Odottavan aika on pitkä – keskustelua tulevista peliuutuuksista

  • 168 631
  • 832

soros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tulkoon tähän ketjuun, kun demon perusteella ehdin itse tätä jo odotella...
Sniper Elite v2 julkaistiin 2.5 ja huonoista arvosteluista huolimatta minä olen kovasti pitänyt tästä, ps3:lla olen tätä pelaillut nyt parina iltana.

http://www.metacritic.com/game/playstation-3/sniper-elite-v2

Vaikeustasoksi ehdottomasti sniper elite ja sitten vain hiiviskelemään ja natseja lahtaamaan. Pari ensimmäistä kappaletta takana ja olen pitänyt kovasti, toki muilta osin kuin varsinaisen snaippailun osilta peli on ehkä hiukan jähmeä ja puutteellinen, mutta itse tähtäily ja ammuskelu on ainakin mun mielestä tosi hauskaa. Vaikeimmalla tasolla on otettava kohteen etäisyyden ja luodin vajoaman lisäksi huomioon tuuli, jolloin ammuskelusta tulee mukavan haastavaa. Peli on siis painopisteeltään ehdottomasti hiiviskelyyn painottuva, räiskintäpelistä ei siis varsinaisesti ole kyse, jos painelee rambona eteenpäin niin fritzit kyllä äkkiä antaa lugerin laulaa kuolettavasti! Mukava extra pelissä on 'bullet cam', jossa näytetään luodin uppoaminen sisäelimiin/aivoihin/nivusiin/keuhkoon/suuhun röntgentyylillä. Me like. Ja niin vielä, ilmeisesti Aatuakin pitäisi päästä jossain kohtaa sihtailemaan jos oikein ymmärsin, erittäin jees.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tulevista peleistä itse odottelen eniten Assassin's Creed III:sta (linkki vie youtubeen traileriin pelistä). Vasta hiljattain näin myöhäisheränneenä olen sarjan pelejä pelannut (nyt osa II meneillään) ja tykästynyt suuresti tuohon konseptiin. Pelattavuudeltaan erittäin miellyttäviä kiipeilyineen ja strategioineen sekä tietysti salaliittoteoriahömppä toimii tälläisissä peleissä kuin häkä. Muutenkin temppeliherrat on yksi suosikkiaiheitani. Eikä valittamista ole historiallisissa komeissa miljööissä sekä todellista historiaa sivuavissa jutuissa.

Kunhan olen osat II, Brotherhood ja Revelations pelannut, niin pääsee tuon osan III kimppuun. Mahdollisesti jo silloin julkaistukin. Näyttää kyllä aivan pirun hienolta ja monipuoliselta ympäristöineen.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
On tämä kyllä julmaa kiusaamista, kun Diablo 3 on jo koneella ja kaikki olisi valmista, mutta pelaamaan ei vaan pääse...

Sen verran tullut nyt tapettua aikaa selaten pelin nettisivuja, että Witch Doctor taitaa olla se ensimmäinen luokka millä lähdetään pelaamaan. Näyttää nuo isompien tasojen taidot sellaisilta... Ja jos ei nappaa, sitten Monk.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On tämä kyllä julmaa kiusaamista, kun Diablo 3 on jo koneella ja kaikki olisi valmista, mutta pelaamaan ei vaan pääse...
Äläpä muuta sano. Onnistuin pitämään itseni hyvin pitkään muiden pelien kimpussa, jottei hype kävisi ylitsepääsemättömäksi, mutta kyllä tässä alkaa pikkuhiljaa odottavan aika olemaan turhankin pitkä. Witch doctor vaikutti ihan mielenkiintoiselta, kuten oikeastaan kaikki muutkin classit, mutta itse varmaan lähden Demon Hunterilla alkuun kun Amazon oli tuossa kakkososassa aina se omin hahmo. Jos ei maistu, Wizard on hyvä kakkosvaihtoehto. Ja sitten barbaari. Ja...perkele, kaikki ne tulee hakattua puhki kuitenkin. Tulis jo.
 

Teloch

Jäsen
Ajjjjjherrajjumala kun tuli taas kipeään paikkaan lisää odotusta. VPD lähetti Diablon collector's editionin vasta tänään -> perillä aikaisintaan huomenna iltapäivällä, mutta luultavasti vasta keskiviikkona. Paikallisen liikkeen toimittajat olivat myös myöhässä ja sinne ei tullut lähetystä tänään ollenkaan, plus ilmeisesti tuohon lähetykseen ei eksynyt läheskään tilattua määrää keräilyversioita. Näin ollen nyt sitten istuskellaan persmus homeessa änärin vieressä ja annetaan ajatusten harhailla aina siihen vapauttavaan postiluukun kolahdukseen asti.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
NHL 13, tervetuloa tule jo.
 

