Nyt vituttaa!

  • 3 013 071
  • 11 368

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Käyttäjä on saanut pelikiellon.
Onneksi teillä on siellä Neuvostoliitossa niin kiinnostava sarja mm. Kiinalaisten että Kazakstanilaisten kanssa, että ei kannata korvia loksauttaa tällaisten ei-kiekkomaiden omien liigojen pelien suhteen. Jakakaa rauhassa Venäjän jääkiekkomestaruus, ryssät.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Onneksi teillä on siellä Neuvostoliitossa niin kiinnostava sarja mm. Kiinalaisten että Kazakstanilaisten kanssa, että ei kannata korvia loksauttaa tällaisten ei-kiekkomaiden omien liigojen pelien suhteen. Jakakaa rauhassa Venäjän jääkiekkomestaruus, ryssät.

Tietääkseni Neuvostoliitto hajosi jo 90-luvun alussa. Korjatkaa toki, jos olen väärässä?

Ryssittely menee jo aika riman alta. Jos Jokerit ei kiinnosta, niin minkä ihmeen takia tänne pitää tulla purkamaan pahaa oloaan?
 

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ryssittely menee jo aika riman alta. Jos Jokerit ei kiinnosta, niin minkä ihmeen takia tänne pitää tulla purkamaan pahaa oloaan?
Samaa olen ihmetellyt. Ylipäätänsä en ymmärrä yhtään tuommoista seuran jättämistä, mutta se heille suotakoon. Ehkä olen vain sitten se kuuluisa väärinkannattaja. Ja kyllä minuakin vituttaa mitä tuolla taustalla tapahtuu, mutta vaikea se tätä on jättääkään kun lapsesta asti ollut mukana tässä veneessä.
 
Samaa olen ihmetellyt. Ylipäätänsä en ymmärrä yhtään tuommoista seuran jättämistä, mutta se heille suotakoon. Ehkä olen vain sitten se kuuluisa väärinkannattaja. Ja kyllä minuakin vituttaa mitä tuolla taustalla tapahtuu, mutta vaikea se tätä on jättääkään kun lapsesta asti ollut mukana tässä veneessä.

Mestaruuksia on helppo juhlia, mutta todelliset fanit paljastuvat silloin, kun ollaan mukana silloin, kun organisaatiolla on ”vaikeampi” jakso menossa omassa historiassaan. Gloryhunttaaminen on aika helppoa ollut ainakin Jokereiden ympärillä silloin joskus. Tässäkin on varmaan semmonen ”fani” joka on 90-luvun alussa ollut en gäng alltid, mutta kun kissimirreille ei oo tullu menestystä, nii hypätty siihen samassa hallissa olevaan parempaan jengiin et saa uskottavuutta kaveriporukassa.
 

DR_J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, HJK
Samaa olen ihmetellyt. Ylipäätänsä en ymmärrä yhtään tuommoista seuran jättämistä, mutta se heille suotakoon. Ehkä olen vain sitten se kuuluisa väärinkannattaja. Ja kyllä minuakin vituttaa mitä tuolla taustalla tapahtuu, mutta vaikea se tätä on jättääkään kun lapsesta asti ollut mukana tässä veneessä.
Ei kannattajat ole seuraa jättäneet, vaan seura jätti kannattajat. Itselleni Jokerit lakkasi käytännössä olemasta vuonna 2014 kun Harkimo päätti siirtää seuran ryssien rahanpesuliigaan. Kaikki tuon jälkeen tapahtunut kannattajien päälle kuseminen ja seuraidentiteetin täydellinen tuhoaminen on ajanut valtavan määrän vanhoja kannattajia pois ja tästä Jokerit saa syyttää vain itseään. Sitä saa mitä tilaa. Pois jääneiden kannattajien kritisointi on siinä mielessä älytöntä, että joukkopako on täysin seuran omasta toiminnasta johtuvaa.

KHL on tietenkin myös sarjana niin muovinen ja kaikin puolin kyseenalainen, ettei sitäkään tee mieli tukea millään lailla.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Ei kannattajat ole seuraa jättäneet, vaan seura jätti kannattajat. Itselleni Jokerit lakkasi käytännössä olemasta vuonna 2014 kun Harkimo päätti siirtää seuran ryssien rahanpesuliigaan. Kaikki tuon jälkeen tapahtunut kannattajien päälle kuseminen ja seuraidentiteetin täydellinen tuhoaminen on ajanut valtavan määrän vanhoja kannattajia pois ja tästä Jokerit saa syyttää vain itseään. Sitä saa mitä tilaa. Pois jääneiden kannattajien kritisointi on siinä mielessä älytöntä, että joukkopako on täysin seuran omasta toiminnasta johtuvaa.

KHL on tietenkin myös sarjana niin muovinen ja kaikin puolin kyseenalainen, ettei sitäkään tee mieli tukea millään lailla.

Vahingollisen itsekäs ajattelutapa. Turha yleistää. Ei seura ole ainakaan minua jättänyt mihinkään, enkä minä seuraa. Mutta eikös tämä sama porukka ole aina pitänyt itseään jotenkin suurempana kuin muita, jopa suurempana kuin itse Jokereita? Ihan kun se Jokereiden pelaaminen tai olemassaolo olisi teistä seuran jättäneistä kiinni ja teidän mielipide tai suhtautuminen ainoa oikea.

Vaikka toimistolla ja taustalla sekoillaankin ja KHLssä on omat huonot puolensa, niin ne olivat myös Liigassa. Joukkue sen sijaan ansaitsee täyden tuen. Brian O'Neill on Euroopassa pelaavista Top3 jääkiekkoilija, seurauskollisuus alkaa olla kohta samalla tasolla kuin Mäellä tai Ridalla. Turunen puhui tullessaan siitä kuinka on pienenä oli Eteläpäädyssä ja unelma toteutui kun pääsee Jokereihin pelaamaan. Näille pelaajille Jokerit on olemassa. Mutta kai tämäkin on turhaa kun seuran jättäneet ovat oikeassa.

Jokainen tietysti voi ja saa tehdä elämällään mitä haluaa, mutta jos ei Jokerit enää kiinnosta niin voisiko vaan siirtyä eteenpäin elämässään? Vai itkettekö samalla tavalla mahdollisten exien perään?

Jokerit on ja pysyy. Minä ainakin aion olla mukana.
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vahingollisen itsekäs ajattelutapa. Turha yleistää. Ei seura ole ainakaan minua jättänyt mihinkään, enkä minä seuraa. Mutta eikös tämä sama porukka ole aina pitänyt itseään jotenkin suurempana kuin muita, jopa suurempana kuin itse Jokereita? Ihan kun se Jokereiden pelaaminen tai olemassaolo olisi teistä seuran jättäneistä kiinni ja teidän mielipide tai suhtautuminen ainoa oikea.

Vaikka toimistolla ja taustalla sekoillaankin ja KHLssä on omat huonot puolensa, niin ne olivat myös Liigassa. Joukkue sen sijaan ansaitsee täyden tuen. Brian O'Neill on Euroopassa pelaavista Top3 jääkiekkoilija, seurauskollisuus alkaa olla kohta samalla tasolla kuin Mäellä tai Ridalla. Turunen puhui tullessaan siitä kuinka on pienenä oli Eteläpäädyssä ja unelma toteutui kun pääsee Jokereihin pelaamaan. Näille pelaajille Jokerit on olemassa. Mutta kai tämäkin on turhaa kun seuran jättäneet ovat oikeassa.
Eimen!

Mutta aina löytyy näitä "v---u mä painoin vuosikausia duunia siellä ja täällä, te ette tajuu, mitä te ootte muka tehneet?" -tyyppejä. Kiitos. Silti: Jokerit on isompi kuin yksikään työmyyrä toimistolla, jäällä, fanikatsomossa, penkin takana, bussikuskin penkillä jne. jne. Ottakaa se "paras fani" -tarranne pois postiluukusta, niin saatte ehkä jakeluun.
 

DR_J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, HJK
Eimen!

Mutta aina löytyy näitä "v---u mä painoin vuosikausia duunia siellä ja täällä, te ette tajuu, mitä te ootte muka tehneet?" -tyyppejä. Kiitos. Silti: Jokerit on isompi kuin yksikään työmyyrä toimistolla, jäällä, fanikatsomossa, penkin takana, bussikuskin penkillä jne. jne. Ottakaa se "paras fani" -tarranne pois postiluukusta, niin saatte ehkä jakeluun.
Puhuin viestissäni vain itsestäni ja toin oman näkemykseni esiin. Mikäli joku haluaa seurata rahanpesusarjaa, niin siitä vain. Itseäni vain harmittaa, kun ennen kannattamani seura on vedetty vessanpöntöstä alas. Ei siinä ole kyse mistään exien perään itkemisistä tai itsensä paremmaksi nostamisesta.

Tämä on kuitenkin julkinen keskustelupalsta ja on vain terveellistä kun joku silloin tällöin käy muistuttamassa, että missä olette mukana.
 

PetriVaris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei kyllä mee nallekarkit taas tasan kun tällä viikolla (ja tänään) aamuvuorossa, kun matsit tulevat aikaisin ja ensi viikolla iltavuoroa kun matsit normaaliin aikaan... Työnteko pilaa elämän.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olisihan tähän KHL projektiin tarvittu tasan jokaisen tuki. Miettikää kun oltais kaikille neukuille yhdessä lyöty koko halli löylyä, hakkaa päälle!!!

Minä, ME, Jokerit!
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Itse vain olen (ja moni muukin) olen kanssasi eri mieltä.

Justhan sanoin että jokaisella saa olla oma mielipide asiaan ja jokainen on siihen oikeutettu. En vaan ymmärrä, miksi täällä pitää tätä samaa asiaa käydä toitottamassa vielä seitsemän vuodenkin jälkeen? Jokerit pelaa nyt ja todennäköisesti vielä pitkään KHLssä, halusi sitä tai ei. Meidän kenenkään mielipiteet ei siihen asiaan vaikuta mitenkää . Jos ei kiinnosta, niin eikö voisi vaan etsiä jotain muuta ajanvietettä?
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Tästä ketjusta löytää helposti osalta kirjoittajia/tykkääjiä hyvin narsistisia piirteitä. Etenkin kun tietää minkälainen heidän historiansa on ollut suhteessa Jokereihin.

Nyt ei oikeastaan vituta mikään Jokereissa.

Erittäin hyvin sanottu siellä perällä. Ihan kuin Jokerit olisi vain osan oma juttu, johon muut eivät saisi koskea tai josta muut eivät saisi nauttia.

Nämä ovat just sitä porukkaa, jotka ovat valmiita maksamaan satasen siitä, ettei naapuri saa viittäkymppiä.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
vaikea se tätä on jättääkään kun lapsesta asti ollut mukana tässä veneessä.

Se on mahdonta ainakin itselle. Vaikka tässä on tapahtunut kaikenlaista vuosien varrella. KHL:stä voi olla mitä mieltä tahansa, mutta Jokerit on ja pysyy sydämessä. Hautaan asti. Jokerit ollut niin iso osa elämää jo pitkään, eikä ilman voi Yksinkertaisesti olla. Hienoja ja poikkeuksellisia muistoja joita mikään muu urheiluseura ei koskaan tule antamaan. Tunteet eivät ole kadonneet mihinkään. Ihan samalla tavalla tänään peli jännitti kuin 25 vuotta sitten. Vaikka vastassa on joku vitun Vladivostok.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Se on mahdonta ainakin itselle. Vaikka tässä on tapahtunut kaikenlaista vuosien varrella. KHL:stä voi olla mitä mieltä tahansa, mutta Jokerit on ja pysyy sydämessä. Hautaan asti. Jokerit ollut niin iso osa elämää jo pitkään, eikä ilman voi Yksinkertaisesti olla. Hienoja ja poikkeuksellisia muistoja joita mikään muu urheiluseura ei koskaan tule antamaan. Tunteet eivät ole kadonneet mihinkään. Ihan samalla tavalla tänään peli jännitti kuin 25 vuotta sitten. Vaikka vastassa on joku vitun Vladivostok.

Tämähän se. Kiinnostus voi nousta ja laskea muutenkin elämän mittaan ja eri tilanteissa, eikä elämässä aina tapahdu kivoja asioita, ei itselle eikä rakkaalle seurallekaan. Kuolleita emme onneksi ole vielä kumpikaan.

Joskus aikanaan oli osan mielestä väärin kannatettu, jos ei jaksanut innostua kaikesta ja revetä joka paikkaan kannattaakseen. Nyt osa heistä jotka on hylänneet koko seuran, jaksaa täälä kertoa miten väärin kannattajia ovat kaikki ne, joiden rakkaus seuraan ei kuollutkaan samalla kun heidän omansa kuoli.

Surkuhupaisinta on se että usein äänessä myös hän, joka opetti minullekin sanat

Kaikki vihaa meitä! Mut vitut siitä, me ollaan Jokerit!

Oi Jokerit, meidän oma, on tämä seura meille koko elämä. Me voitetaan, tai hävitään, mut mitä välii sillä ollaa Jokeriit...

Me huudetaan, lauletaan, seistään aina teidän tukena.
 

Quaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
O'Neill, KiVa
Tämähän se. Kiinnostus voi nousta ja laskea muutenkin elämän mittaan ja eri tilanteissa, eikä elämässä aina tapahdu kivoja asioita, ei itselle eikä rakkaalle seurallekaan. Kuolleita emme onneksi ole vielä kumpikaan.

Joskus aikanaan oli osan mielestä väärin kannatettu, jos ei jaksanut innostua kaikesta ja revetä joka paikkaan kannattaakseen. Nyt osa heistä jotka on hylänneet koko seuran, jaksaa täälä kertoa miten väärin kannattajia ovat kaikki ne, joiden rakkaus seuraan ei kuollutkaan samalla kun heidän omansa kuoli.

Surkuhupaisinta on se että usein äänessä myös hän, joka opetti minullekin sanat
Tätä samaa spoileriasi olen itsekin ensin ihmetyksellä seurannut. Sitten tunsin epäuskoa kunnes tajusin, että oma ultimate -fanittamisuuden tietoinenkin puutteeni on ehkä tervettä.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Kai se on tämän ketjun kamaa. Karjala-turnauksessa Jokeripelaajista:

Petteri Lindbohm
Anttila
Björninen
Pakarinen
Savinainen

Mukana myös ex-Jokereita: Mäenalanen, Lehtonen, Ohtamaa, Filppula ja Manninen
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Noin muuten, toivotaan ettei kukaan hajoa. Kun junnuja ei haluta peluuttaa, niin nykytilanteessa särkymävaraa ei juurikaan ole. Jonkun Björnisen ja Savinaisen poissaolo näkyy heti.
No hajoaahan sieltä tietenkin jotkut. Todennäkösesti Karhunen ja Pakarinen. Lisätään nyt vielä Lindbonm listaan, kun noita pakkejahan meillä riittää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös