Moi I****! En tiennytkään, että vaimon nuorin poika kirjottelee täällä, haha!
Nyt menit kyllä rytinällä metsään ja pahasti. hymiö
Moi I****! En tiennytkään, että vaimon nuorin poika kirjottelee täällä, haha!
Kyllähän minä odotan sitä päivää, kun Minecraft ilmestyy PS3:lle. Tämän pitäisi tapahtua marraskuussa.
En ole koskaan pelannut kyseistä peliä, mutta youtubesta on ihan mielenkiintoista seurata kyseisen pelin pelaamista.
Beyound - Two Souls on nyt pelattu läpi ja olihan peli komea ja juonikin ihan jees mutta ei tämä kyllä omalla mittapuulla Heavy Rainin ohi mennyt. Heavy Rainista jäi enemmän mielikuva vapaammasta tekemisestä, tämä tuntui enemmän sellaiselta jossa ei ollut todellista valinnanvapautta. Jos piti Heavy Rainista niin kannattaa kokeilla, jos taas haluaa enemmän pelattavaa kauniin grafiikan ja juonen ohessa niin kannattanee jättää väliin.
Jatkoa lienee ainakin ajatuksen tasolla olevan luvassa, sen tuo loppuvideo vihjailuineen takasi.
20. päivä Metal Gear Solid V: Ground Zeroes.
Molempia on tehty pitkään ja hartaasti ja on niitä jo odoteltukin.
Metal Gear tosin on "vain" normaalia lyhempi peli joka esittelee ja tutustuttaa uuden pelitavan ennen megapeli Phantom Painia.
Tää on uskomattoman hienoa, jos peli tulee! Toki hype-junan mukaan en hyppää, sillä liian kovasta vauhdista tielle putoaminen sattuu, ja sattuu paljon. Mulle RDR on peli, joka sai mut jälleen pelaamaan. Kaikkea mitä olin lapsuudesta asti odottanut tapahtuvan pelimaailmassa! Toki jo ensikertaa pelatessa mieleen tuli lukuisia ideoita miten pelistä saisi vielä paremman! En jaksa niitä ideoita nyt luetella, mut kuitenkin.
Noniin. Huomenna sitten tähän aikaan onkin jo E3 täydessä vauhdissa ja striimiä pukkaa jälleen ihan virallisilta sivuilta, kuten myös vissiin Xboxilta ja PS:ltä näkee nuo Mikkisoftan ja Sonyn esittelytilaisuudet. Eniten toki odotan Mikrosoftia ja EA:ta, Sony jää ikävä kyllä katsomatta kun tulee niin paskaan aikaan. Ubisoft tulee varmasti myös katsottua, vaikka tuolla mitään niin ihmeellistä varmaan esitelläkään. Mites te muut? Nappaako?
Aikataulu (Suomen aikaa):
Ma-Ti:
19.30: Microsoft
22.00: EA
01.00: Ubisoft
04.00: Sony
13.00: (Tiistai) Konami
19.00: (Tiistai) Nintendo