"mÄ oOn *iTuN kOvA jÄtKä, EhEhee"Miksi?
"mÄ oOn *iTuN kOvA jÄtKä, EhEhee"Miksi?
Ehdottomasti onKolikoidenheittäjäsoihduttajat hienoja faneja?
Ei kyllä yllätä suosikkijoukkue sitten yhtään. Potkupallojanarit tuo vähän "keskieurooppalaista oikeinkannattamista" Suomeen. Lutuuria.Ehdottomasti on
Sä oot kyllä pelle. Antamassa porttikieltoa hyville faneille jotka sattuivat olemaan tunkio aikana mukana, mutta idiooteista jotka soihduttaa/nakkelee kolikoita jäälle niin löytyy sympatiaa ja ihmetellään, että miksi täälä tuollaista toimintaa kritisoidaan.Vituttaa hienoista kannattajista valittajat
Vaikka käyttäytymisellään aiheuttaa potentiaalisia vaaratilanteita omalle sekä vastustajan joukkueelle, keskeyttää otteluita ja pilaa pahimmillaan oman jengin keskittymisen? Erikoinen mielipide, mutta mikäs siinä.Ehdottomasti on
Sairasta, ei mulla muuta. Sairasta!Ehdottomasti on
Skenepisteitä vaan sataa!Ja näin, Jokerifanit pääsi taas kerran ihan valtakunnan mediaan asti. "Mutta kun yksittäinen vaan perseilee, niin turha yleistää koko porukkaa". Noniin, mutta mediaan se menee Jokerifaneina ja suuren yleisön tietoisuuteen se menee Jokerifaneina.
Kaikki näkyvyys on positiivista. Vai miten se meni. Reppanat.
Haukut meitä ja olet haluamassa meitä pois seuran kannattajista, mutta itse et välitä paskaakaan tästä seurasta tai sen pelaajista kun kannatat sitä, että omien pelaajien turvallisuus vaarantuu ja peli menee sekaisin. Onnea. Olet oikea kannattaja ja me ei olla.Ehdottomasti on
Inferno taitaa olla jullien porukkaa.Oliks nää mustahuppariset nyt tämä Inferno-ryhmä vai mites tämä menikään?
Noiden hölmöjen takia Klubipääty on suljettu kahdessa ensimmäisessä ottelussa. Taisi olla europeleissä sama. En yhtään ihmettele kaverin kommentteja.Ei kyllä yllätä suosikkijoukkue sitten yhtään. Potkupallojanarit tuo vähän "keskieurooppalaista oikeinkannattamista" Suomeen. Lutuuria.
Sama tullut vastaan. Seura menettää tuloja omien takia ja kaikkea muuta kivaa ja tämä kaveri vielä puolustaa näitä. Kaikilla ei pääse inkkarit samaan kanoottiin.Noiden hölmöjen takia Klubipääty on suljettu kahdessa ensimmäisessä ottelussa. Taisi olla europeleissä sama. En yhtään ihmettele kaverin kommentteja.
Ehkä motiivina on että sais EPn kiinni myös muutamaksi peliksi ensi kaudella, se on sitä todellista lutuuria?Noiden hölmöjen takia Klubipääty on suljettu kahdessa ensimmäisessä ottelussa. Taisi olla europeleissä sama. En yhtään ihmettele kaverin kommentteja.
Mutta joku järki touhussa on oltava.Huhhuh aika kovaa palautetta tulee. No ei siinä, kaikilla on oikeus mielipiteisiinsä. Itse näen, että rapatessa roiskuu, ja hienoa, että Jokereilla on intohimoisia kannattajia.
Vitsi - sata kilsaa - sinä?Inferno taitaa olla jullien porukkaa.
Intohimoa voi näyttää miljoonilla muilla tavoilla joilla ei ole fyysisesti katsojille/pelaajille haittaa, mutta sinähän et tätä näe kuin vain ja ainoastaan oman vinoutuneen napasi.Huhhuh aika kovaa palautetta tulee. No ei siinä, kaikilla on oikeus mielipiteisiinsä. Itse näen, että rapatessa roiskuu, ja hienoa, että Jokereilla on intohimoisia kannattajia.
En mäkään näistä sen enempää tiedä, joskus kuullut vaan.Vitsi - sata kilsaa - sinä?
Mää taidan pidättää itselläni oikeudet sekoittaa näiden urpoilevien jonneporukoiden hienot nimet myös tulevaisuudessa. Ihan kiusallani.
Ignore-lista, täältä tullaan, huusi mestari.Täällä siis antaa kolikon heittäjille siimaa jantteri, jonka suosikkijoukkue on HJK. Mun ironiamittari löi punaiselle.