torreira#11
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves, Arsenal
Muistetaan, ja aina vitun huono selostaja, IMO.Muistatteko kun Mikko Hannula oli joskus yleisurheilukentän laidalla sellainen rakettireppu selässä ja liian isot kuulokkeet päässä?
Muistetaan, ja aina vitun huono selostaja, IMO.Muistatteko kun Mikko Hannula oli joskus yleisurheilukentän laidalla sellainen rakettireppu selässä ja liian isot kuulokkeet päässä?
Vähän heikosti menee taas mäessä kärkeen verrattuna. Ei vaan ihan riitä. Toivotaan Herolalle jättehyppyä.
"JOS MÄ PASSIA SAAN, NIIN MÄ LÄHDEN MUKAAN"Muistetaan, ja aina vitun huono selostaja, IMO.
Edellisin sekoilu oli siinä lentomäen joukkuekisassa, kun ei tajunnut sitä lavan pudotusta, valmentajan valintana. Ihmetteli varmaan tuntikausia kisan jälkeen, miten voitto meni noin päin? Tänä talvena tämä."JOS MÄ PASSIA SAAN, NIIN MÄ LÄHDEN MUKAAN"
"SOKKA IRTI SANOO MIKKO OJANSIVU JA TAIVAS LYÖ TULTA!!!!!"
Mitä vikaa muka?
Ainakin tuossa jälkimmäisessä lauseessa nimi, sillä ei Suomessa ole tuon nimistä lentopalloilijaa."JOS MÄ PASSIA SAAN, NIIN MÄ LÄHDEN MUKAAN"
"SOKKA IRTI SANOO MIKKO OJANSIVU JA TAIVAS LYÖ TULTA!!!!!"
Mitä vikaa muka?
Muistatteko kun Mikko Hannula oli joskus yleisurheilukentän laidalla sellainen rakettireppu selässä ja liian isot kuulokkeet päässä?
No ei se mitali tästä ollukaan mitenkään realistista. Kaikki kahvipaketit pitää säästellä 50 kilometrille.
Ok, en ole tänä talvena juuri selostuksiaan kuunnellut. Vähän ristiriitainen kuva on hänestä. Riippuu lajistakin. Edellisen viestini kysyhmykseni sisälsi myös hieman sarkasmia.Edellisin sekoilu oli siinä lentomäen joukkuekisassa, kun ei tajunnut sitä lavan pudotusta, valmentajan valintana. Ihmetteli varmaan tuntikausia kisan jälkeen, miten voitto meni noin päin? Tänä talvena tämä.
Herola hyytyy.Ai jai Herola horjahti. Ei oo kunnossa. Kyllä on niin huonoa taas.
Olipa tyylikäs hyppy japskilta.
Joo. Ei noin moni hyppääjä hyvissä oloissa floppaa ainakaan kuin edellä on. Tuskin kukaan.Hirvosen suhteen kuitenkin jopa, jossei yläkanttiin niin hyväkanttiin kauden vireeseen nähden? Kuten Mantila totesi, että enempi toivomuskaivo-hommia se jotta tuosta edestä kovat hyppääjät floppais.
Joo, jännä sattuma kun noiden kisojen jälkeen Yle vaihtoi Petra Mannerin haastattelijaksi niin alkoi irrota vähän nimekkäämpää kaveria haastatteluun.Ja lippis väärinpäin. Yleisurheilun EM 2012. Aivan klassikko. Hannula laskeutuu jetpackilla aina haluttuun katsomoon valtavan mikrofonilaitteiston kanssa koko kahden viikon ajan. Siinä palkinto pitkästä elämäntyöstä YLE:llä.
Totta. Sen verran oikein meni kuitenkin että tiesit heti mistä on puhe. ;) Mulla menee aina noi Mikot, Eskot, Olli-pekat ja Ojansivut sekaisin.Ja lippis väärinpäin. Yleisurheilun EM 2012. Aivan klassikko. Hannula laskeutuu jetpackilla aina haluttuun katsomoon valtavan mikrofonilaitteiston kanssa koko kahden viikon ajan. Siinä palkinto pitkästä elämäntyöstä YLE:llä.
Vai Norja kuitenkin?Itävalta ottaa sitten kultaa tänään(kin)?
Joo, jännä sattuma kun noiden kisojen jälkeen Yle vaihtoi Petra Mannerin haastattelijaksi niin alkoi irrota vähän nimekkäämpää kaveria haastatteluun.
Eikö Jatkoajassa ole vieläkään opittu, että Lamparteria ei sovi aliarvioida ladulla?Vai Norja kuitenkin?