Nostelen tämän ketjun jo valmiiksi, kun viimeistään iltapäivään mennessä tämä taas on ylhäällä joka tapauksessa.
Kovin helposti se taas lähti, tai on oikeastaan roikkunut jo taas pidemmän aikaa, että kohta mennään. On tämä nykyään merkillinen palsta, kun toisena päivänä kerrotaan että negaillaan liikaa ja kaikki on paskaa, kun kritisoidaan, ja toisena päivänä kaikki taas on paskaa, kun hassutellaan oli se positiivisessa hengessä tai ei. Oli miten vaan, mikään ei käy - ihan niinkuin vastapainoksi kerrotaan, ettei yksikään pelaaja tai valmentaja tai pelityyli kelpaa.
Mistä tänne sitten pitäisi kirjottaa? Pelien ulkopuolella on hyvin, hyvin vähän meneillään mikä pitäisi palstan elossa ja vastaavasti ne nimimerkit, jotka tänne ovat rekisteröityneet, mutta eivät osallistu kuoriutuvat esiin vain silloin, kun pitää valittaa toisten kirjoitusten sävystä samalla vedoten, että "en kirjoita palstalle ettäjottakoskakunsiksimiksivaikkataikka". Tämä kiertää taas sitä samaa luuppia, mistä viime, vaiko toissa viikolla keskusteltiin. Aina on jollain paha mieli siitä, mitä joku muu sanoo tai tekee. Joku ratkaisu tälle on nyt löydettävä, koska ihan yhtä lukukelvottomaksi tämän palstan tekee tämä jatkuva vääntäminen aivan_saatana_kaikesta_koko_ajan.
Tähän päälle sitten vielä erikseen alkaa mylly pyörimään siitä, kun ex-fanit ja ulkopuoliset tulevat tänne moralisoimaan ja kertomaan mielipiteensä seurasta ja sinusta. Tähänkään ei tokikaan vaikuta se, että seura on tänä päivänä pyhä lehmä, josta pahaa ei saa sanoa, eikä toisaalta mitään muutakaan. Vain taka-ajatukseton, aito palvonta on lupa mukana pysymiselle. Suomeksi: itse tehdään ammukset, joita meitä vastaan käytetään. Hyvin on tavoite saavutettu, kun se eripura fanien välille saadaan jo paljon pienemmästäkin.
Tässä ei nyt kovin paljoa vaihtoehtoja tälle kehää kiertävälle toisinnalle ole ja ne on kaikki jo käyty läpi. Koska kukaan ei ole rikkonut sääntöjä sen edestä, että tunnukset poistettaisiin, niin vaihtoehdot on joko hiljentää (tätä ei kuulemma voi tehdä koska ettäjottakoskakunmiksisiksitaikkavaikka), ruveta tuottamaan itse mieleistänsä sisältöä, sietää toisia tai lopettaa palstalla käynti. Joka tapauksessa, tämä joka viikkoinen aivan saatanan pienestä lähtevä kehä pitää saada nyt katki. Ihan yhtä lukukelvottoman palstasta tekee tämä jatkuva vääntö toisten kirjoitussävystä, kuin se helvetti, joka repeää kun kaikki menee vihkoon. Jumalauta, ollaan sarjan kärkipäätä, ehkä ensimmäistä kertaa nykyvalmentajan alaisuudessa suurta huolta ei ole ja kenttätapahtumat nähdään suht samoin, silti täällä on jatkuvasti myllyt käynnissä, koska toinen kirjoittaa sävyyn joka minua ei miellytä. Mutta kun se on se henkilö, eikä sen teot ja toimia ei voi.
Edit. Lisätään vielä: tämä on nyt ainakin kolmas kerta, kun otan kantaa tähän touhuun viimeisen puolen vuoden sisään. Kauas on kadonnut seurasta "Me". Jokaisella on vain jäljellä "Minä,..., Jokerit". Kansa saa sirkushuveja, mutta ei seurasta vaan sen faneista.
-End of avautuminen-