massaonvoimaa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Sarkasmi on vaikea laji.Amen to that brother from another mother
Sarkasmi on vaikea laji.Amen to that brother from another mother
Näyttää olevan todellakin, ja ei, en puhu itsestäniSarkasmi on vaikea laji.
Yleinen negatiivisuus tässä osiossa. Ollaan 20ottelun pisteputkessa ja millon mistäkin itketään. Itketään vasta sit keväällä Levillä.
Niin. Täältä ilmoittautuu "kriitikko". Suhtautuminen peliin tulee nähdäkseni olla kriittistä jotta se pysyy rehellisenä. Tämä on ehkä(?) seuran historian tärkein kausi ja useammin ja useammin sattuu katsoa, kun joukkue pelaa ottelusta toiseen totaalisesti tukehtuneilla sylintereillä.No tämä. Eniten tehtyjä maaleja, YLIVOIMAISESTI vähiten päästettyjä, 15pst kaula sarjataulukossa (18pst rästipelin jälkeen), 9 pelin voittoputki, 20 pelin pisteputki.
Kyllähän tässä on syytä negatiivisuuteen…
Se kun on vähän myöhäistä siinä vaiheessa, kun paska on jo housussa.Itketään vasta sit keväällä Levillä.
Kai siellä voi mestaruus mitali kaulassakin itkeä? Viime tiedon mukaan Jormakka ei ollut vielä rosterissa.Se kun on vähän myöhäistä siinä vaiheessa, kun paska on jo housussa.
Tää häviämiseen rutinoitunut organisaatio voittaa vihdoin suurimman osan peleistään. Mutku mä en oo tottunut siihen... vituttaa koko organisaatio ja tää ei riitä mihinkään eikä tule riittämään varsinkaan keväällä. Voitettaispa paremmin
Niinpä. Voitettaispa paremmin. Tänään ainoastaan Sisun nappipeli toi bojot. Ei pleijareissa voida toivoa että veskari ottaa pari läpiajoa tokassa erässä ja sitten pistetään tuurilla yksi sisään. IPKn oli pakko avata peliään kun saatiin se yksi ja siitä Pihlströmin ja Filppulan yksilösuorituksilla toinen. Kolmas sitten tyhjiin. Eli käytännössä maalin peli.
Tällaisella tavalla väitän että IPK voittaisi viisi peliä kymmenestä. Ehkä kuusi ja sitten oltaisiin ulkona.
Itse en välitä viihdearvosta tällä kaudella, mutta marginaalit eivät saa olla näin pienet. Pelin jälkeen haastattelussa IPK valmentaja sanoi suoraan että tästä saatiin tosi hyvin materiaalia josta opetella miten Jokerit voitetaan. Jos nyt tuudittaudutaan siihen että "voitettiin se riittää" niin ei varmasti riitä keväällä. Siellä on varsinkin YV ja hyökkääminen aivan keskeneräisiä. Siitä pitää ja saa sanoa ja vaatia parempaa vaikka se jonkun mielestä näyttäytyisikin negailuna ja hyvän fiiliksen tappajana.
Jengin täytyy oppia voittamaan paremmin ja nopeasti.
Ei sellasta peliä voi myöskään harjotella mitä Jukurit tulee mahollisesti karsinnoissa tarjoomaanTää palsta ei petä koskaan. :D Et sä voi sanoa noin, ollaan 20 pelin pisteputkessa.
Kaikkinensa oikeasti todella hyvin kiteytetty. Mä en itse varsinaisesti ole huolissani siitä, etteikö me klaarattaisi Mestistä tänä vuonna. Mä en näe, että IPK voittaisi meitä missään sarjassa just nyt, mutta ne karsinnat. Ei tolla pelillä voiteta sadasta kerrasta kertaakaan niitä karsintoja. Oli siellä vastassa kuka vaan.
Eihän meidän tarvitse harjoitella Jukureiden peliä, vaan omaa peliä, joka on sanalla sanoen tietyillä osa-alueilla täysin ala-arvoista. Ne osa-alueet tällä hetkellä ovat järjestyksessä avauspelaaminen, ylivoima ja hyökkäysalueen hyökkäyspelaaminen.Ei sellasta peliä voi myöskään harjotella mitä Jukurit tulee mahollisesti karsinnoissa tarjoomaan
Oon ihan samaa mieltä et noi osa-alueet ei toimi. Mut vaikka toimis niin mistä tietäsit et toimis Jukureita vastaan? Musta kaikista tärkeintä on, että meidän maali on tilkitty ihan täysin. Ne maalit tulee pleijareissa muutenki jonku vaihtopelaajan perseen kautta. Liian filosofista, alkaa itteäki nukuttaaEihän meidän tarvitse harjoitella Jukureiden peliä, vaan omaa peliä, joka on sanalla sanoen tietyillä osa-alueilla täysin ala-arvoista. Ne osa-alueet tällä hetkellä ovat järjestyksessä avauspelaaminen, ylivoima ja hyökkäysalueen hyökkäyspelaaminen.