Piti laittaa tämä tuonne SM-liiga ja Jokerit 2013-2014 -ketjuun, mutta laitetaanpa tänne, kun tämä sopinee tähän paremmin:
Joopajoo. Niinkuin kaikki tätä olisivat halunneet. Potkitaan Jokerit ja fanit pihalle, mulkkuja ne on! Tällaisen vanhassa vara parempi -kannattajan, joka olisi mieluusti pysynyt SM-liigassa, on aika vaikea suhtautua tällä hetkellä tähän tilanteeseen.
Siirtyminen KHL:ään -> toistaiseksi vituttaa
Ei enää SM-liigaa ensi kaudellakaan? -> vituttaa
Jokapäiväiset negatiiviset uutiset mediassa -> vituttaa
"Kansan tuomio": Tällä hetkellä 93% vastanneista karkottaisi Jokerit SM-liigasta. -> vituttaa
Onko nyt vittu liikaa vaadittu, että normaali SM-liigasta pitävä fani saisi vielä edes kauden verran seurata omaa joukkuettaan kotoisessa liigassa?! Helppo huudella vieraista pöydistä, kun ei osu oman joukkueen kohdalle. Ja mun mielestä turha väittää että vain SM-liigan etuja mietitään. Kuinkakohan monelle noista 93 %:sta tämä on ollut muuta kuin henkilökohtaista?
Mä en henkilökohtaisesti ole tätä KHL-siirtoa pyytänyt. En ole myöskään sitä mieltä, että onpas kiva kun Jokereita vihataan. Tavallinen fani joutuu silti tästä kaikesta maksamaan.
Mun tekee mieli huutaa VITTUA, PERKELETTÄ ja SAATANAA!