Oletko Jatkoaika.comin moderaattori?

  • 15 755
  • 93

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
En kerro.

Mutta joskus mietin, miten viesteistä saisi pitempiä kuin yhden rivin viestejä. Hankalaa on elämä. Onko kukaan muu keksinyt? Aiheesta voisi joku avata uuden otsikon, ettei mene otsikon vierestä keskustelemiseksi.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Ihan hetero olen.
 

tty_01

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tottakai, heti kun lehmät lentää.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
En kerro.

Mutta joskus mietin, miten viesteistä saisi pitempiä kuin yhden rivin viestejä. Hankalaa on elämä. Onko kukaan muu keksinyt? Aiheesta voisi joku avata uuden otsikon, ettei mene otsikon vierestä keskustelemiseksi.

Tietäiski.

Mutta jottei mene off-topiciksi niin olen valmis kirjoittamaan toimituksellista aineistoa tälle palstalle. Moderointi itseasiassa toimii kohtuu ok, mutta toimituksellinen aineisto on ihan jatsi-paskaa. Sitä arvostellasani on enemmän kuin yksi moderaattori/toimittaja hyökännyt yv:llä vastaan. Mutta kun tapana ei ole vastata roskaposteihin niin keskustelua ei ole syntynyt.
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suoatanhan minä olla, vuo suotanhan minä olla olemattannii.

Piä assii, jotta pyssyy rahvas kyykkysellään. Oppivatpahan olemaan immeisiksi - kelevottomat!
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
En varmaan jaksaisi olla moderaattori. Kaksi penalttiakin on tullut, toinen aiheettomasti, mistä olen vieläkin vihainen >:I Eli liekö edes pääsisin, vaikka haluaisinkin. Scholl on tosiaan varmaan jonkinlainen johtoryhmän mies tai muuten vain palstan maskotti,miten muutenkaan voisi selvitä päivittäisine trollailuineen... Tästä varmaan rakentuu seuraava salaliittoteoria-ketju.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Tuskin kukaan sitä epäilikään, mutta en ole minäkään moderaattori.

Ihan hyvä niin, sen verran kovaan arvosteluun he ovat viime aikoina joutuneet.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Olen rantaruåttalainen. En osa tapekksi hyvin soumea että saisi olemani moderatår jatkoaikassa.

En homo (10%?), en moderatår (2%?), mutta hurri (5%?), siis nåin 50% pelkäksistään kirjåittaja.
Whåtever.
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
En ole tiukkapipoinen kontrollifriikki, enkä yleensä ole väärässä. Tästä huolimatta olen kuitenkin moderaattori. En tosin tällä palstalla.
 

Boozer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En ole moderaattori, mutta luulen kerran nähneeni sellaisen. Olimme noin viitisen vuotta sitten kaverini kanssa kävelemässä Oulun keskustassa ja olimme menossa Hesburgeriin syömään. Huomasimme oudon hahmon noin 50 metrin päässä meistä. Tiesimme heti molemmat, että kyseessä täytyi olla moderaattori, niin oudolta se vaikutti. Päätimme yrittää pyydystää sen, mutta se ilmeisesti kuuli tulomme ja katosi viemäriin.

Olemme kaverini kanssa usein pohtineet, että oliko se todella moderaattori, vai kuvittelimmeko kaiken. Emme ole puhuneet asiasta kenellekään, ettei meitä leimattaisi hulluiksi. Tuntuu helpottavalta, kun asiasta pääsee vihdoin kertomaan jollekin.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hei, olen Ruutis (tai kuten äitini tapaa kutsua, "ai vittu sä oot taas täällä") ja en ole moderaattori.
Itse asiassa kun tuli puheeksi, niin voisin ryhtyä vapaaehtoiseksi moderaattorien moderaattoriksi.
Tällaista valtaa täytyisi jonkun valvoa. Joten minä voin ryhtyä vapaaehtoisesti moderoimaan moderaattorien moderoijaa.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen... Moderaattorisetien (ja -tätien) vakiasiakas, mutta en moderaattori.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Järjen köyhyys.. Kai se pitää ilmoittaa, etten ole moderaattori.
 
Tällaista valtaa täytyisi jonkun valvoa. Joten minä voin ryhtyä vapaaehtoisesti moderoimaan moderaattorien moderoijaa.

Mielestäni valta kuuluu kansalle. Demokratiaa siis. Siinähän sitä ideaa olisi, kun pistettäisiin aina joka viikko äänestys pystyyn kenelle annettaisiin tällä viikolla pelikieltoa.

Ja en ole moderaattori. Tai mistäs sitä tietää eipä vain ole tullut koskaan kokeiltua ruudun yläreunassa vilkkuvaa "Anna pelikieltoa" -nappia.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Olin aiemmin moderaattori, tosin en Jatkoajassa. Joskus aikanaan harkitsin kyllä hakemista Jatkoajan moderaattoriksi. Onneksi minulle sattui niihin aikoihin hieman selvempi ajanjakso ja tajusin, ettei liian vahvoihin ja epämääräisiin palstoihin kannata sekaantua. On eri asia moderoida viikonloppuisin pientä palstaa kuin koko päiväisesti isoa jääkiekkoaiheista palstaa. Siinä voi henki mennä jos tulee virhearviointeja annostelussa.

Olen harvinainen poikkeustapaus. Pääsin ongelmastani eroon juuri kun olin romahtamaisillani täydelliseksi hylkiöksi. Minut määrättiin pakkohoitoon Suomen Armeijan keskitysleirille. Vieroitushoito tehosi ja pääsin eroon ongelmasta. Nykyään kierrän kouluilla tekemässä valistustyötä, jotta nuoriso ei pilaisi moderoinnilla tulevaisuuttaan ja ihmissuhteitaan, kuten minulle kävi.

Rehellisesti sanottuna en ole vieläkään päässyt kaikista moderoinnin mukanaan tuomista ongelmista eroon. Trollaan edelleen armottomasti eri palstoilla ja vakuuttelen itselleni että se on vain viihdekäyttöä. Onneksi vanha sanonta, "Kyllä moderaattori moderaattorin tuntee vaikka olisi eri palstalta" näkyy pätevän edelleen ja olen saanut paljon virheitäni anteeksi. Kirjoituskielto saattaisi romahduttaa minut uudelleen ja palaamaan moderaattoriksi jollekin palstalle, ehkä jopa hakemaan Jatkoajan modeksi.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Ollako vai eikö olla. Kai se on kerrottava, että:

En minä ole mikään moderaattori! Mä oon lentäjä!
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Tietäiski.

Mutta jottei mene off-topiciksi niin olen valmis kirjoittamaan toimituksellista aineistoa tälle palstalle. Moderointi itseasiassa toimii kohtuu ok, mutta toimituksellinen aineisto on ihan jatsi-paskaa. Sitä arvostellasani on enemmän kuin yksi moderaattori/toimittaja hyökännyt yv:llä vastaan. Mutta kun tapana ei ole vastata roskaposteihin niin keskustelua ei ole syntynyt.
Olen samaa mieltä. Keskustelupalstan toimituksellinen aineisto on erittäin heikkoa. Olisin itsekin valmis kirjoittamaan jatsi-paskaa tälle palstalle.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Mielestäni valta kuuluu kansalle. Demokratiaa siis. Siinähän sitä ideaa olisi, kun pistettäisiin aina joka viikko äänestys pystyyn kenelle annettaisiin tällä viikolla pelikieltoa.

Ensimmäisen äänestyksen myötä alin vaihtoehto [Kaikille kenkää] lopettaisi koko keskustelupalstan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös