Nyt vituttaa!

  • 3 013 102
  • 11 368

Tuoppi

Jäsen
Jep jep! Se Hjalliksen "Karalahti ei pelaa jokereissa" ilmoitus olla samaa luokkaa kun Bushin "Mission Accomplished" ilmoitus!

Jos homma meni niin että Jeren KHL-pykälän avulla lähtäminen kusi niin olisi varmaan kannattanut odottaa hetki ennen kuin julistaa että ei meillä pelaa...
 

ilu

Jäsen
Eniten vituttaa tämä pelleily "Jere ei tule". Mitä vittua nyt! Ilman tuota casea olisin ehkä kynsin ja hampain tämän ottanut vastaan.

Ei tullut kun ei saatu, mutta toki Harkimo tilaisuuteen tarttui kun se uudelleen tuli mahdolliseksi. Jos ei muuta, niin jännitteet ensi kaudelle kasvoivat vielä entisestään. Hieno siirto!

Lähinnä jäin ihmettelemään tuota yhden vuoden sopimusta, oman ymmärrykseni mukaan tarkoituksena oli solmia kahden vuoden sopimus.
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Meni maku täysin ensi kaudesta. Kertoo sen, että ei toimistolla kuunnella kannattajia oikeasti yhtään. Ensi kautta varten tehty suuri duuni kerralla pöntöstä alas. Jostain pitäisi löytää uudet capot jne.

Saa nähdä mitä klo 18 EP ry:n vuosikokouksessa käy. Kuka haluaa ottaa minkäänlaista vastuuta kun ensi kaudesta tulee vain jatkuvaa ongelmien selvittelyä. Ei ainakaan henkilökohtaisesti kiinnosta yhtään.
 

Vahamestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit sekä suomalaiset änärissä
Lähinnä jäin ihmettelemään tuota yhden vuoden sopimusta, oman ymmärrykseni mukaan tarkoituksena oli solmia kahden vuoden sopimus.

Voisin veikata syyksi sen, että jokainen sopimus neuvotellaan anyway uudestaan khl-siirron myötä. Mutulla siitä syystä Jaskalla ja Kousallaki sopimus mallia 1v
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Meni maku täysin ensi kaudesta. Kertoo sen, että ei toimistolla kuunnella kannattajia oikeasti yhtään. Ensi kautta varten tehty suuri duuni kerralla pöntöstä alas. Jostain pitäisi löytää uudet capot jne.

Saa nähdä mitä klo 18 EP ry:n vuosikokouksessa käy. Kuka haluaa ottaa minkäänlaista vastuuta kun ensi kaudesta tulee vain jatkuvaa ongelmien selvittelyä. Ei ainakaan henkilökohtaisesti kiinnosta yhtään.

Vaikka muuten tämä homma naurattaa ulkopuolista niin eteläpäädyn toiminnan hiipuminen edes vähän on itkun asia. Faneja on potkittu päähän nyt viikkotolkulla ja lopuksi kasseille tappopotku Karalahden muodossa.
 

Jeffrey

Jäsen
Toivottavasti laittavat Karalahden kiekkovantaalle...

Kova mies pelillisesti toki, mutta meidän faneina pitää ajatella "United we stand, divided we fall".
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Meni maku täysin ensi kaudesta. Kertoo sen, että ei toimistolla kuunnella kannattajia oikeasti yhtään.

Samat fiilikset. Todella vaikealta tuntuu juuri nyt olla mihinkään Jokereihin liittyvästä kovin kiinnostunut.
 

Meister

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jostain pitäisi löytää uudet capot jne.

Jos Jere on jossain vaiheessa kautta loukkaantunut, voi hän hoitaa tuota hommaa otona. Todistetusti ainakin HIFK-katsomon huudattaminen Jaffalassa luonnistuu (aitiosta käsin) hyvin kyseiseltä sankarilta.

Ihmetellä täytyy Hjalliksen toimintaa. Oliko tämä pari viikkoa sitten vain taktiikkaa, että saatiin muutamat kausarit myytyä lisää, mitkä Jeren kanssa olisi jäänyt myymättä/uusimatta?

Ilmalan identiteetti vahvistuu.

Voimia. :)
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Vituttaa niin, että hammaskiille vuotaa verta. Ensi kaudesta piti tulla mahtava, mutta Herra Harkimo päätti vittuilla faneille vielä kerran oikein huolella ja pilata samalla ensi kauden.

Onneksi ei vielä ole kausaria, mitä palauttaa. Taidan soitella Jokeritoimistolle ja peruuttaa maksuerätilaukseni. Näkee ne pelit neloseltakin, jos jaksaa kiinnostaa.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Mä ymmärrän että jengiä vituttaa Jere. Onhan tää tosi ristiriitainen olo. Mut mä en vaan jaksa sitä jos Eteläpääty jakautuu kahtia tai kaikki menee jotenkin päin helvettiä. Ei yksi pelaaja kaada koko hommaa. Ei vaan voi olla. Mä toivon syvästi ettei jengi rupeisi vetämään protesteja överiksi. Sitä ei vaan jaksa.

Annetaan mahdollisuus ja jos ei lunasta ni sitte saa haukkua. Ei tuhota nyt ite tätä hyvää juttua mikä meillä on meneillään. Tää on nyt meidän käsissä. Kuinka vahva on se jokeri-henki mikä oikeasti päädyssä vallitsee? Rakoileeko? Toivon koko sydämmestäni että ei. Tää on viimeinen kausi enkä halua pilata sitä katsomossa.

Eteläpääty on kuin toinen koti enkä halua sinne nyt mitään kaaosta. Realiteetit on mitä on ja ne nyt täytyy hyväksyä. Ei ammuta itteämme omaan jalkaan.

Kaino toivomus.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täytyy kyllä sanoa, että nyt meitä faneja todella nöyryytetään.

Tää aikaisempi vääntö KHL:ään siirtymisestä sekä liigan ja maalaisten kiukuttelu, on ollut lähinnä hupia eikä se ole mitenkään jakanut Jokerifaneja, toisin kuin maalla luullaan. Ilmaista mainosta joukkueelle.

Mutta Kamalahden tulo, kun ensin on ilmoitettu ettei tule ja "fanit saivat vaikuttaa".
Mua ei niinkään harmita, että se on Kamalahti, (Tosin en ymmärrä mitä Jokerit tekee vanhalla ja väsyneellä has beenillä, kun pakisto oli muutenkin hyvä.) kuin se miten tää tilanne Jokerien puolelta hoidettiin.
Faneille luvataan yhtä ja heti tilaisuuden tullen tehdään toista.
Jere saa pomputtaa Jokereita miten lystää: 1. Tuun Jokereihin 2. Meenki Prahaan 3. Diili kusi ottakaa mut sinne sittenkin....


Hjallis liikkuu vaarallisilla vesillä. United we stand, divided we fall....
 

Knatterton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Colorado Avalanche
Mitä sitä kiertelemään. VITUTTAA!
Ei edes Jaskan soppari saa innostumaan, kun tuli sen verran iso lasti paskaa niskaan.
Kausari jää ostamatta.

Yleensä en toivo kenellekään pelaajalle loukkaantumisia, mutta nyt alkaa toivomaan jonkun janarin vetävän Karalahden polven paskaksi, jotta tuleva kausi menee siksi ohi tai vaihtoehtoisesti Jere hommaa itselleen koko kauden mittaisen pelikiellon. Sen jälkeen voi mennä sinne minne kuuluukin eli naapuriin lopettelemaan uransa.
 

Jokeri82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tekstiä....

Hyvin sanottu. Mua vituttaa tää koko touhu Hjallikselta ja mun mielestä kaikki maholliset protestit ja mielenosotukset pitäs kohdistaa siihen eikä Jereen.

Ikävä kyllä Jere pelaa nyt meidän paidassa mutta sen kans on elettävä. KHL-jakaa jo faneja oikein ja väärin kannattajiin mutta ei anneta tän tehdä sitä.

Kannustetaa koko jengiä eikä lähetä dissaamaan yhtä peluria, olkoon tausta mikä tahansa. Kaikki jäälle lentävät banaanit yms paska sotkee vaan koko jengin pelihaluja ja tuskin sitä kukaan haluaa?
 

Sape28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa niin ettei veri kierrä!!!! Kuka pelastais meille niin rakkaan seuran leuattoman jullin sekoilulta???
 

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Sekoilua viikosta toiseen ja Jeren siirto sitten viimeisenä kruununa. Muukalaislegioonan rakentaminen Part I.

Muukalaislegioonat on vielä aika kaukana nykyisestä joukkueesta. Katsele naapurin kokoonpanoa niin näet muukalaislegioonan.

Ilmalan identiteetti vahvistuu.

Onneksi teillä on tämä vahva "brändi", jota ainakaan kukaan entinen pelaaja ei tunne tuntevan kun kaikki "brändin näköiset" pelaajat yksi toisensa perään valitsee mielummin toisen SM-liiga joukkueen. Teillä on lisäksi brändin näköisesti lähes puolet joukkueesta ulkomaalaisia, joista suurin osa vielä täysin toivotaan toivotaan tapauksia. Kaupan päälle vielä omat juniorit täysiä turisteja ja kovuuttakin yritetään varjella lähinnä Jonne Virtasen voimin, joka ei edes halua pelata joukkueessa.

Mikä brändi?
 
Viimeksi muokattu:

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
Onneksi teillä on tämä vahva "brändi", jota ainakaan kukaan entinen pelaaja ei tunne tuntevan kun kaikki "brändin näköiset" pelaajat yksi toisensa perään valitsee mielummin toisen SM-liiga joukkueen. Teillä on lisäksi brändin näköisesti lähes puolet joukkueesta ulkomaalaisia, joista suurin osa vielä täysin toivotaan toivotaan tapauksia. Kaupan päälle vielä omat juniorit täysiä turisteja ja kovuuttakin yritetään varjella lähinnä Jonne Virtasen voimin, joka ei edes halua pelata joukkueessa.

Mikä brändi?

IFK:n ja sen seurajohdon toiminnassa on kieltämättä ollut havaittavissa esimerkkiesi kaltainen kehityssuunta, vaikka esimerkkisi ehkä hieman räikeään sävyyn mun makuun esiin toitkin. Kehityssuunnan suhteen moni "meidänkin puolella" kyselee tyytymättömänä samaa kysymystä brändistä. Vanhan koulukunnan fanit ihmettelevät moista identiteetin polkemista, kun taas osa linjaa muutoksen nykysuuntaan olevan tervettä ja menestykseen vievää.

Itse näen asioiden tolassa paljon yhtäläisyyksiä teidän "tapaus Jeren" kanssa, KHL:n menosta nyt puhumattakaan. Veikkaanpa että täälläkin suurin osa vanhan koulukunnan faneista ovat nimenomaan niitä, jotka eivät niele Jeren hankintaa ja/tai Hjalliksen toimintaa sellaisenaan. Osalle taas eivät venäläisten osaomistus, Gagarin Cup tai vierasmatkat Venäjälle ole mikään ongelma, vaan tervetullut kehitys.

e. Otsikon mukaiseen aiheeseen liittyen, jaan monen täällä tuntojaan purkaneen kannattajan mielipiteen: Mua vituttaa, että Jergus valitsi jokerit. Ihan snadisti, mutta vituttaa kuitenkin.
 
Viimeksi muokattu:

Zero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool ja Jokerit. Ja Jukurit nyt mökin takia.
Karalahden sainaus olis sillä ekalla kierroksella vituttanut jo paljon, mutta nyt kun ensin oltiin mielin kielin faneille, ja sitten kuitenkin kusetettiin ja valittiin Jere, niin se menee jo yli kipon. MITÄ SÄ HJALLIS LUULET?

Tässä on itketty monta huonoa kautta aikoinaan, kun ei menestystä tullut, ja sitten sitä vähän aikaa saatiin? Mutta kun sä et saanut ostettua aikanaan HIFKiä niin nyt sä yrität hankkia sen tänne? Olet ikijokeri? Painu helkkariin, sä et mitään sellaista ole: mene ja myy Jokerit äkkiä noille suomalaisvenäläisille, ne ymmärtää näitä perinteitä paremmin kuin sinä.

Mulla taitaa tosiaan olla kippo nurin: 4 vuosikymmentä faniutta, ja kiitokseksi paskajauhanta siitä kuinka fanit on tärkeitä - ja kukkua kanssa. "Tulkaa meiän kanssa KHLään"... Saas nähdä, nyt just tuntuu että jos tuun KHLään niin sitten tuun SKA-huivin kanssa, enkä tän feikki-HIFKseuran.
 

Papa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, FC Bayern
Karalahden sainaus olis sillä ekalla kierroksella vituttanut jo paljon, mutta nyt kun ensin oltiin mielin kielin faneille, ja sitten kuitenkin kusetettiin ja valittiin Jere, niin se menee jo yli kipon. MITÄ SÄ HJALLIS LUULET?

Tässä on itketty monta huonoa kautta aikoinaan, kun ei menestystä tullut, ja sitten sitä vähän aikaa saatiin? Mutta kun sä et saanut ostettua aikanaan HIFKiä niin nyt sä yrität hankkia sen tänne? Olet ikijokeri? Painu helkkariin, sä et mitään sellaista ole: mene ja myy Jokerit äkkiä noille suomalaisvenäläisille, ne ymmärtää näitä perinteitä paremmin kuin sinä.

Mulla taitaa tosiaan olla kippo nurin: 4 vuosikymmentä faniutta, ja kiitokseksi paskajauhanta siitä kuinka fanit on tärkeitä - ja kukkua kanssa. "Tulkaa meiän kanssa KHLään"... Saas nähdä, nyt just tuntuu että jos tuun KHLään niin sitten tuun SKA-huivin kanssa, enkä tän feikki-HIFKseuran.

Hyvä pointti Zero. Minä en meinaa olla ollenkaan mukana. 35 vuotta faniutta jää tähän viimeiseen kauteen. Antaa Hjalliksen kusettaa niitä jota vielä on sinisilmäisiä. Fanit ei merkkaa Hjallikselle mitään kun raha on kyseessä. Kamalahden sainaaminen tarkoitti selvää kusemista fanien päälle.

Kiitos ja näkemiin. Harmi, ettei kausaria voi palauttaa ja saada rahoja takaisin.


-Papa-
 

Detritus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit-vuodesta 1972, KiVa.
...Kiitos ja näkemiin. Harmi, ettei kausaria voi palauttaa ja saada rahoja takaisin.
Nythän sulla olis oiva tilaisuus koskettavan videon tekoon. Ja se (kausari) palaakin vielä paljon nopeammin, kuin Karalahden jullipaita. Musiikiksi vaikka "Katupoikien laulu" Tapulin Pormestarin esittämänä.

Mä oon kyllä ihan oikeasti sitä mieltä, että joillakin alkaa mennä ihan snadisti överiksi. Mulla on kannatusvuosia yhtä monta tai enemmänkin, eikä se ainakaan mulla tähän lopu. Enkä oikein usko, että loppuu sullakaan, kunhan vähän aikaa kuluu ja totut Karalahteen, kuten olet tottunut J.Ruutuunkin pakon sanelemana. Tuleehan sitä joskus muijallekin sanottua, että seonnytloppujaootniinsaatananvanhakin, mut ei se rakkautta tapa, vaikka sitä koetteleekin. Mä oon periaatteessa jo valmistautumassa siihen KHL-aikaan, ja niin on Jokeritkin. Karalahden sainaus kuuluu siihen valmistautumiseen, samoin A.Tyrväinen ja Kousa, joten yritän peilata asioita sitä ajatellen.

Kuten olen jo aikaisemmin sanonut, en olisi halunnut tätä siirtoa, mutta kun en sille mitään voi, aion elää sen kanssa rakastamaani seuraa edelleenkin kannattaen.
 

Zero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool ja Jokerit. Ja Jukurit nyt mökin takia.
Nythän sulla olis oiva tilaisuus koskettavan videon tekoon. Ja se (kausari) palaakin vielä paljon nopeammin, kuin Karalahden jullipaita. Musiikiksi vaikka "Katupoikien laulu" Tapulin Pormestarin esittämänä.

Mä oon kyllä ihan oikeasti sitä mieltä, että joillakin alkaa mennä ihan snadisti överiksi. Mulla on kannatusvuosia yhtä monta tai enemmänkin, eikä se ainakaan mulla tähän lopu. Enkä oikein usko, että loppuu sullakaan, kunhan vähän aikaa kuluu ja totut Karalahteen, kuten olet tottunut J.Ruutuunkin pakon sanelemana. Tuleehan sitä joskus muijallekin sanottua, että seonnytloppujaootniinsaatananvanhakin, mut ei se rakkautta tapa, vaikka sitä koetteleekin. Mä oon periaatteessa jo valmistautumassa siihen KHL-aikaan, ja niin on Jokeritkin. Karalahden sainaus kuuluu siihen valmistautumiseen, samoin A.Tyrväinen ja Kousa, joten yritän peilata asioita sitä ajatellen.

Kuten olen jo aikaisemmin sanonut, en olisi halunnut tätä siirtoa, mutta kun en sille mitään voi, aion elää sen kanssa rakastamaani seuraa edelleenkin kannattaen.

Mä kunnioitan sun asennettasi, ja osa minusta haluaa ajatella kuin sinä. Mutta kun en mä voi - pitkän linjan fanina ymmärtänet miksi tuska on on ollut kasvavan suuri, ihan kuten itse ymmärrän miksi sinä et voi luovuttaa. Mulle tämä tuleva kausi oli silti vielä jotain elämää suurempaa - ja sitten yhtäkkiä toi "joo, me kunnioitetaan faneja - eiku ei sittenkään..." episodi mukana. (Hjallis, mä puolustin sua! Mä olin väärässä)

Mä en voi koskaan rakastaa toista SM-liigaseuraa kuin Jokereita, helkkari lapsena iltarukouksissakin sitä muistin... Se on antanut mulle sen mitä sillekin olen antanut - mutta mun Jokerit ei ole tää yhä lisääntyvä ex-HIFK. Mä toivon että sä Detritus oot hallilla ens kaudella - mä en nyt enää jaksa näiden ruutujen etc jälkeen tätäkin. Mä toivon että saat nauttia mestaruudesta, ja mä olen ilojnen siitä kauempaa, mut se ei ole se mitä olisin toivonut.

Voitte haukkua, mutta fanius on tunnetta siitä, mitä seuran id on - ja mun kohdalla se meni tossa kusetuksessa. Olin tosi innoissani SM-liigan viimeisestä "me vastaan muut kaudesta" - mut ei se enää oo "Me". "Koko-Suomen Jokerit on ihan hyvä slogan vuodesta 2014 eteenpäin, muttei tällä kaudella mun mielestä. Ja siihen se kulminoituu: "Mun mielestä". Tää fanitus on vain juttu "Mun mielestä" - ei mulla ole siihen sen enempää oikeutta kuin sullakaan, olen saanut monta vuotta nauttia joukkueestani, ja se on ollut mun oma suhde.

Kai tää on kuin noissa kirkkoeroissa, kukaan ei voi sanoa, monessako jumalanpalveluksessa tulee käydä, ja kukaan kai ei meistä usko että Räsäsen takia eroavat silti kääntyy muslimeiksi (e.g. "HIFK-faneiksi"), kyse on siitä omasta kokemuksesta. Onnea kaikille teille hallilla ensi kaudella, ja paljon iloja ja kannuja siitä kannattajille. Katsotaan KHL sitten uudestaan. MUlle SM-liiga-jokerit loppui viime kauteen, jos Jere tulee tänne ja samalla muita ex-HIFKläisiä kuten Ruutua ei heitetä ulos.
 
Viimeksi muokattu:

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Saa nähdä mitä klo 18 EP ry:n vuosikokouksessa käy. Kuka haluaa ottaa minkäänlaista vastuuta kun ensi kaudesta tulee vain jatkuvaa ongelmien selvittelyä. Ei ainakaan henkilökohtaisesti kiinnosta yhtään.

Paluu kuolleeseen Areenaan edessä, mahtaa Eteläpäädyn vaikuttajilla olla aikalailla fiilikset matalalla. Jere Karalahtea ei tarvittu, mutta silti kaikki positiivinen kehitys ollaan valmiita tuhoamaan Hjalliksen toimesta tuomalla brändimainos sisään. No näillä Jeren tulolle hurraavilla on nyt tilaisuus nousta esiin kun intohimoiset aktiivit ei sitä Jeren tulon jälkeen enää tee.

Jeren tulo vituttaa niin ettei veri kierrä eikä uni tuu vaikka pitäisi. Vittu!
 

Sape28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Edes Virmanen ei olis pystyny ryssimään näin pahasti. Mutta Virmis=Jokeri, purjehtija=vanha(edelleen?) julli. Vituttaa ehkä vielä enemmän kun eilen!!
 

Jokeri82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa ehkä vielä enemmän kun eilen!!

Yö nukuttu ja vituttaa todellakin enempi kuin eilen. Fanien päälle kustiin niin pahasti ja sitten vielä pistetää Nordlund pihalle. Mies joka on enempi jokerien näköinen pelaaja kuin Rudi, Sba ja Karalahti tulee koskaa olemaan edes yhteensä. Kaikenlisäks fanit jo tappelee keskenää mikä on oikein ja väärin kannattamista, saatana ja muutama julli käy heittämässä provoa sekaan.

Toivottavasti Hjallis myy joukkueen äkkiä pois ennenku tulee lisää julleja jengiin...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös