Oletko Jatkoaika.comin moderaattori?

  • 15 788
  • 93

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
En ole ja vaikka kuinka rukoilisivat en ryhdy. Pitäköön tunkkinsa.
 
Suosikkijoukkue
Red Wings, Nyquist, Pulkkinen, KHL-Jokerit
En ole moderaattori enkä tule ikinä olemaankaan. Siihen jos ryhtyisin niin luultavasti pian minut heitettäisiin täältä ulos.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En ole moderaattori, enkä edes haluaisi olla. Enkä ole hakenutkaan kyseiseen hommaan, enkä uskoisi pääsevänikään. Kaikki ovat siis tyytyväisiä.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Ei kiitos, en ole moderaattori minäkään.

Oikeastaan en keksi kuin yhden potentiaalisen syyllisen, jota jo muutama muukin on Mode-sedäksi edellä ehtinyt veikkaamaan.

Jossain moderaattoriuden alkulähteillä, mode-eskarissa, on selkeästi jo pääsyvaatimuksena taitava tutkan alla lentely. Sen verran hyvin tuntuvat joukkoon nämä aikamme sankarit sulautuvan, tai sitten olen vain sokea heidän mode-signaaleilleen..
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Olen ollut moderaattorina palstalla jos toisellakin mutta tällä hetkellä en ole missään modena enkä oikeastaan kaipaakaan modena olemista hetkeäkään. Ihan liian stressaavaa hommaa. Sitä toki ihmettelen mikseivät JA-modet hanki modetilejä joiden suojissa moderoisivat?

-Tinke-80
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Niin älytön topic että on aivan pakko vastata..

Totta on, että minua on kolmisen vuotta sitten pyydetty moderaattoriksi.. erään heavy metal yhtyeen suomalaisella foorumilla. En luonnollisestikaan suostunut pyyntöön (vaikka sinällään otettu tästä luottamuksesta olinkin), koska modeksi ryhtyminen on vähän sellaista oman kuolinjulistuksensa allekirjoittamista..

En siis ole moderaattori täälläkään, enkä sellaiseksi ryhdy! Parempi on vain heitellä näitä omia muka-hassuja ja muka-analyyttisiä kommenttejaan ilman vastuuta mistään muusta kuin omista sanomisistaan..
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
heheh..ei minusta modeksi olisi, voisi pinna palaa liian äkäisesti joihinkin, ehkä provoaviinkin, nikkeihin ja miettisin,että vittu, nyt sä paskiainen lähet kyllä meneen=) Ehkä siinä pian menisin jo itsekin..

Kriitikkona olen kyllä toiminut ja saanut siitä korvauksia, mutta se on jo eri juttu.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Sitä toki ihmettelen mikseivät JA-modet hanki modetilejä joiden suojissa moderoisivat?
Jos siis meinaat sitä, että normikäyttäjätunnukselle on lisätty moden oikeudet, niin niinhän oli joskus. Siinä tulikin jänniä tuntemuksia, kun yritti lisätä trollin ignore-listalle, niin palstasofta sanoikin ettei onnistu, koska käyttäjä on mode.
 

Patajokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Jokerit, Man C, Real Zaragoza
En myönnä enkä kiellä, pikemminkin päinvastoin.

En ole.

Ps. Terveiset Banaanisaarilta, kivaa oli.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Voin kyllä tähän sanoa etten ole moderaattori ja tuskin koskaan tulen olemaankaan... Toisaalta se voisi olla ihan vekkuli homma JOS joskus siihen hommaan eksyisin.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Facebookis perustin yhden ryhmän, jonka yksi "moderaattoreista" olen. Lisäksi olen yksi kolmesta, joka voi kirjoitella otteluraportteja Luvian Kiekon peleistä meidän omalle nettisivustolle. Tosin en muista tunnuksiani sinne enää.

En ol moderaattori täällä, en.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Heh... "Hei, olen Jääkoneenkuljettaja ja olen moderaattori" *taputaputapu*

Tähän väliin voisi varmaan heittää jonkin Ketonen & Myllyrinteen AA-sketseistä, mutta kun en jaksa hakea.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Yo-kirjoituksissa sain aikoinaan kaikista aineista laudaturin, paitsi terveystiedosta moderaattorin. Olenkohan raskaana?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös