Oletko saanut penaltia? Auttoiko?

  • 11 502
  • 108

Oletko saanut penaltia? Paransitko tapasi?

  • En ole saanut penaltia! Voin heittää ensimmäisen kiven.

    Ääniä: 206 47,0%
  • Purressani mailan tuppea menin itseeni ja paransin tapani.

    Ääniä: 25 5,7%
  • Jeps, pysyn taas ruodussa… ainakin kuukauden…

    Ääniä: 13 3,0%
  • Tuskinpa vaan, mulla kyrvähtää hermo ja sitten taas napsahtaa.

    Ääniä: 16 3,7%
  • Mun rooliin kuuluu rikkoa…

    Ääniä: 12 2,7%
  • Se oli oikeusmurha, PRKL!

    Ääniä: 41 9,4%
  • Tissit!

    Ääniä: 125 28,5%

  • Äänestäjiä
    438

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
kritiikki kirjoitti:
Pelikiellon saaminen mielestäni johtuu (ilmiantajista) ja, joutumisesta mod. epäsuosioon, tai silmätikuksi.

Olen ajatellut avata ketjun ns. "Joukkoirtisanoutuminen" tältä foorumilta.
Pakko täällä on olla kyllästyneitä ja kyrpiintyneitäkin. Katsotaan mitä esim. tämä viesti tuo esiin?

Itse uhkasin ilmiantamisella "runkkarien" ketjussa, mutta kaikki kääntyikin itseäni, ja objektia vastaan.
Objektista haluttiin tehdä tuohon ketjuun "ketä haluaisit polkaista" kohde, eikä se ylläpitoa ja moderaattoreita hetkauttanut.

Yhtään ilmiantoa en tehnyt enkä tee, mutta se Jatkoajan kriteereillä/säännöillä olisi ansainnut ueampiakin pelikieltoja.
Lopputulos oli että minä sain kuukauden. (lmeisesti ilmiannon perusteella.)

Runkkarien vietti on voimakas. Ymmärrän sen, mutta miksi veditte minut mukaan, joka kuitenkaan en ole kohde.

Suosittelen http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=30406&page=3
 

Kaivanto

Jäsen
Kerran napsahti viikko, kun paahdoin jossain otteluketjussa viestin verran off-topiccia ikuisuusaiheesta 'helvetin vittumaiset ja vaikealukuiset, sm-liiga.fistä siistimättöminä kopioidut kokoonpanot'.

Kyllähän se tepsi, opin, että otteluketjuissa linja on tiukempi kuin muualla.

Moderaattoritkin ottivat opikseen ja alkoivat pian langettaa tällaisista kokoonpanopostauksista viikon penaltteja.
 

Anton

Jäsen
Turha teidän on esittää mitään katuvaa tai syytöntä. Kyseessä ei ole mikään edellisen elämän langettama kirous, vaan te oikeasti olette pahoja ja joudutte kuolemanne jälkeen sinne minne kuuluttekin. On hyvä maistella ja kokea tulevia rangaistuksia täällä… penaltit kuuluvat häiriköille tai muuten vain heikomman heijastimen omaaville liimanhaistelijoille.

En ole saanut penaltteja, koska en kuse jauhoihin, enkä likaa Jatkoajan puhtoisia paikkoja. Mutta toisaalta kyllä sotken hymyillen oman pesäni, baarien vessojen nurkat ja lavuaarit, kotimatkan porttikongit, poliisiautojen takapenkit ja selviämisasemien makuupaikat, mutta sepä ei kuulu tähän eikä teille!

Hyvin on kohdaltani käynyt, koska Moderaattorit (Huomaa iso kirjain!) ovat niin mukavia, asiantuntevia, ammattitaitoisia ja sympaattisen empaattisen kivoja ihmisiä! Ajattelin jopa muistaa heitä mahdollisessa testamentissäni!
 

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Sain viikon siitä, että minulla oli mukamas jossain viestissä liian pitkä lainaus. Mielestäni olisi ihan mukavaa että kun sen penaltyn saa, niin olisi vaikka linkki sinne että missä tämä "liian pitkä" lainaus on sitten sattunut olemaan, koska en itse ainakaan muista lainanneeni mitään kovin pitkiä
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kaksi kertaa on tullut viikon vierailu banaanisaarille. Ensimmäinen tuli jostain one-lineristä ihan Jatkis-urani alussa ja toinen tuli viime talvena jonkun täysin munilleen menneen Lukon pelin jälkeen. Siitä penaltista syytän kyllä Mika Toivolaa joka suorastaan pakotti minut avautumaan niin voimakkaasti että se ylitti korrektin palstakäytöksen rajat. Opiksi yritetään aina ottaa mutta ihminenhän ei koskaan täysin opi.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Kerran onelineristä. Ihan kait aiheesta. Yleensä ottaen pidän jatkoajan moderointia sangen onnistuneena.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
"Tuskinpa vaan, mulla kyrvähtää hermo ja sitten taas napsahtaa." - Elikkäs aika tunteella tässä pelissä eletään ja varmaan suurimmaksi osaksi sen takia penaltteja tulee. Toki viime penaltti tuli hassuttelusta voimasuhde-ketjussa.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Muutaman kerran on tullut viikko. Nykyään olen asiallinen enkä käy räksyttämässä porilaisille.
 

anzie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kertaakaan ei ole mistään rangaistusta annettu, mutta silti olen rekisteröitymiseni jälkeen ollut muutaman viikon ilman kirjoitusoikeuksia. Siinäpä vasta pähkinä.
 

Batigol

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Rangers, Tshekki, Argentina
Yksi huomautus ja viikon pelikielto on napsunut provosoinnista. Toki melko kyseenalaisia molemmat, mutta näin mennään.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Yhteen kyseiseen E:llä alkavaan nimimerkkiin on pari kertaa palanu proppu kiinni sillä seurauksella että on vähän sanktioo tullu.
 

nikozwan

Jäsen
Kerran onelineristä. Ihan kait aiheesta. Yleensä ottaen pidän jatkoajan moderointia sangen onnistuneena.

Melko totta, tosin nimimerkki Q:n poistaminen Jatkiksen vahvuudesta oli kyllä paha huti Mode-Sediltä. Loundge ammottaa tyhjyyttään ja esim. Q:n mietteitä Kip Brennanin (mitat 214/155) hankinnasta olisin mieluusti lukenut sadepäivien ratoksi.

Ja itsehän en ole penalttia saanut.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Kaksi varoitusta, ei pelikieltoja. Yleisesti ottaen käyttäydyn hyvin, molemmat varoitukset on tulleet sääntöjen rikkomisesta.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen näköjään vastannut joskus, että penaltia ei ole napsahtanut, mutta sen jälkeen olen kuitannut yhden kuukauden pituisen pelikiellon. Yhtään varoitusta tai viikon huilia ei ole tullut. Ihan oma moka oli tuo pelikielto, postasin linkin joka johti eräälle tunnetulle torrent-sivustolle. En kyllä edes tajunnut tehneeni väärin, ennen kuin moderaattorit ohjasivat minut jäähyaition puolelle.

Ja vastaus kysymykseen on, että auttoi.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Jos penaltiksi lasketaan varoitus niin sitten. Yritin ostaa tuotteita väärässä ketjussa ja tästä tipahti warning. Oppi meni perille ja ostopuuhat jäivät toisille sivustoille.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Olisikohan pari kertaa tullut viikon verran, ja sitten kerran oli kuukauden huili. Noista viikon penalteista toinen oli joku epähuomiossa tehty tekijänoikeusrikkomus, toisen syytä en muista. Kuukausi tuli henkilökohtaisuuksista. En muista tilannetta tarkemmin, mutta hivenen se ihmetytti silloin että kuukausi napsahti viikon sijaan.

Varsin kevyesti nuo varsinkin viikon satsit ovat menneet, ei ole sentään niin iso osa elämää tämä palsta. Kuukauden huili sen sijaan kyllä vähän vituttikin jossain välissä, koska se taisi mennä osittain kyseisen vuoden MM-kisojen päälle, ja silloin sitä oikeastaan tulee oltua aktiivisimmillaan täällä.

Eipä siinä, ei tässä tapoja ole tullut mitenkään muutettua. Enkä mä tiedä onko syytäkään, en taida kauhean pahamainen kuitenkaan olla. Sen verran koittaa katsoa ettei ulos lennä, on tänne kuitenkin ihan kiva kirjoitella.

Moderointiin olen muuten ihan tyytyväinen, mitä nyt tietynlainen tiukkapipoisuus tuntuu toisinaan vaivaavan. Ja lisäksi olisi mukava saada joku logiikka siihen, että montako penaltia saa ottaa ennen kuin lentää ulos. Jotkut ovat lentäneet mielestäni ihan ensimmäisistä ylilyönneistä, kun taas joillain on varmaan toistakymmentä viikon huilia takana.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Onhan niitä tullut lusittua, tosin kaikki on olleet ns. hyviä noutoja. Ässät-Tappara ottelusarjassa hain mukanani muutaman Leinos-Jugendin kiihkeimmän äänenkannattajan viikoksi lepäämään ja Sheddenin siirtyessä Jokereihin kommentoin muutaman HIFK-fanin englannin kielistä kilahtamista täysin asiallisesti ja sain kuukauden penaltin. Varoituksia on nyt tullut lukematon määrä, aina jos hiukan laukoo totuuksia jostain joukkueesta niin eikä heti ole sitä kannattava moderaattori niskassa kiinni, "ei meidän seura ole koskaan virheitä tehnyt". Noin yleisesti ottaen jatkojan moderointilinja on täysin perseestä, mutta elämä on.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
oin yleisesti ottaen jatkojan moderointilinja on täysin perseestä, mutta elämä on.

No jaa, minä olen kyllä tuosta aika lailla eri mieltä. Kukaanhan ei ole ihan täydellinen mutta kyllä minusta Jatkoajan moderointi on jopa harvinaisen hyvää.
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Tuskinpa vaan, mulla kyrvähtää hermo ja sitten taas napsahtaa.

Ninjaedit: täytyy koittaa vähän muuttaa linjaa.. :) Tarkoitus olisi olla asiallisesti mutta kun aina ei vaan pysty!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös