Klo 21 taitaa alkaa.Ei ole Jokereista kuulunut mitään? Monelta tuo paska alkaa?
Ossilta käsittämättömän nopeasti todellinen riman alitus.
Klo 21 taitaa alkaa.Ei ole Jokereista kuulunut mitään? Monelta tuo paska alkaa?
Ossilta käsittämättömän nopeasti todellinen riman alitus.
Alkaakin myöhässä eli 21.30 aikoihin.Klo 21 taitaa alkaa.
Toivottavasti siitä syystä että uusien vieraiden etsintä käy kuumana.Alkaakin myöhässä eli 21.30 aikoihin.
Golf-kentällä hitaampia pelaajia edessä kuulemma.Toivottavasti siitä syystä että uusien vieraiden etsintä käy kuumana.
Toivottavasti siitä syystä että uusien vieraiden etsintä käy kuumana.
Eihän Ossi nyt oikeasti ole siellä?Kun paljon duunataan, niin joskus sattuu stipluja. Tää valavuorilive on nyt sellanen stiplu, paha stiplu.
Toivottavasti kaikki yhteydet jää tähän yhteen liveen.
Suvaitsemattomuutta ja ennakkoluuloja ei saisi yhdistää Jokereihin.
Jokerit ei tarvitse Valavuorta.
No nyt ehkä vähän jarrua. En nyt sentään yhdestä erehdyksestä samalle listalle noiden "herrojen" kanssa laittaisi.Eihän Ossi nyt oikeasti ole siellä?
Samalle listalle Hjalliksen, Kurrin ja Rotan kanssa. Vittu mitä paskaa.
Sama, saattaisi periaatteessa mennä posiketjuunkin, että tappio hiipi ihan aidosti ihon alle. KooVee-peli tähän mennessä ainoa Mesti-matsi, jonka olen missannut, joten tuli nyt ekaa kertaa todistettua tappiomatsi uuden tulemisen aikana. Naiivisti ajattelin, että ei mulle tällä kaudella niin väliä, voitetaanko vai hävitäänkö, tärkeintä on buumi, yhteisö, fiilis ja Jokerit. Mut ei, ei pantteri pilkuistaan pääse, häviäminen ei oo kliffaa ja nyt ottaa kuulaan. Huomenna uusi yritys!En tiedä onko vitutus ketjun kamaa, mutta en muista edes milloin olisi tappio viimeksi tuntunut tältä. Ai että tuntuu hyvältä että tunne on takaisin,mutta huomenna ollaan toivottavasti eri asenteella liikenteessä.
Tämäkin vielä.Kaiken kruunuksi Huuhkajat ottavat Slovenialta pataan. Musta viikonloppu.
Onneksi on kaljaa. Karsea vkloppu penkkiurheilun saralla.Tämäkin vielä.
Nyt vituttaa.
Onneksi on kaljaa.
Tämä varmasti tiedostetaan johtoportaassa ja vaikka itse HC-kannattajana olen paikalla jokaisessa kotimatsissa, mihin aikataulut vain antavat myöten, tuulariosasto ei jaksa jatkuvasti häviäjää joukkuetta katsoa.Toki tämä huikea buumi voi lopahtaa ns. tuularien osalta, jos jengi jatkaa pelaamista tällä tavalla. Kukaan ei kuitenkaan halutonta paskaa kovin kauan jaksa Mestiksessä katsella, poislukien hc-fanit.
En myönnä olevani taikauskoinen, mutta kävi tämä myös mielessä, että Velaksi Valevuori-show:n jälkeenhän pistetili on pyöreä nolla.Vituttaa. Väänänen käy velaksin livessä haastateltavana, nii sen jälkeen peli sekaisin ku Haminan kaupunki
Näin se midaksen kosketus toimii.Vituttaa. Väänänen käy velaksin livessä haastateltavana, nii sen jälkeen peli sekaisin ku Haminan kaupunki