Nythän sulla olis oiva tilaisuus koskettavan videon tekoon. Ja se (kausari) palaakin vielä paljon nopeammin, kuin Karalahden jullipaita. Musiikiksi vaikka "Katupoikien laulu" Tapulin Pormestarin esittämänä.
Mä oon kyllä ihan oikeasti sitä mieltä, että joillakin alkaa mennä ihan snadisti överiksi. Mulla on kannatusvuosia yhtä monta tai enemmänkin, eikä se ainakaan mulla tähän lopu. Enkä oikein usko, että loppuu sullakaan, kunhan vähän aikaa kuluu ja totut Karalahteen, kuten olet tottunut J.Ruutuunkin pakon sanelemana. Tuleehan sitä joskus muijallekin sanottua, että seonnytloppujaootniinsaatananvanhakin, mut ei se rakkautta tapa, vaikka sitä koetteleekin. Mä oon periaatteessa jo valmistautumassa siihen KHL-aikaan, ja niin on Jokeritkin. Karalahden sainaus kuuluu siihen valmistautumiseen, samoin A.Tyrväinen ja Kousa, joten yritän peilata asioita sitä ajatellen.
Kuten olen jo aikaisemmin sanonut, en olisi halunnut tätä siirtoa, mutta kun en sille mitään voi, aion elää sen kanssa rakastamaani seuraa edelleenkin kannattaen.