Nyt vituttaa!

  • 3 012 904
  • 11 368

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Kiinnostaisi todella kuulla Jokerihenkisten ajatuksia, mutta janareiden invaasio tänne Jokerit osioon estää tuon täysin.
Osoittaisi vähän tyyliä muilta kannattajilta, jos he jättäisivät meille edes yhden ketjun omaan käyttöön. Ja sitä tyyliä ei löytynyt montaa minuuttiakaan, kun tuo meikän perustama "Millä fiiliksillä" ketju vallattiin janareiden toimesta täysin.
Olen pahoillani tunkeutumisestani tänne teidän alueellenne - myös kolmesta viestistäni Jokerit & KHL - Millä fiiliksillä? -ketjuun. Viestini: 1, 2 ja 3

Varmaksi en sitä sano, mutta uskoisin, että kirjoitin koko Jatkoaika-urani (10+ vuotta) ensimmäiset viestini Jokerit-osioon perjantai-iltana 28.06.2013. Syy tähän on yksinkertaisesti se, että - niin kauan kuin lätkästä olen jotain ymmärtänyt - Jokerit on ollut mulle "vain" vastustaja muiden joukossa. Voinen sanoa, että 90-luvun puolivälin TPS-JOK -vääntöjen johdosta aavistuksen "rakkaampi" tai "tärkeämpi" vihollinen kuin reilu puolet muista SM-liigajoukkueista. Muita tärkeitä joukkueita SM-liigassa mulle ovat Porin Ässät (entinen opiskelukaupunkini), Helsingin IFK (lähes kaikkien suomenruotsalaisten kaverieni suosikki) - varauksella myös HPK (lähes "paikallisvastus" - hyviä vääntöjä 2000-luvulta).

Näiden rakkaiden vastustajien osioihinkaan en muista vuosien varrella paljoakaan kirjoitelleeni - Ässät-osioon silloin tällöin, HIFK- ja HPK-osiot ovat tainneet säästyä kokonaan meikäläisen ajatuksilta. Muut SM-liigajoukkueet ovat mulle suurimmalta osin pelkkää HMV-osastoa - siitä huolimatta olen joskus kirjoitellut jotain esim. Lukko- ja SaiPa-osioihinkin.

Vielä kaudella 2013-14 Jokerit ei merkkaa mulle yhtään sen enempää kuin tähänkään saakka. Haluan luonnollisesti olla mukana "hyvästelemässä" rakasta vihollista - niin koti- kuin vierashallissakin. Kesästä 2014 eteenpäin kaikki onkin toisin. KHL-Jokereista tulee mulle helvetin tärkeä seurattava. Johonkin ketjuun (Millä fiiliksillä?) tänne kirjoitinkin jo, että perjantain lehdistötilaisuuden jälkeen Jokerit alkoi kiinnostaa mua aivan helvetisti enemmän kuin ennen sekä myös KHL:n kiinnostavuus omissa silmissäni räjähti eksponentaaliseen nousuun.

Henkilökohtaiseksi suosikkijoukkueekseni Jokerit ei tule koskaan nousemaan - ei SM-liigassa eikä KHL:ssa. Ei mulla jatkossakaan tule olemaan esim. Jokerit Helsinki - Dynamo Riga -matsissa mitään ehdotonta suosikkia - kumman joukkueen toivoisin voittavan ja/tai tappion hetkellä olisin valmis hyppäämään kaivoon. Tästä syystä mä en myöskään koskaan tule kirjoittamaan tuohon suosikkijoukkue-kohtaan nimimerkkini alle "KHL-Jokerit".

Jotenkin tuntuu erittäin oudolta, että koska mä en tuota "KHL-Jokerit" tule kirjoittamaan tietoihini, niin sillä perusteella mua ja mun mielipiteitäni ei myöskään arvosteta tässä osiossa. Ei mun ole mikään pakko jakaa täällä ajatuksiani, jos tämä on näin herkkänahkaista toimintaa. Toivottavasti mulla on kuitenkin aikanaan (kesällä/syksyllä 2014?) "oikeus" kirjoittaa tuntemuksiani Jokereiden KHL-taipaleesta Jatkoajan keskustelupalstalle, kunhan ensin ollaan perustettu oma KHL-osio, jonne tullee myös erillinen Jokerit-osio. (jos/kun täällä SM-liiga Jokerit-osiossa meininki on näinkin herkkähipiäistä...)
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Komppaan. Kiinnostaisi todella kuulla Jokerihenkisten ajatuksia, mutta janareiden invaasio tänne Jokerit osioon estää tuon täysin.

Onhan täällä paljon muiden joukkueiden faneilta tullut positiivistakin kommenttia. Eihän tässä itsekään meinaa pysyä housuissa tämän ilouutisen takia.

Ymmärrän täysin myös perinteisten liigafanien vastareaktion ja tiedän, että tämä vaatii joillekin totuttelua. Lähinnä häiritsee nämä perehtymättömät olettamukset KHL-liigasta, joita sitten kirjoitetaan suu vaahdossa.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

En usko, että ketään häiritsee sinun kaltaisesi asiakirjottaja, joka pystyy perustelemaan omat mielipiteensä (ne negatiivisetkin), eikä keskity vain tiettyjen tahojen arvosteluun. Sinun kirjoituksesi mm. näistä KHL-joukkueiden otteluohjelmista toi oikeasti sisältöä keskusteluun. Kiitos siitä.
 

enigma

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuusKi, Nikerit
Onhan täällä paljon muiden joukkueiden faneilta tullut positiivistakin kommenttia. Eihän tässä itsekään meinaa pysyä housuissa tämän ilouutisen takia.

Et nyt ymmärrä pointtia lainkaan. Lue lainaamasi teksti ajatuksella. Jokerifanit haluaisivat edes yhden ketjun omaan käyttöönsä jossa voisivat purkaa tuntojaan keskenään eikä janarien kanssa.
 

Jeasdp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Onhan täällä paljon muiden joukkueiden faneilta tullut positiivistakin kommenttia. Eihän tässä itsekään meinaa pysyä housuissa tämän ilouutisen takia.

Ymmärrän täysin myös perinteisten liigafanien vastareaktion ja tiedän, että tämä vaatii joillekin totuttelua. Lähinnä häiritsee nämä perehtymättömät olettamukset KHL-liigasta, joita sitten kirjoitetaan suu vaahdossa.

Juuh, teikäläiseltä (ja parilta muulta) on tullut mielenkiintoista tekstiä asiaan liittyen ihan kiitettävästi, kiitos siitä. Sitten on nämä muut idiootit, jotka tulevat tänne vain provoamaan ja ilkkumaan jollain surkeilla venäjä-läpillä.
 

Zero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool ja Jokerit. Ja Jukurit nyt mökin takia.
Onhan täällä paljon muiden joukkueiden faneilta tullut positiivistakin kommenttia. Eihän tässä itsekään meinaa pysyä housuissa tämän ilouutisen takia.

Ymmärrän täysin myös perinteisten liigafanien vastareaktion ja tiedän, että tämä vaatii joillekin totuttelua. Lähinnä häiritsee nämä perehtymättömät olettamukset KHL-liigasta, joita sitten kirjoitetaan suu vaahdossa.

Ei minullakaan ole mitään vastaan sinunlaisiasi muiden joukkueiden faneja, jotka asiallisesti pohtivat tilannetta. Vaikuttaahan tämä kaikkiin faneihin, myös muihin kuin jokerifaneihin. Sen sijaan niitä jotka lähettävät kymmeniä "ryssät on mafiosoja ja KHL on paska" tms viestejä ei kukaan halua saastuttamaan näitä kanavia. Mielipide tulee yhdestä viestistä selväksi mutta jos haluaa vaahdota ennakkoluulojansa lisää, niin menkööt vaikka Homma-foorumille takaisin.

Olisi reilua antaa meille jokerifaneille joista kaikille tämä on kova paikka ja useimmille vieläkin kovempi, hetki suru- ja miettimisaikaa ilman että aletaan joko houkutella toisen joukkueen faneiksi, tai kerrotaan miten paska jengi ja päätös on. Hiukan kunnioitusta vain. Jos sitä ei tajua, niin sitten heinähattu on aika lievä haukkumasana, HIFK-läiset ovat asiallisia, hullua kyllä. Kiitos siitä!
 
Viimeksi muokattu:

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Jep. Ihan turhaan esim. nimimerkit _Kuusyks tai Mr. Fox ottavat itseensä, kun jokerifanit vittuuntuvat omassa osiossaan (tämä on Jokeriosio) sinne spämmäävistä janariprovoilijoista. Vitutushan koskee silloin provoilijoita, eikä normaalia keskustelua.

Blackie kirjoitti:
Tämä on yleinen keskustelupalsta ja jokainen on oikeutettu mielipiteeseensä muiden osiossa. Jos ei meininki miellytä, niin aina voi mennä johonkin omalle forumille rinkirunkkaamaan

Tämä on myös Jatkoajan Jokeriosio ja esim. tämä kyseinen jokeriosion ketju on tarkoitettu aloitusviestin mukaan jokerihenkisille, missä voi "purkaa tuntojaan oman jengin toiminnasta". Eihän se tietysti tarkoita, että tänne olisi kielletty muiden jengien kannattajia kirjoittamasta, mutta onhan se nyt täysin idioottimaista tulla esim. ässäfanina tähän ketjuun itkemään "mielipiteen oikeuden" karsimisesta tai "rinkirunkkaamisesta". Porilainen umpityhmyys jaksaa kyllä oikeasti tälläkin palstalla hämmästyttää kerta toisensa jälkeen.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä on myös Jatkoajan Jokeriosio ja esim. tämä kyseinen jokeriosion ketju on tarkoitettu aloitusviestin mukaan jokerihenkisille, missä voi "purkaa tuntojaan oman jengin toiminnasta".

Ja Jokeriosio tarkoittaa sitä, että tässä osiossa keskustellaan Jokereihin liittyvistä asioista, ei sitä että siitä saavat keskustella vain tietyt henkilöt. Puhumattakaan siitä, että nuo henkilöt itse määrittelevät, ketkä saavat osallistua keskusteluun ja ketkä eivät. Ja tämä koskee kaikkia ketjua, myös niitä, missä yritetään jo otsakkeessa määritellä, kuka ei saa osallistua keskusteluun ja kuka ei.

Jos haluatte hymistellä ihan keskenänne, perustakaa oma foorumi ja varmistakaa tiukalla valinnalla, että yksikään janari ei pääse keskinäistä hymistelyänne pilaamaan.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toivottavasti mulla on kuitenkin aikanaan (kesällä/syksyllä 2014?) "oikeus" kirjoittaa tuntemuksiani Jokereiden KHL-taipaleesta Jatkoajan keskustelupalstalle, kunhan ensin ollaan perustettu oma KHL-osio, jonne tullee myös erillinen Jokerit-osio.

En todellakaan tarkoittanut sinua aiemmalla viestilläni. Päinvastoin, toit uutta näkökulmaa ja infoa keskusteluun. Minulla ei ole mitään sitä vastaan että muutkin kuin Jokerifanit kirjoittavat tänne Jokeripuolelle. Varsinkaan tällaisessa tilanteessa joka vaikuttaa vähintäänkin välillisesti todella suuressa määrin kaikkiin muihin SM-liiga joukkueisiin.

Minua harmittaa kun tällä hetkellä jokainen Jokerialueen ketju menee aiheesta riippumatta ihan puuroksi kun joku tulee sinne provoilemaan ja ryssittelemään ja sitten joku meikäläinen tarttuu koukkuun. Pian koko ketju on lukukelvotonta nokittelua ilman mitään aiheeseen liittyvää. Aiempaa viestiäni lainatakseni: "...veijareiden purkaessa pahaa oloaan kaikkiin ketjuihin aiheesta riippumatta". Tämä oli ainakin itselle niin iso kakku nieltäväksi, ettei se vieläkään ole ihan kokonaan nielty ja olisi mukava pystyä keskustelemaan asioista rakentavasti ja ilman provoja. Tällä hetkellä se ei onnistu.

Mutta hyvä herra Kettu, odotan mielenkiinnolla näkemyksiäsi Jokereista KHLlässä. Sitä ennenkin olet hyvin tervetullut ja piristävä lisä tälle palstalle. Oman kokemuksen mukaan Jokeriosiossa arvostetaan hyviä kirjoittajia riippumatta suosikkijoukkueesta. Esim. JHagin näkemykset ovat aina mielenkiintoista luettavaa. Myös omat sillisalaatinsuoltajat saavat helposti pyyhkeitä jos tarpeeksi tökkii omaa kusiaispesää ilman sisältöä.
 
Viimeksi muokattu:

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Ja Jokeriosio tarkoittaa sitä, että tässä osiossa keskustellaan Jokereihin liittyvistä asioista, ei sitä että siitä saavat keskustella vain tietyt henkilöt. Puhumattakaan siitä, että nuo henkilöt itse määrittelevät, ketkä saavat osallistua keskusteluun ja ketkä eivät. Ja tämä koskee kaikkia ketjua, myös niitä, missä yritetään jo otsakkeessa määritellä, kuka ei saa osallistua keskusteluun ja kuka ei.

En minä voi myöskään kieltää sinua hyppäämästä mereen kenkä suussa, mutta tämän ketjun tarkoitus ei ole kehoittaa sinua hyppäämään mereen kenkä suussa. Tämän ketjun tarkoitus on ihan selvästi ja spesifisti tarjota jokerihenkiselle Jatkoajan keskustelupalstan vitutusketju jostain Jokereihin liittyvästä vitutuksen aiheesta. Internetforumeilla on tapana edes yrittää noudattaa ketjujen aihetta, jotta palstan lukeminen olisi miellyttävämpää.

Esim. tällä hetkellä minua vituttaa, että koen tarpeelliseksi vääntää rautalangasta ulkopuolisille imbesilleille internetforumien ketjujen käyttötarkoitusta Jatkoajan jokeriosiossa. Se on siis etäisesti Jokereihin liittyvää vitutusta jokerikannattajalta ja siksi tämä teksti kuuluu tähän ketjuun.


Isaksson kirjoitti:
Jos haluatte hymistellä ihan keskenänne, perustakaa oma foorumi ja varmistakaa tiukalla valinnalla, että yksikään janari ei pääse keskinäistä hymistelyänne pilaamaan.

Jatkoajan Jokeriosio riittää ainakin minulle Jokerifoorumiksi, enkä kaipaa mitään hymistelyforumia. Kyllä sinulta varmasti sitten erikseen kysytään, jos joku tarvitsee neuvojasi uuden palstan perustamisessa.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
No otetaan vittu samalla Kimmo Kuhtakin Janne Lahden tilalle ja Lundell mv-koutsiksi, ko eihän Ketterer mitään osaa, perkele!
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Ruudun Jokerisopimuksen pystyi aikanaan sulattamaan jopa melko nopeasti, mutta nyt on kieltämättä sellainen fiilis että Karalahden takia Jokereiden seuraaminen jää vähäisemmäksi alkavalla kaudella.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Jere Karalahti, Hjalliksen puheet ja jatkoajan otsikointi, sanonko mä minne sen "kaappauksen" voi tunkea? Miksi vitussa pitää tarkoituksella pilata jäähyväiskausi liigassa, miksi?!? Fanien mielipide Jerestä on aivan varmasti tiedossa toimistolla eikä reaktio voi tulla yllätyksenä niin miksi silti tehdään näin? Eikö tapaus Nielikkä opettanut mitään? VITTU kun vituttaa tällainen perseily.
 

ss74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jokerit FC
Vittu, että osaa vituttaa. Mikäli Kamalahden soppari uutinen pitää paikkaansa on kannattajille järjestetty niin "kuivana kakkoseen" elämys ettei mitään rajaa.
 

Tuoppi

Jäsen
Kyllä tää alkaa mun osalta olla oikeesti ohi eikä vain KHL-vitutuksen aiheuttamaa raivoamista. Jos joukkueenjohto on oikeesti sitä mieltä että viimeiselle SM-liiga kaudelle jo täysi pakisto tarvitsee Karalahden kaltaista pesunkestävää IFK-peluria (SE LEIMA EI TÄSSÄ TAPAUKSESSA KATOA MIHINKÄÄN) niin kyllä se osoittaa jo sen verran käsittämätöntä välinpitämättömyyttä faneja kohtaan että ei enää hirveesti nappaa olla mukana tässä hommassa.

Tulevan kauden kausari on jo maksettu ja tullut. En sitä enää lähde palauttamaan tai saksimaan mutta fiilikset on nollassa ja Karalahti ei tältä suunnalta kannustusta saa.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä on mieli maassa. En olisi kuuna päivänä uskonut, että Jere Jokereissa kurvailee. En uskonut/halunnut uskoa näitä Karalahti huhuja todeksi. Tämä on murheen päivä. Ei vaan pysty ymmärtämään. Miksi? Mikä tarve meillä on Karalahdelle? Häpeä Hjallis! Hävetkää koko Jokeriorganisaatio! Tärvelette näillä siirroilla vielä jäähyväiskauden liigassa. Tähän tahtiin, kun jatketaan ei tarvitse Hjallikseen itkeä mediassa, miksi Jokerit ei vedä yleisöä! Ne tekee sen aivan itse!
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Tähän tahtiin, kun jatketaan ei tarvitse Hjallikseen itkeä mediassa, miksi Jokerit ei vedä yleisöä! Ne tekee sen aivan itse!
Jos joku on varma niin se, että Jokerit vetää tulevallakin kaudella yleisöä helvetisti ja Talviklassikon takia katsojakeskiarvokin varmasti paranee vuoden takaisesta ellei ne pelaa ihan päin helvettiä.

Jereä ei silti tarvittaisi, vaikka tuokin näkyvyyttä ja mielenkiintoa joukkueen ympärille. Harmittaa niiden puolesta joille tämä on iso pala nieltäväksi.
 

Papa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, FC Bayern
Kyllä tää alkaa mun osalta olla oikeesti ohi eikä vain KHL-vitutuksen aiheuttamaa raivoamista. Jos joukkueenjohto on oikeesti sitä mieltä että viimeiselle SM-liiga kaudelle jo täysi pakisto tarvitsee Karalahden kaltaista pesunkestävää IFK-peluria (SE LEIMA EI TÄSSÄ TAPAUKSESSA KATOA MIHINKÄÄN) niin kyllä se osoittaa jo sen verran käsittämätöntä välinpitämättömyyttä faneja kohtaan että ei enää hirveesti nappaa olla mukana tässä hommassa.

Tulevan kauden kausari on jo maksettu ja tullut. En sitä enää lähde palauttamaan tai saksimaan mutta fiilikset on nollassa ja Karalahti ei tältä suunnalta kannustusta saa.

Amen!!!

Olisipa KHL- ja Karalahti tieto tullut ennen ensi kauden kausarin uusimista niiin oisin jättänyt kausarini uusimatta. Nyt runkosarja käydään katselemassa mutta playoffkausaria en tule enää hankkimaan.

-Papa-
 

sininen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Amen!!!

Olisipa KHL- ja Karalahti tieto tullut ennen ensi kauden kausarin uusimista niiin oisin jättänyt kausarini uusimatta.

Kyllä ottaa täälläkin pannuun, että kausari on tullut jo hankittua ensi kaudelle. Olisi jäänyt todellakin tekemättä, jos olisi ollut tiedossa KHL- ja Karalahti-kuviot.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Amen!!!

Olisipa KHL- ja Karalahti tieto tullut ennen ensi kauden kausarin uusimista niiin oisin jättänyt kausarini uusimatta. Nyt runkosarja käydään katselemassa mutta playoffkausaria en tule enää hankkimaan.

-Papa-

Ihan mielenkiinnosta. Miksi Jokerit kuoli sigusi mukaan viime kesänä?

__________________
"Life is hard, then you die !

RIP Jokerit 28.6.2012"


Vituttaa ettei kausi ala vielä pitkään aikaan. Voisi keskittyä peliin eikä kaikkeen tähän myllerrykseen.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Siis vittu mitä ininää... Joo kyllä mä ymmärrän että muitakin mahdollisesti vituttaa, mutta se, että ollaan hylkäämässä omaa joukkuetta YHDEN (1) pelaajan takia. Nostetaan joku "naapuri-julli-narkomaani-paska-huora-pelle-kusipää-sekopää-miksi-ikinä-kutsuttekaan" oman seuran yläpuolelle. Asia olisi tottakai eri jos koko seura koostuisi näistä pelaajista, mutta Jere on tällä hetkellä ainut HIFK-profiloitunut pelaaja Jokereissa. Ei tuota leimaa saa pois, ei; ainakaan Jokerifanin silmissä. Uskon, että monet maakunnissa ihmettelee joidenkin Jokerifanien asennetta, mutta ei ne ole kokeneet samanlaista rivarlyä kuin me. Ja vielä Jere...

Lopettakaa nillittäminen jostain vitun kausareistanne ja menkää palauttamaan ne tai antakaa vaikka sokeille lapsille joululahjaksi. Vituttaa saa, ja kuuluukin, mutta ei tässä nyt herrantähden olla omaa rakasta seuraa hylkäämässä.

Kuvitelkaa Jergus tekemässä tällainen maali Julleja vastaan talviklassikon viimeisillä hetkillä. Käsi ylös niille, joiden perse repeäisi ja edelleen Jokeripaita olisi häväisty? Entä ne, jotka repeäisivät riemuun?

Tottakai itsekkin pitää hetkisen sulatella tätä siirtoa. En tästä syystä ole tuonne Jere->Jokerit -ketjuun vielä kirjoittanut koska kuviot oman pään sisällä ovat kieltämättä vähän solmussa. Nukutaan nyt yö ja mennään eteenpäin. Josko huomenna saisin kirjoitettua mahdollisimman analyyttisen ja kiihkottoman viestin tästä siirrosta...
 

Papa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, FC Bayern
Ihan mielenkiinnosta. Miksi Jokerit kuoli sigusi mukaan viime kesänä?

__________________
"Life is hard, then you die !

RIP Jokerit 28.6.2012"


Vituttaa ettei kausi ala vielä pitkään aikaan. Voisi keskittyä peliin eikä kaikkeen tähän myllerrykseen.

Näin se menee. Pakko iskeä kirjotus-/näppäilyvirheeseen kun ei enää muuhun pysty. Mulle Jokerit on ollut SE joukkue vuodesta 1978 ja valitettavasti Hjalliksen ilmoitus KHLään menosta tappoi minulta fiiliksen. Ehkä en sit ole oikea fani. Parempi ehkä vaan astua sivuun ja antaa oikeiden fanien jatkaa tästä. Kiitos ja näkemiin.

-Papa-
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool

En tiedä minkä ikäinen olet ja kuinka kauan ole Jokereita kannattanut, mutta anteeksi nyt vaan: Toi sun viestisi on melkoista shaissea.

Aito Jokerisydän tai IFK-sydän kapinoi aidosti tällaista paskaa vastaan... En väheksy faniuttasi, mutta kyllä pahasti käryää siltä, että et ihan kartalla ole siitä,
mitä tapahtuu.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näin se menee. Pakko iskeä kirjotus-/näppäilyvirheeseen kun ei enää muuhun pysty. Mulle Jokerit on ollut SE joukkue vuodesta 1978 ja valitettavasti Hjalliksen ilmoitus KHLään menosta tappoi minulta fiiliksen. Ehkä en sit ole oikea fani. Parempi ehkä vaan astua sivuun ja antaa oikeiden fanien jatkaa tästä. Kiitos ja näkemiin.

-Papa-

Ei se ollut tarkoitettu piruiluksi. Ajattelinkin että tarkoitit ehkä KHLlää, mutta tässä kesäkiireissä muista päivämääriä ja aloin miettimään ketä sainattiin viime kesänä ja olikos siellä jotain ihme koomailua. Tsemppiä kesään ja toivottavasti sut kuitenkin kannatusjoukoissa nähdään kunhan pahin mylläkkä on ohi. Samassa veneessä tässä ollaan syteen tai Venäjälle.
 

Papa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, FC Bayern
Ei se ollut tarkoitettu piruiluksi. Ajattelinkin että tarkoitit ehkä KHLlää, mutta tässä kesäkiireissä muista päivämääriä ja aloin miettimään ketä sainattiin viime kesänä ja olikos siellä jotain ihme koomailua. Tsemppiä kesään ja toivottavasti sut kuitenkin kannatusjoukoissa nähdään kunhan pahin mylläkkä on ohi. Samassa veneessä tässä ollaan syteen tai Venäjälle.

Ok, rauhaa sinnekin. Ei vaan voi vanha enää sulattaa näitä juttuja. Tunteet liikaa pinnassa. Sorry. Syksyllä vielä yksi kausi liigaa ja sit ..........

-Papa-
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös