No mitä vittua? Justiinsa. Ei sinua vain meidän pikkujouluissa näkyny, taas jouduttiin Jussille kerämään kolehti, että se pääsi taksilla kotia...
Joo, mutta onneksi Liljis pääsi omin jaloin kotiin.
No mitä vittua? Justiinsa. Ei sinua vain meidän pikkujouluissa näkyny, taas jouduttiin Jussille kerämään kolehti, että se pääsi taksilla kotia...
En kerro.
Mutta joskus mietin, miten viesteistä saisi pitempiä kuin yhden rivin viestejä. Hankalaa on elämä. Onko kukaan muu keksinyt? Aiheesta voisi joku avata uuden otsikon, ettei mene otsikon vierestä keskustelemiseksi.
Whåtever.Olen rantaruåttalainen. En osa tapekksi hyvin soumea että saisi olemani moderatår jatkoaikassa.
En homo (10%?), en moderatår (2%?), mutta hurri (5%?), siis nåin 50% pelkäksistään kirjåittaja.
Tällaista valtaa täytyisi jonkun valvoa. Joten minä voin ryhtyä vapaaehtoisesti moderoimaan moderaattorien moderoijaa.Itse asiassa kun tuli puheeksi, niin voisin ryhtyä vapaaehtoiseksi moderaattorien moderaattoriksi.
Tällaista valtaa täytyisi jonkun valvoa. Joten minä voin ryhtyä vapaaehtoisesti moderoimaan moderaattorien moderoijaa.
Olen samaa mieltä. Keskustelupalstan toimituksellinen aineisto on erittäin heikkoa. Olisin itsekin valmis kirjoittamaan jatsi-paskaa tälle palstalle.Tietäiski.
Mutta jottei mene off-topiciksi niin olen valmis kirjoittamaan toimituksellista aineistoa tälle palstalle. Moderointi itseasiassa toimii kohtuu ok, mutta toimituksellinen aineisto on ihan jatsi-paskaa. Sitä arvostellasani on enemmän kuin yksi moderaattori/toimittaja hyökännyt yv:llä vastaan. Mutta kun tapana ei ole vastata roskaposteihin niin keskustelua ei ole syntynyt.
Mielestäni valta kuuluu kansalle. Demokratiaa siis. Siinähän sitä ideaa olisi, kun pistettäisiin aina joka viikko äänestys pystyyn kenelle annettaisiin tällä viikolla pelikieltoa.