Sv veinikretski kirjoitti:Tästä jutusta tuli mieleeni Lontoon kaksikerros bussien rahastajat, avuliaampaa jengiä saa hakea (onko enää en tiedä ? ), he sähläsivät neuvoivat opastivat ja mitä hyvänsä, sellaista asiakaspalvelua saa todellakin hakea mitä nämä herrat edustivat ! Monet kerrat he meinasivat jäädä itse bussista kun neuvoivat jossakin kadunkulmassa juntteja :) Nyt kirjoitan näistä perästä avo-ovilla varustetuista jutuista. On huima ero Suomalaiseen bussi-kuskiin. ON.
Sitten kannattaa mennä Gibraltarille hyppimään, jos ystävääni on uskominen. Pääsiäisenä tyyppi oli siellä käväissyt, ja mainitsi muun muassa nuo värkit.Fläppis kirjoitti:Eikös viimonen kakskerrosdösä siirretty juuri pois Lontoon liikenteestä. Harmi sinällään, siihen oli niin mukava hypätä pienessä vauhdissa kyytiin nimenomaan sieltä peräloosterin puolelta.
sampio kirjoitti:Sitten kannattaa mennä Gibraltarille hyppimään, jos ystävääni on uskominen. Pääsiäisenä tyyppi oli siellä käväissyt, ja mainitsi muun muassa nuo värkit.
Juu, voi olla, että kaverini tarkoitti vain näitä uusia, tai sitten sattui bongaamaan turistipyydyksen.Reggie Dunlop kirjoitti:Ne vanhat Routemaster bussit ovat poistuneet kokonaan. Se taphtui joskus joulukuussa 2005. Toki jokunen taitaa vielä olla käytössä muutamalla reitillä turistien takia. Nykyään uudet kaksikerrosbussit ovat huomattavasti käyttöystävällisemmät liikuntavammaisille. Ei ne double-deckerit ole mihinkään katoamassa, ne ovat vaan joutuneet uudistamaan kalustoa.
sampio kirjoitti:Juu, voi olla, että kaverini tarkoitti vain näitä uusia, tai sitten sattui bongaamaan turistipyydyksen.
Sanasta sanaan samaa mieltä näistä. Kylmä ei itseäni haittaa juurikaan, mutta sitä enemmän vituttaa kun kesällä kiroaa helteitä ja tulee sitä "kyllä sulla talvella on näitä kelejä taas ikävä, niin!" no eipä ole. Suomen kesä on kaunis ja valoisa, ja tosi jees niin kauan kun lämpötila pysyy siellä +20-23-tienoilla, mutta parin viime kesän aikaiset monen viikon helleaallot ovat aivan silkkaa kärsimystä, varsinkin kun ulkona töitä joutuu tekemään. Toissakesänä taisi olla 2½ viikkoa heinäkuun lopuilla likimain 30+ astetta joka päivä ja tämän ajan vietin 72-tuntista työviikkoa tehden ulkosalla. Ei muuten talvipakkasilla hetkeäkään tuota aikaa kaivannut.Kuumuus on kuitenkin ehkä rasittavampaa, kylmää sentään pääsee sisätiloihin pakoon. Lisäksi vituttaa median hehkutus ihanista helteistä ja joidenkin ihmisten kitinä ettei kuumuudesta saa kitistä kun Suomessa on sitä niin harvoin. Imekää paskaa!
Sanasta sanaan samaa mieltä näistä. Kylmä ei itseäni haittaa juurikaan, mutta sitä enemmän vituttaa kun kesällä kiroaa helteitä ja tulee sitä "kyllä sulla talvella on näitä kelejä taas ikävä, niin!" no eipä ole.
Teutoninen veljeni on jäljillä. Olen usein sanonut, että muuten tämä olisi ihan siedettävä maa, mutta ilmasto ja väestö pilaavat.Joka tapauksessa Suomi on paskamaa. Varmasti yksi yliarvostetuimmista maailmassa. Ei pelkästään sään, vaan asukkaiden ja kulttuurin vuoksi.
Amen! Kun tulee mahdolliseksi tehdä nykyisiä töitä ulkomailta etänä lähden saman tien Etelä-Eurooppaan.Joka päivä, joka ikinen tunti syyskuun alusta toukokuun loppuun kiroan moneen kertaan tämän arktisen maan ja sen vittumaisen ilmaston. Heti kun se on taloudellisesti ja muutoin mahdollista, karistan lumet kannoiltani ja muutan Suomesta sellaiseen paikkaan, jossa käsitteet lumi ja pakkanen eivät ole edes etäisesti tuttuja.
Amen! Kun tulee mahdolliseksi tehdä nykyisiä töitä ulkomailta etänä lähden saman tien Etelä-Eurooppaan.
Johan minä kirjoitin, että kun nykyistä työtäni on mahdollista tehdä etänä ulkomaille lähden. Pidän nykyisestä työstäni erittäin paljon enkä halua siitä luopua lähtemällä nyt. Pidä ne ininät mahassasi.Tätä samaa paskanjauhantaa/valitusta kuulen säännöllisesti ystäviltäni/sukulaisilta. Tyhjää täynnä puheet. Kukaan ei ole kahta viikkoa pidempää pois maasta olleet. Itse olen kannustanut jokaista tekemään ratkaisun ikuisen valittamisen sijaan. Itse nautin vuodenajoista,kesästä toki eniten. Lopettakaa tuo iänikuinen ininä tai muuttakaa maasta. Vitun rasittavaa kuunnella valittamista joka ei mihinkään!