Nyt vituttaa!

  • 3 006 101
  • 11 368
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos ei nyt itseäni suoranaisesti vituta, mutta hivenen kuitenkin ainakin harmittaa..
Eli, eletään helmikuun alkua ja "normaalisti" keskustelut/huhut kävisivät kuumina tulevista pleijareista, jatkosopimuksista sekä seuraavalla kaudella mukaan tulevista pelaajista.

Nyt perskeles, meillä ei ole mitään!
Ai saakeli, unohdin sen viime viikon "nintendo sopparin" , vielä kun päästäis Stigan kanssa yhteisymmärrykseen..

Välillä tulee mieleen, onko tää amatööritason puuhastelu/kuurupiilo vain joku hieman pidempi jakso Pomo piilossa-sarjasta? Vai mitä V...ua siellä on meneillään?
 

Jara76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Tässä alkaa olla jo tovi vierähtänyt kunnon pleijarikeväistä edes niille, jotka KHL-kelkassa olivat.

Kevät 2022 - Sota juuri ennen R1.
Kevät 2021 - "Ryöstöretkellä" koronakuplassa ja 4-0 laulukuoroon R1.
Kevät 2020 - Korona juuri ennen R2.
Kevät 2019 - R1 laulukuoroon.
Kevät 2018 - R2 laulukuoroon.

Pahoin pelkään, että kevät 2025 taitaa olla aikaisin skenaario kun Jokerit pelaa pudotuspelejä missään. Taustat ehdottomasti kuntoon ennen ensimmäistäkään pudotuspeliottelua, mutta kyllähän sitä jokakeväistä sulamisen tunnetta on ikävä. Joskus vielä.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tässä alkaa olla jo tovi vierähtänyt kunnon pleijarikeväistä edes niille, jotka KHL-kelkassa olivat.

Kevät 2022 - Sota juuri ennen R1.
Kevät 2021 - "Ryöstöretkellä" koronakuplassa ja 4-0 laulukuoroon R1.
Kevät 2020 - Korona juuri ennen R2.
Kevät 2019 - R1 laulukuoroon.
Kevät 2018 - R2 laulukuoroon.

Pahoin pelkään, että kevät 2025 taitaa olla aikaisin skenaario kun Jokerit pelaa pudotuspelejä missään. Taustat ehdottomasti kuntoon ennen ensimmäistäkään pudotuspeliottelua, mutta kyllähän sitä jokakeväistä sulamisen tunnetta on ikävä. Joskus vielä.
Jep. Mestaruuden osalta aletaan puhumaan jo sukupolvikokemuksesta. Sulaminen, se on perinne. Melkein pitää Janeckylle ja Varikselle lyödä putket jalkaan "kerran vielä pojat"-hengessä, että voidaan mestaruudesta puhua jos ja kun Jokerit joskus jossain sarjassa pääsee tulevaisuudessa pelaamaan. Pelaahan se Jagrkin edelleen...
 

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin mutta lasketaanko sitä enää puuhasteluksi jos kukaan ei mitään tee.

Vaikuttaisi että Harkimot pitää Jokereita panttivankina ja se kuka maksaa lunnaat niin pääsee kynäilemään Mestis-hakemusta.
 

Teemu#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa huhut Lepän menosta Hifkiin, kun ehti jo fiilistellä Lepän paluusta Jokereihin.
 

cheap_shot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Jokerit, KäPa, Liverpool
Vituttaa huhut Lepän menosta Hifkiin, kun ehti jo fiilistellä Lepän paluusta Jokereihin.
IFK on tiedustellut Lepistön halukkuutta pelata nordiksella. Sen enempää tämä ei ilmeisesti ole ainakaan vielä edennyt, mutta onko Lepistö liigaan enää ykkösparin pakki? Kärkijoukkueeseen siis, joka HIFK lähtökohtaisesti on.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sen enempää tämä ei ilmeisesti ole ainakaan vielä edennyt, mutta onko Lepistö liigaan enää ykkösparin pakki? Kärkijoukkueeseen siis, joka HIFK lähtökohtaisesti on.
Mites tämä mitään hankintaa estää? Kyseessä on IFK ja joukkueen rakentaa jumppaajaSalmelainen. Siellä voi olla Henri Ikonen ykkösen laidassa ja Niilo Halonen ykköskassarina.
 

cheap_shot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Jokerit, KäPa, Liverpool
Mites tämä mitään hankintaa estää? Kyseessä on IFK ja joukkueen rakentaa jumppaajaSalmelainen. Siellä voi olla Henri Ikonen ykkösen laidassa ja Niilo Halonen ykköskassarina.
Ei estä ei, mutta nimiä ei ole missään sopimuksissa. Ainakaan vielä.
 

gamlagubbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa toivonkipinät ja niiden katoaminen.
Jossain vaiheessa kuviteltiin että mennään Selänteen poppoolla suoraan Liigaan (osa kuvittelee edelleen että oltaisiin menty?), sitten selvisi että onkin Harkimo veturina kunnes ei ollutkaan ja Team Jokerit Oy konkurssissa.
Nyt on Saarni jengeineen puikoissa, mikä miellyttää mutta eihän tässä vieläkään ole aavistustakaan ollaanko Jokerit lätkää pelaamassa lähitulevaisuudessa vai ei.

Oikeastaan missään vaiheessa mistään ei olla viestitty poislukien muutamat lehtihaastattelut. Saarnin ja Väänäsen haastattelut & vastaukset olivat mieluisia, mutta niistäkin jäi vähintään saman verran kysymyksiä auki kun vastauksia tuli.

Tuntuu että aina kun tähän touhuun tulee uskoa, parin viikon päästä tuleekin negatiivista asiaa ja olo että eihän tässä uskallakaan vielä mistään Keravan jäähallista unelmoida.

Tätä tämä on nyt viimeisen vuoden ollut, posina nyt tähän loppuun se että muutaman kuukauden sisällä ainakin tiedetään miten Jokereille kävi ja loppuu tämä veivaaminen.
 
Viimeksi muokattu:

Jvg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mua vituttaa se eniten että jengi on helvetin negatiivisia joka asiasta. Ja että ihan kaikki asiat vituttaa ja piruja maalaillaan seinille pienimmästäkin asiasta. Mä en itse ainakaan usko tämän homman kaatumiseen tällä kertaa. Eiköhän siellä ole jonkinlaista osaamista takana?! Olen seurannut Jokereita 70-luvulta joten parit muuttujat ja käänteet on nähty ja usko on nyt kova tulevaan. Vaikkakin sitten vaan mestikseen! Voi olla että olen väärässä mutta toivottavasti en.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Mua vituttaa se eniten että jengi on helvetin negatiivisia joka asiasta. Ja että ihan kaikki asiat vituttaa ja piruja maalaillaan seinille pienimmästäkin asiasta.
Ei kai se nyt mikään ihme ole. Kaikki mennyt päin vittua pitkän aikaa. Tottakai se vaikuttaa. Ei ole faneilla ollut helppoa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kai se nyt mikään ihme ole. Kaikki mennyt päin vittua pitkän aikaa. Tottakai se vaikuttaa. Ei ole faneilla ollut helppoa.

Joo, raskaita aikoja ollut Jokeri-kannattajilla. Joillakin vuoden, toisilla kymmenen.

Nyt kun tulevaisuus on vihdoin alkanut näyttää valoisalta, niin taas tulee paskaa niskaan. Mä itse koen, että Jokereiden ympärillä on jotain outoa negatiivisyyttä, mitä en osaa tarkasti selittää. Vääriä henkilöitä pyörinyt liikaa Jokereiden ympärillä ja väärillä tarkoitusperillä, ehkä jotenkin näin se menee.

Olin itse muutaman kauden Jokereissa junnupuolella koutsina ja pelaajien laatu sekä harjoittelu oli aivan huippua. Ei ole ihme, että Jokereista on tullut ikäkausimaajoukkueisiin pelaajia liukuhihnalta ja tulee luultavasti jatkossakin. Silti toiminta ei ollut mun silmään sellaista, että kaikki olisi ollut ok. Ilmapiiri oli usein kireä, eikä sellaista me-henkeä syntynyt oikeastaan koskaan. Henkilökemiat sakkasivat ja asiat olisi voinut hoitaa vieläkin paremmin ja laadukkaammin. Tästä vieritän vastuun myös junnupuolesta vastaaville päätoimisille työntekijöille.

Jokerit on kuitenkin brändinä niin iso ja vahva, ettei se kaadu näihin viime päivien vastoinkäymisiinkään, vaikka kaikki menisi nytkin pahimman skenaarion mukaan perseelleen. Jokerit nousisi silti pian taas uudestaan, vaikka pientä viivettä asioiden etenemiseen taas kerran tulisikin. Tuskin nyt kuitenkaan tulee ja uskon, että Jokerit nähdään Mestiksessä jo ensi kaudella suunnitellusti. Ja vaikka ei nähtäisi, niin lähitulevaisuudessa nähdään kuitenkin. Se on pomminvarmaa.

Tämä teksti meni nyt varmaankin väärään ketjuun, koska ei mua siis mikään vituta. Toivon Jokereille pelkästään hyvää junnuista edariin, vaikka tulevina kausina annan kaikkeni, että teemme asiat paremmin kuin he tekevät
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Joo, raskaita aikoja ollut Jokeri-kannattajilla. Joillakin vuoden, toisilla kymmenen.

Nyt kun tulevaisuus on vihdoin alkanut näyttää valoisalta, niin taas tulee paskaa niskaan. Mä itse koen, että Jokereiden ympärillä on jotain outoa negatiivisyyttä, mitä en osaa tarkasti selittää. Vääriä henkilöitä pyörinyt liikaa Jokereiden ympärillä ja väärillä tarkoitusperillä, ehkä jotenkin näin se menee.

Jos omasta puolestani sanoisin, eiköhän se paska Jokerien niskaan ole tullut syystä kymmenen vuotta. Nyt kun tilanne näyttää vihdoin valoisammalta, en ainakaan itse pidä oikeana, että uutta tulemistaan Suomeen suorittavan seuran edellinen pääomistaja ensin oli estämässä Nauravan ratkaisua - jossa oli myös entisiä Jokerien omia ex-junioreita mukana - ja sitten mahdollisesti kippaa taloudelliset vastuut konkurssiin ja veronmaksajien niskaan.

Toivon, että moni muukaan ei pidä mahdollista vastuista pakoilua konkurssin kautta normaalina tai hyväksyttävänä tai sellaisena, että sitä ei voi arvostella.

Saarnin porukkaan on nähdäkseni kaikilla positiivinen kanta. On hienoa, että uuden Jokerien taustalla on mukana Jokerien kasvatteja. Nyt kun Harkimoista (taustalla) on päästy lopullisesti eroon, vaikea nähdä kenellekään kovin suurta vituttamisen aihetta. Se, että palstalla joku aiheesta ihmettelee, miten Saarnin porukka ei saa rekisteröityä Jokerit Helsinkiä oikein useilla yrityksilläkään, on aivan aiheellista ihmettelyä. En käsitä sitä itse negailuna vaan normaalina ja asiallisena pohdintana asiasta, jonka moni palstalainenkin on vetänyt kerralla oikein.

Kun seuraa Liigajoukkueiden keskustelua, positiivista, neutraalia ja negatiivista palautetta tulee kaikissa seuroissa suunnilleen saman verran ehkä yhdellä poikkeuksella. Todellisuudessa J Harkimon poistumisen jälkeen Jokerien palsta menisi heittämällä TOP-3 positiivisuudessaan vaikka täällä muutama näkee vain negatiivisen puolen.
 
Viimeksi muokattu:

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos omasta puolestani sanoisin, eiköhän se paska Jokerien niskaan ole tullut syystä kymmenen vuotta. Nyt kun tilanne näyttää vihdoin valoisammalta, en ainakaan itse pidä oikeana, että uutta tulemistaan Suomeen suorittavan seuran edellinen pääomistaja ensin oli estämässä Nauravan ratkaisua - jossa oli myös entisiä Jokerien omia ex-junioreita mukana - ja sitten mahdollisesti kippaa taloudelliset vastuut konkurssiin ja veronmaksajien niskaan.

Toivon, että moni muukaan ei pidä mahdollista vastuista pakoilua konkurssin kautta normaalina tai hyväksyttävänä tai sellaisena, että sitä ei voi arvostella.
Kyllä. Mitään myyttistä "outoa negatiivisuutta" ei tässä ole taustalla vaan itse aiheutettua. Omilla valinnoilla ja toimilla tai tekemättä jättämisellä.
Saarnin porukkaan on nähdäkseni kaikilla positiivinen kanta. On hienoa, että uuden Jokerien taustalla on mukana Jokerien kasvatteja. Nyt kun Harkimoista (taustalla) on päästy lopullisesti eroon, vaikea nähdä kenellekään kovin suurta vituttamisen aihetta. Se, että palstalla joku aiheesta ihmettelee, miten Saarnin porukka ei saa rekisteröityä Jokerit Helsinkiä oikein useilla yrityksilläkään, on aivan aiheellista ihmettelyä. En käsitä sitä itse negailuna vaan normaalina ja asiallisena pohdintana asiasta, jonka moni palstalainenkin on vetänyt kerralla oikein.
PRH:n osalta, itse sekä yhdistysten että yritysten kanssa kyseisen viraston kanssa asioineena aika yksinkertaisista jutuista kyse. Se, että täällä tuodaan keskusteluun huonoa tuuria on höpinää. Osaamattomuus tulee mieleen ja sen lisäksi se, että taustayhtiön osalta esim. roolit, osoitteet jne ei ole vielä selvillä täysin kirkkaasti ja siksi tiedot ovat puutteellisia. Toki jos kyse osaamattomuudesta niin sitten on aivan aiheellistakin antaa kritiikkiä ja herää kysymys onko siellä se osaaminen taustalla vai ei. Uskotaan, että on.

Itse ketjun otsikon mukaisesti itseä vituttaa edelleen Ry:n valinta hypätä Harkimon kelkkaan. Eikö yhdestä kerrasta Harkimon kanssa todella opittu mitään? Sen takia Jokerit on otsikoissa edelleen negatiivisessa mielessä.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Onhan tämä naurettavuuden huippu kun noita somekanavia ei saada haltuun. Tiedotetaanko päivää ennen sarjan alkua, että hei kausi alkaa huomenna! TERVETULOA!. Vai siinä vaiheessa kun kausi on jo pelattu..

Päin vittua hoidettu asia. Se nyt ei muuksi muutu millään selityksillä.
 

Satanelonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onhan tämä naurettavuuden huippu kun noita somekanavia ei saada haltuun. Tiedotetaanko päivää ennen sarjan alkua, että hei kausi alkaa huomenna! TERVETULOA!. Vai siinä vaiheessa kun kausi on jo pelattu..

Päin vittua hoidettu asia. Se nyt ei muuksi muutu millään selityksillä.
Samaa mieltä. Riittäisi hyvin, että joku seuran edustaja astuisi kameran eteen ja kertoisi edes, miksi ei tiedoteta mitään.

”Olemme iloisia, että sitä ja tätä, kerromme lisää silloin ja tällöin, koska tätä ja tota. Kiitos”

Tämä täysi hiljaisuus on todellista puuhastelua.
 

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
Vaikka ympyrä sulkeutui ja palattiin lähtöruutuun, niin toivottavasti "Suomen paskin tiedottaja"-malli ei saa jatkoa.

Nyt on mahdollisuus tehdä KAIKKI täydellisesti. Ei sössitä tätä heti alkuunsa.

Ossi puhu niille vähän maalaisjärkeä,
Kapteenia tarvitaan.

Herätys siellä toimistolla!
 

Artisokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit

Tästä Hiltusen haaatattelusta vahvistui asia joka toki oli arvattavissa, että karsintojen palauttamista ei nähdä ja sarjauudistusta ei tapahdu.

Lisäksi loppukaneettina todetaan, että yhden joukkueen lisäys Liigaan olisi vain positiivinen asia kun olisi parillinen määrä jengejä. Kiinnostuneita Liiga-nousuun kun on neljällä seuralla, niin yhtälö on mahdoton.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Tästä Hiltusen haaatattelusta vahvistui asia joka toki oli arvattavissa, että karsintojen palauttamista ei nähdä ja sarjauudistusta ei tapahdu.
Yllättyneet parijonoon. Te kaksi voitte poistua. Hiltusen kommentti tasoeron suuruudesta on sama asia kun ensin kaadat itse maidon pöydälle ja sen jälkeen annat kommentit, että pöydältä ei voi syödä kun se on märkä ja haisee.
Lisäksi loppukaneettina todetaan, että yhden joukkueen lisäys Liigaan olisi vain positiivinen asia kun olisi parillinen määrä jengejä. Kiinnostuneita Liiga-nousuun kun on neljällä seuralla, niin yhtälö on mahdoton.
Espoolle tämä paikka on viimeisten "tietojen" mukaan pedattu. Katsotaan miten muumihumppa soi kun lokakuussa(?) pitää olla kupongit Liigassa sisällä.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Noh, Liigaa ei myöskään voi sulkea, eikä kriteerit täyttävää Jokereita voi pitää ulkopuolella. Tai Rokia tai Kiekko-Poikia jos kriteerit täyttyvät. Ja viimeustään tuohon mahdottomuuteen sarjajärjestelmä kaatuu...
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Tappara vs Pelicans
  • 1.92
  • 3.80
  • 3.60
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös