F
Flonaldo
Ei tuollaista kieltoa ole koskaan annettu. Kuka tahansa saa ihan vapaasti kommentoida mitä tahansa ketjua / viestiä. Sen sijaan sääntökohdan tarkennuksessa muistaakseni perimmäisenä ideana oli, että tarkoituksellinen provottaminen kiekosta tutulla third-man-in -tavalla on erityisen paheksuttavaa. Siis jos kasan päälle joku ulkopuolinen hyppää ihan tietoisena seurauksista. Omia näkemyksiään saa siis kirjoittaa mihin tahansa ketjuun ja mihin tahansa joukkuepalstalle. Sen sijaan jos viesti tuomitaan provoksi, niin noissa tapauksissa suhtautuminen saattaa olla normaalia tiukempaa.Viestin lähetti msg
Eikös tuo viimeinen lauseessa ole juuri sellainen neuvo, jota uudistuneiden sääntöjen mukaan pitäisi noudattaa?
Ketju täällä:
http://www.jatkoaika.com./keskustelu/showthread.php?s=&threadid=14468
Itse ihmettelin enemmän sitä noottia, jossa aikoinaan kiellettiin menemästä ulkopuolisena toisiin ketjuihin kommentoimaan. Mutta jos sellainen on kielletty, niin voisi odottaa sen koskevan kaikkia.
Et sinä tästä noin helpolla pääse. Et puhunut mitenkään yleisellä tasolla, vaan suoraan päädyit vaatimaan Flonaldolle pelikieltoa. Missä siis ovat ne perusteet tuolle, jään odottelemaan.Viestin lähetti Hasse
Itse en ole moderaattori ja en tiedä edes miten tarkalleen sääntöjen noudattamisesta on sovittu. Miten niistä annetaan varoitus/pelikielto. En välttämättä edes kannattaisi pelikieltoja, enkä vaatisi sinulle/kellekkään pelikieltoja mikäli sääntöjä ei noudatettaisi niin tarkasti kuin nyt, mutta mielestäni linja on todella epävakaa/tasainen.
Jos provoaminen on kiellettyä, niin miten jonkun provoava tyyli on sitten sallittua? Sinänsä minua ei häiritsisi todellakaan Ervatsalon viestit provoineen, mutta tuntuu että hänellä on erikoisoikeus niihin "tyylinsä takia". Tyyli jossa jokainen viesti on lähes provosoiva. Tämmöinen tyyli on muilta kielletty?
Jos linja on mielestäsi epätasainen, niin silloin ei myöskään liene vaikeuksia osoittaa missä joku käyttäjä on saanut rangaistuksen sellaisesta, mistä Flonaldo ei ole saanut.
Ihan sama mitä tiedät moderoinnista tai et. Edellisessä viestissäsi ainakin näytit tietävän sen verran, että minulle kuuluisi pelikielto(j)a. Put up or shut up.
Entäs jos se ei olekaan provoa? Entäs jos se onkin vain sellaista huumoria, josta sinä henkilökohtaisesti et pidä? Pyrkiikö ervatsalo teksteillään ensisijaisesti saamaan "vastustajat" provosoitumaan vai pyrkiikö hän kirjoittamaan omasta mielestään hauskasti?
Kaikki mistä et pidä ei ole provoa. Kaikki negatiivinen joukkueestasi ei ole provoa. Ja tämä siis kaikille yhteisesti, ei vain Hasselle.