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Kyllähän itselle tämän vuoden kovimmat uutudet osuvat GTA V ja Black Ops II kohdalle. Toki näitä perinteisiä NHL-ja FIFA-päivityksiäkin jo odottaa.
 

Crick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sotkamon Jymy, Ducks ja FC Barcelona.
Kyllähän täälläkin voi nyt odottaa NHL:ää kun nuo uudistukset vaikuttivat hyvältä, toivottavasti ei vain jää sanahelinäksi. Muuten tuskin olisin tänä vuonna tätä päivitystä hankkinut.

Toinen odotettava homma on tämä uusi lätkämanageri, jolla ei tainnut olla vielä virallista nimeä. Syksyllä sen kait kuitenkin piti tulla..?
 

Emiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Koskahan on mahdollisesti tulossa Red Dead Redemption 2? Vai onko edes tulossa?
Ykkösosa oli sen verran mahtava peli, että jatko-osa olisi ehdoton.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kolmea peliä tässä odotellaan. Ensimmäisenä GTA V, josta ei ole paljastettu mitään yhden trailerin lisäksi. Silti odotan peliä enemmän kuin mitään muuta peliä pitkään aikaan. Toisena ja kolmantena taas takuuvarmat uudet painokset FIFA- ja NHL-sarjoista. NHL aiheuttaa vielä tässä vaiheessa epäilyksiä, mutta kerrottujen asioiden pohjalta kuullostaa tässä vaiheessa varsin hyvältä. FIFA taas tulee varmastikin jatkamaan samalla tasolla kuin aiemmissa painoksissa, eikä petä.
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Seuraava GTA tulee olemaan varma hitti, edellistäkin osaa jaksaa vielä ihan hyvillä mielin pelailla silloin tällöin. Todella aliarvostettu peli, hyvin kestänyt aikaa. NHL 13 vaikuttaa uudistavan pelisarjaa vihdoinkin. Fysiikkaparannukset vaikuttaa oikeasti aika hienolta jutulta.

Firaxis Games kehittää tänä vuonna julkaistavaa Xcom-peliä. Minun kaltaiseltani retropapalta meinaa vähemmästäkin housut kastua. Xcom UFO Defense ja Xcom Terror From the Deep-pelejä tuli tahkottua lapsena hirveät määrät. Uuden version tekijät ovat vanhojen pelien suuria faneja, mikä ei ole koskaan huono juttu. Gametrailersin sivuilla muutama hyvä video tulevasta pelistä. Tämä on ainakin minulle helposti vuoden odotetuin peli.
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Kyllähän tässä Assassin's Creed 3 odottelee jo innolla. Onneksi on pari vanhempaa osaa tuossa vielä pelattavana. Sen lisäksi FIFA 13 on sellainen, mitä odottelee innolla. Vielä pitäisi reilun kuukauden jaksaa venaa. Noiden lisäksi ei varsinaisesti muita, mutta onhan tuo uusi GTA varmasti tosiaan ihan kova peli.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Guild Wars 2 ajattelin hankkia, koska peliä on kehuttu niin älyttömän paljon. Lisäksi pelissä korostuu skilli eikä se kuka ostaa tai farmaa parhaat itemit. PvP-systeemi on myös kehuttu loistavaksi joten pitänee peli hankkia heti kun se vaan ilmestyy.
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Tulevista peleistä ja nimenomaan uusille konsoleille tulevista peli nimeltään Thief vaikuttaa mielenkiintoiselta. Ei tule kyllä varmastikaan ostettua uutta myllyä ihan heti ja ei oikein ole aikaa edes pelailla, mutta kyseinen peli kiinnostaa hieman. Trailereita jokainen voi katsoa Youtubesta, kun olen laiska ja en jaksa linkittää.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
South Park -pelin traileri peittoaa eeppisyydessä Skyrimin ja kumppanit mennen tullen - Tilt

"South Park - The stick of truth" siis ilmestyy joulukuun alussa ja sitä täällä odotellaan. South Parkia on katsottu suomen ensi-illasta lähtien long long time ago ja sarja on muutamaa matkanvarrella ymmärrettävää tason notkahdusta lukuunottamatta edelleen katsomisen arvoinen. Sarja on erittäin opettavainen ja sitä katsomalla tietää miten maailma pyörii. Peliä odotetaan mielenkiinnolla.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Beyond Two Souls peliä on nyt tullut yhden illan verran kokeiltua ja onhan tuo "peli" komean näköinen mutta varsinaista pelaamista se on sisältänyt aika vähän. Odotan kumminkin tarinankerronnalta paljon koska taustalla on sama tiimi kuin oli Heavy Rain pelissä ja se on edelleen minun kirjoissa hienoin "peli" tarinaltaan ja tunnelmaltaan, joka oli ehdottomasti kokemisen arvoinen. Beyond Two Soulsin hahmomallit, varsinkin kasvojen osalta, on upeat. Pelimekaniikka on käytännössä quick time eventien läpäisyä, tuo peli on siis enemmän interaktiivinen elokuva kuin varsinaisesti peli. Jos vieroksuu QTE:jä niin kannattanee jättää peli hankkimatta, Heavy Rainista pitäneille tuo toiminee - tosin en osaa vielä sanoa tarinan hyvyydestä mitään kun en ole peliä läpäissyt. Ei tuossa ehkä ihan Heavy Rainin taikaa heti alkumetreillä ole ollut. Tosin Heavy Rainin aihepiiri iski heti, tämän aihepiiri vaatii enemmän jotta siihen pääsee sisään.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.

Tähän jep. Yksi vuoden odotetuimpia pelejä. Eeppisiä trailereita ja tuo EI voi olla huono, ei vaan voi.

Muistan tuon kuin eilisen, kun aikanaan Filmnetillä, vai mikä tuo tuolloin oli, näin ekan jakson South Parkia, tietämättä totaalisesti mikä se on. En varmaan ikinä ole nauranut niin paljoa, yllättyneenä miten huikea sarja oli. Siitä asti olenkin ollut totaalifani.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
South Park -pelin traileri peittoaa eeppisyydessä Skyrimin ja kumppanit mennen tullen - Tilt

"South Park - The stick of truth" siis ilmestyy joulukuun alussa ja sitä täällä odotellaan. South Parkia on katsottu suomen ensi-illasta lähtien long long time ago ja sarja on muutamaa matkanvarrella ymmärrettävää tason notkahdusta lukuunottamatta edelleen katsomisen arvoinen. Sarja on erittäin opettavainen ja sitä katsomalla tietää miten maailma pyörii. Peliä odotetaan mielenkiinnolla.

Jaa että tuollainen peli olisi tulossa joulukuun alussa. Onkohan tuota enää saatavilla XBox 360:lle, vai meneekö suoraan uusien XBox Onen ja Playstation 4:n kanssa yhteensopiviksi? Jos olisi saatavilla XBox 360:lle, niin täytyy ehdottomasti hankkia.
 

Kärppä89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jaa että tuollainen peli olisi tulossa joulukuun alussa. Onkohan tuota enää saatavilla XBox 360:lle, vai meneekö suoraan uusien XBox Onen ja Playstation 4:n kanssa yhteensopiviksi? Jos olisi saatavilla XBox 360:lle, niin täytyy ehdottomasti hankkia.

Kyllähän tuossa trailerin lopussa ainakin 360 kotelossa peli näkyi.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllähän tuossa trailerin lopussa ainakin 360 kotelossa peli näkyi.

Todella hyvä juttu. Olisi pitänyt katsoa traileri kunnolla eikä vain yksittäisiä pätkiä siitä. Liian leffamainen traileri enkä saanut käsitystä, millainen pelattavuus siinä on enkä siksi katsonut kunnolla :D Mutta pakko-ostos edelleen.
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Arizona Coyotes
Kyllähän minä odotan sitä päivää, kun Minecraft ilmestyy PS3:lle. Tämän pitäisi tapahtua marraskuussa.

En ole koskaan pelannut kyseistä peliä, mutta youtubesta on ihan mielenkiintoista seurata kyseisen pelin pelaamista.
 

abianos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset
Kyllähän minä odotan sitä päivää, kun Minecraft ilmestyy PS3:lle. Tämän pitäisi tapahtua marraskuussa.

En ole koskaan pelannut kyseistä peliä, mutta youtubesta on ihan mielenkiintoista seurata kyseisen pelin pelaamista.

Moi I****! En tiennytkään, että vaimon nuorin poika kirjottelee täällä, haha!

Ite odotan PS4:sta ja Assassin Creed nelosta! PS4:n ostan tosin vasta ehkä kolmen vuoden päästä, mutta odotus on mukava kipinä peruselämään.
En oo koskaan pelannut yhtään Assassin Creediä, mutta toi piraattiteema iskee tuhannen voltin voimin!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös