meidän ammattimiehet kusevat housuun Mestis-HPK:ta vastaan? .
Ai helvetti,tää on helmi... No, kun vituttaa niin vituttaa...
meidän ammattimiehet kusevat housuun Mestis-HPK:ta vastaan? .
Mikä vittu siinä on että kaikkialla hehkutetaan kuinka vitun hieno organisaatio Jokerit on pelata ja kuinka kaikki on niin hiton ammattimaista, ollaan jopa lähdössä valloittamaan Eurooppaa
Ps, Onko totta mitä Vesa Rantanen sanoi IS-jutussa , että GM Jari Kurri oli matkoilla jossakin kun ratkaisupelejä pelattiin?
Rantasella on varmaan valikoiva muisti ja jotain elämää suurempaa hampaankolossa Jokereita kohtaan. Kurri toki oli paljon reissussa syksyllä, kun Jokerit olisi kaivannut 110% huomiota. Se ei kuitenkaan ollut Jarin "vika", vaan hänhän tuli mukaan osa-aikaisena GM:nä ja hänen päätyönsä oli pitkään olympiajoukkueen GM:n hommat. Mun kirjoissa Kurri on kaikkein vähiten syyllinen Jokereiden sukellukseen, kakat oli jo housuissa siinä vaiheessa kun Jari tuli mukaan kuvioihin, enkä usko että tuota sukellusvenettä olisi nostanut pintaan puolessa vuodessa edes itse messias Kekäläinen. Ensi kausi kertoo sitten enemmän Jari Kurrin kyvyistä seurajoukkueen GM:nä.Ps, Onko totta mitä Vesa Rantanen sanoi IS-jutussa , että GM Jari Kurri oli matkoilla jossakin kun ratkaisupelejä pelattiin?
Harmittaa se, että naapuri sai pelata lomarengaskierrosta pidempään!
Ei helvetti, että vituttaisi, jos olisi mennyt vielä ostamaan pleijarikortin kaiken tän skeidan kruunuksi... Moneyback kaikille, jotka tuon kortin ovat menneet ostamaan.Hinta-laatusuhde kunnossa? PlayOff-kortti täyteen hintaan sisältää: yksi scheisse-asenteella vedetty kotiottelu ennen oikeita PlayOffeja. Priceless.
Taas vituttaa tämä KHL-kuvio, kun näkee ns. omia poikia valuvan muihin liigajengeihin.
Minulla vituttaa Jokeri-fanien puolesta herrat Eetu Pöysti ja Niko Peltola.
Siellä se Kurri näyttää parastaan...
Ben-Amorin SM-liiga pelit:Ben-Amor sen sijaan vituttaa kun Lambergista, Hännikäisestä ollaan huhujen mukaan valmiita luopumaan mutta 32-vuotiaalle jullille löytyy käyttöä, ei vaan aina mene mun ymmärrykseen.
Mitä vittua Jokerit tekee Eetu Pöystillä? Ei tasan yhtään mitään, jämä-julli joka siirtyi Espooseen, samaan aikaan meiltä ei muka löydy roolia omalle jätkälle Hännikäiselle joka on saman roolin pelaaja kuin joku vitun Pöysti. Mitä vitun Espoon Bluesia tuo Vuorinen on tänne kasaamassa? Painuisi takaisin Espooseen jos se sydän on siellä.
Näinkö tässä kuitenkin kävi, että Jokereita aletaan kasaamaan höttösillä ja möttösillä.. Voi saatana teidän kanssa! Ei me mitään SKA-jengiä kasaan saada, mutta joku helvetin taso kuitenkin!
Ben-Amor sen sijaan vituttaa kun Lambergista, Hännikäisestä ollaan huhujen mukaan valmiita luopumaan mutta 32-vuotiaalle jullille löytyy käyttöä, ei vaan aina mene mun ymmärrykseen.
Ben-Amor on ensi kaudella rotaatiopelaaja ja loukkaantumisten tuuraaja. Sen sijaan tässä vaiheessa uraa Lambergille ja Hännikäiselle on ehdottomasti parempi vaihtoehto pelata Liigassa säännöllisesti. Tuskin nuo kaksi edes halusivat jatkaa Jokereissa.