Nyt vituttaa!

  • 3 018 151
  • 11 368

faro

Jäsen
Vituttaa jo etukäteen Jokereiden varma häviö lauantaina Kärppiä vastaan. Tämän päivän kaltaisella esityksellä Kärpät tulee laittamaan kovat lukemat taululle. Luotto tämän hetken jengiin ja valmennukseen on täysin nollassa.
 

Jokeriarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa jo etukäteen Jokereiden varma häviö lauantaina Kärppiä vastaan. Tämän päivän kaltaisella esityksellä Kärpät tulee laittamaan kovat lukemat taululle. Luotto tämän hetken jengiin ja valmennukseen on täysin nollassa.

Se taas voi olla positiivisuusketjun kamaa siinä mielessä, että ehkä se avaisi myös seurajohdon silmät. Markettiin on mentävä välittömästi ja jos se ei auta, niin Lämsä ulos.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Vituttaa jo etukäteen Jokereiden varma häviö lauantaina Kärppiä vastaan. Tämän päivän kaltaisella esityksellä Kärpät tulee laittamaan kovat lukemat taululle. Luotto tämän hetken jengiin ja valmennukseen on täysin nollassa.

Kannattaa kaikkien pelata Kärppiä pitkävetoon isolla rahalla niin saa edes rahan muodossa jotain iloa...
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Mua vähän risoo, että viikon päästä alati alemmas kyykkäävä Jokerit kohtaa 5-0-lennossa (okei Liigan toiseksi huonointa joukkuetta vastaan, mutta silti) olevan HIFK:n. Pitäis olla hauska jurripeli ja mä oon jo kaikille naapurifanikavereille ehtinyt käydä kertomassa että HIFK:n maalihanat ei aukea Jokereita vastaan ennen 29.12.2013... Joo-o, tukkaan tulee!

Uskon, mua taas tuleva kohtaaminen kutkuttelee toden teolla. Koko alkukauden sai lukea teidän vittuilua Ramin höperyydestä ja organisaation sekaannuksesta, mutta Ramin poppoo se vaan parantaa kauden edetessä kuin sika juoksuaan Jokereiden rämpiessä paikoillaan.

Mutta onhan Lämsällä nyt jotain näyttöjäkin kyllä, viime kaudella Jokerit pelasi runkosarjan tasaisen hyvin, vaikka pleijareissa floppasittekin. Eli itse en pidä Jokereiden tilannetta vielä todellakaan lopullisen toivottomana. Ja voi olla, että tappio- ja nollaputki Jokereita vastaan kipsaa edelleen, joten mitään varmaa voittoa en edes hehkuta. Mutta kova on taas vaihteeksi luotto Hifkiin, eikä vähiten Summasen takia.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kyllä taas sai hävetä paikanpäällä tuota räpellystä mitä mä näin. Tässä hallilta palaessani kävi mielessä, että milloin olen nähnyt noin säälittävän jokerilauman jäällä viimeksi? No Ilvestä vastaan, mutta sitä ennen ei kyllä tule mieleen. Oikeasti, koska viimeksi jokerilauma on ollut näin säälittävän näköinen, mitä tänään? Muistan yhden Ässä-pelin pari vuotta sitten Areenalla, joka päättyi Ässille 0-3. Silloin mietin, että voiko jääkiekkoa enää virkamiesmäisemmin ja ennalta arvattavemmin pelata. Tänään sain siihen vastauksen. Kyllä voi.

En jaksa kirjoittaa tästä paskakasasta senttiäkään enempää, toi jengi ei yksinkertaisesti ansaitse meidän fanien aikaa tuhlattavaksi! Se on vain raaka totuus! Meille faneille tää juttu on harrastus, elämäntapa ja rakkaus. Pelaajille se on vain tapa ansaita rahaa.

En olis ikinä uskonu, että voin kuvitella tätä, mutta melkein olis ollu helpompi syntyä IFK fanina. He saivat tuntea sen tunteen keväällä 2011, josta Jokerifanit eivät voi edes unelmoida. Koska sitä unelmaa kukaan meistä Jokerifaneista ei tule enää koskaan kokemaan. Ifk:n fanit voivat muistella sitä kevättä/kesää lämmöllä. Me nykysukupolven Jokerifanit emme ole ikinä kokeneet sitä tunnetta, jonka vuoksi kovin monet tuolla hallilla käy. Vuosi vuoden perään saamme pettyä, kun bluestapparasaipalukkopelicans käy hakemassa pisteet Areenalta. Itse en oikeasti käsitä, että miksi vitussa Areenalle aina sattuu eksymään. En usko, että Jokerit voittaa mestaruutta tai pelaa hyvää lätkää tällä kaudella, mutta siitä huolimatta mut voi löytää hallilta joka kotipelistä. Miksi vitussa se on noin vaikeeta päästää paskasta irti?!



Voin kirjoittaa etukäteen mun lauantaisen ja ensiviikon viestit tähän ketjuun!:

12.10.2013, n. klo 21.00, tappio Raksilassa

Vituttaa, kun ei Raksilasta tullut taaskaan pisteitä mukaan. Vituttaa, kun Jokerikiekko on kadonnut totaalisesti ja tilalle on tullut vain lampaita susien vaatteissa. Vituttaa, kun oli jälleen paikkoja iskeä se kiekko viidesti sinne reppuun, mutta nollille jäätiin taas ihan ansaitusti.


18.10.2013 n. klo 21.00, tappio IFK:lle

Tätä vitutuksen määrää on vaikea kuvailla. En olisi uskonut, että pelillisesti osapuolet ovat kääntyneet täysin päälaelleen verrattuna aikaisempiin matseihin. Jokereilla ei ollut tänään mitään voiton mahdollisuuksia. IFK otti aivan suvereenisti helpon voiton.


Niin paljon se ottaa, niin vähän se antaa, Jokerit! <3
 
Viimeksi muokattu:

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En olis ikinä uskonu, että voin kuvitella tätä, mutta melkein olis ollu helpompi syntyä IFK fanina. He saivat tuntea sen tunteen keväällä 2011, josta Jokerifanit eivät voi edes unelmoida. Koska sitä unelmaa kukaan meistä Jokerifaneista ei tule enää koskaan kokemaan. Ifk:n fanit voivat muistella sitä kevättä/kesää lämmöllä. Me nykysukupolven Jokerifanit emme ole ikinä kokeneet sitä tunnetta, jonka vuoksi kovin monet tuolla hallilla käy.
Hassua. Tähän vitutukseen on vaikea samaistua, mutta sen voi hyvin ymmärtää. Itse 80-luvun lopussa syntyneenä olen kuitenkin kokenut ysärin mestaruuksia skidinä ja 2002 mestaruuden yläasteiässä. Myös HIFK on Jokereita seuraamieni vuosien aikana tuntunut aika selkeästi kaupungin kakkosjengiltä niin lopullisten sijoitusten kuin keskinäistenkin matsien osalta. Mitään faktaa mulla ei ole, mutta väittäisin, että Jokerit on ysärin alusta lähtien sijoittunut liigassa keskimäärin huomattavasti paremmin kuin HIFK sekä voittanut enemmän paikallismatseja.

Outoa ajatella, että on kokonainen sukupolvi jokerifaneja, jotka eivät ole koskaan päässeet kokemaan yhtäkään Jokerien mestaruutta. Sukupolvi, joka voi ajatella naapurin tilanteen olevan jotenkin ruusuisempi. That said, huutaa kyllä mestaruutta ja kovasti. :)
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Outoa ajatella, että on kokonainen sukupolvi jokerifaneja, jotka eivät ole koskaan päässeet kokemaan yhtäkään Jokerien mestaruutta. ukupolvi, joka voi ajatella naapurin tilanteen olevan jotenkin ruusuisempi. That said, huutaa kyllä mestaruutta ja kovasti. :)

Tässä ei vanhan, mutta hieman vanhemman polven kannattajana tulee tosiaan etuoikeutettu fiilis, kun katselee minkälainen hc-angstaajien sukupolvi tuolla on kasvamassa. Onneksi ehti kokea Dynastian täydessä mielen voimissa - nuoremmille jää väkisin heikommat saippuasarjat. Mua vanhemmat taas ovat kokeneet Jokerien kanssa paljon sellaista, mistä jään mielelläni livemuistojen osalta paitsi, tarkoitan lähinnä 83-finaalia.

Jokerien tämänhetkinen tila ei aiheuta vielä mitään übervitutusta, koska en vain millään tavalla koe, että tämä kausi olisi tässä ja mitään kehitystä ei voisi tapahtua. Lähinnä Jokerit aiheuttaa nyt sellaista normivitutusta, mitä nyt todennäköisesti kokee lähes joka kaudella kaikkien seurojen kannattajat jossain vaiheessa.

Hieman enemmän vituttaa tämä virmasaikoja muistuttava tunnelma Jatkoajan jokeriosiossa. Vaan eipä tuolla jäällä paljon positiivisia juttuja tapahdu ja Harkimokin möläyttelee taas vanhaan malliin, joten ymmärtäähän sen.
 

-Metro50-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Caps
Ihan helvetin täynnä noita Lämsän kommentteja mitä se antaa pelien jälkeen. Puhuis niinkun mies ja kertois suoraan miten skeida meininki on tällä hetkellä ja lopettais sen lässytyksen jostain vitun kepeistä ja porkkanoista. Aina ihmetellyt sitä, että miten noin pehmeen olonen kaveri voi olla jääkiekkojoukkueen valmentaja. Teot kuitenkin puhuu puolestaan, nyt olis ihan pikkunen tsäänssi näyttää että on öögaa muokata sitä pelikirjaa ja saada tohon _aivan_saatanan_surkeaan_ hyökkäyspeliin ideaa. Mä todellakin toivon että uudet herrat toimistolla tietää mitä tarvitaan ja etsinnät on jo vaiheessa. Joukkueen kokoominen on nimittäin ihan jonkin verran pielessä. Jos homma skulaa samoilla raiteilla vielä siinä 22-25 pelin kohalla, niin sit saa vakavasti harkita/antaa fudut.
 

jeber

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokerien tämänhetkinen tila ei aiheuta vielä mitään übervitutusta, koska en vain millään tavalla koe, että tämä kausi olisi tässä ja mitään kehitystä ei voisi tapahtua. Lähinnä Jokerit aiheuttaa nyt sellaista normivitutusta, mitä nyt todennäköisesti kokee lähes joka kaudella kaikkien seurojen kannattajat jossain vaiheessa.


Itsekkin olen samoilla linjoilla. Taaperrus on kovaa, mutta pelejä on vielä edessä iso nippu. Uskon että jossain kohtaa ne maalihanat ja peli aukeaa jengille.

Kuten totesitkin juuri. Tällaistahan tää on joka kauden aikana jossain kohtaa. Viime kauden alkukin oli sontaa, mutta peli parani. Ja tietysti romahti kyl viel uudestaan. :D :D Pää pystyyn, kyl tää tästä. :)
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ihan helvetin täynnä noita Lämsän kommentteja mitä se antaa pelien jälkeen. Puhuis niinkun mies ja kertois suoraan miten skeida meininki on tällä hetkellä ja lopettais sen lässytyksen jostain vitun kepeistä ja porkkanoista. Aina ihmetellyt sitä, että miten noin pehmeen olonen kaveri voi olla jääkiekkojoukkueen valmentaja. Teot kuitenkin puhuu puolestaan, nyt olis ihan pikkunen tsäänssi näyttää että on öögaa muokata sitä pelikirjaa ja saada tohon _aivan_saatanan_surkeaan_ hyökkäyspeliin ideaa. Mä todellakin toivon että uudet herrat toimistolla tietää mitä tarvitaan ja etsinnät on jo vaiheessa. Joukkueen kokoominen on nimittäin ihan jonkin verran pielessä. Jos homma skulaa samoilla raiteilla vielä siinä 22-25 pelin kohalla, niin sit saa vakavasti harkita/antaa fudut.

Mun mielestä Lämä puhui ihan asiaa tuossa kotisivujen haastattelussa. Peli on paskaa ja Tomi tietää sen. Vielä en jaksa heittää kirvestä kaivoon sen suhteen etteikö palaset voisi loksahtaa kohdilleen, mutta jos tosiaan noilla parinkymmenen pelin paikkeilla ei ole parannusta nähty, on asia toinen.

Niin ja se "keppi ja porkkana" tuli haastattelijalta.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Yksi paskanhailee kuka on sarjataulokossa missäkin tässä vaiheessa. Viime kaudella katsoin sarjataulukkoa ensimmäisen kerran, kun lumet tulivat maahan eikä silläkään tilanteella ollut yhtään mitään merkitystä loppupeleissä. Vituttaa silti, ettei maaleja tehdä käytännössä mistään paikoista. Jyp-matsissa saatiin kiekko pari kertaa maaliviivalle ja eilen ylärimaan. Hyvin outo tilanne.

Jullimatsi kyllä viedään. Sanokaa mun sanoneeni.

Edit. typo
 
Viimeksi muokattu:

koodinimi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa kun Jokerit sukeltaa.

Ja vituttaa avata Jokerit-osion Huhuketju, jossa ei lähes koskaan ole varsinaisia huhuja, vaan pelaajien nimiä halutuille pelipaikoille ja väitellään niistä, että riittääkö vai ei.
 

faro

Jäsen
Vituttaa kun turpaan tulee Oulussa. Pelataan helvetin hyvä alku ja sen jälkeen sorrutaan tyhmiin jäähyihin ja päästetään kaveri rinnalle ja ohi.
 

Kikkarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ton nyt tiesi, että Oulusta ei jää käteen mitään, joten ei juuri harmita. Vituttaa vitun jullit tuolla. Pelkää saatanan perseilyä viime aikoina varsinkin. Ruudun onnettomat vastustajan munien hieromiset laitakahinoiden jälkeen. Tän kauden jullihankinta hienosti torppas vikat mahkut tapella pisteistä täysin turhalla jäähyllä. Irving ei saa taaskaan mitään kiinni.

Mut tämmöstä tää on, minkäs sille mahtaa. Jos sais nyt ittensä irroitettua tän roskan seuraamisesta, mutta en tiedä onnistuuko tän surkuhupaisuuden seuraamisen lopettaminen. Jos Lämsä saa kenkää niin ens kaudella se valmentaa varmaan SaiPan mestaruuteen.

Tänään tuli ainakin pari häkkiä, joten valoa alkaa olla tunnelin päässä.
 

Tuuppaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hokki
Vituttaa.


Ei ole aikoihin näin vituttanut, kun ei tuosta pelistä tule yhtään mitään tällä hetkellä. Jokainen voi mennä itseensä tuon pelleilyn kanssa ja alkaa pelaamaan peliä nimeltä jääkiekko, missä on tarkoitus tehdä enemmän maaleja, kuin vastustaja.
 

Arek

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manu, Los Blancos
Toi oli jo niin paha raiskaus, että tässä on oma ahteri jo ruvella. Se vituttaa. Vielä enemmän vituttaa se, jos Matikainen tulee Lämsän tilalle!
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Kunhan pelimäärät tasoittuvat niin Jokerit on aikalailla väärässä päässä kakkosena liigassa. Sen lisäksi tökkii vain ylivoima, alivoima, yleisesti puolustuspeli ja yleisesti maalinteko plus maalivahti ei ole vielä sillä tasolla että voisi kantaa vastuuta jatkuvasti. Ei pahoja juttuja. Korjaantuu varmaan kun jaksetaan treenata.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Perseraiskauksen osuvin tuntomerkki taitaa olla et Suomen yliarvostetuin ja kiekon kanssa täysin kädetön/pelisilmätön Kukkonen tekee hatun Jokereita vastaan. Väänänenkin näyttää käsistään Crosbylta verrattuna Kukkoseen.
 

P.R. 33

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit & Colorado Avalanche
Harvoin tulee kirjoitettua tähän topicciin, mutta nyt laitetaan sitten kaikki kerralla.

Jarmo Kekäläinen onnistui luomaan Jokereihin mahtavan yhteenkuuluvuuden. Kirjoitin itsekin moneen otteeseen siitä kuinka ylpeä olen kun katson koko touhua. Oltiin oikeasti yhtenäisiä, iso perhe jota ei keikuttanut edes syyskuun 1. eikä mikään muukaan. Olimme Jokerit, punakeltainen perhe, aidosti ylpeitä itsestämme. Sitten tuli päivä, jolloin Jarmo Kekäläinen lähti NHL.ään. Ja koko paska levisi käsiin. Tai sen oikeastaan annettiin levitä. Heitettiin hukkaan kaikki mitä Keku ja me koko "perhe" oltiin luotu. Kustiin itse sen työn päälle. Alettiin etsimään tekosyitä, syyttelemään milloin ketäkin. Osoiteltiin sormella muita, tajuamatta että sillä toiminnalla murennamme koko ajan perhettä lisää. Keku näytti seisomalla Lämän ja Tomen takana, mitä konkreettisesti tarkoittaa omien puolella viimeiseen asti oleminen, omien tukeminen vaikealla hetkellä, vastuun kantaminen.

Kun Kekäläinen oli lähtenyt, aloitimme negatiivisen ilmapiirin luomisen, johon osallistui koko "perhe". Annettiin myös medialle mahdollisuus iskeä siihen haaskaan. Syyteltiin milloin ketäkin, Filppulaa, Kilpeläistä, Hjallista. Alettiin jo murentamaan sitä pohjaa jo ennen playoffien Lukko-sarjaa. Tekosyykin oli jo valmiina kaikilla, Kekäläisen lähtö. Lukko-sarjan jälkeen koko lumipallo on vain kasvanut huimalla vauhdilla. Kaikki syyttelevät kaikkia. Kilpeläistä syytettiin, Hjallista syytettiin, Kekäläistä syytettiin, valmennusta syytettiin. Kiukkua saa ja pitääkin purkaa. Ammattilaisurheilussa tietenkin pohditaan ja analysoidaan syitä erittäin kriittisesti. Niinhän organisaatio tekikin, mutta meille faneille sekään ei kelvannut. Koko kesän turhautumista purettiin ja syyttämistä jatkettiin, kritisoitiin organisaation omaa analyysiä tilanteesta. Ruettiin olemaan tilanteen yläpuolella, kapinoimaan ja osoittamaan kuinka me fanit tiedämme sittenkin paremmin. Samalla vaivuttiin itsesääliin, tuhottiin lisää perhettä.

Tuli kesä, KHL ja Karalahti. Kiukku purkaantui entistä enemmän. Kapinahenki sai uutta bensaa, uudet kasvot. Lumipallo oli jo kasvanut siihen pisteeseen, että kaikki olivat toistensa kimpussa, fanit keskenään, fanit Hjalliksen kanssa. Media pääsi siihen ronkkimaan väliin, trollaamaan ja flamettamaan soppaa lisää. Kun tällä hetkellä katsoo tilannetta, niin jäljellä on savuava raunio ja pineiä tulipaloja joka puolella. Monien mielestä syy on Hjalliksen, Kilpeläisen, tuon, tämän, sen ja sen... Ei. Syy on meidän kaikkien, jotka luotiin negatiivista ilmapiiriä syyttelemällä kaikkia muita, sen sijaan, että oltaisiin oikeasti oltu vahvoja ja lojaaleja omaa "perhettä" kohtaan. Kannettu vastuumme ja tuettu joukkuetta ja toinen toisiamme. Yritetty ymmärtää ja kunnioittaa eriäviä mielipiteitä, mutta silti pidetty yhtä. Perhe on instituutio, jossa virheitä saa tehdä. Ne käydään analyyttisesti läpi ja opitaan niistä, mutta silti niiden tekijää ei hylätä vaan häntä tuetaan tulevaisuudessa, jotta virhe ei toistuisi. Nyt kun miettii, niin ajatukseni Jokeri-perheestä taisikin olla vain illuusio. Ei me mikään perhe näköjään oltu. Enemmänkin hyvästä mielestä nauttiva hyeenalauma, joka vastoinkäymisten edessä alkoi toimia vain itseään ja omia tunteitaan ajatellen. Siis me kaikki. Ihan jokainen, joka Jokerisydämen omistaa. Minäkin sorruin siihen. Ja nyt me ollaan itse tuhottu koko Kekun perintö. Ei sitä ole tuhonnut yksin Hjallis, ei Lämsä, ei Kilpeläinen vaan me KAIKKI. Jatketaan vaan itkemistä niin tapetaan lopulta koko seura. Vai olisiko nyt aika näyttää, että me ollaan Jokerit? Kaikki yhdessä. Minä. Me. Jokerit.

Jarmo Kekäläinen twiittasi viime kevään Lukko-tappion jälkeen jotenkin näin: "On kaksi vaihtoehtoa, oppia jotain tai vaipua itsesääliin. Oma valinta"

Kumpiko valittiin?

Tämä minua vituttaa.

Pyydän anteeksi, että teksti on pitkä kuin nälkävuosi, mutta koska asia on minulle tärkeä, niin haluan sen kaikille kertoa.
 

Kyyberi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Preds,Jordin Tootoo,M.O.P.A.K.
Siinähän se totuus tuli. Joku fiksu on joskus sanonut että parantuminen alkaa vasta kun syyttelyn sijasta opitaan katsomaan peiliin.

Silti vituttaa tämänhetkinen tilanne. Viime kaudella ennen pelin alkua niitä pelejä odotti innoissaan. Oli suorastaan ilo katsoa Jokereiden pelejä. Nyt vituttaa klikata peli auki tai edes lähteä hallille. Joka kerta kun itsensä psyykkaa hyvää ja odottavaan fiilikseen, se pelin jälkeinen vitutus on entistä suurempi.

Toivottavasti ensi viikolla tulee jotain hyviä uutisia, jonka varjolla voisi perjantain peliin saada fiilistä. Ja toivoa ettei tule vitutusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös