Nyt vituttaa!

  • 3 020 337
  • 11 368

Jopi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Keväällä, pitkällisen arpomisen jälkeen ostin kausarin kuitenkin täksi kaudeksi. Nyt olen valmis myymään sen eteenpäin, mutta turha toivoa, että kukaan sitä haluaisi ostaa. Tämän viimeisen liigakauden ainoa tavoite oli mestaruus, mutta jo nyt voi sanoa, että sitä ei ole tulossa. Vai tietääkö joku mestarijoukkueita, joiden preseason oli täyttä sekoilua koko organisaation tasolta, joiden pelissä ei ole mitään punaista lankaa ja joka on rakennettu ilmeisen puutteellisesti?

Tämän päivän ottelu kokonaisuutena oli täyttä paskaa. Puolityhjä Areena, lattea tunnelma, vaikka EP parhaansa tekikin, täysin mitäänsanomaton peli, jota pelasivat täysin mitäänsanomattomat pelaajat, onneton kuuluttaja. Ekalla erätauolla mulla oli vahva tunne, että Korpisalolle menee myös seuraava oikea veto maalia kohti, ja että jos veskaria ei vaihdeta erätauolla, niin 1-3 tilanteesta ei myöskään nousta. Eikä kyllä missään vaiheessa näyttänyt, että olisi yritettykään.

Kiekollisessa pelissä ei ole tippaakaan järkeä. Tämän takia ei voi edes nauttia Jokereiden nuorten, lahjakkaiden pelaajien pelistä, koska tämäntasoinen viisikkopeli ei mahdollista kenenkään esiinnousua. Tämän takia Teräväisenkin tasoinen pelaaja näyttää onnettomalta neppailijalta. Paha tehdä mitään, kun koskaan kiekon saadessa ei ole peliä edistäviä syöttöpaikkoja.

Joukkueenrakennuksesta ja sen puutteista on varmaan kaikki tarvittava jo sanottukin. 1-2 kovaa sentteriä ja kakkosveskaria joukkue huutaa. Tai huusi jo kesällä, nyt alkaa olemaan myöhäistä. Huhuttu Kolanosin hankinta ei korjaisi pelissä olevia puutteita.

Minä odotin, että tällä kaudella jatketaan siitä mihin viime kaudella jäätiin, ja lähdetään korjaamaan kevään playoff-pettymystä viimeisen kauden tuomalla 110 % latingilla. Ja tuomaan se mestaruus viimeisen kerran vaikka väkisin takaisin Stadiin. Sen sijaan tämän kauden Jokerit on yhdistelmä kauden 1998 sekoilua, Hanlonin kauden kiekollista peliä ja tunnelmaa katsomossa sekä Virmasen joukkueenrakennusta. Viimeisen puolen vuoden aikana on tuhottu kaikki, mitä edellisen kolmen vuoden aikana rakennettiin. Peleissä käyminen ei enää tunnu yhtään miltään, koska koko ottelutapahtumassa ei ole oikeasti mitään nähtävää, mestaruutta ei tulla voittamaan eikä muilla sijoilla ole tällä kaudella mitään merkitystä, eikä tämä vain ole mun Jokerit.
 

jouman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Töölön Vesa, HJK
Pitkälti samaa mieltä kuin Jopi.

Vituttaa kun näkee ettei pelistä tule mitään.
Samoin, kun näkee ettei se parane missään vaiheessa peliä.
Eikä yritetä tulla hyökkäyksiin edes jollain toisella konstilla jos edellinen ei onnistunut.
Vituttaa kun parkkimaksut on 8€ ja joutuu kävelemään autolta vesisateessa jostain hevon perseestä kun ei viitti ryöstöhintaa maksaa.
Myös korpeaa kun Teuvo vetää viimestä vuottaan Jokereissa ja peli on hirveetä skeidaa.
On eritoten vitutuksen aihe, kun Lahden Jaskan peli on tervanjuontia eikä se edes pääse kunnolla paikoille.
Vituttaa häviöt niin vitusti.
Vituttaa koko vitun organisaatio joka on perseillyt keväästä saakka oikein kunnolla kun eivät ole paikanneet pahimpia puutteita rosterissa.

Lisäksi areenalla vituttaa kuuluttaja, tuomarit, hajabusa kilpailu, kiskurihinnat safkoissa ja juomissa, dataverkon paskuus, lattea tunnelma, lippupisteen pallot, s-ketjun pallot, ratsupoliisit matsin jälkeen.

That's about it.

Ai niin ja se vasta vituttaakin kun aina joku janari huutelee aitiosta kännipäissään vierasjoukkueen nimeen kun ne johtaa parilla maalilla.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers
Vituttaa, kun maalivahtia ei vaihdettu VIIMEISTÄÄN toiseen erään. Korpisalosta näki n. kilometrin päähän, että kaikkia illan hörppyjä ei ole vielä nähty. Saiko mies yhtään kiekkoa kiinni, ilman hirveää pomputtelua?
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät

Zero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool ja Jokerit. Ja Jukurit nyt mökin takia.
Oliko tässä nyt joku jekku takana? Olitte parempia mutta hävisitte?

Haluatko, että täältä tullaan joukolla teidän vitutusketjuihinne ilkkumaan aina kun Kärpät häviää hallittuaan kenttätapahtumia? No, kai kärppätrollillakin tulee olla eläisuojelulain turva. Myös Luoja arvostaa vähälahjaisia pikkueläimiä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Jokainen Oulun Kyrppä vituttaa vaikka niitä vastaan ei oltaisi pelattukaan. Onneksi on välimatkaa.

Mua vituttaa samaan aikaan se, että Teräväinen riplaa ja riplaa, eikä tunnu saavan mitään aikaan, sekä se, että jengi vaatii sitä A-junnuihin tai mestikseen. Kamoon hei nyt! Tää on vähän sama tilanne kuin Korpisalolla. Nyt ei natsaa mutta potentiaali on niin valtava, että kyllä varmasti vielä paranee. Ja siksi "vähän" sama tilanne, että Teräväisen potentiaali keskellä on oikeasti todellakin valtava! Just nyt meillä ei ole mihinkään kiire.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Tää on vähän sama tilanne kuin Korpisalolla. Nyt ei natsaa mutta potentiaali on niin valtava, että kyllä varmasti vielä paranee.

Jep. Ei täällä kukaan ole Korpisaloa jengistä pois heittänyt eikä heittämässä. Vituttaa myös ulkopuoliset jeesustelijat juurikin tuota Korpisalon tilannetta koskien, ihan kuin ei saisi kritisoida ollenkaan.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Haluatko, että täältä tullaan joukolla teidän vitutusketjuihinne ilkkumaan aina kun Kärpät häviää hallittuaan kenttätapahtumia? No, kai kärppätrollillakin tulee olla eläisuojelulain turva. Myös Luoja arvostaa vähälahjaisia pikkueläimiä.
Jatkakaa ihan rauhassa. Vahingossa eksyin tähän ketjuun ihan muista syistä kuin eilisen pelin jälkihöyryt ja pisti sitten vaan tuo viesti silmään.. Tiedän että näistä asioista voi jauhaa ja vääntää loputtomasti, oli vaan niin selkeää klassikkokamaa tuo viesti että oli pakko kysyä että mikä oli pointtina.
 

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Eipä olisi kauden avauksen jälkeen uskonut, että tässä vaiheessa kautta HIFK on kaksi pistettä edellä kaksi peliä vähemmän pelanneena. Ja siellä on vielä ollut n. 10 miestä parhaimmillaan loukkaantuneena samaan aikaan, kun taas Jokereissa ei ole oikeastaan yhtään merkittävää loukkaantumista ollut kauden alun aikana. Rispektit HIFK:lle, että pystyy tuolla pakistolla harjaamaan voittoja noin paljon.

Saa nähdä kumpi kerkeää tapahtua toimistolla ensin, Tomi Lämsä pakkaa kamansa kohti Lahtea vai joukkueeseen tulee kunnon ykkössentteri. Itse ei oikein edes tiedä kumpaa scenaariota toivoisi, koska nyt on taas sentään palattu pelaamaan kiekkoa keskustan kautta senttereitä hyväksi käyttäen.
 

Rakettipulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokerit kyntää kyllä järkyttävästi tällä hetkellä. Tulee aivan katastrofikausi 05-06 mieleen. Pakko herätellä joukkuetta jollain tavalla. En ole kyllä moneen kauteen nähnyt mitään näin paskaa.

On se rankkaa olla Jokerifani. Jos sitä joskus sais iloitakin jostain? Vituttaa ja huolestuttaa samalla... Ei tää vaan voi jatkua näin.
 

One#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, SoJy, ManU, Ac Milan, Barcelona
Vituttaa vitusti! Koko vitun organisaatio on kesästä alkaen keskittynyt jo KHL-aikaan. Viimeinen kausi ja Hjalmari yhdessä Lämsän kanssa hankkii kasan duunareita ja joukkueen taitotaso jää nollaan. (Teukka keskellä menee täysin hukkaan!) Kausi aloitetaan puolustusvoittosella kiekolla ja nyt kun yritetään hyökätä, niin paskaltahan tuo peli näyttää.

Eipä näy tätä kannattajaa katsomossa vähään aikaan...
 

Zero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool ja Jokerit. Ja Jukurit nyt mökin takia.
Siis kun mä toivoin että viimeisestä SM-liigakaudesta tulisi ikimuistoinen niin mä kuvittelin että positiivisella tavalla...
 

Jokeriarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa, että pisteitä on noinkin paljon kuin 17. Jos olisi peliesitysten edellyttämä määrä, niin olisi tajunnut tämän tilanteen paljon aiemmin. Surullinen lopetus tulossa kyllä tälle seuralle kotimaan liigassa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Mua vähän risoo, että viikon päästä alati alemmas kyykkäävä Jokerit kohtaa 5-0-lennossa (okei Liigan toiseksi huonointa joukkuetta vastaan, mutta silti) olevan HIFK:n. Pitäis olla hauska jurripeli ja mä oon jo kaikille naapurifanikavereille ehtinyt käydä kertomassa että HIFK:n maalihanat ei aukea Jokereita vastaan ennen 29.12.2013... Joo-o, tukkaan tulee!
 

BonGausto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
jouman jo vähän jakoi samoja asioita mutta nyt on pakko päästellä myös itse!

Vituttaa, että olen jossain sienipäissäni mennyt ostamaan kaksi kausikorttia.
Vituttaa, että en tunkenut niitä ostotilanteessa sen ankean toimistonaisen haitariin. Vituttaa ihan helvetisti parkkihallin 8€ ryöstö, jonka takia joutuu kävelemään tappio niskassaan hevosenpaskassa, ihan vaan huomatakseen 60€ parkisakon ikkunassa. Vituttaa Areenan paskat ja kalliit ravitsemusvaihtoehdot. Uusi kuuluttaja se vasta vituttaakin ja odotan, että hän ja osa pelaajista sekä mahdollisesti valmentaja tajuaa itse kadota maapallolta. Vituttaa kun osa järkkäreistä ei osaa pitää jengiä ovella kunnes pelikatko. Vituttaa kun Jokerit tekee (ehkä) maalin ja se ei saa mua nousemaan penkistä. Ei helvetti että on kusetettu olo. VITUTTAA KUN EI TÄSTÄ ENÄÄ OLE TIETÄ PAREMPAAN!

Jos enää tällä kaudella menen Areenalle, menen vain ja ainoastaan Hän On Täällä Tänään- miehen takia, joka on ylivoimaisesti parasta/ainoaa viihdetää hallilla nykyisin.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
On se maalinteko vain vitun vaikeaa, Kousakin ampui varmaan tän kauden 7-8 kerran tolppaan/ylärimaan mutta maaliin se kiekko ei mene. Sitten yksi paskapomppu omissa ja niin vain kiekko on maalissa vaikkei vastustajalla olisi edes paikkoja. Ei kulje sitten tippaakaan, saa nähdä onko tää koko kausi maalinteon suhteen yhtä tuskaisaa. Tällä hetkellä tuntuu siltä että kaikki mikä voi mennä pieleen myös menee, eikä onnistumisia tule edes vahingossa.
 

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
Kyllä vetää hiljaiseksi.. Mitä tuolla kentällä oikein tapahtuu? Missä on henki? Tunne? Ilo? Taistelutahto? Ei saakeli sentään..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös