Oletko Jatkoaika.comin moderaattori?

  • 15 767
  • 93

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuskinpa kukaan ilmoittautuu. Olisi jännä haastaa muutama nimimerkki vastaamaan tähän ketjuun, mutta olkoon.

En ole, mutta kaksi modenimimerkkiä tiedän varmasti.
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Seuraavaksi varmaan kannattaa laittaa pystyyn "Arvaa, kuka on moderaattori" -ketju.

Ja kyllä.... minä olen vain tavallinen käyttäjä.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
En ole moderaattori.

Itse asiassa kun tuli puheeksi, niin voisin ryhtyä vapaaehtoiseksi moderaattorien moderaattoriksi. Liian aggressiiviset ja liian flegmaattiset peliliikkeet puhalletaan modeilta pois. Esimerkiksi joukkuerangaistus tuomitaan kaikille moderaattoreille siitä, että jonkun kirjoittajan karkea tötöily jää viheltämättä. Vastaavasti ylireagoivasta öykkäröinnistä menee moderointioikeudet viikoksi tai jopa kuukaudeksi. Paikalleen osuneesta tuomiosta oivaltavaa verbaliikkaa sisältävine perusteluineen voi saada jopa respektiä.

Modejen modena soluttaisin Jatkoaikaan virtuaalisia mysteryshoppaajia, eli ketunhäntä kainalossa kulkevia kirjoittajia, joiden tarkoitus on punnita moderaattorien ammattitaito. Mysteryshoppaajan kirjallinen anti tietysti keikkuisi provoamisen tms. rajamailla.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Kokeillaanpa miltä tuntuisi. Nimimerkit BitterX ja Bon kuittaavat omien viestiensä itsemoderoinnin tunnustamisesta kuukauden istunnot.

Alkoi melkein pyörryttämään, valta juovuttaa vaikka vettä se vaan oli. Itselleni langetan puoli vuotta kakkua siitä kun yritin leikkiä jumalaa.

Hatunnosto. En ole koskaan kuullut, että diktaattori bännää itsensä, kun valta alkaa nouseen hattuun. Paljosta oltais säästytty, jos Stalinkin olis lähettänyt itsensä Vorkutaan.


En ole moderaattori.

Itse asiassa kun tuli puheeksi, niin voisin ryhtyä vapaaehtoiseksi moderaattorien moderaattoriksi. Liian aggressiiviset ja liian flegmaattiset peliliikkeet puhalletaan modeilta pois.

Moderaattoritarkkailijaksi. Tehtäväsi on puolustella moderaattoreita julkisesti ja rauhoitella keskustelupalstan harriahoiloita. "Asiallista kieltä pitää käyttää...". Kulissien takana haukut moderaattorit paskaksi ja laitat mokailleet modet määräajaksi hyllylle.
 
Viimeksi muokattu:

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Joitakin vuosia sitten hain moderaattoriksi täysin tosissani ja pyyteettömästi kun avoin haku oli päällä. Ei ole vielä tullut vastausta, mutta koska joku vuosi sitten tuli Moderaattoreilta yv-kehotus siirtyä mukahauskojen juttujeni kanssa jollekin muulle palstalle niin päättelin että hakemukseni on hylätty.

Eli olisin moderaattori, mutta ei huolittu. Nyt olen vain katkera rivikirjoittaja.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Moderaattoritarkkailijaksi. Tehtäväsi on puolustella moderaattoreita julkisesti ja rauhoitella keskustelupalstan harriahoiloita. "Asiallista kieltä pitää käyttää...". Kulissien takana haukut moderaattorit paskaksi ja laitat mokailleet modet määräajaksi hyllylle.
Exactly. Tietysti aika ajoin ilmenee keskustelua siitä, pitääkö meilläkin olla ammattimaisesti toimivat moderaattorit. Tätä debaattia pitää sitten moderaattoritarkkailijan koettaa hyssytellä.

Moderoinnin ammattimaisuus nousee ajankohtaiseksi kysymykseksi aina jonkin Jatkoajassa tapahtuneen moderointimokan yhteydessä. Tällöin lajiaktiivit tietysti huomauttavat kärkevästi, että Pohjois-Amerikassa moderaattoreille maksetaan kunnon liksaa ja jälki on sitten sen näköistä. Myös Venäjän nouseva KHirjoitteluLiiga imee meiltäkin öljyrahalla lahjakkaita nousevia modelahjakkuuksia, jotka oppivat jakamaan järkähtämättömiä rangaistuksia myös kyrillisillä kirjaimilla. Ei siinä touhussa kotoiseen Jatkoaikaan enää riitä kuin kolmannen luokan virtuaaliraitapaitoja.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miten tässä enää moderaattoriksi ehtisi jos kirjoittelee muutenkin niin paljon tänne kuin minä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Miten tässä enää moderaattoriksi ehtisi jos kirjoittelee muutenkin niin paljon tänne kuin minä.

No, sanos muuta!
Ajanpuutteen vuoksi minäkin tyydyn olemaan vain ihan tavallinen kusipää.

Vai, että moderaattori... kaikkea se sakemanni keksii...

Edit: (viddu... tulikohan kakkua - taas)
 
Viimeksi muokattu:

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Hei olen Worrell, kärsin kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä, mutta en ole alk..eikun.. en ole moderaattori. Vakavasti puhuen, siis en ole moderaattori.
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Olenko ensimmäinen, joka tunnustaa?

Täytyy sanoa, että jos pitää paikkansa, niin ei tule ainakaan turhaan vittuiltua. Pelko se on herran pelkokin ;) Asia mitä tässä ei ole ollenkaan pohdittu. Suomalainen osaa kunnioittaa auktoriteettia vaikka vihaisikin niitä. Mängimiehelle :peukku:
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä kohta valehtelukin on kielletty palstan säännöissä.
Tuli mieleen, että jos valehtelu on kielletty, niin lopulta voidaan päätyä siihen, että tähän ketjuun ilmoittautumattomat on potentiaalisia moderaattoreita. Sitten voi alkaa vaan tarkkailemaan kirjoituksia ja etsimään vihjeitä henkilöiden mahdollisesta moderaattoriudesta.

Onko muuten moderaattorius poistettu sairauksien listalta jo? Vähän niin kuin homoseksuaalisuus on. Taipumuksinahan ne on sinänsä aika samankaltaisia.

Älkää kuitenkaan nyt ymmärtäkö väärin, hyväksyn moderaattoriuden täysin, minulla on ystävinäkin moderaattoreita. Ei tosin Jatkoajasta... tiettävästi.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Nyt herää kysymys: aloittaako nimim. Mängimiehen outing todellisen kaapista ulostulemisen vyöryn?

Eihän siinä mitään häpeämistä ole, tietty prosentti meistä on kuitenkin moderaattoreita.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Heipsundei kaikki!
Tulen kaapista ulos: En ole moderaattori. Jouduin toki moderaattoreiden silmatikuksi vanhalla nikilläni, joka oli "holocaust". R.I.P vaan holo.

PS. olen myös hetero.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Olen rantaruåttalainen. En osa tapekksi hyvin soumea että saisi olemani moderatår jatkoaikassa.

En homo (10%?), en moderatår (2%?), mutta hurri (5%?), siis nåin 50% pelkäksistään kirjåittaja.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Eikös jatkoaika.com ole jääkiekkoon erikoistunut verkkolehti ? Mihin he moderaattoreita tarvitsisivat ? Vai tarkoitetaanko tässä jatkoajan keskustelupalstaa?

ps.En ole ikinä ollu mitään.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Hain jokusen vuosi sitten moderaattoriksi kun oli tämä avoinhaku, mutta koskaan viralliselta taholta ei sitten tullut ilmoitusta, että "Kiitos mutta ei kiitos, sinussa ei ole ainesta moderaattoriksi". Joten en ole moderaattori, eikä aikani enää nyt sellaisen toimen hoitamiseen välttämättä enää riittäisikään.

vlad.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
En ole mode-setä. Mutta epäilen vahvasti, että scholl on administrator.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Olenko ensimmäinen, joka tunnustaa?

No mitä vittua? Justiinsa. Ei sinua vain meidän pikkujouluissa näkyny, taas jouduttiin Jussille kerämään kolehti, että se pääsi taksilla kotia...

Niin joo minun kaapissa on ruotsalainen homo. En mahdu sinne. Mutta ei minulla ole varaa kolehtiinkaan. Minun joulupuuroni söi joku toinen.

Aika arvoituksellinen vastaus, vaikka itse sanonkin. Voi olla, että minua paremmat ihmiset osaavat olla tuomioissaan vielä arvoituskellisempia...

Mutta tosi asiahan on se, että Jani Sievinen on peto.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös