Nyt vituttaa!

  • 3 012 267
  • 11 368
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Sibirillä aika tiukka viisikko. Ennustan, ettei Jokerit pelaa 2 ylivoimaa enempää tässä pelissä.
 

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa se, että taas on sata pelaajaa EHT:lla Jokereista mukana. Yhdelläkään noista ei ole asiaa olympialaisiin, niin miksi? MM-kisat on joskus toukokuussa, niin eikö siihen sitten riitä se kevään leiritys Jokereiden pelaajien osalta?
Tällä logiikalla EHT:llä pitäisi olla ainoastaan NHL-pelaajia, kun heistä tuo olympiajoukkue tullee pääosin koostumaan. Maajoukkuenäkökulmasta katsoen on aika vaikea ruveta "suojelemaan" minkään tietyn joukkueen kavereita, koska nämä turnaukset täytyy kuitenkin pelata jollain miehistöllä. Samalla tavalla siellä on muistakin (KHL-)joukkueista pelaajia, jotka voivat loukkaantua. Meillä nyt vaan on se tilanne, että sattuneesta syystä meillä pelaa paljon suomalaisia, joten todennäköisyys EHT-joukkueeseen valinnasta on suurempi kuin muilla KHL-joukkueilla.

Jalonen pystyy vähän tällaisen turnauksen avulla jo analysoida, olisiko esim. Lindbohmista, Pakarisesta, Björnisestä tai Anttilasta olympiajoukkueen alaketjujen + alivoimien erikoismiehiksi.

Häviävän pieni on todennäköisyys, että tästä EHT-joukkueesta kovinkaan monet olisivat olympiajoukkueessa, mutta ei tuonne NHL-pelaajiakaan saada, joten näillä mennään.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Harmittavaa että noin monta Jokeripelaajaa on valittu EHT:lle mutta pelaajille itselleen varmasti ihan mukava että pääsevät pukemaan Leijonapaidan päällensä. Sormet ja jalat ristiin ettei kukaan loukkaantuisi, koska Rotan kaverit Yari & Twitter vittuilija Yanne ei tänne ketään täydennyksiä ole löytämässä.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Ainahan se on näin, ja Venäjän turnaukseen lähdetään sitten kokemattomalla jengillä. Ja vähemmän Jokereista pelaajia.
 
Vituttaa että täällä harmitellaan, kun Jokeripelaajia pelaa Suomen Eht:lla MM-kotikisavuonna.
Tässä vituttaa ainoastaan se, että muutenkin ollaan niin tiukoilla vajaan rosterin suhteen ja eiköhän sieltä taas joku tule keppien kanssa kotiin.

Pelaajille hyvä juttu mutta itselle nyt on ihan sama missä jotkut skoda cupit pelataan ja kuka siellä jengissä pelaa. Nyt tuntuu tosi turhauttavalta, että Jokereiden jengin pelaajat joutuu pakolliseen pahaan hirveän loukkiriskin saattelemana.
 

gamlagubbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tässä vituttaa ainoastaan se, että muutenkin ollaan niin tiukoilla vajaan rosterin suhteen ja eiköhän sieltä taas joku tule keppien kanssa kotiin.
Eiköhän valmennuksella/toimistolla ole ollut ihan täysin tiedossa että Suomen Eht:lle lähtee paljon pelaajia, vaikka varmasti mielummin lepuuttaisivat heitä.
Tuskin mahdollisia Eht loukkeja varten Jokerit on mitään pelaajahankintoja budjetoinut, eikä tuota varmaan kukaan odottanutkaan, vaan että se yksi pakki tulee vielä ja toivottavasti osaa pelata lätkääkin.

Sama tilanne on kaikilla muillakin seuroilla, olishan se ihan samalla tavalla täysi katastrofi Vitjazille jos Ojamäki tai Aaltonen loukkaantuu, tai Ufasta Granlund/Manninen.

Mua vituttaa enemmän se, jos Jensen loukkaantuu Olympialaisissa ja missaa playoffit.
 

Konteksti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nostelen tämän ketjun jo valmiiksi, kun viimeistään iltapäivään mennessä tämä taas on ylhäällä joka tapauksessa.

Kovin helposti se taas lähti, tai on oikeastaan roikkunut jo taas pidemmän aikaa, että kohta mennään. On tämä nykyään merkillinen palsta, kun toisena päivänä kerrotaan että negaillaan liikaa ja kaikki on paskaa, kun kritisoidaan, ja toisena päivänä kaikki taas on paskaa, kun hassutellaan oli se positiivisessa hengessä tai ei. Oli miten vaan, mikään ei käy - ihan niinkuin vastapainoksi kerrotaan, ettei yksikään pelaaja tai valmentaja tai pelityyli kelpaa.

Mistä tänne sitten pitäisi kirjottaa? Pelien ulkopuolella on hyvin, hyvin vähän meneillään mikä pitäisi palstan elossa ja vastaavasti ne nimimerkit, jotka tänne ovat rekisteröityneet, mutta eivät osallistu kuoriutuvat esiin vain silloin, kun pitää valittaa toisten kirjoitusten sävystä samalla vedoten, että "en kirjoita palstalle ettäjottakoskakunsiksimiksivaikkataikka". Tämä kiertää taas sitä samaa luuppia, mistä viime, vaiko toissa viikolla keskusteltiin. Aina on jollain paha mieli siitä, mitä joku muu sanoo tai tekee. Joku ratkaisu tälle on nyt löydettävä, koska ihan yhtä lukukelvottomaksi tämän palstan tekee tämä jatkuva vääntäminen aivan_saatana_kaikesta_koko_ajan.

Tähän päälle sitten vielä erikseen alkaa mylly pyörimään siitä, kun ex-fanit ja ulkopuoliset tulevat tänne moralisoimaan ja kertomaan mielipiteensä seurasta ja sinusta. Tähänkään ei tokikaan vaikuta se, että seura on tänä päivänä pyhä lehmä, josta pahaa ei saa sanoa, eikä toisaalta mitään muutakaan. Vain taka-ajatukseton, aito palvonta on lupa mukana pysymiselle. Suomeksi: itse tehdään ammukset, joita meitä vastaan käytetään. Hyvin on tavoite saavutettu, kun se eripura fanien välille saadaan jo paljon pienemmästäkin.

Tässä ei nyt kovin paljoa vaihtoehtoja tälle kehää kiertävälle toisinnalle ole ja ne on kaikki jo käyty läpi. Koska kukaan ei ole rikkonut sääntöjä sen edestä, että tunnukset poistettaisiin, niin vaihtoehdot on joko hiljentää (tätä ei kuulemma voi tehdä koska ettäjottakoskakunmiksisiksitaikkavaikka), ruveta tuottamaan itse mieleistänsä sisältöä, sietää toisia tai lopettaa palstalla käynti. Joka tapauksessa, tämä joka viikkoinen aivan saatanan pienestä lähtevä kehä pitää saada nyt katki. Ihan yhtä lukukelvottoman palstasta tekee tämä jatkuva vääntö toisten kirjoitussävystä, kuin se helvetti, joka repeää kun kaikki menee vihkoon. Jumalauta, ollaan sarjan kärkipäätä, ehkä ensimmäistä kertaa nykyvalmentajan alaisuudessa suurta huolta ei ole ja kenttätapahtumat nähdään suht samoin, silti täällä on jatkuvasti myllyt käynnissä, koska toinen kirjoittaa sävyyn joka minua ei miellytä. Mutta kun se on se henkilö, eikä sen teot ja toimia ei voi.

Edit. Lisätään vielä: tämä on nyt ainakin kolmas kerta, kun otan kantaa tähän touhuun viimeisen puolen vuoden sisään. Kauas on kadonnut seurasta "Me". Jokaisella on vain jäljellä "Minä,..., Jokerit". Kansa saa sirkushuveja, mutta ei seurasta vaan sen faneista.


-End of avautuminen-
 
Viimeksi muokattu:

gamlagubbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nostelen tämän ketjun jo valmiiksi, kun viimeistään iltapäivään mennessä tämä taas on ylhäällä joka tapauksessa.

Kovin helposti se taas lähti, tai on oikeastaan roikkunut jo taas pidemmän aikaa, että kohta mennään. On tämä nykyään merkillinen palsta, kun toisena päivänä kerrotaan että negaillaan liikaa ja kaikki on paskaa, kun kritisoidaan, ja toisena päivänä kaikki taas on paskaa, kun hassutellaan oli se positiivisessa hengessä tai ei. Oli miten vaan, mikään ei käy - ihan niinkuin vastapainoksi kerrotaan, ettei yksikään pelaaja tai valmentaja tai pelityyli kelpaa.

Mistä tänne sitten pitäisi kirjottaa? Pelien ulkopuolella on hyvin, hyvin vähän meneillään mikä pitäisi palstan elossa ja vastaavasti ne nimimerkit, jotka tänne ovat rekisteröityneet, mutta eivät osallistu kuoriutuvat esiin vain silloin, kun pitää valittaa toisten kirjoitusten sävystä samalla vedoten, että "en kirjoita palstalle ettäjottakoskakunsiksimiksivaikkataikka". Tämä kiertää taas sitä samaa luuppia, mistä viime, vaiko toissa viikolla keskusteltiin. Aina on jollain paha mieli siitä, mitä joku muu sanoo tai tekee. Joku ratkaisu tälle on nyt löydettävä, koska ihan yhtä lukukelvottomaksi tämän palstan tekee tämä jatkuva vääntäminen aivan_saatana_kaikesta_koko_ajan.

Tähän päälle sitten vielä erikseen alkaa mylly pyörimään siitä, kun ex-fanit ja ulkopuoliset tulevat tänne moralisoimaan ja kertomaan mielipiteensä seurasta ja sinusta. Tähänkään ei tokikaan vaikuta se, että seura on tänä päivänä pyhä lehmä, josta pahaa ei saa sanoa, eikä toisaalta mitään muutakaan. Vain taka-ajatukseton, aito palvonta on lupa mukana pysymiselle. Suomeksi: itse tehdään ammukset, joita meitä vastaan käytetään. Hyvin on tavoite saavutettu, kun se eripura fanien välille saadaan jo paljon pienemmästäkin.

Tässä ei nyt kovin paljoa vaihtoehtoja tälle kehää kiertävälle toisinnalle ole ja ne on kaikki jo käyty läpi. Koska kukaan ei ole rikkonut sääntöjä sen edestä, että tunnukset poistettaisiin, niin vaihtoehdot on joko hiljentää (tätä ei kuulemma voi tehdä koska ettäjottakoskakunmiksisiksitaikkavaikka), ruveta tuottamaan itse mieleistänsä sisältöä, sietää toisia tai lopettaa palstalla käynti. Joka tapauksessa, tämä joka viikkoinen aivan saatanan pienestä lähtevä kehä pitää saada nyt katki. Ihan yhtä lukukelvottoman palstasta tekee tämä jatkuva vääntö toisten kirjoitussävystä, kuin se helvetti, joka repeää kun kaikki menee vihkoon. Jumalauta, ollaan sarjan kärkipäätä, ehkä ensimmäistä kertaa nykyvalmentajan alaisuudessa suurta huolta ei ole ja kenttätapahtumat nähdään suht samoin, silti täällä on jatkuvasti myllyt käynnissä, koska toinen kirjoittaa sävyyn joka minua ei miellytä. Mutta kun se on se henkilö, eikä sen teot ja toimia ei voi.


-End of avautuminen-
Tää palstahan on ollut totaalisen kahtiajakautunut lähiaikoina, puolia vituttaa kaikki ja puolet katsoo posin kautta, kun nyt uuden pakin puuttumista lukuunottamatta menee todella hyvin.

Tämä purkautuu siten että toiset heittää negaa ja vitsailee posikommenteista ja toiset valittaa negakommenteista.
Olisko hyvä lähteä siitä, jos vaikka yritettäisiin me Jokerifanit tulla toistemme mielipiteiden kanssa toimeen, ja vähentää kissatappelua/vittuilua keskenämme?
Yritetään taas rakentaa hyvää keskustelua Jokereista, itse ainakin lupaan tätä yrittää.

Ex fanien ja ulkopuolisten huutelut voi jättää omaan arvoonsa.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tää palstahan on ollut totaalisen kahtiajakautunut lähiaikoina, puolia vituttaa kaikki ja puolet katsoo posin kautta, kun nyt uuden pakin puuttumista lukuunottamatta menee todella hyvin.

Tämä purkautuu siten että toiset heittää negaa ja vitsailee posikommenteista ja toiset valittaa negakommenteista.
Olisko hyvä lähteä siitä, jos vaikka yritettäisiin me Jokerifanit tulla toistemme mielipiteiden kanssa toimeen, ja vähentää kissatappelua/vittuilua keskenämme?
Yritetään taas rakentaa hyvää keskustelua Jokereista, itse ainakin lupaan tätä yrittää.

Ex fanien ja ulkopuolisten huutelut voi jättää omaan arvoonsa
Aamen ja kyllä. Fiilis-ketjussa onkin perushumppa osa 7457 menossa.
 
Se mikä on outoa, on se että juhaht spämmää omaa paatostaan taas kerran Jokeri -osiossa. Kaveri on selkeästi moderaattorien erikoissuojelussa, syystä tai toisesta ilman sen kummempia arvailuja.

On asioita, joita täällä palstalla saa sanoa, ja on asioita, joita ei saa sanoa. Ja jos nimimerkki x puhuu väärästä asiasta, niin välittömästi pelikieltoa. Niin se menee veli Quaser!
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Se mikä on outoa, on se että juhaht spämmää omaa paatostaan taas kerran Jokeri -osiossa. Kaveri on selkeästi moderaattorien erikoissuojelussa, syystä tai toisesta ilman sen kummempia arvailuja.
No, varsin kevyitä asioitahan suhteessa Venäjän tekemisiin ko. nimimerkki nostaa ja usein asiallisella tavalla, joten mikä tuossa närästää? Itse asia?

Tapasin eilen yhden Jokerikannattajan, joka sai tarpeekseen ainakin tälle kaudelle Kurrista Lehtosen pelaajaoikeuden myynnissä. Ei se, että Jokerit oli käytännössä pakotettu myymään pelaajaoikeudet SKA:lle, pahimmalle kilpailijalleen. Vaan se, että oikeuksien myyntiä seliteltiin korvauksenna Brennan Menellin KHL-oikeuksilla + rahalla. Tälläkin palstalla puuhailtiin Menelliä jo kuluvan kauden rosteriin.

Tämä Jokerikannattaja oli sitten joko soittanut Kurrille tai saanut muuta kautta tiedon, että Jokerit ei ole ollut edes yhteydessä Menellin agenttiin. (Kurri lupasi lokakuun 19. päivä 2021 tutustua asiaan ja lähestyä Menellin agenttia, mm. MTV)

Kyllä itseänikin vituttaisi, jos olisin kannattaja ja kuvittelisin, että Lehtosen päästäminen SKA:n riveihin oli harkittu, liiketaloudellinen teko, ja saatu korvaaja on samaa tasoa kun rahaakin on enemmän. Nyt näyttää Kurrille yllätyksenä tulleen pelaajan osalta vahvasti siltä, että Menell ei Jokereissa pelaa kaudella 2021-2022, jos koskaan. Vaikea uskoa, että Menell luopuisi halustaan pelata AHL:n sijasta Maple Leafsissa tällä kaudella, ja tulisi Jokereihin.

Sanoisin, että politiikan lisäksi ymmärrän vitutuksen urheilupuoleen täysin Kurrin marionettimaisen toiminnan jälkeen. Ei pahimmalle kilpailijalle voi antaa KHL:n yhtä parasta puolustajaa, ja samalla vahvistaa kilpailijaa ja heikentää omaa seuraa. Se vaan ei ole tapa toimia.
 

Quaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
O'Neill, KiVa
No, varsin kevyitä asioitahan suhteessa Venäjän tekemisiin ko. nimimerkki nostaa ja usein asiallisella tavalla, joten mikä tuossa närästää? Itse asia?
En olisi sinulta odottanut tämänkaltaista ulostuloa. Mutta joku sai sinutkin alentumaan tuolle tasolle. Kyseinen nimimerkki ei ole minun palstahistorian aikana postannut mitään muuta kuin äärinegatiivista tekstiä Jokereita koskien. Venäjä-asia ei sinänsä närästä. Siitä voi kirjoittaa ihan mitä vaan, mutta kun minua minua henkilökohtaisesti väännetään johonkin Venäjän ihmisoikeusrikoksiin osalliseksi, niin se närästää.

Nyt olen varmaan omat ajatukseni tästä aiheesta tehnyt riittävän selväksi. Jos tästä on vielä minulta jotain kysyttävää, niin varmaankin järkevin tapa on tehdä se yksityisviestillä. En siis kuitenkaan ole kieltämässä keskustelua asiasta tai minun mielipiteestä. Ihan vaan varmistuksena, ettei minua syytetä nyt myös sensuurista (rasismin, tasa-arvon ja suvaitsevaisuuden nimissä).
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
En olisi sinulta odottanut tämänkaltaista ulostuloa. Mutta joku sai sinutkin alentumaan tuolle tasolle. Kyseinen nimimerkki ei ole minun palstahistorian aikana postannut mitään muuta kuin äärinegatiivista tekstiä Jokereita koskien. Venäjä-asia ei sinänsä närästä. Siitä voi kirjoittaa ihan mitä vaan, mutta kun minua minua henkilökohtaisesti väännetään johonkin Venäjän ihmisoikeusrikoksiin osalliseksi, niin se närästää.

Näemme siis asian toisin. Tietääkseni kyseessä on entinen Jokerien kannattaja Liigan ajoilta, joka on postannut muutakin kuin äärinegatiivisia näkemyksiä. Mutta KHL muutti hänenkin suhtautumisen, jos oikein muistan.

Ja nyt kun tarkistin, puolustihan ko. nimimerkki tiukasti Jokerien kovian katsojalukuja Viaplaylla vielä vuonna 2021. Et siis ole lukenut hänen tekstejään, mutta sinulla on silti hänestä äärikäsitys...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös