torreira#11
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves, Arsenal
On opittu, mutta eiköhän tämä Norjan heiniä ole? Riiber kun pääsee kantaan, niin hommahan on selvä.Eikö Jatkoajassa ole vieläkään opittu, että Lamparteria ei sovi aliarvioida ladulla?
On opittu, mutta eiköhän tämä Norjan heiniä ole? Riiber kun pääsee kantaan, niin hommahan on selvä.Eikö Jatkoajassa ole vieläkään opittu, että Lamparteria ei sovi aliarvioida ladulla?
Niinhän sitä sanottiin torstainakin, mutta ei saanut missään vaiheessa kiinni.On opittu, mutta eiköhän tämä Norjan heiniä ole? Riiber kun pääsee kantaan, niin hommahan on selvä.
Kyllä siinä olis Norjan Andersenilta vaadittu vähän huonompaa hyppyä. Se olisi ollut ihan mahdollista mutta kaveri onnistui nyt kyllä todella hyvin.Hitto kun Herola ois pystynyt parantamaan vähän, sellainen 132 metrinen, niin oltaisiin pronssitaistossa. Nyt eroa on liikaa.
Tämä. Taisi hypätä noin 10 metriä pidemmälle kuin koekierroksella. Ainut joka kärkimiehistä epäonnistui taisi olla Riessle. Ja ehkä Riiber omaan tasoonsa nähden.Kyllä siinä olis Norjan Andersenilta vaadittu vähän huonompaa hyppyä. Se olisi ollut ihan mahdollista mutta kaveri onnistui nyt kyllä todella hyvin.
Tämä onkin doublejob, ja käviskö niin "että poikkeus vahvistaa säännön"? Katsotaan, kärkikaksikko ei ainakaan voi alkaa keskinäistä kyttäilyä harrastamaan, vaan vauhtia on pidettävä.Niinhän sitä sanottiin torstainakin, mutta ei saanut missään vaiheessa kiinni.
Ei ole Saksa kovin kaukana Suomesta. Kova aloitus, Saksa kiinni ja sitten toivotaan, että joku kolmen kärjestä floppaa.
Niin, no eihän tuossa Itävallalla ole mitään järkeä käydä kyttäilemään, vaan nimenomaan pitämään vauhtia (kuten Lamparter torstaina). Jos (ja kun) Itävalta pitää hyvää matkavauhtia, niin Japani putoaa tuosta varmasti jossain vaiheessa ja riittävän hyvä matkavauhti takaa myös sen, että Norja ei saa Itävaltaa kiinni.Tämä onkin doublejob, ja käviskö niin "että poikkeus vahvistaa säännön"? Katsotaan, kärkikaksikko ei ainakaan voi alkaa keskinäistä kyttäilyä harrastamaan, vaan vauhtia on pidettävä.
Akitoa on vaikea pudottaa, mutta toinen kaveri on heikompi selvästi ladulla. Etkö nyt hiukan yliarvioi Itävallan hiihtovauhdin? Pianhan tuo nähdään.Niin, no eihän tuossa Itävallalla ole mitään järkeä käydä kyttäilemään, vaan nimenomaan pitämään vauhtia (kuten Lamparter torstaina). Jos (ja kun) Itävalta pitää hyvää matkavauhtia, niin Japani putoaa tuosta varmasti jossain vaiheessa ja riittävän hyvä matkavauhti takaa myös sen, että Norja ei saa Itävaltaa kiinni.
5 x 1,5 km per naama.Akitoa on vaikea pudottaa, mutta toinen kaveri on heikompi selvästi ladulla. Etkö nyt hiukan yliarvioi Itävallan hiihtovauhdin? Pianhan tuo nähdään.
Montako kertaa muuten hiihtävät per naama?
Montako kertaa muuten hiihtävät per naama?
Yamamoto ei montaa kierrosta kestä mukana, jos hiihdetään kunnon vauhtia.Akitoa on vaikea pudottaa, mutta toinen kaveri on heikompi selvästi ladulla. Etkö nyt hiukan yliarvioi Itävallan hiihtovauhdin? Pianhan tuo nähdään.
Ei kyllä kestäkään, on lenkkihiihtäjä, mutta siltikin. Jos kymmenen osuutta hiihdetään, niin ei Norjan tarvitse ottaa kiinni kuin 3 sec osuudella.Yamamoto ei montaa kierrosta kestä mukana, jos hiihdetään kunnon vauhtia.
Kyllähän tuossa ihan matkaakin tulee hiihtäjälle. Tosin saa niitä huilejakin. Veikkaan mitalijärjestykseksi Norja, Itävalta ja Japani.
Ilman muuta pitää sitten lyödä all in ja Itävaltaa.Selkeä vedonlyönnin paikka. Itse olen vahvasti sitä mieltä ettei Norjalle ole mitään roolia kultataistelussa.
Miten kauan Hirvosta pidetään lahjakkuutena?
"JOS MÄ PASSIA SAAN, NIIN MÄ LÄHDEN MUKAAN"
"SOKKA IRTI SANOO MIKKO OJANSIVU JA TAIVAS LYÖ TULTA!!!!!"
Mitä vikaa muka?
Olihan tuo Kuitusen Virpi vaan perkeleen kova hiihtäjä tuohon maailmanaikaan.
Hannulan kaikki repliikit pitää kirjoittaa nimenomaan isoilla kirjaimilla. Ukko huutaa jo ties kuinka monetta kymmenettä vuotta semmoisella 0,2 % toleranssilla sekä äänenvoimakkuuden että -korkeuden suhteen."JOS MÄ PASSIA SAAN, NIIN MÄ LÄHDEN MUKAAN"
"SOKKA IRTI SANOO MIKKO OJANSIVU JA TAIVAS LYÖ TULTA!!!!!"
Mitä vikaa muka?