Tulisitko Hjallis ystävällisesti kerrankin kertomaan ilman turhia vittuiluita faneille mikä meni pieleen, ja mitä aiotte tehdä ensi vuonna paremmin? Meinaan nyt poistuu vasta Suomen yhdeksänneksi paras seura Suomen suurimmalla rahankäytöllä isommille areenoille. Mua ei ainakaan oikein huvittais mennä käyttämään viimeisiä elinvuosiani katsomassa kun otetaan säännöllisesti pataan tuntemattomilta venäläisiltä ja kaadan samalla rahaa Putin kaverien kouraan? Tämä kaikki tehdään pelaajilla, joita ei huvita pelata, ja jotka tulee ties mistä?
En vaihda Jokereita muuhun seuraan, mutta tuus nyt kertomaan miten tämä on mun Jokerit eikä joku muu, joka pelaa noissa nutuissa? Ja kertoisitko sen niin, ettei se kuulosta vain olevan pelkkää parempaa valoshowta ja popparisirkushuveja, jonka takia mun kandeis odottaa ens kautta ja opetella noita uusia seuroja ja niiden taustoja?
Katsos kun tää kausi oli meidän viimeinen yli 40 vuoden ilojen ja surujen jälkeen, ja musta näytti että sä ryssit tän kesällä ihan silkkaa ylimielisyyttäsi, kun sä olit jo päättänyt lähteä uusiin ympyröihin vaikka oli yksi kausi vielä jäljellä tätä. Mutta meille faneille tämä oli kyllä tärkeä kausi kuten monet kesällä kirjoittivatkin, tärkeämpi kuin ensimmäinen kausi KHLssä.