Parolannummi 1/2000. Eiks tosta oo joku muutama vuasi aikaa...? Saatana, enää ei isämmaa hualisi eres vaikka tyrkyttäs itteensä...Tänään tuli kotia kirje puolustusvoimilta. Hetken säikähdin mahdollista kertauskutsua, kunnes huomasin, että eipä ollut kirje miulle vaan pojalle. Kutsunta kirjehän sieltä saapui. Todella tuoreessa muistissa itselläni on kyllä armeija ajan ensihetket vieläkin. Hamina 1/2000 saapumiserä kuittaa.
Jokunen vuosi on juu. Toivottavasti ei kaipaa takaisin koskaan enään.Parolannummi 1/2000. Eiks tosta oo joku muutama vuasi aikaa...? Saatana, enää ei isämmaa hualisi eres vaikka tyrkyttäs itteensä...
Kyllä te nuoretkin saatte aikanaan lapun postissa ettei tarvitse osallistua.Jokunen vuosi on juu. Toivottavasti ei kaipaa takaisin koskaan enään.
Nuori. Kjäh kjäh mie oon nuori. Ei kyllä aina siltä tunnu, mutta nyt kun oletettavasti vanhempi valtiomies sanoo, niin pakkohan tuo on uskoa.Kyllä te nuoretkin saatte aikanaan lapun postissa ettei tarvitse osallistua.
Vanhempi kyllä muttei valtiomies. Lapset pitää aikuisena, mutta vaimo odottelee vielä henkistä kasvua.Enpä muista, että onkos @Puna
Nuori. Kjäh kjäh mie oon nuori. Ei kyllä aina siltä tunnu, mutta nyt kun oletettavasti vanhempi valtiomies sanoo, niin pakkohan tuo on uskoa.
Jos jokin on selvää niin se, ettei tämä maailma ainakaan parempaan suuntaan ole menossa, ei.Kun olin teini-ikäinen, niin Klamydia soitti Jyrkissä "Perseeseen"
Uusimmassa apu-lehden(sic) kannessa Vesku Jokinen poseeraa otsikoilla: "En ole koskaan halunnut loukata ketään"
Tunsin itseni vanhaksi. Sitä taitaa tehdä myös Vesku Jokinen.
Joo, mulla taas veljen lapsista vanhin päätti ala-asteen ja kummilapsista vanhin pääsee parin viikon päästä ripille. Kyseessä on samalla meikäläisen nuorin serkku.Tänään on kaikista nuorimman serkun lakkiaisjuhlat. Jotenkin aina tällaisista tapahtumista sitä taas havahtuu siihen että aika menee niin nopsaan eteenpäin.
Vanhaksi olen itseni tuntenut jo reilut 5 vuotta.Parolannummi 1/2000. Eiks tosta oo joku muutama vuasi aikaa...? Saatana, enää ei isämmaa hualisi eres vaikka tyrkyttäs itteensä...
Eli olet vielä nuori orhi.Vanhimmat pelaajat EM-kisoissa ovat näemmä itseni ikäisiä.
No onneks änärissä painaa vielä yli nelikymppisiä pappoja.
Myös yli 60v, mutta vanha? Onko "vanhuus" negatiivista vai positiivista?Olen yli 60, mutta aina nähdessäni esim. televisiossa ikäisiäni tai hieman nuorempia miellän heidät suurinpiirtein vanhuksiksi ja ikäänkuin isäni ikäisiksi.. Koen myös joidenkin vanhimpien ja "karvaisimpien" jääkiekkoilijoiden olevan minua vanhempia..En myöskään tajua olevani ikäiseni muuta kuin tilanteissa, joissa se konkretisoituu..Olen myös hävennyt/ piilotellut ikääni..Muistan sen häpeän tunteen, kun nuoret naiskollegat saivat tietää, että olen jäämässä eläkkeelle..
Olen samaa ikäluokkaa kuin sinä. Eilen Interin pelissä vanha kurttunaamaa tuli juttelemaan. Selvisi, että oli vanha luokkakaverini, joka aikoinaan pelasi Tepsissä futiksen mestaruussarjaa. Kertoi vieläkin käyvänsä kolme kertaa viikossa pelailemassa. Oli vaan kuitenkin niin helvetin vanhan näköinen verrattuna siihen millaisena koen itseni.Olen yli 60, mutta aina nähdessäni esim. televisiossa ikäisiäni tai hieman nuorempia miellän heidät suurinpiirtein vanhuksiksi ja ikäänkuin isäni ikäisiksi..