Nyt vituttaa!

• 3 173 123
  • 12 135

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Ihan paskaa tuollaiset älypäät. Voin vain kuvitella millainen kyrpä olisi otsassa, jos kuuluisi aktiivina siihen teidän asialliseen faniryhmään.

Suurin osa ympäri Suomen toki tajuaa, että nuo jauhopäät ovat vain pieni marginaali, mutta kaikki eivät. Väsyksiin asti olen minäkin saanut noita käsityksiä oikoa.

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Täällä siis antaa kolikon heittäjille siimaa jantteri, jonka suosikkijoukkue on HJK. Mun ironiamittari löi punaiselle.
Noissa skeneporukoissa ei paljoa lajirajoja tunneta, kunhan vain saa pisteitä. Heitän esimerkkinä Liigan puolelta erään pelin, missä piti juna pysäyttää Tampereen asemalle ja rauhoittaa tilanne useamman poliisipartion voimin, kun skeneilijät piti omaa kivaa. Lopulta kyseisessä jääkiekkopelissä tämä jo Tampereella pysäytetty porukka lauloi jotain pilkkalaulua HJKlle. En viitsi porukkaa liittää jääkiekko joukkueeseen, kun ilmiselvästi heillä ei ollut motiivina omien tukeminen vieraskaukalossa vaan itsensä esiin tuominen.

hoedown

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kiitti vitusti sinä / te, jotka järjestitte jälleen kerran ihan saatanan nolon shown, tälläkertaa täällä Kokkolassa.

Jonka seurauksena:
1. Todennäköisesti hässäkän takia menetettiin piste. Mut ei se mitään, varaa on.
2. Piti nähdä tapaus, jossa Valtteri Filppula joutuu käydä näyttämässä päätyyn "slow down idiootit".
3. Ei saatu jengiä pelin jälkeen kiittämään kannatauksesta. Ja miksi olisivatkaan kiittäneet.

Ihan vitun noloa.

Suosikkijoukkue
HJK
Haukut meitä ja olet haluamassa meitä pois seuran kannattajista, mutta itse et välitä paskaakaan tästä seurasta tai sen pelaajista kun kannatat sitä, että omien pelaajien turvallisuus vaarantuu ja peli menee sekaisin. Onnea. Olet oikea kannattaja ja me ei olla.
Ihmisiä häiritsee erilaiset asiat. Mua häiritsee vuosien Putinin propagandakoneiston osana oleminen ja sua sit enemmän muut jutut. Ei kai siinä, agree to disagree.

Swindon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kiitti vitusti sinä / te, jotka järjestitte jälleen kerran ihan saatanan nolon shown, tälläkertaa täällä Kokkolassa.

Jonka seurauksena:
1. Todennäköisesti hässäkän takia menetettiin piste. Mut ei se mitään, varaa on.
2. Piti nähdä tapaus, jossa Valtteri Filppula joutuu käydä näyttämässä päätyyn "slow down idiootit".
3. Ei saatu jengiä pelin jälkeen kiittämään kannatauksesta. Ja miksi olisivatkaan kiittäneet.

Ihan vitun noloa.
Ennen näitä reissuja posiketjussa oli lämminhenkisiä viestejä jossa odotettiin että päästään mm. isän kanssa näihin vieraspelihin ja tulee olemaan upea kokemus. Sitten jotkut aivottomat nilliäiset pilaa kaiken. Sydäntä särkevää!!!

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihmisiä häiritsee erilaiset asiat. Mua häiritsee vuosien Putinin propagandakoneiston osana oleminen ja sua sit enemmän muut jutut. Ei kai siinä, agree to disagree.
Kyllä, mua häiritsee enemmän se, että näytetään omalle joukkueelle ja pelaajille persettä, eikä välitetä niistä. Vai onko susta tyylikästä, että joukkueen kapteeni, joka on saatu vastoin kaikkia todennäköisyyksiä kipparoimaan joukkuettamme, joutuu sanomaan kannattajille, että nyt loppuu se hölmöily?

Kiekkonarri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, New Jersey Devils
Sua ei häiritse oman joukkueen kampittaminen eikä mikään muukaan kunhan pääsee larppaamaan "kovaa" ukkoa. Toisinsanoen vitut muista tai vaikkapa joukkueesta.

sininen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ehdottomasti on
Jos nyt oikein muista, niin suosikkijoukkueesi HJK:n kannattajat ovat aiheuttaneet seuralle kuusinumeroisen summan sakkoja kahden viimeisen kauden aikana ja niitä tulee tasaiseen tahtiin sekä UEFAlta että Veikkausliigalta. Lisäksi sekä Veikkausliigassa että UEFA:n alaisissa peleissä on tiedossa katsomon osittaisia sulkemisia alkavalla kaudella samaisen kannattajaspedeilyn takia, mikä lisää sähläämisen taloudellista vaikutusta entisestään. Onko tämä siis hyvää kannattajatoimintaa, että aiheutetaan omalle joukkueelle vahinkoa ja käyttäydytään kuin oltaisia seuraa suurempia?

Tätä samaa ei todellakaan kaivattaisi Jokerien ympärille missään muodossa.

Hockey91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eteläpäädyssä lienee taas ens kerralla joku "Free kolikko-Jykä" lakana. Kuten soihtucasen jälkeenkin. Kaikkea tätä perseilyä ei tee muutama jantteri, vaan isompi ääliöiden kerho. Onneksi kuitenkin vähemmistö.

Vituttaa niin ettei veri kierrä.

(Yllä oleva "Jykä" on random-nimi ja ei viittaa kolikonviskojaan millään tavalla)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy