Oletko Jatkoaika.comin moderaattori?

  • 15 749
  • 93
Suosikkijoukkue
KalPa
Aihe käy kuumana joten heitetään petroolia liekkeihin. Tässä ei ole tarkoitus sääntöjen vastaisesti hakea ketään henkilöä nimimerkin takaa vaan yksinkertaisesti kysytään toimitko tämän palstan moderaattorina?

Brent Sapergia ei ole moderaattori.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hei, olen Trenchtown. Olen pikkutarkka ja takakireä, kavereitani suosiva joko-tai -ihminen, mutta en siitä huolimatta toimi tällä palstalla moderaattorina.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Hei, olen Bruno. En todellakaan sopisi moderaattoriksi enkä sitä myöskään ole.

Ihmettelen kovasti, jos joku mode täällä oman nimimerkkinsä julkistaa.
 

hemppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Täällähän on meno kuin AA-kerhossa.

Hei, olen hemppo. En ole alkoholisti, enkä moderaattori.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Hei vaan hei hei, olen FutureHockey enkä ole moderaattori notta ihan vaan tieroksi ny kaikille.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Kyllä olen.

Meinaan oman elämäni moderaattori. Välillä tulee päästettyä läpi sellaista paskaa, että naapuritkin ihmettelevät, onko siellä kukaan modena, vai idlaatko vaan.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En ole moderaattori, mutta haluaisin kovasti olla. Paljon pitää maksaa, että pääsee modesedäksi?
 

#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei, en ole moderaattori vaikka olisihan se kivaa.
Toivottavasti kaikki jotka eivät ole modeja käy nopeasti ilmoittautumassa ketjuun niin saadaanki modet selville, kätevää! Ja mode-sedät voivat sitten vahtia että jos joku heikäläisiin kuuluva antaa itsestään väärä tietoa niin rankkua napsuu.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Lyhyestä virsi kaunis eli en ole enkä tule. Tai siis tulen varmasti myös tänään vaimooni.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ja mode-sedät voivat sitten vahtia että jos joku heikäläisiin kuuluva antaa itsestään väärä tietoa niin rankkua napsuu.
Kyllä kohta valehtelukin on kielletty palstan säännöissä. Tai huhuketjussahan se on jo sitä oikeasti. Laajennusta odottaen.
 

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä kohta valehtelukin on kielletty palstan säännöissä. Tai huhuketjussahan se on jo sitä oikeasti. Laajennusta odottaen.

Olen aivan helvetin hyvannakoinen ja kova panemaan. Viime yon harrastin seksia neljan villin brasiliasen neitsyen kanssa. Tuleekohan nyt penalttia?

Ei vaan, oikeasti isäni on ollut moderaattori jo 70-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen moderaattoristatukseni muistaakseni sain jo kaksi vuotiaana eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä olet nyt moderaattori. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut esimerkiksi pelkäksi rivikäyttäjäksi.

Todellinen moderaattorius alkoi minulla viisi kuusi vuotta sitten. Kuten sanoin niin Moderaattori-status on ollut suosikkini jo pikkupojasta lähtien, mutta ei se ollut samanlaista kuin tänä päivänä. Moderaattorina oleminen on muuttunut rakkaudeksi ja intohimoksi. Nuoresta iästä huolimatta olen ehtinyt olla moderaattorina kuitenkin jo aika kauan, mutta vuosi vuodelta mielenkiintoni ja rakkauteni moderaattoreita kohtaan vain voimistuu. Kyllä voi sanoa, että moderaattorina oleminen on iso osa elämääni, jota ilman en osaa, enkä halua elää.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
En ole moderaattori, enkä haluaisi sellainen olla, sillä kaikenmoinen ylimääräinen työ on ylimääräistä työtä. Sen sijaan Kärppien osion viralliset jutut voisin kirjoittaa, niin olisi se Totuus siellä saman tien, eikä minkäänlaista väärää mielipidettä sillä sektorilla sitten olisi.

Jos kaikki muut paitsi modet käyvät tänne kirjoittamassa, että eivät ole modeja, niin sittenhän tämä asia selviää. Eli oikein järkevä ketju, vähän niin kuin jos jokainen syytön kävisi poliisilaitoksella kertomassa, että itse ei ainakaan listinyt Kyllikki Saarta, niin pianpa olisi syyllinen selvitetty.
Lyhyestä virsi kaunis eli en ole enkä tule. Tai siis tulen varmasti myös tänään vaimooni.
Oletkohan tullut enemmän isääsi vai äitiisi?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Vittu avoimena pitää olla, joten joten. En ole moderaattori, mutta toimittajana heilun verkkolehden puolella. Saa vittuilla, ehe.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
En ole vielä koskaan päässyt moderoimaan, joten toistaiseksi olen joutunut purkamaan paineita itsemoderoimalla.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Olen Hämeenlinnasta, mutta en ole edes Moderaattori.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Kokeillaanpa miltä tuntuisi. Nimimerkit BitterX ja Bon kuittaavat omien viestiensä itsemoderoinnin tunnustamisesta kuukauden istunnot.

Alkoi melkein pyörryttämään, valta juovuttaa vaikka vettä se vaan oli. Itselleni langetan puoli vuotta kakkua siitä kun yritin leikkiä jumalaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös