Silläkin uhalla, että tämä taas riistäytyy käsistä, niin ihan mielenkiinnosta kysyn: ystävät hyvät, miksi te ette käytä palstan hiljennystoimintoa, jos ette halua lukea käyttäjien x, y ja z kommentteja? Hyvin simppeli ohje niille, jotka eivät tiedä:
1. Vie hiiri käyttäjän nimimerkin päälle
2. Valitse "Älä huomioi"
3. ???
4. Profit
Allekirjoittaneella voi testata. Myönnän, että omalta osaltani lähti lapasesta tämän Pietarin kyykytyksen edestä, mutta samalla sanon, että jatkossakin jos tapahtuu vastaavaa tai pelit menee päin helvettiä, en aio olla asiasta kirjoittamatta.
Toisekseen, ymmärrän hyvin, että niiden ensimmäisten viestien kirjoittaminen jännittää, mutta sitä positiivisempaa kamaa ei ainakaan synny hiljenemällä. Jos tässä on kymmenkunta aktiivista nimimerkkiä, joiden kirjoitustyyli ja tavat tunnetaan, niin ei tämän palstan sisältö ainakaan sillä muutu, että jäädään odottamaan ihmisten muuttuvan. On helpompi lähteä hakemaan hyviä asioita, myöntämään niitä ja komppaamaan, jos keskustelua ei käydä aina samojen naamojen kesken. Rohkeasti mukaan vaan!
Viimeisenä: toistan taas itseäni, mutta ihan yhtä väsynyt minä olen kuuntelemaan valitusta toisten kirjoitussävystä, kuin siitä ylitsetursuavasta negasta, johon itsekin olen osallistunut. Yllä on kaksi aika simppeliä vaihtoehtoa, millä parhaiten vaikuttaa. Kolmas on jättää koko palsta huomioimatta, mutta se tuskin on kellekään se mieluisin vaihtoehto, eikös?