Oletko saanut penaltia? Auttoiko?

  • 11 502
  • 108

Oletko saanut penaltia? Paransitko tapasi?

  • En ole saanut penaltia! Voin heittää ensimmäisen kiven.

    Ääniä: 206 47,0%
  • Purressani mailan tuppea menin itseeni ja paransin tapani.

    Ääniä: 25 5,7%
  • Jeps, pysyn taas ruodussa… ainakin kuukauden…

    Ääniä: 13 3,0%
  • Tuskinpa vaan, mulla kyrvähtää hermo ja sitten taas napsahtaa.

    Ääniä: 16 3,7%
  • Mun rooliin kuuluu rikkoa…

    Ääniä: 12 2,7%
  • Se oli oikeusmurha, PRKL!

    Ääniä: 41 9,4%
  • Tissit!

    Ääniä: 125 28,5%

  • Äänestäjiä
    438

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Dodii, näin sunnuntaina, darran ja morkkiksen painaessa päällensä, on aika palata perimmäisten kysymysten äärelle. Siis: oletko saanut penaltia Jatkoajassa ja tekikö jäähy tehtävänsä, paransitko tapasi? Herättikö pelikielto sinut huomaamaan rikkeesi, koitko kokeneesi oikeusmurhan vai oletko jatkoajan sääntöjen rajamailla pelaava Matti Kaipainen?

Allekirjoittanut otti viikon pelikiellon chattailusta ja sisällöttömästä viestistä otteluketjussa. Tuli lauantaiaamulla, krapulaa korjaillessa, kirjoitettua jotain liirum laarumia ja ihan aiheesta, kai, pelikieltoa rapsahti. Ensi kerralla sitten taas varovaisemmin liikenteessä… krhm…
 

Bandana

Jäsen
Ensin surffasin about kolme vuotta saamatta mitään varoituksia/penalttia. Sitten pamahti. Ensin varoitus provoamisesta ja vähän ajan kuluttua napsahti viikon pelikielto avautumisesta/provoamisesta.

En mä oo kuitenkaan tyyliä lähtenyt muuttamaan. Ei ne mua kuitenkaan pihalle potki. Munakarvat.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Saatanan natsit! Kaiken takana oli juutalaisten salaliitto.
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joskus vähäpoikana taisin jonkun bannin saada. Muistaakseni haukuin suht värikkäästi erästä toista nyttemmin jo elinikäisen pelikiellon saanutta keskustelijaa.

Ja täysin aiheesta.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Omaa hölmöyttäni tuli tässä about ½ vuotta sitten hankittua viikon pelikielto varjon kanssa väittelyn tiimellyksessä. Paransinko tapani? No, ainakaan en ole enää tuon jälkeen väitellyt varjon kanssa...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
On tullut penaltia, ja tuli aivan aiheesta.

Jatkan kuitenkin "hyväksi" havaitsemallani linjalla, eli pyrin olemaan miellyttämättä turhaan jatkoaikalaisia.

vlad.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Vakavasti puhuen rikoin kyllä silloin kohtaa säännöissä, mutta huumoriahan se vain oli. Nimeämättömän moderaattorin uhkailu jatkosta oli kyllä aika naurettavaa, kuka täällä nyt oikeasti uskoo että olisin Niinimaa.

On tämä kokonaisuutena silti Suomen parhaiten moderoitu palsta. Jatkuvasti törmää kyllä kirjoittajiin joilla on vaikeuksia erottaa oikea ja virtuaalimaailma toisistaan.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ei ole vielä tullut. Tulevaisuudessa kyllä varmaankin tulee...
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Koskaan en oo pelikiellos ollu! Oon Jatkoajan Jan Latvala: Tyylikkäästi kirjoittava älykkö, joka silloin tällöin taklaa toisen kirjoittajan puhtaasti virtuaaliseen jäähän. Ja kuten Latvalalla, en usko, että tulen vähään aikaan pelikiellossa olemaankaan. ;)
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kovasti olen yrittänyt provota, viljellä asiattomuuksia ja kajota henkilökohtaisuuksiinkin, mutta ei ole penalttia näkynyt.

Joko olen aivan surkea yrityksissäni, tai sitten moderaattorit ovat puusilmiä.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihme kyllä ei ole vielä tullut minkäänlaisia toruja modesediltä. Mä olen varmaan vain niin saatanan ihastuttava, etteivät ne raaski antaa penalttia.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pari kertaa on huomautusta tullut, penaltia ei kuitenkaan vielä.
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
En, en kai olisi vielä edes ehtinyt.
Mut varmaan pistetään kylmästi suoraan pihalle jos sikseen tulee.
Milläs myö sitte ajellaan, nii?
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei ole tullut penalttia, sillä sen verran asiatekstiä meikäläinen suoltaa aina. Varoitus on tullut, mutta siitäkin on jo melkein viikko aikaa.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
2+1

Niin, itse olen saanut 2 pelikieltoa ja yhden varoituksen. Syy ei tietenkään ollut minussa, vaan kyseessä oli järjestelmällinen ajojahti.

Ko. pelikiellot rapauttivat henkistä tilaani ja ajauduin itsetuhoisiin ajatuksiin. Tämä johti siihen, että löysin itseni täältä: www.demi.fi

Viimeisimmän pelikieltoni aikana olin jo niin syvällä, että menin tänne: http://www.soccernet.fi/forum/

Seuraavalla kerran menen varmaan vinkumaan terkkarista lobotomiaa.

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Juu, oikeusmurha on tullut koettua Jatkoajassa. Kaikki eivät vaan pysty sulattamaan eriäviä mielipiteitä.

Sama mafia tuntuu vaikuttavan myös tuolla #jatkoajan puolella, johon hankituna ilmeisesti ikibanit. Ottelun aikaiset zätit on kehoitettu laittamaan chattiin ja sinne kun laittaa asiallisen viestin pelin tilanteesta, niin banit paukkuu. Ihmettelen kyllä mikäs tuollaisen chat-kanavan tarkoitus oikeastaan on?!?
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei ole tullut penalttia eikä myöskään yhtään varoitusta tai huomautusta. Toivottavasti ei tule tulevaisuudessakaan.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Mulla ei ole mitään sanottavaa tähän keskusteluun.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Onks tää joku kompakysymys tai jotain?
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Mekin vittuilemme Daespoolle

Viestin lähetti Daespoo
Onks tää joku kompakysymys tai jotain?

Niin, ei tämä mikään kompakysymys ole, vaan vittuilua juuri Sinulle Daespoo.

Täältä tähän
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Re: Mekin vittuilemme Daespoolle

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, ei tämä mikään kompakysymys ole, vaan vittuilua juuri Sinulle Daespoo.

Täältä tähän

Näin vähän arvelinkin. Maailma on kova.
 

Rocco

Jäsen
Kerran tuli huomautus että allekirjoitus on liian pitkä. Ei muuta. Olen riittävän vittumainen rivien välistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös