Ei kai se nyt mikään ihme ole. Kaikki mennyt päin vittua pitkän aikaa. Tottakai se vaikuttaa. Ei ole faneilla ollut helppoa.
Joo, raskaita aikoja ollut Jokeri-kannattajilla. Joillakin vuoden, toisilla kymmenen.
Nyt kun tulevaisuus on vihdoin alkanut näyttää valoisalta, niin taas tulee paskaa niskaan. Mä itse koen, että Jokereiden ympärillä on jotain outoa negatiivisyyttä, mitä en osaa tarkasti selittää. Vääriä henkilöitä pyörinyt liikaa Jokereiden ympärillä ja väärillä tarkoitusperillä, ehkä jotenkin näin se menee.
Olin itse muutaman kauden Jokereissa junnupuolella koutsina ja pelaajien laatu sekä harjoittelu oli aivan huippua. Ei ole ihme, että Jokereista on tullut ikäkausimaajoukkueisiin pelaajia liukuhihnalta ja tulee luultavasti jatkossakin. Silti toiminta ei ollut mun silmään sellaista, että kaikki olisi ollut ok. Ilmapiiri oli usein kireä, eikä sellaista me-henkeä syntynyt oikeastaan koskaan. Henkilökemiat sakkasivat ja asiat olisi voinut hoitaa vieläkin paremmin ja laadukkaammin. Tästä vieritän vastuun myös junnupuolesta vastaaville päätoimisille työntekijöille.
Jokerit on kuitenkin brändinä niin iso ja vahva, ettei se kaadu näihin viime päivien vastoinkäymisiinkään, vaikka kaikki menisi nytkin pahimman skenaarion mukaan perseelleen. Jokerit nousisi silti pian taas uudestaan, vaikka pientä viivettä asioiden etenemiseen taas kerran tulisikin. Tuskin nyt kuitenkaan tulee ja uskon, että Jokerit nähdään Mestiksessä jo ensi kaudella suunnitellusti. Ja vaikka ei nähtäisi, niin lähitulevaisuudessa nähdään kuitenkin. Se on pomminvarmaa.
Tämä teksti meni nyt varmaankin väärään ketjuun, koska ei mua siis mikään vituta. Toivon Jokereille pelkästään hyvää junnuista edariin, vaikka tulevina kausina annan kaikkeni, että teemme asiat paremmin kuin he tekevät