Nyt vituttaa!

  • 3 009 892
  • 11 368

Huopis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, Detroitin jengit, Puotinkylän Valtti
Niinköhän tätä vierailua on Jokerien toimiston kautta sovittu. En pitäisi mahdottomana, että Väänänen on suoraan kontaktoitu ja ohjelmaan pyydetty.
Mun on myös erittäin vaikea uskoa, että siellä voisi media/viestintätiimi olla niin pihalla, että ei näe tässä ongelmia. Toisaalta tuonne on tosiaan Väänäsen lisäksi menossa Auvinen, joka on ollut viime viikkoina julkisuudessa Jokereiden pelaajiston edustajana enemmänkin. Vaikka tietty onhan Aleksi Severinkin DM:n voinut livahtaa.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Denver Broncos & Colorado Avalanche
Ei todellakaan yhteenkään Valavuoreen millään tavalla liittyvään juttuun mukaan yhtäkään Jokeria. Etenkin Väänäsen mukanaolo toisi hänen ohjelmalleen uskottavuutta ja olisi siten osaltaan edesauttamassa hänen muunkin sanomansa muuttumista ”salonkikelpoiseksi” suuren yleisön mielissä.

Puhumattakaan siitä, että Jokereiden siivellä hän saisi varmasti paljon aivan uusia kuulijoita ja lukijoita jutuilleen. Näin ollen Jokerit olisi käytännössä suoraan syyllinen Valavuoren ihmisvihamielisen sanoman levittämiseen. Mihinkään tällaiseen ei yksinkertaisesti ole varaa ja minäkään en tule tällaisessa touhussa mukana olevan joukkueen tukena seisomaan.

Kiitos kaikille teille, jotka olette toimistoon jo olleet yhteydessä. Toivotaan, että järki voittaa.
 

Huopis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, Detroitin jengit, Puotinkylän Valtti
Toivottavasti siitä syystä että uusien vieraiden etsintä käy kuumana.

Toivon todella myös näin.

Tää tekee kyllä hieman alakuloiseksi. Mun yhden hyvän frendin teini-ikäinen tytär on transnuori, jonka yksi suurimmista idoleista sattuu olemaan Ossi Väänänen. Sillä on iät ja ajat ollut läppärin taustakuvana Ossin kanssa joskus 10+ vuotta sitten ottamansa selfie, on Ossin pelipaitaa jne. Toivon todella, ettei sille osu silmään esikuvansa vierailu transvihamielistä propagandaa aktiivisesti levittävän Valavuoren ohjelmassa. Fiksu nuorihan se on, ja varmasti ymmärtää kupletin juonen, mutta saattaisi se mielen matalaksi vetää.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Kun paljon duunataan, niin joskus sattuu stipluja. Tää valavuorilive on nyt sellanen stiplu, paha stiplu.
Toivottavasti kaikki yhteydet jää tähän yhteen liveen.
Suvaitsemattomuutta ja ennakkoluuloja ei saisi yhdistää Jokereihin.
Jokerit ei tarvitse Valavuorta.
Eihän Ossi nyt oikeasti ole siellä?

Samalle listalle Hjalliksen, Kurrin ja Rotan kanssa. Vittu mitä paskaa.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Eihän Ossi nyt oikeasti ole siellä?

Samalle listalle Hjalliksen, Kurrin ja Rotan kanssa. Vittu mitä paskaa.
No nyt ehkä vähän jarrua. En nyt sentään yhdestä erehdyksestä samalle listalle noiden "herrojen" kanssa laittaisi.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Tappio tietenkin harmittaa, mutta enemmän minua vituttaa tuo tyyli. Ihan hyvä, että joukkueessa käydään vähän palaveria siitä, miten peleihin tullaan ettei tarvitse kuunnella erätaukohaastattelussa kuinka peleihin ei tarvitse niin paljoa ladata. Jos itseäni melkein hävettää tuollainen niin toivottavasti joukkue häpeää esitystään

Huomenna ei saa tämä toistua, kun toivottavasti viimeistään nyt oppivat, ettei peleihin tulla takki auki pää täynnä kusta vain pellailemaan vaan joka ilta annetaan 110 prosenttia.
 

Huopis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, Detroitin jengit, Puotinkylän Valtti
En tiedä onko vitutus ketjun kamaa, mutta en muista edes milloin olisi tappio viimeksi tuntunut tältä. Ai että tuntuu hyvältä että tunne on takaisin,mutta huomenna ollaan toivottavasti eri asenteella liikenteessä.
Sama, saattaisi periaatteessa mennä posiketjuunkin, että tappio hiipi ihan aidosti ihon alle. KooVee-peli tähän mennessä ainoa Mesti-matsi, jonka olen missannut, joten tuli nyt ekaa kertaa todistettua tappiomatsi uuden tulemisen aikana. Naiivisti ajattelin, että ei mulle tällä kaudella niin väliä, voitetaanko vai hävitäänkö, tärkeintä on buumi, yhteisö, fiilis ja Jokerit. Mut ei, ei pantteri pilkuistaan pääse, häviäminen ei oo kliffaa ja nyt ottaa kuulaan. Huomenna uusi yritys!
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämäkin vielä.

Nyt vituttaa.

Onneksi on kaljaa.
Onneksi on kaljaa. Karsea vkloppu penkkiurheilun saralla.
Uutta matoa koukkuun, onneksi sijoituksella ei ole mitään väliä tällä kaudella.

Toki tämä huikea buumi voi lopahtaa ns. tuularien osalta, jos jengi jatkaa pelaamista tällä tavalla. Kukaan ei kuitenkaan halutonta paskaa kovin kauan jaksa Mestiksessä katsella, poislukien hc-fanit.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Jvg

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Toki tämä huikea buumi voi lopahtaa ns. tuularien osalta, jos jengi jatkaa pelaamista tällä tavalla. Kukaan ei kuitenkaan halutonta paskaa kovin kauan jaksa Mestiksessä katsella, poislukien hc-fanit.
Tämä varmasti tiedostetaan johtoportaassa ja vaikka itse HC-kannattajana olen paikalla jokaisessa kotimatsissa, mihin aikataulut vain antavat myöten, tuulariosasto ei jaksa jatkuvasti häviäjää joukkuetta katsoa.

Tätä tää penkkiurheilu tietty toki on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös