sitä oli jatkunut jo kuuleman mukaan pidemmän aikaa, ja sitä ennen oli tullut varoitus yv-boksiin.

Paransin tapojani, ja tietääkseni vieläkin olen ollut suhteellisen kilttipoika Lukkopuolella. Tosin roolipelaajia tarvitaan, niin kai mun rooliin kuuluu rikkoa...
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Olen maltillinen ja hyvätapainen tuhrustelija joka erottaa enimmäkseen oikean elämän nettivastaavasta, mutta maanisdepressiivinen suhteeni neiti näppikseen aiheuttanee ajoittain läheltäpiti-tilanteita sen suhteen mitä sanoo kenenkin taipumuksista kenelle, ja kellä se kumipuku oli päällä`

I've been to the edge, I stood and looked down. Saw couple of ex-coaches and future ex-grrrlfriends there...and I laughed...
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Kerran tipahti viikon pelikielto ,mutta sen jälkeen on yleensäkin vähentynyt kirjoittelu ,joten lisäpenaltit on jäänyt saamatta.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Kaksi kertaa olen saanut viikon pelikiellon chattimisesta matsiketjussa, kummallakin kerralla mielestäni hiukan aiheettomasti, mutta ei siitä sen enempää. Jos muuten oikein ymmärsin toisesta samanlaisesta rikkeestä pitäisi tulla kuukausi, eli tuorein päätös ei ollut yksimielinen? ;)
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Varoitusta olen vain saanut, sekin tuli kun menin helsinkiläisten paikallispeliketjuun vääntämään espoolaisen kanssa.
Perverssiä, eikö?
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kerran vaivuin synnintekoon ja laitoin pelin jälkeiseen keskusteluketjuun muutaman liian lyhyen viestin ja syyllistyin näin ollen tsättäilyyn. Viikon pelikieltohan siitä rapsahti. Hyi meikäläistä!! :/
:p
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Onhan noita penaltteja tullut...

Tälläkin hetkellä kärppien teini- ja junttijaoston forumilta 14 ottelun OR:llä. Syyttä suotta, tietenkin.

Täältäkin taisin olla provojen vuoksi sivussa?

Sitten mitä intterwebbipeleissä, näissä räiskinnöissä on tullut pelailtua, niin siellähän sitä banaania vasta onkin tullut... nääpäleet, eivät kestä tappioita.

Mutta kaikesta huolimatta, laadukasta suomalaista huumori-/sketsiohjelmaa kunnioittaen, vastaan: Tissit!

<-- Tähän sitten erinäisiä lainauksia "Roudasta rospuuttoon" -clipistä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Varoitusta on vaan napsahtanut tilille, mutta ei vars. pelikieltoa, ainakaan vielä.

Pitää muistaa olla kiltisti!
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Varoitus napsahti kun kehuin TOJ:tä homoks tai joksikin muuksi ääliöksi.

Nythän mä vasta hikasin että en vastannut kysymykseen. Saattoipa auttaa taikka toisaalta sitten taas ei. No ainakin sen opin että kaljapäissään ei tarvi alkaa avautumaan jatkoajassa.
 
Viimeksi muokattu:

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Seitsemän päivän pelikielto kuulostaa hyvältä

Noniin, ensimmäinen pelikielto on lusittu. Otan syyn niskoilleni, kirjoitin chat-viestin, vieläpä ala-allegoriaan "provo" -kuuluvan. Se jäi kuitenkin liian lyhyeksi.

En kadu, en, en! Jos turkulainen otsikoi kirjoituksensa "7-0, 7-0.... mitä peli on, poika?", samalla puolivälierät ovat ovella, vastakkain TPS ja HPK, kirjoittaja kysyy vielä koska viimeksi on tullut yhtä isolla kädellä pataan...

Haluan esittää vielä mitä nöyrimmän anteeksipyyntöni nimimerkille Pressiboksi, jonka vastine minulle taisi tuottaa sekin pelikiellon.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Kauan olen ihmetellyt vuodatuksianne kunnes tänään hokasin että ketjun otsikko ei olekaan: 'Oletko saanut penalta.'

Oli sitten otsikko kumpi tahansa niin en tietenkään ole saanut. Pari huomautusta (ei penalta) on tullut joista ensimmäinen ihan aiheesta.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Eipä noista penalteista ole mitään hyötyä mihinkään suuntaan meikäläisen kohdalla ainakaan. Uhkaa touhu mennä höpsismin puolelle. Puhumattakaan palstan pystyynkuolettamisesta.

Pieni vinkki: JA:n voima on vapaassa keskustelussa ja läpänheitossa, ei ns. asiantuntijamielipiteissä tai hokianalyysissä. Niitä tilataan jostain aivan muualta.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Häkki on heilunut joo muutaman kerran, sen verran olen oppinut ettei erästä yliarvostettua puolustajaa saa sanoa alkoholistiksi.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viikon huili rapsahti tuossa helmikuun vaiheilla. Baarireissun jälkeen eräänä varhaisena lauantaiaamuna näpelöin yhteen otteluketjuun parin sanan chat-viestin. Tämän seurauksena olen visusti varonut avaamasta koko kompuutteria pikkutunneilla kotiutuessani.
 

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Ozzy Osbourne,Black Sabbath
En ole saanut, yhden varoituksen kylläkin. Mutta sittenhän kilttinä tyttönä toimin, kuten kehotettiin. :-)
 

rinkeli22

Jäsen
600 viestiä takana ilman nuhteita. Toki välillä on ollut kova mussutus päällä, kun on kymppiä kerjätty dumareilta, mutta HPK-mafian siipien alla suojassa on hyvä olla.
 

kritiikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Terveisiä "pelikiellosta."

Vapauduin juuri kuukauden pelikiellosta. Oikeastaan toisesta peräkkäisestä kuukauden pelikiellosta.

Haluaisin sanoa teille pelikieltopelkoisille että ilman Jatkoaikaakin on elämää.

Seurasin keskustelua ajoittain ja aina ihmettelin; millä kriteerillä pelikieltoni oikein tulivatkaan. Olin lukevinani koko ajan vielä pahempia pelikiellon aiheuttajia.

Tulivatpa mistä hyvänsä syystä, on todettava että jos maailman parantaminen tehtäisiin Jatkoajan perusteella niin päin pers,, anteeksi selkää mentäisiin.

Kertokaapa muutkin pelikieltolaiset tuntonne. Muutuitteko paremmiksi, nöyremmiksi vai peräti pers, anteeksi selännuolijoiksi. Minä olen entiseni, eikä nettifoorumit sitä muuksi muuta.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
kritiikki kirjoitti:
Kertokaapa muutkin pelikieltolaiset tuntonne.

Niin, kerran olen pelikieltoa saanut. Taisi olla chat-viesti otteluketjussa. Ihan aiheesta tuli ja kyllä, muutin tapani, eli lopetin chattaamisen otteluketjuissa.

Todellakin, Jatkoajan ulkopuolellakin on elämää, kannattaa nauttia siitä, eikä valittaa epäoikeudenmukaisesta moderoinnista, koska siitä ei ole mitään hyötyä. Sama kuin tuomareille mussuttaminen peleissä, ei ne tuomarit tuomioitaan muuta.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
kritiikki kirjoitti:
Vapauduin juuri kuukauden pelikiellosta. Oikeastaan toisesta peräkkäisestä kuukauden pelikiellosta.

Haluaisin sanoa teille pelikieltopelkoisille että ilman Jatkoaikaakin on elämää.

Seurasin keskustelua ajoittain ja aina ihmettelin; millä kriteerillä pelikieltoni oikein tulivatkaan. Olin lukevinani koko ajan vielä pahempia pelikiellon aiheuttajia.

Tulivatpa mistä hyvänsä syystä, on todettava että jos maailman parantaminen tehtäisiin Jatkoajan perusteella niin päin pers,, anteeksi selkää mentäisiin.

Kertokaapa muutkin pelikieltolaiset tuntonne. Muutuitteko paremmiksi, nöyremmiksi vai peräti pers, anteeksi selännuolijoiksi. Minä olen entiseni, eikä nettifoorumit sitä muuksi muuta.

Arvaa kuin moni on halunnut polkaista Kiira Korpea sinun pelikieltosi aikana...
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Yhdelta toiselta keskustelupalstalta sain kerran kuukauden penaltin. Taalla puolestaan meininki on "aikuisempaa" ja moderaattoritkin paremmin asioiden tasalla. Heita ei nayta vaivaavan puperteetti eika huono itsetunto, jota sitten ponkitetaan penalteilla. Toisaalta, Jatkoajassa olen ollut varsin matalalla profiililla enka ole lahtenyt jarnoihin mukaan.

Oppii kato se tyhmakin...
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
kritiikki kirjoitti:
Tulivatpa mistä hyvänsä syystä, on todettava että jos maailman parantaminen tehtäisiin Jatkoajan perusteella niin päin pers,, anteeksi selkää mentäisiin.

Päin kenen persettä? Kiiran persettä?

No itse aiheeseen. Pelikieltoa tullut muistaakseni kerran tai kaksi ja ainakin sen kerran minkä muistan olin sen kyllä ansainnut kun on tuli kännissä rähistyä turhia. Muutaman kerran on kyllä tullut ihmeteltyä paria tapausta jotka selviävät täysin ilman pelikieltoa ihan selvistä tapauksista(eivät ole olleet kerhofaneja). Ei ne minua kauheasti ole häirinneet mutta palstan taso on hieman kärsinyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös